Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin kovin, että nousee raivon kyyneleet silmiin

Vierailija
05.02.2015 |

Tiedättekö sen tunteen kun kihiset niin kovin raivosta, että kyyneleet nousee silmiin? Mulla on se fiilis nyt päällä. Mua ottaa päähän niin rankasti tämä unettomuus että voisin ihan oikeasti vahingoittaa jotain. Olen viime yönä nukkunut vain 3 tuntia tuntemattomasta syystä. Tänään puoli kympiltä illalla kömmin sänkyyn väsyneenä ja ajattelin että nyt nukun kunnon yöunet. Nukahdinkin nopeasti, mutta 22.30 herään siihen kun teini kolistelee keittiössä hakemassa juotavaa ja se riitti. En saanut enää nukuttua.

Aina kun ajattelin että nyt rentoudun ja yritän nukahtaa niin havahdun pienimpäänkin ääneen. Koira vaihtaa paikkaa, mies kääntää kylkeä, lapsi yskäsee viereisessä huoneessa ja joka kerta olen taas pirteä. 

Nyt on vitutus jo kasvanut siihen luokkaan, että en edes yritä nukkua. Miehen kello soittaa vajaan 4 tunnin päästä ja herään siihen. Olen itseasiassa viikonlopusta asti nukkunut hemmetin huonosti. Kuinka kauan tätä jaksaa ennen kuin nuppi sekoaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... tiesitkö ap, että vuorokausi vaihtuu klo 00:00 ? Todella outoa, että sanot menneesi TÄNÄÄN puoli kymmeneltä nukkumaan, kun vuorokausi on jo vaihtunut sanoessasi sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siellä huonounisuuden taustalla on, kun mietin muutamia tuntemiani huonounisia ihmisiä niin luonne on kaikilla asioista hirvittävää stressiä kantava. Selvittämättömiä ja käsittelemättömiä asioita joita ei edes haluta selvittää. Pidäteltyä passiivis-aggressiivisuutta ja osalla pakkoneuroosia. Kaksi on selvästi niin kireitä, että on vaikea kuvitella että edes toisen kosketus saisi rentoutumaan, seksistä puhumattakaan. On tullut usein mieleen, että terapia olisi tarpeen, myös muista syistä kuin unettomuudesta.

Vierailija
4/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 02:03"]

Kännykän valolla on tosiaan piristävä vaikutus ihan tutkitusti. Eli ei se uni täältä löydy.

[/quote]
No tämä. Kokeilkaapa elää vanhan ajan malliin. Herätkää klo 6.00 ja sitten ulos, töihin, lumihommiin jne. Olette vuorkaudesta ulkona vaikka 8-12 tuntia. Kaikki elektroniikkalaitteet pois ja iltapuhteiksi saunotte ja siivoilette ja nussitte. Pitäis tulla uni.

Vierailija
5/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa huomenna korvatulpat. Älä syö piristäviä ruokia ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
6/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amalgaamipaikkoja suussa :DDD

Vierailija
7/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Kyllä se uni tuleen kun on tullakseen. :)

Vierailija
8/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:38"]Onko amalgaamipaikkoja suussa :DDD
[/quote]

Mikäs juttu tää on? :)

Lääkäriltä hakemaan unilääkkeet mars!

Vierailija
9/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat ja melatoniinia.

Olen ollut tuossa tilassa 1000kertaa, voimia tiedän miten hajottavaa tuo on. Just noin mulle käy, todella väsyneenä menen sänkyyn kymmeneltä mutta sitten herään 12-01 enkä saa nukuttua sitten enää..

Vierailija
10/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kännykän käyttöä vaan niin ei tarvi nukkua ollenkaan.

Vierailija
11/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä kauan kestä. Itsekin olen nukkunut huonosti jo jonkin aikaa. Korvatulpat käytössä, mutta silti herään esim pillit päällä ajaviin puupaa-autoihin. Raivostuttaa! Miksi ylipäänsä ajaa pillit päällä autiolla tiellä? Parina yönä tuntui, että kamomillatee auttaa, mutta taisi olla näennäisvaikutusta.

Vierailija
12/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:48"]Korvatulpat ja melatoniinia.

Olen ollut tuossa tilassa 1000kertaa, voimia tiedän miten hajottavaa tuo on. Just noin mulle käy, todella väsyneenä menen sänkyyn kymmeneltä mutta sitten herään 12-01 enkä saa nukuttua sitten enää..
[/quote]

Sanotaan, että melatoniini nostaisi diabetesriskiä.

Vierailija
13/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa teidänlaiset ihmiset. Äiti oli niin huono nukkumaan että raivosi joa kuului pihahdistakaan heti kun arvon majesteettinsa oli käynyt yöpuulle ja yritti nukkua. Siitähän arvaa miten pieni lapsi tähän suhtautuu. Huonosti. Edes vessassa en uskaltanut käydä. No mutta pääasia että äidillä oli nyt hetken rauha :-)

Jotain mt-ongelmiahan sillä.

Vierailija
14/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä ylivireä tila sulla päällä. pääset eroon kun keksit kuluttaa tarmot pois päivällä.

sitte nukut vaikka pommi tippuis pihalle

Vierailija
15/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikuu. terveisin kohtalotoveri :P

Vierailija
16/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pian ala uni taas löytymään niin lääkäriin mars. Saatat olla tietämättäsi esimerkiksi masentunut ja/tai ahdistunut.

Vierailija
17/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus on vakava juttu, voi tulla sydänvika. Täällä onkin ihan hyviä ohjeita, korvatulpat ehdottomasti kannattaa kokeilla ja vaikka joku silmäside mitä on jossain lentokoneissakin käytössä.

Vierailija
18/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän valolla on tosiaan piristävä vaikutus ihan tutkitusti. Eli ei se uni täältä löydy.

Vierailija
19/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pystyy muka nukkumaan ilman korvatulppia ja silmälappuja tai unilääkkeitä?

Joku kermaperse kultalusikka suussa syntynyt paskiainen!!!

Onneksi asun yksin. Tappaisin itseni jos pitäisi kuulostella koko yö jotain lapsen ysköksiä.

Vierailija
20/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:55"]

Mua vituttaa teidänlaiset ihmiset. Äiti oli niin huono nukkumaan että raivosi joa kuului pihahdistakaan heti kun arvon majesteettinsa oli käynyt yöpuulle ja yritti nukkua. Siitähän arvaa miten pieni lapsi tähän suhtautuu. Huonosti. Edes vessassa en uskaltanut käydä. No mutta pääasia että äidillä oli nyt hetken rauha :-) Jotain mt-ongelmiahan sillä.

[/quote]

Sinä olet mt-ongelmainen. Tiesitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi