Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
281/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä juttuja tehdään aina vain miehistä?

Eikö naiset kehtaa tuoda julki tällaisia asioita vai johtuuko siitä, että naisen surullinen kohtalo parisuhdemarkkinoilla ei herätä samalla tavalla sympatiaa?

Kyllähän näitä tehdään jatkuvasti naisista. Ei nyt ole mitään listaa koottuna mutta tässä yksi: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Tosin ei varmaan tehdäkään niin usein naisista, koska naisten on niin paljon helpompi löytää seuraa. Tämä ongelma koskee enemmän miehiä.

Tuon jutun nainenhan on täällä haukuttu aivan lyttyyn moneen kertaan. Paljon enemmän Topille tippuu sympatiaa. Tiedä sitten johtuuko sukupuolesta vai mistä. Sama ongelma näyttäisi olevan kuitenkin molemmilla. Seuraa pitäisi löytää nimenomaan ulkonäköön perustuvia kanavia pitkin, ja sitten ihmetellään ihmisten pinnallisuutta kun ei onnistukaan.

Vierailija
282/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Se on vastareaktio siihen kuinka naiset ovat valittaneet jo viimeiset 15 vuotta iltapäivälehdissä kuinka eivät löydä satojen yhdenillan suhteiden joukosta "sitä oikeaa" miestä itselleen.

Miesten ja naisten välinen suhdeluku siinä kuinka monta eri seksikumppania heillä on, on todella karua katsottavaa. Ja varsinkin kun naiset valittavat etteivät löydä sitä oikeaa satojen kumppaneiden joukosta, kun samaan aikaan suurin osa miehistä on sellaisia etteivät löydä sitä oikeaa naista, siitä ainoasta yhden illan suhteesta, vaan nainen päätti ettei ollutkaan mitään kemiaa.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

"2000-luvulla miehet ja naiset ovat sen sijaan ilmoittaneet FINSEX-tutkimuksessa suunnilleen yhtä monia seksikumppaneita alle 40-vuotiaiden ikäryhmässä."

"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoset eriarvoistavat ulkonäkösovellukset pitäs lailla kieltää.

Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".

Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.

Alapeukkuja tulee, mutta ihan samalla tavalla se mies oli ulkonökökeskeinen valitessaan juuri minut kohteekseen. Miksei esimerkiksi se pinkkitukkainen pyöreämpi nainen valikoitunut kohteeksi?

Motherfuckin amen. Jos ihminen saisi valita kahdesta muuten identtisestä ehdokkaasta, mutta toinen on hyvännäköinen ja toinen Topi, jokainen ottaisi tietysti sen, joka on omaan silmään hyvännäköinen. Miksei ottaisi, kun kerran valita saa?

En tajua, mikä tässä on palstamiehille niin vaikea sisäistää. Sen takia me naiset hoidamme hiuksiamme, maalaamme naamamme, nypimme kulmiamme, pukeudumme vartalon viat peittäen ja whatnot. Että kelpaisimme paremmin. Että olisi enemmän valinnanvaraa. (okei, itse en ikinä tehnyt mitään noista koska valinnanvaraa oli ilmankin, mutta ymmärrätte pointin.)

Mikään, kerta kaikkiaan mikään, ei estä teitä miehiä tekemästä samaa. Tosin kehotan vaihtamaan naaman maalaamisen naamakarvojen siistimiseen ja miesten ei yleensä kannata kulmiaan nyppiä. Mutta siististi leikatut hiukset, omituiset partahökötykset pois, paino normaaliksi ja siistit vaatteet ja Topinkin markkina-arvo nousee ainakin 10 %.

Se loput 90 % tulee sitten luonteesta ja elämäntilanteesta, ja niidenkin muuttaminen on ihan jokaisen aikuisen omalla vastuulla.

Suurin ongelmahan tässä on, että Topi ei ota vastuuta. Ja mies, joka ei ota vastuusta itsestään ja elämästään, on kammottavin turn off mitä on. Mies, jolla ei ole elämänhallintaa, voi odottaa saavansa vain samanlaisen naisen. Jotka ovat sitten sekakäyttäjiä yleensä.

Näinhän se on. Olen itse nykyään kaunis nainen ja huvittuneena luen palstan kommentteja, joissa väitetään että naisella supersuosioon riittää vain se, ettei syö liikaa. Miehen pitää treenata raivona salilla, hankkia rahaa ja statusta jne jne jne, naisen tulee vain olla syömättä. Hah :D.

Olin ennen tavis. Normaalipainoinen, laittautumaton tavis. En siis syönyt liikaa mutta ei se mitään auttanut. Vientiä oli tasan 0. Sitten kyllästyin tilanteeseen ja halusin kaunistaa itseäni - löysin sitten kumppania tai en. Aloin:

- käydä kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa laittamassa vaaleita raitoja, á 150 e ja 4h.

- hoitaa hiuksia 2 kertaa viikossa naamioilla ja hopeasävytteillä

- joka pesun jälkeen föönaan ja kiharran

- plus kasvatin hiukset pitkäksi, tähän meni 3+ vuotta

- kynnet hoidan joka viikko, myös varpaat, pidän ne melko lyhyinä ja luonnollisina mutta aikaa ja rahaa tähänkin menee

- liikuntaa 1h päivässä, ja tästä en tingi ellen ole sairas

- vaatekaappi meni uusiksi, rahaa meni ihan kiitettävästi vaikka hankinkin laadukkaita klassikoita, mutta kengät, mekot, hyvät paidat eivät ole halpoja, saati sitten nahkalaukut ja takit

- sheivaan joka päivä koska karvan kasvu on vahvaanja nopeaa, tähänkin tarvii välineet ja suihkun jälkeen rasvat koko kroppaan

- suunnittelen ja viilaan ruokavaliotani, käyn kaupassa ajan kanssa ja tähän tarvitsee todellakin energiaa ja aikaa, samoin sen ruoan valmistamiseen

- meikkaan kevyesti mutta tarvitsen kuitenkin useita tuotteita joita ei ilmaiseksi saa

- alusvaatteet eivät ole halpoja jos tarvitsee ison kuppikoon ja haluaa kuitenkin kaunista, seksikästä ja laadukasta,yhdet liivit jo 80+ e

- kasvonaamiot ja -hoidot osaksi rutiinia, 4 krt vuodessa kosmetologi, á 80e

Ja tässä nyt vain jotain, enemmänkin on. Ja tämä siis vain mitä olen ulkoisesti tehnyt kumppanin löytämisen eteen, sitten on vielä henkinen puoli, opiskelu, työ, itsensä kehittäminen ja uusien asioiden kokeilu, unelmien toteuttaminen jne.

Nyt kun olen treenannut ja panostanut satoja tunteja ja tuhansia euroja itseeni, kumma juttu - vientiä on kuin taikaiskusta! Ja ne miehet ovat jän nästi ihastuneet luonteeseeni - mutta sama mies ei olisi huomannutkaan minua jos olisin edelleen se tavishiiri :D.

Mutta ylipainoinen, huolittelematon mies saa olla sellainen kuin on, eikä voi vaatia panostamaan kun naistenkaan ei tarvi?

Itse tein vastaavanlaisen tyylinvaihdoksen vähemmällä rahalla, vähemmällä vaivannäöllä ja vähemmällä ajalla. Mutta olennaista minullakin oli oman tyylin löytäminen, meikkaamisen opettelu, hiusten kasvattaminen ja värjääminen (joskaan värjääminen ei välttämättä olisi tärkeää, mutta sopii tyyliini), yms. Mutta itse olen ostanut hienoja vaatteita ihan UFFiltakin, en käytä kalliita laukkuja tms. Mutta yksi olennainen asia kaiken tämän myötä muuttui myös: itsetunto parani ja oma minäkuva muuttui. Se vaikuttaa olemukseeni niinäkin päivinä, kun menen meikkaamattomana kauppaan jossain tavishupparissa.

Tämä on olennaista. Jos panostaa itseensä, välittää itsestään ja itsetunto nousee. Jos ei vaivaudu tekemään itsensä ja ulkonäkönsä eteen mitään, alkaa ainakin alitajuisesti tuntua ettei itsellä ole mitään merkitystä ja se heijastuu itsetuntoon.

Vierailija
284/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?

Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.

En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.

Just joo. Luuletko oikeasti, että naiset haluaa sellaista "läheisyyttä", jossa toinen tai molemmat on vain siksi kun ei parempaa löytänyt tarpeidensa tyydyttämiseen? Ei se ole läheisyyttä, läheisyys syntyy yhteydestä ja luottamuksesta, jota on vaikea saada jonkun tuntemattoman kanssa. Plus se, että naiselle on hyvin vaarallista lähteä tuntemattomien tai lyhyen tuttavuuden matkaan.

Että kyllä me ymmärretään, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeitä mielenterveydelle. Koska ei me saada sitä sormia napsauttamalla.

Noille miehille, jotka kommentoivat "naiset eivät ymmärrä seksin puutetta ja kosketuksen kaipausta, koska saavat sitä ihan milloin vaan", ei itselleenkään todennäköisesti kelpaisi kosketus ja seksi, jos se tarkoittaisi tantraseksiä (ilman yhdyntää tai ainakin ilman orgasmeja) jonkun keski-iän ylittäneen, itseään etsivän naisen kanssa. Se ei kuitenkaan heidän mielestään ole samalla lailla nirsoutta kuin se, jos naista ei joku tarjolla oleva mies tai tarjolla oleva seksisessio kiinnosta.

Vierailija
285/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeampi olisi kysyä, miksi lehdet tekevät heistä juttuja? Lietoakseen eripuraa.

Vierailija
286/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.

En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.

Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.

Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?

Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.

Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.

Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.

Vierailija
287/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".

Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.

Alapeukkuja tulee, mutta ihan samalla tavalla se mies oli ulkonökökeskeinen valitessaan juuri minut kohteekseen. Miksei esimerkiksi se pinkkitukkainen pyöreämpi nainen valikoitunut kohteeksi?

Motherfuckin amen. Jos ihminen saisi valita kahdesta muuten identtisestä ehdokkaasta, mutta toinen on hyvännäköinen ja toinen Topi, jokainen ottaisi tietysti sen, joka on omaan silmään hyvännäköinen. Miksei ottaisi, kun kerran valita saa?

En tajua, mikä tässä on palstamiehille niin vaikea sisäistää. Sen takia me naiset hoidamme hiuksiamme, maalaamme naamamme, nypimme kulmiamme, pukeudumme vartalon viat peittäen ja whatnot. Että kelpaisimme paremmin. Että olisi enemmän valinnanvaraa. (okei, itse en ikinä tehnyt mitään noista koska valinnanvaraa oli ilmankin, mutta ymmärrätte pointin.)

Mikään, kerta kaikkiaan mikään, ei estä teitä miehiä tekemästä samaa. Tosin kehotan vaihtamaan naaman maalaamisen naamakarvojen siistimiseen ja miesten ei yleensä kannata kulmiaan nyppiä. Mutta siististi leikatut hiukset, omituiset partahökötykset pois, paino normaaliksi ja siistit vaatteet ja Topinkin markkina-arvo nousee ainakin 10 %.

Se loput 90 % tulee sitten luonteesta ja elämäntilanteesta, ja niidenkin muuttaminen on ihan jokaisen aikuisen omalla vastuulla.

Suurin ongelmahan tässä on, että Topi ei ota vastuuta. Ja mies, joka ei ota vastuusta itsestään ja elämästään, on kammottavin turn off mitä on. Mies, jolla ei ole elämänhallintaa, voi odottaa saavansa vain samanlaisen naisen. Jotka ovat sitten sekakäyttäjiä yleensä.

Näinhän se on. Olen itse nykyään kaunis nainen ja huvittuneena luen palstan kommentteja, joissa väitetään että naisella supersuosioon riittää vain se, ettei syö liikaa. Miehen pitää treenata raivona salilla, hankkia rahaa ja statusta jne jne jne, naisen tulee vain olla syömättä. Hah :D.

Olin ennen tavis. Normaalipainoinen, laittautumaton tavis. En siis syönyt liikaa mutta ei se mitään auttanut. Vientiä oli tasan 0. Sitten kyllästyin tilanteeseen ja halusin kaunistaa itseäni - löysin sitten kumppania tai en. Aloin:

- käydä kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa laittamassa vaaleita raitoja, á 150 e ja 4h.

- kynnet hoidan joka viikko, myös varpaat, pidän ne melko lyhyinä ja luonnollisina mutta aikaa ja rahaa tähänkin menee

- vaatekaappi meni uusiksi, rahaa meni ihan kiitettävästi vaikka hankinkin laadukkaita klassikoita, mutta kengät, mekot, hyvät paidat eivät ole halpoja, saati sitten nahkalaukut ja takit

- sheivaan joka päivä koska karvan kasvu on vahvaanja nopeaa, tähänkin tarvii välineet ja suihkun jälkeen rasvat koko kroppaan

- suunnittelen ja viilaan ruokavaliotani, käyn kaupassa ajan kanssa ja tähän tarvitsee todellakin energiaa ja aikaa, samoin sen ruoan valmistamiseen

- meikkaan kevyesti mutta tarvitsen kuitenkin useita tuotteita joita ei ilmaiseksi saa

- alusvaatteet eivät ole halpoja jos tarvitsee ison kuppikoon ja haluaa kuitenkin kaunista, seksikästä ja laadukasta,yhdet liivit jo 80+ e

Ja tässä nyt vain jotain, enemmänkin on. Ja tämä siis vain mitä olen ulkoisesti tehnyt kumppanin löytämisen eteen, sitten on vielä henkinen puoli, opiskelu, työ, itsensä kehittäminen ja uusien asioiden kokeilu, unelmien toteuttaminen jne.

Nyt kun olen treenannut ja panostanut satoja tunteja ja tuhansia euroja itseeni, kumma juttu - vientiä on kuin taikaiskusta! Ja ne miehet ovat jän nästi ihastuneet luonteeseeni - mutta sama mies ei olisi huomannutkaan minua jos olisin edelleen se tavishiiri :D.

Mutta ylipainoinen, huolittelematon mies saa olla sellainen kuin on, eikä voi vaatia panostamaan kun naistenkaan ei tarvi?

Palstamiehillä on se harha, että "luonnonkaunis" "riittää, ettei syö liikaa" -kauneus ei ole ihan vain sitä, että ei syö liikaa. Ainakaan sen jälkeen, kun on täyttänyt 20 v.

Nainen, joka näyttää siltä, että on vain noussut sängystä ja nykäissyt ensimmäiset vaatteet päälleen ja sattuu vaan olemaan tosi kaunis, on tehnyt luultavasti vähintään nämä asiat:

- kammannut tukkansa joka päivä

-pessyt tukkansa pari kertaa viikossa hoitavilla tuotteilla, käyttänyt hiusnaamiota (tai ei ole suomalainen.) Pitkän tukan pesu ei muuten ole ihan nopea projekti, kuivumisen odottelusta puhumattakaan. Kuivaajat taas pilaa päänahan ja hiukset.

- puhdistanut kasvonsa vähintään kerran päivässä ja rasvannut ne

- tarkistanut, ettei kulmissa ole hajakarvoja eikä ylähuulella viiksiä tai nenäkarvoja näkyvissä

- hoitanut jalat ja kädet (siis vähintään kynsien leikkaus, kynsinauhojen siistiminen, rasvaus yleensä päivittäin)

- pessyt ja langannut hampaat kahdesti päivässä, ammattilainen puhdistaa kahdesti vuodessa

- sheivannut ihokarvansa säännöllisesti, ja vähintään tämän jälkeen myös rasvannut ao. ruumiinosat

- syönyt kolme kertaa päivässä joka päivä ravitsevaa kotitekoista ruokaa

- ulkoillut päivittäin

- harrastanut hikiliikuntaa kolmisen kertaa viikossa vähintään

- valinnut harkiten vaatekaappiinsa itselle sopivalla leikkauksella ja värillä olevia vaatteita niin, että kaikki sopii yhteen ja voi tosiaan vain nykäistä mitä vaan päälleen.

- on nähnyt sen vaivan, että alusvaatteet ovat laadukkaita ja itselle sopivia, etteivät näy vaatteiden alta tai tee muhkuroita

Tämä on nähdäkseni minimi, mitä kukaan nainen tekee. Itse olen niin low maintenance kuin mahdollista, en meikkaa, en käy kampaajalla (pitkä tukka, leikkaan itse ja pidän nutturaa), en kosmetologilla. Mutta silti pelkästään siistiltä ja "laittamattomalta" näyttäminen nyt vaan vie aikaa. Ja rahaa.

Vierailija
288/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat läheisyydestä ja fyysisestä kosketuksesta, jolla tarkoitat seksiä. Nämä ovat täysin eri asioita. Ja totta, nainen ei yleensä tarvitse seksiä niin pahasti, että mielenterveys menee jos ei sitä saa.

Ei minulla ehkä mielenterveys mene, mutta kärsin kyllä henkisesti todella paljon sinkkuaikoina seksinpuutteesta. Niin, ja yhden illan jutut eivät ole ratkaisu, koska en saa niistä sitä, mitä seksiltä kaipaan.

t. Nainen, jolle seksi on tärkeää

Vierailija
289/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei hän ikävä kyllä ole. 

Hänen on tehtävä asialle jotakin tai sopeuduttava. Kaksi vaihtoehtoa - jotka eivät ole edes toisiaan poissulkevia. 

Tuosta Topistahan saisi kuorittua esiin treenaamalla, hius- ja partatyyliä stailaamalla ja vähän ryhtiä hankkimalla varmasti ihan kelvollisen näköisen "feikkiviikingin", joka esimerkiksi Etelä-Euroopassa menisi naisiin kuin kuuma veitsi voihin.

Kaverini oli parikymppisenä aika lailla samannäköinen kuin tuo Topi - mutta treenattukroppainen (aktiivinen salilla kävijä).

Vaalea tukka, siniset silmät, vaalea parta. Tuollaiset tavalliset suomalaiset kasvonpiirteet, tosin ilman ylimääräistä rasvaa.

Hän lähti sattumalta kavereineen Israeliin, ja kertoi aivan hämmästyneenä, kuinka kauniit naiset tulivat esimerkiksi uima-altaalla ja rannalla juttelemaan ja esimerkiksi koskettelemaan hänen partaansa ja tukkaansa. Vientiä olisi vaalealla, tavallisennäköisellä suomalaismiehellä ollut vaikka kuinka, mutta kaverille iski itsetunnon puute ja ujous, joten ei lähtenyt tekemään tuttavuutta näiden naisten kanssa. Naisetkin poistuivat toki aina paikalta, kun kaveri oli joka kerta muuttunut punaiseksi, eikä kehdannut sanoa naisille oikein mitään.

Kysymys kuuluukin, kuinka me saisimme ylipäätänsä ihmiset itsevarmemmiksi ja rohkeammiksi toimimaan toistensa kanssa? Siitähän tässä on loppupeleissä kysymys.

Vierailija
290/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaiken lisäksi Topi kärsii allergioista.

– Kaikilla on koira, kissa tai joku muu, jolle varmasti allergisoidun."

Siis mitä ihmettä kaikilla naisilla ei todellakaan ole koiraa tai kissaa...

Tinderissä kyllä noin 80% naisista on koiranaisia, mistä se sitten kertonee. Topi lienee huomannut saman.

Niin toi on kyllä aika paha. Itselläni on koira ja mulle on tärkeää että myös mies tykkää koirista ja muista eläimistä. Allergiset on tietty asia erikseen.

Ihminen joka ei muuten vaan pidä eläimistä on jotenkin epäilyttävä.

Ihminen joka korvaa ihmissuhteita eläimillä, se se vasta onkin epäilyttävä. Ei ole kaikki kotona.

Sinkkuna on merkittävästi terveempää saada hellyystarpeet täytettyä silittämällä koiraa, kuin paneskelemalla ventovieraita miehiä, joita ei edes halua.

Vierailija
291/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehillä on se harha, että "luonnonkaunis" "riittää, ettei syö liikaa" -kauneus ei ole ihan vain sitä, että ei syö liikaa. Ainakaan sen jälkeen, kun on täyttänyt 20 v.

Nainen, joka näyttää siltä, että on vain noussut sängystä ja nykäissyt ensimmäiset vaatteet päälleen ja sattuu vaan olemaan tosi kaunis, on tehnyt luultavasti vähintään nämä asiat:

-pessyt tukkansa pari kertaa viikossa hoitavilla tuotteilla, käyttänyt hiusnaamiota (tai ei ole suomalainen.) Pitkän tukan pesu ei muuten ole ihan nopea projekti, kuivumisen odottelusta puhumattakaan. Kuivaajat taas pilaa päänahan ja hiukset.

- tarkistanut, ettei kulmissa ole hajakarvoja eikä ylähuulella viiksiä tai nenäkarvoja näkyvissä

- hoitanut jalat ja kädet (siis vähintään kynsien leikkaus, kynsinauhojen siistiminen, rasvaus yleensä päivittäin)

- pessyt ja langannut hampaat kahdesti päivässä, ammattilainen puhdistaa kahdesti vuodessa

- sheivannut ihokarvansa säännöllisesti, ja vähintään tämän jälkeen myös rasvannut ao. ruumiinosat

- ulkoillut päivittäin

- valinnut harkiten vaatekaappiinsa itselle sopivalla leikkauksella ja värillä olevia vaatteita niin, että kaikki sopii yhteen ja voi tosiaan vain nykäistä mitä vaan päälleen.

- on nähnyt sen vaivan, että alusvaatteet ovat laadukkaita ja itselle sopivia, etteivät näy vaatteiden alta tai tee muhkuroita

Tämä on nähdäkseni minimi, mitä kukaan nainen tekee. Itse olen niin low maintenance kuin mahdollista, en meikkaa, en käy kampaajalla (pitkä tukka, leikkaan itse ja pidän nutturaa), en kosmetologilla. Mutta silti pelkästään siistiltä ja "laittamattomalta" näyttäminen nyt vaan vie aikaa. Ja rahaa.

Ohi, mutta mikä on hiusnaamio? Olen itse ihan suomalainen, minulla on pitkät, värjätyt hiukset, vähän runsaammat hiukset mitä monilla suomalaisilla, mutta en ole ikinä käyttänyt hiusnaamiota, en edes tiedä, mikä se on. Kuitenkin eri asia kuin hoitoaine, vai? Hoitoainetta toki käytän.

Vierailija
292/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ulkoillut päivittäin

Tässä nyt hiukan liioitellaan... Minua pidetään ihan hyvännäköisenä, mutta en suinkaan tuolla lailla puunaa käsiä ja kynsiä. Käsirasvaa käytän, jos iho tuntuu kuivalta, mutta esim. kesällä en melkein ollenkaan. Ja kynnet lakkaan silloin kun muistan - mitenkään päivittäin en suinkaan niitä viilaile ja leikkaile. Ja ei niiden alusvaatteidenkaan aina tarvitse mitään tavallista "laadukkaampia" olla - olen itse ostanut Lindexistä, ja mitään muhkuroita ei tule, kun valitsee oikean koon, ja ihan hyvältä näyttää niiden kanssa.

Vierailija
293/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...

Tämäpä juuri. Topin ongelma ei ole se, että hän on ruma ja tyhmä, vaan se että, hän ITSE uskoo olevansa ruma ja tyhmä. Tämän vuoksi itsetunto on nollassa ja se itsetunto on taas sellainen asia mikä tekee ihmisestä kiinnostavamman. Topin täytyy oppia rakastamaan ja hyväksymään ensin itsensä ja opittava nauttimaan elämästä myös yksin, sitten kun on päässyt tuosta epätoivosta ja katkeruudesta eroon niin alkaa ne naisetkin kiinnostumaan aivan eri tavoin.

Tätä tunnutaan viljelevän usein ohjeeksi niille, joilla ei ole hyvä itsetunto tms. Ihmettelen vaan, että oikeastiko ihmiset ensin kasvavat ihmisinä valmiiksi ja sinuiksi puutteidensa suhteen ja sitten vasta alkavat etsimään parisuhdetta? Minun on vaikea ajatella, että näin olisi. Uskon, että tuolla on paljon puutteellisia ja heikon itsetunnon omaavia miehiä että naisia, jotka ovat löytäneet rakkauden. Toiseksi näen ihan inhimillisenä, että kumppanillani on heikkouksia ja puutteita tiettyyn pisteeseen saakka.

Itseä vaan risoo tämä ajattelumalli, että sinkkuna minun pitäisi ensin kasvaa varsin erinomaiseksi versioksi minusta ja tämän jälkeen olisin vasta valmis vakavaan ihmissuhteeseen.

No, minä ainakin tein niin. Ei ole mitään järkeä pariutua niin kauan kun on itse täysin keskeneräinen. Kun ne omat tarpeet ja maku muuttuu siinä matkalla.

Se vanha viisaus, että niin kauan kun ei ole onnellinen yksin, ei ole onnellinen myöskään toisen kanssa, pitää paikkansa. Jos ihminen ei riitä edes itselleen, miten voisit riittää kenellekään muulle?

Parisuhdetta etsiessä pitäisi miettiä myös sitä, mitä itsellä on annettavaa toisille, eikä vain mitä itse tarvitsee tai haluaa.

Vierailija
294/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.

Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.

Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.

Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D

Tuskinpa. Mä kiinnitän huomiota miehen nenään (Topilla on hyvä perusnenä, ei peruna, omalla iso ja suora aatelisnenä), ja aina vaan nuo ovat sitä mieltä, että leuka ratkaisee, vaikka hengenheimolaisia nenänaisia on näissä ketjuissa ollut kertomassa, että sekin on tärkeämpi kuin leuka - jos nyt miestä lähdetään osittamaan, mikä on täysin typerää.

Mulle myös nenä on tärkeämpi kuin leuka :D Ihailen isoja ja suoria neniä!

Ja silti mun miehellä on pieni pottunenä ja pieni leuka :D Koska ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa sitten kuitenkaan. 

Niinpä. Mä en osaa sanoa mieheni leuasta, en ole koskaan 16 vuoden aikana nähnyt häntä parrattomana. En kuitenkaan ajatellut menettää yöuniani mahdollisen leukayllärin vuoksi. :D

Kaiken kaikkeaan on hämmentävää, että jossakin (netin syövereissä) on jokin miesrinki, joka taputtelee toisiaan selkään ja vakuuttelee, että menestymättömyyteen naisrintamalla ovat syynä geenit ja leuka. Tuota...

Epävarmoille miehille Tinder on "ainoa" väylä tavata naisia, ja ehkä löytää kumppania. Ongelma on siinä, että normimiehet ovat tinderissä näkymättömiä, ei saa tykkäyksiä - eli sieltä tulee se raaka totuus -> olet ruma! Itsetunnon rippeet katoaa, ja ihminen katkeroituu. Jotenkin pitää ymmärtää, eli tutkitaan/seurataan millaisilla miehillä on vientiä naisten keskuudessa, ja hyvännäköisillä miehillähän on..

Ihan samalla tavalla epävarmat naiset ovat vihaisia ja katkeria hyvännäköisille naisille, ja niitä haukutaan / huoritellaan jne.

Enpä tiedä tindereistä, en ole sellaista koskaan käyttänyt. Kaikki edellisten sukupolvien naiset ja miehet ennen tindereitä aina sinne alkulimaan saakka ovat kyllä tienneet, että hyvännäköisillä naisilla ja miehillä on vientiä, ei se mikään uutinen ole. Tämä leukafiksaatio on vaan niin outo selitysmalli, etenkin kun naiset eivät siitä leuasta niin vaikuta välittävän nykyäänkään.

Ja varsinkin kun valtaosalla miehistä on ihan normaali leuka!

Itse olen yli 40 v, ja tiedän tasan kaksi ihmistä, joilla on silmiinpistävän pieni leuka. Toinen on Henna Kalinainen. Toinen taas mieheni yksi ystävä, jolla ei ole kyllä koskaan naisia puuttunut, vaikka onkin vain teknikko koulutukseltaan. Mutta on komea ja mukava ja huumorintajuinen mies, hoikka ja kuulemani mukaan hyvin varusteltu.

Minulle leuka on kyllä siinä mielessä tärkeä, että sen pitää käden alla rahiseman vaikka parta olisi juuri ajettu. Oma mies oli aika siloposki kun tavattiin 17 vuotta sitten, mutta tilanne on sittemmin korjaantunut mitä tyydyttävimmäksi.

Minusta on täysin ymmärrettävää, että hetero viehättyy siitä, mikä vastakkaisessa sukupuolessa on erilaista kuin omassa. Kuten vaikka miesten karheista leuoista tai leveistä harteista. Yritän olla ajattelematta, miksi mieheni ihailee MINUN leveitä hartioitani.

Miehet luulee et naiset ihailee sitä naurettavan näköistä ken-leukaa joka on kun leivinuuni :D ei ihailla.

Itse olin pitkään ihastunut mieheen jolla oli samanlainen leuka kun hjalliksella. Mutta se ei haitannut yhtään kun hän oli muuten niin kivan näköinen. Pörröiset hiukset ja isot silmälasit. Lisäksi hän oli pitkä ja hoikka ja hänellä oli kiva tyyli. Ja tietysti hän oli superhauska ja ystävällinen! Terkkuja jos tunnistat itsesi :3

Vierailija
295/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisen ihmisen kosketus on tärkeää. Väärän ihmisen kosketus on iljettävää ja rikkoo sisältä.

Tai jos kenen hyvänsä kosketus mielestäsi kelpaa, onhan sitä maksullisia koskettelijoita. Hierojat esimerkiksi. Ja jos seksuaalista kosketusta haluaa ja kuka vaan kelpaa, sitäkin saa rahalla. Tai voi ruveta vaikka miesprostituoiduksi, saa itse tienattua samalla! Tärkeintähän on, että kuka vaan koskee, vai mitä?

Kuinka monta kertaa teille pitää selittää, että ei ole mikään etuoikeus jos joku iljetys on valmis sinua muna pystyssä koskemaan? SIINÄ EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ, EIKÄ SELLAINEN KOSKETUS OLE POSITIIVISTA.

Kuka puhui mistään iljetyksistä? Kyllähän naiset löytää jatkuvasti mieleistään seuraa. Eikä edes tarvitse tehdä mitään, kun miehen kuuluu tehdä aloite.

Huvittava juttu myös tuo miesprostituoiduksi ryhtyminen. Prostituutio on naisten ala, koska miehet on epätoivoisia, ei naiset. Tämä edelleenkin siksi koska naiset löytää seuraa niin helposti. Miehelle ei ole markkinarakoa prostituutiossa, ellei oikeasti ole hollywood-näyttelijän tasoinen ulkonäkö.

Miksihän sitten on niin, että moni nainen ei saa orgasmia seksissä? Eikä saa riittävästi itseään tyydyttävää seksiä ja kosketusta. 

Joo, kyllä moni habitukseltaan ihan kivakin olisi valmis panemaan mua, mutta kun se ei keskiverto naiselle ole se juttu lainkaan. 

Kohtaanto-ongelma vaivaa kumpaakin sukupuolta. Puutteessa ollaan. 

Vierailija
296/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroan elämääni, en tajunnut aloittaa tätä parannus- ja korjauskuuria nuorempana. miehenä Näin nelikymppisenä ei ehdi eikä pysty tekemään enää mitään... pelkkää tyhjyyttä ja katkeruutta koko loppuelämä täynnä. Jopa 10v sitten olisin kolmekymppisenä ihan hyvin voinut kääntää kelkan pois pahemman romahduksen tieltä.

Itsensä kehittäminen ei ole paskapuhetta, tehkää se ja tehkää se kun teillä on viellä iän suhteen siihen mahdollisuus. Tätä jokapäiväistä synkkää fiilistä en toivo kenellekään, kamalinta tässä on juuri sen tajuaminen että kun nuorena olisi aloittanut niin vanhana olisi taitanut.

Vierailija
297/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...

Tämäpä juuri. Topin ongelma ei ole se, että hän on ruma ja tyhmä, vaan se että, hän ITSE uskoo olevansa ruma ja tyhmä. Tämän vuoksi itsetunto on nollassa ja se itsetunto on taas sellainen asia mikä tekee ihmisestä kiinnostavamman. Topin täytyy oppia rakastamaan ja hyväksymään ensin itsensä ja opittava nauttimaan elämästä myös yksin, sitten kun on päässyt tuosta epätoivosta ja katkeruudesta eroon niin alkaa ne naisetkin kiinnostumaan aivan eri tavoin.

