Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin kovin, että nousee raivon kyyneleet silmiin

Vierailija
05.02.2015 |

Tiedättekö sen tunteen kun kihiset niin kovin raivosta, että kyyneleet nousee silmiin? Mulla on se fiilis nyt päällä. Mua ottaa päähän niin rankasti tämä unettomuus että voisin ihan oikeasti vahingoittaa jotain. Olen viime yönä nukkunut vain 3 tuntia tuntemattomasta syystä. Tänään puoli kympiltä illalla kömmin sänkyyn väsyneenä ja ajattelin että nyt nukun kunnon yöunet. Nukahdinkin nopeasti, mutta 22.30 herään siihen kun teini kolistelee keittiössä hakemassa juotavaa ja se riitti. En saanut enää nukuttua.

Aina kun ajattelin että nyt rentoudun ja yritän nukahtaa niin havahdun pienimpäänkin ääneen. Koira vaihtaa paikkaa, mies kääntää kylkeä, lapsi yskäsee viereisessä huoneessa ja joka kerta olen taas pirteä. 

Nyt on vitutus jo kasvanut siihen luokkaan, että en edes yritä nukkua. Miehen kello soittaa vajaan 4 tunnin päästä ja herään siihen. Olen itseasiassa viikonlopusta asti nukkunut hemmetin huonosti. Kuinka kauan tätä jaksaa ennen kuin nuppi sekoaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano läskiperseteinille että ei tähän aikaan enään syödä. Huono tapa vaikka olisi hoikka.
Mee hotelliin pariks päiväks. Lepää! Nuku! Korvatulpat vois olla jees.

Vierailija
22/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap. Itsekin nukun joka ikinen yö korvatulpat päässä. Tai "nukun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:48"]Korvatulpat ja melatoniinia. Olen ollut tuossa tilassa 1000kertaa, voimia tiedän miten hajottavaa tuo on. Just noin mulle käy, todella väsyneenä menen sänkyyn kymmeneltä mutta sitten herään 12-01 enkä saa nukuttua sitten enää.. [/quote] Sanotaan, että melatoniini nostaisi diabetesriskiä.

[/quote]

niin ja voi liukastua jos lattialla on paperi

Vierailija
24/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen valo estää elimistösi melatonin tehokkaasti, myös pieni valo kuten jääkaapin yms. Tunti ennen nukkumista kaikki valoisuus pois niin jopas helpottaa. Teinit nukkumaan myös, samalla tavalla niillekin tulee syöpää ja muita terveysongelmia vikaantuneesta rytmistä.

Vierailija
25/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini + Atarax, korvatulpat. Lievempi vaihtoehto kuin unilääkkeet. En pysty kännykällä linkkaamaan, mutta etsi youtubesta sanoilla "sleeping music isochronic" (ilman kuulokkeita kuunneltava) tai "sleeping music binaural" (kuulokkeilla kuunneltava). Toimii todella hyvin kun löydät oikean kappaleen mikä juuri sulla toimii. Nuo sisältää tiettyjen taajuuksien ääniä jotka virittää aivoaaltoja "unitaajuuksille". Kärsin todella pahasta unettomuudesta ja kävin ylikierroksilla, tunne oli kuin olisi pumpuliin pudonnut kun kuuntelin noita ekaa kertaa. Pystyin nukkumaan pitkästä aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi