Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka päivä kaupungilla näkee ihan tavallisia pariskuntia, tavallisia miehiä ja naisia yhdessä käsikynkässä. Harvoin näkee veistoksellisia mallimaisia miehiä naisten käsipuolessa. Kokemukseni perusteella usein näille uhriutujille ei kelpaa se ihan tavallinen nainen vaan pitää saada se missi tai instagram fitness malli, jotka sitten taas itse lyöttäytyvät yhteen kaltaisiensa kanssa eli näiden mallipokien.
Jep. Joskus näkee niitä ihan komeitakin miehä, mutta niilläkin yleensä on sitten ne nätit pimut käsipuolessa.
Minun tuttavapiirissäni on paljon komeita miehiä (miehen urheilukavereita), ja omakin mies on komea. Tasan yhdellä miehellä on nainen, jota voisi luonnehtia "nätiksi pimuksi". Muuten joka pariskunnassa se mies on komeampi kuin nainen kaunis. Toki kaikki nämä naiset ovat normaalipainoisia ja urheilullisia, ehkä se on sitten nykyään niin suuri kilpailuvaltti urheilullisten miesten mielestä.
Minulla voi toki olla myös havainnointiharha, eli yliarvioin miesten viehättävyyden ja aliarvioin naisten, kun kerran ole itse heteronainen. Mutta tosiaan nätit pimut loistaa poissaolollaan. Ja minä näytän hyvänä päivänä tihrusilmäiseltä Wednesday Addamsilta. Siis tosi hyvänä.
Itse olin nuorempana todella ujo ja oli huono itsetunto, ulkonäössä ei mitään vikaa, mutta kärsin kyllä monenlaisesta epävarmuudesta. Pilluakin sain ensi kertaa vasta yli 20 vuotiaana. Harvat suhteet kaatuivat todennäköisesti mun epävarmuuteen. Joka ero lisäsi sitä epävarmuutta ja katkeruutta aina vain enemmän.
Otin itselle jossain vaiheessa aikaa, enkä ajatellutkaan naisia kahteen vuoteen. Aloin kuntoilemaan, löysin salin, kasvatin ison kokoparran, muutin hiustyyliä, aloin enemmän ajattelemaan mitä päälleni puen, mikä on mun tyyli, löysin taiteen, löysin itseni.
Kappas, naiset olivat yllättäen minusta tosi kiinnostuneita, vaikken niitä sen koommin etsinytkään. Se oli todella outoa olla suosittu, aikaisemmin olin ollut se outo poika nurkassa. En ollut enää.
Nyt, päälle kolmikymppisenä minulle flirttaillee niin nuoremmat, kuin vanhemmatkin naiset. Hymyilen kohteliaasti, mutta en vastaa niihin sen kummemmin, eikä ole tarviskaan.
Elämäni rakkauden olen jo löytänyt.
Että Topi, sulla on vielä hyvin aikaa löytää se rakkaus. Se vaatii vain pientä hienosäätöä ja rakkautta myös itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Topilla alkaisi käydä flaksi, jos hänet saataisiin av-palstan naisten stailattavaksi. Monet ovat esittäneet hyviä neuvoja, esim. habituksen siisteyteen panostaminen ja itsekunnioituksen kehittäminen. Monista viesteistä voi rivien välistä lukea empatiaakin. Toivottavasti joku vinkkaisi Topille tämän palstan.
Sinänsä Topi ei kaipaa mielestäni täältä neuvoja. Sarjassa hänen homokaverinsa ja naiskaverinsa ovat erittäin suuri tuki ja peili miehelle jos tämä vain uskaltaisi kuunnella heitä oikeasti. Ihailen kyllä hänen ystävien tiettyä rehellisyyttä. Ovat selvästi valmiita auttamaan miestä mäessä ja tunnistavat mikä voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja tehdään aina vain miehistä?
Eikö naiset kehtaa tuoda julki tällaisia asioita vai johtuuko siitä, että naisen surullinen kohtalo parisuhdemarkkinoilla ei herätä samalla tavalla sympatiaa?
Kyllähän näitä tehdään jatkuvasti naisista. Ei nyt ole mitään listaa koottuna mutta tässä yksi: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html
Tosin ei varmaan tehdäkään niin usein naisista, koska naisten on niin paljon helpompi löytää seuraa. Tämä ongelma koskee enemmän miehiä.
Itseäni lähinnä ihmetyttää, että mikä ongelma Topillakaan oikeasti on. Sekö ettei voi saada seksiä aina halutessaan? Eihän hän mikään ikisinkku ole, vaan on seurustellut ja harrastanut seksiä elämänsä aikana kyllä. Ja anteeksi nyt vaan, mutta sitä minä en laske ongelmaksi, että täysin tavispullanaama ehdoin tahdoin työntää kuvansa jonnekin hot or nottiin arvosteltavaksi ja sitten masentuu kun ei olekaan arvostelijoiden mielestä hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tuo valittaa siitä ettei ole rahaa vaikka käy töissä? tuskin vuokrakaan on korkea missään maakunnassa.
Ryssinyt raha-asiansa hankkimalla älyttömiä kulutusluottoja, taas asia joka on turn-off.
Miksi alapeukku? Tehdastyö on ihan ok palkattua, halpaan vuokraan maalla ei paljoa mene. Eli mitä ne velat on, kun auto on arvoton ja asuu vuokralla?
Topi joutui muuttamaan koko elämänsä toiselle puolelle Suomea työpaikan perässä, eli piti hankkia kaikenlaista. Sitten takuuvuokrat sun muut ja sitten se ostaa niin paskoja autoja että niitä täytyy koko ajan huoltaa satasilla ja tonneilla. Näistä sitä velkaa on kertynyt.
Eikä ollut kuullut muuttoautosta, kun oli pitänyt kaikki omaisuus jättää jälkeen? Kaikki normaalit muuttaa, ne ottaa tavarat mukaan.
Ne paskat autot on tyhmyyttä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Eivät kaikki naisetkaan saa läheisyyttä ja kosketusta. Ja ei se suinkaan niin ole, että läheisyys kuin läheisyys ja kosketus kuin kosketus - ei se mieskään mitä tahansa kosketusta kaipaa, vaan juuri sellaista, mikä hänestä tuntuu hyvältä ja viestittää hyväksyntää. Myös seksin kaipuu on ihan normaalia, ja moni nainenkin on puutteessa - kun siinäkin on se, että ei miehellekään kelpaa seksi kuin seksi, vaan hän haluaa juuri tietynlaista seksiä tietynlaisen ihmisen kanssa (vähimmäisvaatimus heteromiehelle on varmaan se, että kumppani olisi nainen, ja usein varmaan on jotain ikärajauksia myös, eli 30-v mies ei ihan yhtä mielellään ole vaikka 70-vuotiaan naisen kuin suunnilleen ikäisensä kanssa). Samalla lailla tietysti naisillakin on vaatimuksia. Eli vaikka sormia napsauttamalla saisi yhdynnän kuiviltaan, niin vaikka siinä on omanlaistaan läheisyyttä, kosketusta ja seksiä, niin se ei oikeastaan anna mitään, eikä vastaa silti läheisyyden, kosketuksen ja seksin tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Todennäköisesti sillä yritetään naamioida tätä leuka-asiaa, jos hän kokee ettei ole tarpeeksi ulospäin suuntautuva leuka. Tiedän että naiset täällä vähättelevät tuota asiaa, mutta kun miehenä tietää että sillä on merkitystä. Itsellekin on nainen kommentoinut leukaa ihan suoraan.
Toi leukapakkomielle on hupaisa. Ja siis yksi nainen on puoliläpällä heittänyt tuon, ja se tarkoittaa nyt että kaikki naiset kyttää leukoja? Mä en osaisi kuvata oman miehen leukaa muuta kun tavalliseksi, ja me ollaan oltu yhdessä 15 v.