Tätä tunnutaan viljelevän usein ohjeeksi niille, joilla ei ole hyvä itsetunto tms. Ihmettelen vaan, että oikeastiko ihmiset ensin kasvavat ihmisinä valmiiksi ja sinuiksi puutteidensa suhteen ja sitten vasta alkavat etsimään parisuhdetta? Minun on vaikea ajatella, että näin olisi. Uskon, että tuolla on paljon puutteellisia ja heikon itsetunnon omaavia miehiä että naisia, jotka ovat löytäneet rakkauden. Toiseksi näen ihan inhimillisenä, että kumppanillani on heikkouksia ja puutteita tiettyyn pisteeseen saakka.

Itseä vaan risoo tämä ajattelumalli, että sinkkuna minun pitäisi ensin kasvaa varsin erinomaiseksi versioksi minusta ja tämän jälkeen olisin vasta valmis vakavaan ihmissuhteeseen.

No, minä ainakin tein niin. Ei ole mitään järkeä pariutua niin kauan kun on itse täysin keskeneräinen. Kun ne omat tarpeet ja maku muuttuu siinä matkalla.

Se vanha viisaus, että niin kauan kun ei ole onnellinen yksin, ei ole onnellinen myöskään toisen kanssa, pitää paikkansa. Jos ihminen ei riitä edes itselleen, miten voisit riittää kenellekään muulle?

Parisuhdetta etsiessä pitäisi miettiä myös sitä, mitä itsellä on annettavaa toisille, eikä vain mitä itse tarvitsee tai haluaa.

Minusta tuntuu, että läheskään kaikki ihmiset eivät ole onnellisia yksin, mutta kokevat olevansa vähän onnellisempia suhteessa tai että ainakin jakavat sitä kurjuutta yhdessä. Sitten ne valmiiksi onnelliset keskenään suhteessa voivat olla yhdessä superonnellisia. Se on pahin yhdistelmä, kun onnellinen ja onnettomampi menvät yksiin niin onnellisen elämänlaatu alkaa laskea yhdessäolon myötä. 

Vierailija
298/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesasiakkaita minä ajattelinkin. Se, että heteromies myy seksiä toisille miehille, vastaa sitä, että heteronainen myy seksiä miehille. Noin niin kuin miellyttävyyden puolesta.

Ja naiset EIVÄT löydä mieleistään seuraa noin vain. Itse esimerkiksi en voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en rakasta. Joten notch count on ruhtinaalliset 1 tähän mennessä. Enkä suinkaan ole ainoa tätä lajia. Et voi väittää, että kaikki naiset saavat sormia napsauttamalla sitä mitä haluavat, jos yksikin nainen voi todistaa toisin, kuten minä juuri tein.

Toki niitäkin naisia on, jotka löytävät seksiseuraa aina halutessaan. Mutta ne naiset, jotka haluavat ihan vaan seksiä käytännössä kenen kanssa hyvänsä, ovat kuitenkin naisten vähemmistöä.

Vierailija
299/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei partaa kannata pitää jos se on noin harva ja harittava. Nuo viikset on vielä järkymmät.

En tiedä minkälainen karvankasvu hänellä on, onko tuossa monen vuoden työn tulos vai mitä, mutta antais kasvaa myös koko leuanmitalta, jos ei sivut kasva nii sitten kaikki pois.

Rengasparrat (Sami Hedberg) ja tuollaiset Topi-parrat ovat partatyyleistä kauheimmat. Kokoparta, sänki tai pelkät tyylikkäät viikset parhaita.

Vierailija
300/825 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroan elämääni, en tajunnut aloittaa tätä parannus- ja korjauskuuria nuorempana. miehenä Näin nelikymppisenä ei ehdi eikä pysty tekemään enää mitään... pelkkää tyhjyyttä ja katkeruutta koko loppuelämä täynnä. Jopa 10v sitten olisin kolmekymppisenä ihan hyvin voinut kääntää kelkan pois pahemman romahduksen tieltä.

Itsensä kehittäminen ei ole paskapuhetta, tehkää se ja tehkää se kun teillä on viellä iän suhteen siihen mahdollisuus. Tätä jokapäiväistä synkkää fiilistä en toivo kenellekään, kamalinta tässä on juuri sen tajuaminen että kun nuorena olisi aloittanut niin vanhana olisi taitanut.

Kyllä sinä vielä ehdit. Aika moni tekee täydellisen elämäntaparemontin nelikymppisenä ja alkaa kukoistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän