Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gradusta b, olen järkyttynyt

Vierailija
05.02.2015 |

Luulin, että kaikki b:n saavat työt ovat sellaisia, joita ei tehdä tosissaan, mutta nytpä tiedän, ettei niin ole.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista mitä sain, eikä valmistumisesta nyt niin montaa vuotta ole. Varmaan joku keskinkertainen.

Vierailija
122/123 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:10"]Meillä ainakin gradusta M eli 3 on jo loistava. Täysiä pisteitä ei saa tyyliin kukaan vaikka kaikki olis työssä ok. Tätä on vaikea selittää tietty niille jotka ei ole käyneet yliopistoa mutta uskokoon tai ei.

Mullakin on se käsitys, että M on jo erittäin hyvä työ. Ja olen ajatellut, että omat rahkeet riittäisi kuitenkin M:ään. Mutta pelko on myös se, että jos joutuisi selittämään huonoa arvosanaa jollekulle, joka ei ole yliopistomaailmasta tai ehkä jo vaihtelua on tiedekuntakohtaisesti tai sen mukaan, onko kyseessä maakuntayliopisto vai kaupunkiyliopisto. Kärjistäen: jossain Lapin yliopistossa tämä olisi vielä C aivan mukisematta, mutta täällä Helsingissä rima on korkeammalla.:) No, myönnetään, että tämä on nyt vähän katkeraa mutta tämä päivä menee varmasti vielä tässä mielipahassa. Kiitos ketjuun kommentoineille, on tullut jo parempi mieli.:)

ap

Tämä on kyllä aivan virheellinen ajatusmaailma, että Lapin yliopistossa olisi jotenkin helpompaa. Omasta mielestäni siellä oli jopa ankarampi arvostelu, koska opiskelijoita oli vähemmän, niin profifilla oli enemmän aikaa "kytätä suorituksia". Pikemminkin näkisin, että tiedekuntien välillä on arvostelueroja, ei niinkään yliopistojen. T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain toisesta gradusta C vaikka tein sen parissa päivässä kori olutta kyytipoikana, toki pohjana oli entinen v 1988 tehty graduni historiaan, joka ei ollut urkundissa ja josta otin tiedot ja muutin ne eri näkökulmaksi ja poistin 40 sivua ja sanarakenteita ja otsikoita

tässä siitä vaiheesta video, alakulmasta saa tekstitykset päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi