Miten kerrotte kissoillenne, että Kimblen arpakuutio pomppii ennustettavasti?
Kommentit (37)
Meidän kissat ties tän. Ne tutki Kimbleä jo pentuna kovasti. Sitte kun ne sai sen avattua, siis rikottua, niin alkoivat laskemaan todennäköisyyksiä ihan villinä sillä arpakuutiolla.bggghcxv 0<< on muuten joku hämärä kaava, joka liittyy Kimbleen. Poika teki sen just. Mä en ymmärrä.
Kissamme taktikoivat nyt niin että lapset ovat ihan epätoivoisia.
Meillä kissat rupesivat nauramaan siitä, kuinka hitaita ihmiset on.
Se on kuulemma ollut kissoilla perimätietona jo siitä asti kun kimble keksittiin.
Luin suoraan nettiuutisista ja olin liian varomaton, kolliparka pyörtyi :'(
Kissani katsoi silmiini anovasti ja kysyi, eikö olisi parempi ottaa se noppa pois sieltä ja heitellä sitä vapaasti. Hyvä yritys, mutta vastasin tiukasti, että ei. Nyt kissa on kiskonut olohuoneen verhot alas, repinyt yhden talouspaperirullan ja levitellyt päivän lehden eteiseen... Suomessa on sen mukaan oikeus ilmaista mielipiteensä.
Mirri on jo hävittänyt kaikki pelinappulat, joten meillä ei enää pelata Kimbleä.
En aio kertoa. Pidän Katin pimennossa niin kauan kuin mahdollista. Pelkään seurauksia jos saa selville.
Kissat olivat lukeneet uutisen itse, koska ovat Kimblen ystäviä. En tajua todennäköisyyslaskennasta mitään ja kissat väsyivät jo selittämään minulle, mistä on kyse. Ehkä kysyn joskus täällä av:lla.
Meillä kissat pitävät enemmän Afrikan Tähdestä, joten uutinen ei varsinaisesti järkyttänyt niitä.
Kissa tiesi tämän jo, mutta ilman akateemista tutkintoa häntä ei uskottu. Nyt mököttää. :(
Kissamme ovat nyt pelailleet koko illan kimbleä ja todenneet että uutinen pitää paikkansa. Vaikuttavat yllättyneiltä koska lehdissä on niin paljon kaikkea roskaa.
Meidän pojat meni äkkiä saunaan ja ovat istuneet siellä silmät pyöreinä ja korvat pitkin päätä koko illan. Eivät suostu kertomaan miksi on niin järkyttävää. Meillä ei edes ole kimbleä
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:34"]
Meidän pojat meni äkkiä saunaan ja ovat istuneet siellä silmät pyöreinä ja korvat pitkin päätä koko illan. Eivät suostu kertomaan miksi on niin järkyttävää. Meillä ei edes ole kimbleä
[/quote]
Cisu ja Toto?
olen vapaaehtoisesti kissaton, joten luojan kiitos minun ei tarvitse vaivata päätäni moisella. t. VEKi -83
En jaksa lukea ketjua tai juttua, mutta otsikko on hieno. Hyvin keksitty Ajatuksenjuoksu.Hymyilyttää.
Meillä pelaaminen ollut taka-alalla kun mirrit ovat kovasti innostuneet keväästä ja sulhaset enempi mielessä. Eivät reagoineet uutiseen koska kuka nyt kimbleä pelaa, ovat vaan netissä seuranhakupalstalla (lue:kollinhakupalstalla).
Otin kissan syliin ja silittelin sitä hellästi, kun kerroin asiasta. Oletan, että tämä auttoi, koska kissa ei nostanut asiasta meteliä.
Voi että kun on niin omaperäisiä ja hauskoja nää teidän kissaketjut! Not.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:57"]
Voi että kun on niin omaperäisiä ja hauskoja nää teidän kissaketjut! Not.
[/quote]Kiva kun jaksat, ehdit ja haluat kuitenkin avata nämä ja nostaa kommentillasi. Reipasta toimintaa! :D
Tämä noppakohu on ollut meillä keskustelunaiheena nyt monta päivää. Harkitsen kissojen viemistä hoitoon ja äkkilähtöä ihan minne tahansa... :/