Jos se yksi nainen olisi puhut nenästä, saisimme täällä kuulla loputtomiin miten nenä ratkaisee miehen pariutumisen :D
Tuskinpa. Mä kiinnitän huomiota miehen nenään (Topilla on hyvä perusnenä, ei peruna, omalla iso ja suora aatelisnenä), ja aina vaan nuo ovat sitä mieltä, että leuka ratkaisee, vaikka hengenheimolaisia nenänaisia on näissä ketjuissa ollut kertomassa, että sekin on tärkeämpi kuin leuka - jos nyt miestä lähdetään osittamaan, mikä on täysin typerää.
Mulle myös nenä on tärkeämpi kuin leuka :D Ihailen isoja ja suoria neniä!
Ja silti mun miehellä on pieni pottunenä ja pieni leuka :D Koska ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa sitten kuitenkaan.
Niinpä. Mä en osaa sanoa mieheni leuasta, en ole koskaan 16 vuoden aikana nähnyt häntä parrattomana. En kuitenkaan ajatellut menettää yöuniani mahdollisen leukayllärin vuoksi. :D
Kaiken kaikkeaan on hämmentävää, että jossakin (netin syövereissä) on jokin miesrinki, joka taputtelee toisiaan selkään ja vakuuttelee, että menestymättömyyteen naisrintamalla ovat syynä geenit ja leuka. Tuota...
Epävarmoille miehille Tinder on "ainoa" väylä tavata naisia, ja ehkä löytää kumppania. Ongelma on siinä, että normimiehet ovat tinderissä näkymättömiä, ei saa tykkäyksiä - eli sieltä tulee se raaka totuus -> olet ruma! Itsetunnon rippeet katoaa, ja ihminen katkeroituu. Jotenkin pitää ymmärtää, eli tutkitaan/seurataan millaisilla miehillä on vientiä naisten keskuudessa, ja hyvännäköisillä miehillähän on..
Ihan samalla tavalla epävarmat naiset ovat vihaisia ja katkeria hyvännäköisille naisille, ja niitä haukutaan / huoritellaan jne.
Enpä tiedä tindereistä, en ole sellaista koskaan käyttänyt. Kaikki edellisten sukupolvien naiset ja miehet ennen tindereitä aina sinne alkulimaan saakka ovat kyllä tienneet, että hyvännäköisillä naisilla ja miehillä on vientiä, ei se mikään uutinen ole. Tämä leukafiksaatio on vaan niin outo selitysmalli, etenkin kun naiset eivät siitä leuasta niin vaikuta välittävän nykyäänkään.
Ja varsinkin kun valtaosalla miehistä on ihan normaali leuka!
Itse olen yli 40 v, ja tiedän tasan kaksi ihmistä, joilla on silmiinpistävän pieni leuka. Toinen on Henna Kalinainen. Toinen taas mieheni yksi ystävä, jolla ei ole kyllä koskaan naisia puuttunut, vaikka onkin vain teknikko koulutukseltaan. Mutta on komea ja mukava ja huumorintajuinen mies, hoikka ja kuulemani mukaan hyvin varusteltu.
Minulle leuka on kyllä siinä mielessä tärkeä, että sen pitää käden alla rahiseman vaikka parta olisi juuri ajettu. Oma mies oli aika siloposki kun tavattiin 17 vuotta sitten, mutta tilanne on sittemmin korjaantunut mitä tyydyttävimmäksi.
Minusta on täysin ymmärrettävää, että hetero viehättyy siitä, mikä vastakkaisessa sukupuolessa on erilaista kuin omassa. Kuten vaikka miesten karheista leuoista tai leveistä harteista. Yritän olla ajattelematta, miksi mieheni ihailee MINUN leveitä hartioitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan joka päivä kaupungilla näkee ihan tavallisia pariskuntia, tavallisia miehiä ja naisia yhdessä käsikynkässä. Harvoin näkee veistoksellisia mallimaisia miehiä naisten käsipuolessa. Kokemukseni perusteella usein näille uhriutujille ei kelpaa se ihan tavallinen nainen vaan pitää saada se missi tai instagram fitness malli, jotka sitten taas itse lyöttäytyvät yhteen kaltaisiensa kanssa eli näiden mallipokien.
Jep. Joskus näkee niitä ihan komeitakin miehä, mutta niilläkin yleensä on sitten ne nätit pimut käsipuolessa.
Minun tuttavapiirissäni on paljon komeita miehiä (miehen urheilukavereita), ja omakin mies on komea. Tasan yhdellä miehellä on nainen, jota voisi luonnehtia "nätiksi pimuksi". Muuten joka pariskunnassa se mies on komeampi kuin nainen kaunis. Toki kaikki nämä naiset ovat normaalipainoisia ja urheilullisia, ehkä se on sitten nykyään niin suuri kilpailuvaltti urheilullisten miesten mielestä.
Minulla voi toki olla myös havainnointiharha, eli yliarvioin miesten viehättävyyden ja aliarvioin naisten, kun kerran ole itse heteronainen. Mutta tosiaan nätit pimut loistaa poissaolollaan. Ja minä näytän hyvänä päivänä tihrusilmäiseltä Wednesday Addamsilta. Siis tosi hyvänä.
Nämä ovat varmaan mielipidekysymyksiä. Luin tekstisi ensin nopeasti ja oletin sinun kirjoittavan itsestäsi nättinä pimuna, jos kerran muistutat yhtään Wednesday Addamsia :D Kaikkien mielestä nätti pimu ei tarkoita jotain blondia missityyppiä. Minusta Wednesday Addamsin aikuisversio olisi juuri kuuma.
En itsekään ole mikään maailman optimistisin ihminen tai pidä itseäni Adoniksen maanpäällisenä ruumiillistumana, mutta itsesääli ei pue ketään.
On asia erikseen käsitellä omaa tyytymättömyyttään elämäntilanteeseen, ulkonäköön, työhön, menestykseen tai muuhun asiaan vaikkapa kavereiden tai terapeutin kanssa, mutta ei valtakunnallisten verkkolehtien artikkeleissa.
Hot or not tai Tinder ei ole oikeita osotteita ihmiselle jolla on jo valmiiksi huono itsetunto ja niissä menestyy aina vaan huonommin mitä enemmän itseään säälii ja mollaa jolloin muutkin tekevät samoin.
Parhaat eväät itsensä arvostamiseen löytyy oman pään sisältä, ei sosiaalisesta mediasta ja random netti-ihmisten hyväksynnän hakemisesta.
Plus, tuo ei ihan oikeastikkaan ole mikään kovin hyvän näköinen ainakaan noiden lehtikuvien perusteella, mutta parantamisen varaa on paljon pienellä työllä.
Muutenkin jos ei ole vielä päässyt edellisestä parisuhteesta yli, ei todellakaan kannata mennä someen hakemaan laastaria jostain Tinderistä koska siitä ei oikein millään mittarilla voi kehittyä tervettä parisuhdetta alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Läheisyys ja fyysinen kosketus on todella tärkeitä mielenterveydelle. Tätä ei naiset tule koskaan ymmärtämään, koska naiset löytää seuraa sormia napsauttamalla.
En kyllä itsekään olisi mennyt ulisemaan mihinkään lehteen aikana jolloin olin yksinäinen, mutta ymmärrän hänen tuskan.
Just joo. Luuletko oikeasti, että naiset haluaa sellaista "läheisyyttä", jossa toinen tai molemmat on vain siksi kun ei parempaa löytänyt tarpeidensa tyydyttämiseen? Ei se ole läheisyyttä, läheisyys syntyy yhteydestä ja luottamuksesta, jota on vaikea saada jonkun tuntemattoman kanssa. Plus se, että naiselle on hyvin vaarallista lähteä tuntemattomien tai lyhyen tuttavuuden matkaan.
Että kyllä me ymmärretään, että läheisyys ja fyysinen kosketus on tärkeitä mielenterveydelle. Koska ei me saada sitä sormia napsauttamalla.
Tätähän valtaosa suhteista on, sitä ei vaan ole sosiaalisesti hyväksyttyä myöntää. 99 % joutuu tyytymään omaa ideaaliansa huonompaan, eikä siinä ole mitää väärää kunhan parisuhde on hyvä.
Topin kannattaisi lopettaa se pleikan hakkaaminen ja lopettaa pizzan syönti. Kuntoilua ja terveelliset ruokailut. Tällä karisee tuo pullataikinamainen löysyys. Naurettava parta pois ja huuhtele vä leikkaus hiuksiin. Siistit vaatteet. Se on siinä. Kyseinen henkilö kuitenkin on ihan hyvä esiintyjä ja puhuja, joten pikku fiksauksrlla asiat tulisi kuntoon.
Tällaisten jatkuvien ruokutusjuttujen myötä olen itse koventanut vaatimuksiani ihan kunnolla.
Ennen ajattelin, että riittää kun tulee toimeen miehen kanssa ja se on ihan ok näköinen, vaikkei olisikaan mikään unelma. Tällaisten kanssa aikoinaan päädyinkin yhteen ihan arkielämässä tutustumisen kautta ja tällaisia on minun kavereillanikin ja tuolla julkisilla paikoilla naisten käsikynkässä.
Nykyään olen tajunnut, että monella ns. taviksella on itsensä kanssa jokin kompleksi ja ovat helvetin katkeria naisille joilla muka on "älyttömiä vaatimuksia". Esimerkiksi yksi lihavahko mies ei kestänyt jos muiden puheista millään tavalla tuli ilmi, että hän ei ole hoikka, mutta ei myöskään hyväksynyt sitä jos muut valehtelivat, ettei hän ole lihava. Lyhyt mies väitti, ettei naisille kelpaa lyhyt mies, vaikka olimme yhdessä.
Jos suostun ottamaan vain "täydellisen" miehen, tuo mies varmaan itse tietää olevansa hyvä eikä ainakaan kipuile jatkuvan huonon itsetunnon ja epävarmuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset eriarvoistavat ulkonäkösovellukset pitäs lailla kieltää.
Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".
Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.
Alapeukkuja tulee, mutta ihan samalla tavalla se mies oli ulkonökökeskeinen valitessaan juuri minut kohteekseen. Miksei esimerkiksi se pinkkitukkainen pyöreämpi nainen valikoitunut kohteeksi?
Motherfuckin amen. Jos ihminen saisi valita kahdesta muuten identtisestä ehdokkaasta, mutta toinen on hyvännäköinen ja toinen Topi, jokainen ottaisi tietysti sen, joka on omaan silmään hyvännäköinen. Miksei ottaisi, kun kerran valita saa?
En tajua, mikä tässä on palstamiehille niin vaikea sisäistää. Sen takia me naiset hoidamme hiuksiamme, maalaamme naamamme, nypimme kulmiamme, pukeudumme vartalon viat peittäen ja whatnot. Että kelpaisimme paremmin. Että olisi enemmän valinnanvaraa. (okei, itse en ikinä tehnyt mitään noista koska valinnanvaraa oli ilmankin, mutta ymmärrätte pointin.)
Mikään, kerta kaikkiaan mikään, ei estä teitä miehiä tekemästä samaa. Tosin kehotan vaihtamaan naaman maalaamisen naamakarvojen siistimiseen ja miesten ei yleensä kannata kulmiaan nyppiä. Mutta siististi leikatut hiukset, omituiset partahökötykset pois, paino normaaliksi ja siistit vaatteet ja Topinkin markkina-arvo nousee ainakin 10 %.
Se loput 90 % tulee sitten luonteesta ja elämäntilanteesta, ja niidenkin muuttaminen on ihan jokaisen aikuisen omalla vastuulla.
Suurin ongelmahan tässä on, että Topi ei ota vastuuta. Ja mies, joka ei ota vastuusta itsestään ja elämästään, on kammottavin turn off mitä on. Mies, jolla ei ole elämänhallintaa, voi odottaa saavansa vain samanlaisen naisen. Jotka ovat sitten sekakäyttäjiä yleensä.
Näinhän se on. Olen itse nykyään kaunis nainen ja huvittuneena luen palstan kommentteja, joissa väitetään että naisella supersuosioon riittää vain se, ettei syö liikaa. Miehen pitää treenata raivona salilla, hankkia rahaa ja statusta jne jne jne, naisen tulee vain olla syömättä. Hah :D.
Olin ennen tavis. Normaalipainoinen, laittautumaton tavis. En siis syönyt liikaa mutta ei se mitään auttanut. Vientiä oli tasan 0. Sitten kyllästyin tilanteeseen ja halusin kaunistaa itseäni - löysin sitten kumppania tai en. Aloin:
- käydä kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa laittamassa vaaleita raitoja, á 150 e ja 4h.
- hoitaa hiuksia 2 kertaa viikossa naamioilla ja hopeasävytteillä
- joka pesun jälkeen föönaan ja kiharran
- plus kasvatin hiukset pitkäksi, tähän meni 3+ vuotta
- kynnet hoidan joka viikko, myös varpaat, pidän ne melko lyhyinä ja luonnollisina mutta aikaa ja rahaa tähänkin menee
- liikuntaa 1h päivässä, ja tästä en tingi ellen ole sairas
- vaatekaappi meni uusiksi, rahaa meni ihan kiitettävästi vaikka hankinkin laadukkaita klassikoita, mutta kengät, mekot, hyvät paidat eivät ole halpoja, saati sitten nahkalaukut ja takit
- sheivaan joka päivä koska karvan kasvu on vahvaanja nopeaa, tähänkin tarvii välineet ja suihkun jälkeen rasvat koko kroppaan
- suunnittelen ja viilaan ruokavaliotani, käyn kaupassa ajan kanssa ja tähän tarvitsee todellakin energiaa ja aikaa, samoin sen ruoan valmistamiseen
- meikkaan kevyesti mutta tarvitsen kuitenkin useita tuotteita joita ei ilmaiseksi saa
- alusvaatteet eivät ole halpoja jos tarvitsee ison kuppikoon ja haluaa kuitenkin kaunista, seksikästä ja laadukasta,yhdet liivit jo 80+ e
- kasvonaamiot ja -hoidot osaksi rutiinia, 4 krt vuodessa kosmetologi, á 80e
Ja tässä nyt vain jotain, enemmänkin on. Ja tämä siis vain mitä olen ulkoisesti tehnyt kumppanin löytämisen eteen, sitten on vielä henkinen puoli, opiskelu, työ, itsensä kehittäminen ja uusien asioiden kokeilu, unelmien toteuttaminen jne.
Nyt kun olen treenannut ja panostanut satoja tunteja ja tuhansia euroja itseeni, kumma juttu - vientiä on kuin taikaiskusta! Ja ne miehet ovat jän nästi ihastuneet luonteeseeni - mutta sama mies ei olisi huomannutkaan minua jos olisin edelleen se tavishiiri :D.
Mutta ylipainoinen, huolittelematon mies saa olla sellainen kuin on, eikä voi vaatia panostamaan kun naistenkaan ei tarvi?
Itse tein vastaavanlaisen tyylinvaihdoksen vähemmällä rahalla, vähemmällä vaivannäöllä ja vähemmällä ajalla. Mutta olennaista minullakin oli oman tyylin löytäminen, meikkaamisen opettelu, hiusten kasvattaminen ja värjääminen (joskaan värjääminen ei välttämättä olisi tärkeää, mutta sopii tyyliini), yms. Mutta itse olen ostanut hienoja vaatteita ihan UFFiltakin, en käytä kalliita laukkuja tms. Mutta yksi olennainen asia kaiken tämän myötä muuttui myös: itsetunto parani ja oma minäkuva muuttui. Se vaikuttaa olemukseeni niinäkin päivinä, kun menen meikkaamattomana kauppaan jossain tavishupparissa.
Minusta ko. miehen ulkonäössä ei ole mittään vikkaa. Itsetunto kaipaa kuitenkin kohotusta. Ottaisin yhteyttä jos en olisi naimisissa 😆
N35
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä johonkin hot or not-sivustolle? Aivan älytöntä.
Miehet menee sinne missä on sinkkunaisia. Jos lavatansseista tulisi yllättäen muotivillitys ja niissä alkaisi liikkumaan 20-30v naisia, niin nopeasti miehet ryntäisivät tanssikursseille treenaamaan. Näin simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään
Topista on tehty kaksi kautta dokumenttia. Muistaakseni otsikolla Nuoren miehen elämää. Löytyy YLE Areenasta. Onneksi hän niissä vaikuttaa fiksummalta .
Älytöntä että muka pitäisi "kelvata omana itsenään" ja nähdään, että jos ulkonäön eteen tekee mitään, tämä ei toteudu. Lihavat, ruokkoamattomat ja huonosti pukeutuvat lässyttävät, että tällaisena pitää kelvata, ota tai jätä, mutta kuitenkin itkevät kun kaikki valitsevat jätä-vaihtoehdon.
Harvoin jos koskaan näille itselleen kuitenkaan kelpaa kumppani, joka ei tee mitään ulkonäölleen ja viihtyy lihavana.
Vierailija kirjoitti:
Ja "testi" oli hot or not -sivusto.
Kertoo jälleen Iltalehden tasosta kaiken, että tällaista p@skaa julkaistaan valtakunnan mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi vastaa ulkoisesti keskiveronaista tai tarkemmin ilmaistuna tavismiinusta. Kiinnostuneita pitäisi olla, mutta eipä ole. Salilla käyviä Topeja on paljon tässä maassa, mutta netissä he valittavat että vain pullukat kiinnostuu eikä elämäntavat kohtaa. Prismassa tuon voi myös nähdä, joskin osalle on löytynyt jostain siedettävä laihaläski. Nykyaika ja sähköinen pariutuminen kasaa kaikki liikunnaliset ja kasvoista edes jokseenkin kauniinpuoleiset hyvin komeille ja liikunnallisille miehille. Naiset ovat mielummin ikisinkkuja kuin tyytyvät vastinpariinsa.
Ei, vaan kyse on siitä, että poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä. Tarkoitus olisi, että ne pahnanpohjimmaiset miehet menisi tykinruoaksi, tai kohtaisi luojansa reviirikamppailujen seurauksena. Mutta nykyaika on niin turvallista, että kaikki jäävät eloon -ja yksin.
100 tyttöä kohden syntyy 105 poikaa. Tästä voimme kätevästi laskea, mikä prosenttiosuus miehistä tulee jäämään ilman, vaikka kuinka jokainen löytäisi vastinparinsa.
Ei ole naisten vika, että meitä ei riitä kaikille.
Tarkoitus ei ole mennä tykinruuaksi.
Pojille tapahtuu tänäkin päivänä enemmän tapaturmia ja onnettomuuksia, vaikka eletään suojattua elämää.
Pojat sairastuvat herkemmin vakavasti.
Sukupuolten välinen ero tasaantuu normaalitilanteessa nykyaikanakin parikymppisenä, nuoressa aikuisuudessa. Eli juuri silloin, kun pareja etsitään kiivaimmillaan.
Topilla alkaisi käydä flaksi, jos hänet saataisiin av-palstan naisten stailattavaksi. Monet ovat esittäneet hyviä neuvoja, esim. habituksen siisteyteen panostaminen ja itsekunnioituksen kehittäminen. Monista viesteistä voi rivien välistä lukea empatiaakin. Toivottavasti joku vinkkaisi Topille tämän palstan.