Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En kelpaa naisille" ulina on itselleni merkki ettei miehellä itsetunto kohdallaan eikä kannata koskea koska selvästi myöskään ei etsi tasoistaan seuraa. Lisäksi jos käyttää v..tt. ynnä muita sanoja puheessaan niin jo välittömästi lopahtaa kiinnostus.
Mut mistä ne naiset voi tietää sen jo kuvan perusteella ?
Tinderissä on vain niin paljon paremman näköisiä ettei sieltä seuraa etsivät naiset pysähdy topeihin. Se on hänelle täysin väärä paikka kuten jokaiselle jonka ulkoinen olemus ei tasokas. Topin pitää pystyä markkinoimaan itseään muualla jossa ulkonäkö ei niin ratkaiseva asia. Silloin huono itsetunto ja kirosanat ovat merkityksellisiä.
Valitettavasti 20-35v miehissä alkaa olemaan todella paljon sellaisia pullavia, vähän nössöjä miehiä joiden aika kuluu pelien ääressä. Naiset sensijaan on entistä koulutetumpia, aktiivisia ja itsestään huoltapitäviä (no, ehkä 50/50). En itse voisi olla miehen kanssa jolla on isommat tissit ja leveämpi perä kuin minulla. Sorry, ehkä pinnallista mutta arvostan terveitä elämäntapoja.
Voi hyvänen aika. En näe tämän(kään) miehen piirteissä YHTÄÄN mitään vikaa. Mutta epäsiististä tyylistä kannattaa luopua ja myös pyrkiä normaalipainoon.
Näissä jutuissa on aina lihavia jotka eivät edes laittaudu, onko yllätys että pidetään epäviehättävänä?
Moni mies tuskailee sitä kun ei näytä hyvältä tai ei ole sitä ja tätä. No asioille (varsinkin ulkonäölle) on tehtävissä asioita helpostikin. Salin kautta parturiin ja vaatekauppaan. Ja vihannesosastolle.
Hyvin harvan kasvoissa on joku oikeasti rumentava epämuodostuma.
N30
Vierailija kirjoitti:
Puhuu "kasipakista", ennen se oli "sikspäkki". Näin ne vaatimukset vain nousevat...
Mun mies kutsuu näitä mössymassuja pulsaattoreiksi pyykkilaudan sijaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee kuka tahansa, ettei tämä Topi mikään komistus ole. Miksi ihmeessä hän sitten käyttää seuranhakuun jotain kanavaa, jossa käyttäjien ulkonäköä arvioidaan jollain hot vai not -mittarilla?? Minä olen itse nainen, en mikään kaunotar, varmaan ulkoisesti suunnilleen Topin tasoa. Ei tulisi pieneen mieleenikään pistää kuvaani arvioitavaksi yhtään mihinkään tuollaiseen paikkaan tai hakea seuraa niinkin ulkonäköä painottavasta sovelluksesta kuin Tinder!
Topihan on tosi söpö. Vähän tuhti vain. Ei hän silti mikään "hot" ole, mutta ruma ei missään tapauksessa.
Enhän minä häntä rumaksi väittänytkään! Sanoin vain, ettei hän ole komea. Sekin on tietysti minun mielipiteeni ja eri mieltä saa jokainen olla.
Topin suurin ongelma ei ole se ulkonäkö, suurin osa meistä ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, vaan se on se itsetunnon puute. Jos ihminen koko ajan kertoo itselleen tuota tarinaa, että on tyhmä ja köyhä niin sitä enemmän siihen uskoo ja se itsesäälissä rypeminen on luotaantyöntävää myös muille ihmisille. Samoin tuo itsensä hot or not rankkailu ei ole lainkaan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. En näe tämän(kään) miehen piirteissä YHTÄÄN mitään vikaa. Mutta epäsiististä tyylistä kannattaa luopua ja myös pyrkiä normaalipainoon.
Näissä jutuissa on aina lihavia jotka eivät edes laittaudu, onko yllätys että pidetään epäviehättävänä?
