Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Puhuu "kasipakista", ennen se oli "sikspäkki". Näin ne vaatimukset vain nousevat...
Mistä hän tietää että vaaditaan kasipakki? Kokeilisi ensin miten sikspäkin hankkiminen muuttaisi menekkiä.
Ihan kuin kaikki naiset etsisivät vain sitä laatikkoleukaista lentäjäkirurgia.
Kyllä pienellä stailauksella, parturissa käynnillä ja parranajolla tuostakin miehestä saisi varmasti ihan kohtuullisen miehen, hygieniaa unohtamatta. Ei tarvitse olla mikään Ken-nukke.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!
Topihan on tosi söpö. Vähän tuhti vain. Ei hän silti mikään "hot" ole, mutta ruma ei missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.
Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.
Haha, älä, ihan kuin kasipäkki, kuparinruskea iho ja jykevä leuka olisi joku seksikkyyden mitta, jonkalaisen kaikki naiset haluavat löytyvän mieheltään:D Silti yksikään ystäväpiirissäni ei ole parisuhteessa Topin kuvaileman miehen kanssa. Sitä paitsi seksikkyys ja särmä on muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Oma mieheni on roteva ja rosoinen, ei omista mitään päkkiä, mutta on minusta niin hemmetin hyvännäköinen! Ja luonteensa, kun aikoinaan tuli minulle ilmi niin olin sulaa vahaa hänen käsissään.
Tuommoset eriarvoistavat ulkonäkösovellukset pitäs lailla kieltää.
Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kaikki naiset etsisivät vain sitä laatikkoleukaista lentäjäkirurgia.
Kyllä pienellä stailauksella, parturissa käynnillä ja parranajolla tuostakin miehestä saisi varmasti ihan kohtuullisen miehen, hygieniaa unohtamatta. Ei tarvitse olla mikään Ken-nukke.
Ikävin asia jonka ulkonäöstä näkee on se etteivät elämäntavat ole kunnossa. Tyyli on vain pintasilaus ja jos ei ole statusta jota sillä viestitään niin aika hyödytöntä.
"En kelpaa naisille" ulina on itselleni merkki ettei miehellä itsetunto kohdallaan eikä kannata koskea koska selvästi myöskään ei etsi tasoistaan seuraa. Lisäksi jos käyttää v..tt. ynnä muita sanoja puheessaan niin jo välittömästi lopahtaa kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikeasti on että kolmekymppiset miehet itkee iltapäivälehdissä etteivät saa naista?
Ehkä se, että he eivät löydä naista, on heille ongelma.
Miksei ongelmistaan saisi kertoa, vai onko se noloa, kun kertojana on mies?
Kolmikymppiset naisethan kirjoittavat kirjojakin aiheesta, mitä noloa on, jos jotakuta miestä haastatellaan parisuhteettomuudesta lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Tinderinkin perusajatus on järjetön "et ole tarpeeksi hyvännäköinen kuvasi perusteella juttelemaan minulle, joten painan x".
Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Topille ei kelvannut se nainen, joka kelpuutti Topin?
Topi taisi itse sössiä kuviot tuon naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"En kelpaa naisille" ulina on itselleni merkki ettei miehellä itsetunto kohdallaan eikä kannata koskea koska selvästi myöskään ei etsi tasoistaan seuraa. Lisäksi jos käyttää v..tt. ynnä muita sanoja puheessaan niin jo välittömästi lopahtaa kiinnostus.
Mut mistä ne naiset voi tietää sen jo kuvan perusteella ?
Ja vielä kaikelle allerginen. Ei kiitos, kissoista ja koirista en luovu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi on se profiiliteksti. Jos se on tyhjä, merkityksetön tai pahinta kaikesta: ulinaa, kukaan ei kiinnostu.
Sangen hyvännäköinen mies.
Ikävä kyllä opetettu siihen, että vain sisäinen kauneus merkitsee, mikä on täysi vale.
Laihduttaisi sen verran, että kasvonpiirteet tulee esille, niin olisi menekkiä enemmän. Ja koskee myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi on se profiiliteksti. Jos se on tyhjä, merkityksetön tai pahinta kaikesta: ulinaa, kukaan ei kiinnostu.
Keksi parempi selitys. Tuskinpa se on kirjottanu omaan profiilitekstiinsä että voi ku en kelpaa kenellekään.
Voisi aloittaa ajamalla tuon pullasudin leuan alta pois. Tai edes lyhentämällä. En ymmärrä tuon tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että ihan samalla periaatteella kumppania haetaan myös sovelluksen ulkopuolella. Ulkonäkö vaikuttaa sielläkin siihen, keneen halutaan tutustua ja keneen ei. Olen monta kertaa irl kieltäytynyt juttelemasta iskemään tulleelle miehelle, pelkästään siksi koska hänen ulkonäkönsä ei riittänyt. Ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta antaa mahdollisuuksia kaikille.
Alapeukkuja tulee, mutta ihan samalla tavalla se mies oli ulkonökökeskeinen valitessaan juuri minut kohteekseen. Miksei esimerkiksi se pinkkitukkainen pyöreämpi nainen valikoitunut kohteeksi?
Ihan tavallisia ihmisiä ne "mallitkin" ovat oikeassa elämässä. Ja tarvitsee vain olla laiha ja vähän lihaksikas sekä ihan vtusti meikkiä ja feikkiä. Silloin on tällainen "malli." Kunnes sitten meikit ja feikit otetaan pois ja siellä on alla ihan vain ihminen.