Moni mies tuskailee sitä kun ei näytä hyvältä tai ei ole sitä ja tätä. No asioille (varsinkin ulkonäölle) on tehtävissä asioita helpostikin. Salin kautta parturiin ja vaatekauppaan. Ja vihannesosastolle.
N30
No no. Kyllähän ihmisissä on huikeita ulkonäköeroja ilman mitään epämuodostumia.
Ulkonäön pohjimmiltaan sanelee kasvojen luusto, jolle ei valitettavasti voi tehdä mitään. Sitä pysyy suomalaisena pottunokkana pulleilla poskipäillä, vaikka kuinka muotoilisi hiuksia ja vetäisi meikkiä naamaan (naiset). Mutta ne asiat, mihin voi itse vaikuttaa, ovat juurikin niitä, mitkä antavat ihmisestä huolitellun vaikutelman.
Topin pariutuminen riippuu pitkälti Topin tavoitteista. Jos Topi haluaa kauniin ja omasta täydellisestä ikäluokastaan olevan naisen, niin on alettava mukautumaan siihen elämään, mitä ne kauniit naisetkin elävät: lihapiirakat täytyy jäädä ja kuntosali on oltava osana arkea.
Jos taas Topille on se ja sama, kuka nainen siihen rinnalle tulee, niin sitten voi olla ihan oma itsensä ja unohtaa ulkonäöllisen kehittymisen. Pariutumisen tärkeimmät elementit ovat ulkonäkö ja ikä. Topilla on olemassa nuo molemmat, mutta vähän täytyy siistiä ruokavaliota, partaa, pukeutumista ja liikuntatottumuksia.
"Kaiken lisäksi Topi kärsii allergioista.
– Kaikilla on koira, kissa tai joku muu, jolle varmasti allergisoidun."
Siis mitä ihmettä kaikilla naisilla ei todellakaan ole koiraa tai kissaa...
Vierailija kirjoitti:
Topin suurin ongelma ei ole se ulkonäkö, suurin osa meistä ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä, vaan se on se itsetunnon puute. Jos ihminen koko ajan kertoo itselleen tuota tarinaa, että on tyhmä ja köyhä niin sitä enemmän siihen uskoo ja se itsesäälissä rypeminen on luotaantyöntävää myös muille ihmisille. Samoin tuo itsensä hot or not rankkailu ei ole lainkaan tervettä.
No ei se nyt ihan noin ole. Hyvä lihasmassa ja vähäinen rasvaprosentti tekee miehelle parinvalinnasta 70 prosenttia helpompaa. Itsetunto tulee sitten mukana, mutta sitä tarvitaan huomattavasti vähemmän, jos ulkoiset asiat ovat kunnossa. Topin seuraava askel eivät ole naiset: seuraava askel on ottaa vuosi aikaa, alkaa pukeutumaan "oikein" ja siistiä elämäntavat.
Topissa huonoa: itsetunto ja elämäntavat valituksesta ja pullavasta olemuksesta päätellen. Nämä kun laittaa kuntoon, niin ei mitään hätää.
Kaveri vois ajaa noi karvat naamastaan, ja hankkia parturiin kausikortin.
Hiukan jos katsoisi mitä syö, ja laihtuisi 10kg niin tää on ihan tavallinen suomalainen kaveri. Ei erityisen komea, muttei mikään rumakaan.
Mulla nousi kyllä karvat pystyyn siitä kommentista, minkä kertoi että on ollut seksisuhteessa jonkun naisen kanssa. Vähän epäilen ettei toi nainen tiennyt kyseessä olleen seksisuhteen.
Lisäksi hätäilee turhaan sitä lapsen hankintaa ja perheen perustamista. Ensin pitäisi saada oma talous siihen kuntoon että pärjää edes itse, ennenkuin hankkii elätettäviä. Röökiä ja olutta vähemmän, tilalle joku normaalimpi auto jonka laittaminen ei maksa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
No no. Kyllähän ihmisissä on huikeita ulkonäköeroja ilman mitään epämuodostumia.
Ulkonäön pohjimmiltaan sanelee kasvojen luusto, jolle ei valitettavasti voi tehdä mitään. Sitä pysyy suomalaisena pottunokkana pulleilla poskipäillä, vaikka kuinka muotoilisi hiuksia ja vetäisi meikkiä naamaan (naiset). Mutta ne asiat, mihin voi itse vaikuttaa, ovat juurikin niitä, mitkä antavat ihmisestä huolitellun vaikutelman.
Omaan silmään suurin osa "rumista" ihmisistä on pääasiallisesti ylipainoisia. Rasva piilottaa aika tehokkaasti kasvojen luuston ja vartalon muodot (molemmilla sukupuolilla). Semmoinen ei ole viehättävää.
Joo ei tästä Topista varmaan laihtuessakaan Brad Pittiä tule, mutta miksi pitäisikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt ihan noin ole. Hyvä lihasmassa ja vähäinen rasvaprosentti tekee miehelle parinvalinnasta 70 prosenttia helpompaa. Itsetunto tulee sitten mukana, mutta sitä tarvitaan huomattavasti vähemmän, jos ulkoiset asiat ovat kunnossa. Topin seuraava askel eivät ole naiset: seuraava askel on ottaa vuosi aikaa, alkaa pukeutumaan "oikein" ja siistiä elämäntavat.
Näillä "Topeilla" on aina sama laulu. "miksen minä kelpaa tällaisena?" No ei kelpaa moni muukaan. Hyvin iso osa ihmisistä (ainakin jos yrittää uutta parisuhdetta saada) panostaa ulkonäköönsä.
Sitten muutama ä n k y r ä itk ee miksi joku pukumies kiilaa karjalalippiksen ohitse.
Näin kärjistettynä.
Vierailija kirjoitti:
"Kaiken lisäksi Topi kärsii allergioista.
– Kaikilla on koira, kissa tai joku muu, jolle varmasti allergisoidun."
Siis mitä ihmettä kaikilla naisilla ei todellakaan ole koiraa tai kissaa...
Niillä vapailla kyllä yllättävän usein on.
Ja varsinkin aktiivinen koiraharrastus on varoitusmerkki suhdetta etsivälle miehelle. Se elämä pyörii koirien ympärillä, sanelee asuinpaikan ja vapaa-ajan käytön. Saatavilla on kennelpojan paikka. :)
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Topin naama ja elämä näkyy vähän joka tuutissa, varmasti kiinnostuneita naisia ottanut yhteyttä, vaan se instabeibe puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousi kyllä karvat pystyyn siitä kommentista, minkä kertoi että on ollut seksisuhteessa jonkun naisen kanssa. Vähän epäilen ettei toi nainen tiennyt kyseessä olleen seksisuhteen.
Tai sitten kyseessä oli maksullinen?
Tuosta Topistahan saisi kuorittua esiin treenaamalla, hius- ja partatyyliä stailaamalla ja vähän ryhtiä hankkimalla varmasti ihan kelvollisen näköisen "feikkiviikingin", joka esimerkiksi Etelä-Euroopassa menisi naisiin kuin kuuma veitsi voihin.
Kaverini oli parikymppisenä aika lailla samannäköinen kuin tuo Topi - mutta treenattukroppainen (aktiivinen salilla kävijä).
Vaalea tukka, siniset silmät, vaalea parta. Tuollaiset tavalliset suomalaiset kasvonpiirteet, tosin ilman ylimääräistä rasvaa.
Hän lähti sattumalta kavereineen Israeliin, ja kertoi aivan hämmästyneenä, kuinka kauniit naiset tulivat esimerkiksi uima-altaalla ja rannalla juttelemaan ja esimerkiksi koskettelemaan hänen partaansa ja tukkaansa. Vientiä olisi vaalealla, tavallisennäköisellä suomalaismiehellä ollut vaikka kuinka, mutta kaverille iski itsetunnon puute ja ujous, joten ei lähtenyt tekemään tuttavuutta näiden naisten kanssa. Naisetkin poistuivat toki aina paikalta, kun kaveri oli joka kerta muuttunut punaiseksi, eikä kehdannut sanoa naisille oikein mitään.