Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko?

Vierailija
14.01.2015 |

Enkeleihin?:) itse uskon. Ja uskon jumalaan (jeesukseen usko ei ole niin suuri). Ja mielestäni on todella naiivia olla uskomatta. Miten ketään tosissan ajattelee maailman syntyneen pelkästä big bangistä? Uskon meidän Jumala henkilön aiheuttaneen tämän alkurähjähdyksen. En halua tässä kummiskaan haukkua kenenkään evoluutio uskoon... Haluaisin vain kuulla mielipiteitänne. :) Ja voitte esittää kysymyksiä enkeleistä ja jumalasta. :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Uskon enkeleihin ja jumalaan. Evoluutioon kaikki luotu jumalan ansiosta. 

Vierailija
2/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten ihmiset kärsii? Miksi JUMALA ei auta?!!?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Jeesukseen Kristukseen, isään Jumalaan ja Pyhään Henkeen.

Vierailija
4/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko jumaliin ja muihin ollenkaan, mutta kyllä minulla kysymyksiä on.

Lehdistä saa harva se päivä lukea siitä, kuinka joku on selvinnyt ehjin nahoin onnettomuudesta, jossa moni muu pääsi hengestään, ja kommenteissa aika moni selviäjää myöten sanoo, että suojelusenkeli pelasti. Tänään taisi joku sanoa, että oli kaksikin enkeliä apuna. Minua askarruttaa noiden enkelien ammattitaito: mikseivät ne vedä jarrusta jo ennen sitä onnettomuutta tai puhalla kynttilää sammuksiin ennen kuin tuli tarttuu verhoihin ja talo palaa? Ja mikseivät ne huuda muiden ihmisten suojelusenkeleille, että ampu tulee, jolloin kaikki ihmiset ehtisivät pelastua?

Kysyn lisää sitten, kun olet vastannut tähän. ;)

Vierailija
5/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten mitään muuta yliluonnollista ei ole olemassa? Vampyyreja tai ihmissusia? Keskiajalla ihmiset uskoivat noitiin ja moni viaton nainen poltettiin.

Vierailija
6/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:22"]

No miksi sitten ihmiset kärsii? Miksi JUMALA ei auta?!!?! 

[/quote]

Tätä kysytään USEIN  :D Jumala loi maan, johon hän loi ihmiset hoitamaan maata. Jumala atoi ihmiselle oman tahdon päättää asioistaasa. Jumala siis ei puutu ihmisten asioihin. Hän loi jokaiselle ritarin viereen. Enkelin. Jos uskot ja haluat apua niin sinun on annettava lupa koko sydämmestäsi. Sitten odota ja he auttavat. He aistivat uskottomuutesi jos yrität kokeilla vain "vitsillä". 

-Ap

Vierailija
7/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:24"]

Minä en usko jumaliin ja muihin ollenkaan, mutta kyllä minulla kysymyksiä on.

Lehdistä saa harva se päivä lukea siitä, kuinka joku on selvinnyt ehjin nahoin onnettomuudesta, jossa moni muu pääsi hengestään, ja kommenteissa aika moni selviäjää myöten sanoo, että suojelusenkeli pelasti. Tänään taisi joku sanoa, että oli kaksikin enkeliä apuna. Minua askarruttaa noiden enkelien ammattitaito: mikseivät ne vedä jarrusta jo ennen sitä onnettomuutta tai puhalla kynttilää sammuksiin ennen kuin tuli tarttuu verhoihin ja talo palaa? Ja mikseivät ne huuda muiden ihmisten suojelusenkeleille, että ampu tulee, jolloin kaikki ihmiset ehtisivät pelastua?

Kysyn lisää sitten, kun olet vastannut tähän. ;)

[/quote]

Koska ihmisillä jokaisella on oma tahto. Jumala sen on päättänyt ja niin se vain tulee olemaan. He EIVÄT voi auttaa ilman lupaa. Sillä Jumala halusi antaa ihmisille lahjaksi vapauden päättää itse. Myös ihmisillä on oma aika kuoll jolloin suojelus enkeli ei voi auttaa (esim. vanhuus). Esim sotia ei voi perua sillä sotivilla ihmisillä on liian oma tahto tehdä ja päättää itse. Jos uskoo ja pyytä apua todennäköisesti saa apua. 

Kysy vaan :)

-Ap

Vierailija
8/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:25"]

Miksi sitten mitään muuta yliluonnollista ei ole olemassa? Vampyyreja tai ihmissusia? Keskiajalla ihmiset uskoivat noitiin ja moni viaton nainen poltettiin.

[/quote]

Yliluonnollinen muokkautui ihmisten kertomana jälkipolvelta toiselle. Ensimmäiset vampyyrit ja ihmissudet tarkoitettiin paholaisiksi, saatanan joukoksi. Sitten niiden perusteella muokattiin jolloin kerrottiin lapsille näitä tarinoita pelotteluksi (esim. pimeälle ettei kulje siellä yksin.) Sitten tuli lapsia jotka mukkasivat asiaa lisää. Lopuksi alettiin puhua että oltiin nähty jonkun olevan (demoni) Ja niin alettiin polttamaan ihmisiä. 

Taas tähän sanon Jumala antoi vapaan tahdon. Hän ei puutu asioihin ilman "lupaa". 

-Ap

Vierailija
9/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan mutten enkeleihin

Vierailija
10/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:22"]No miksi sitten ihmiset kärsii? Miksi JUMALA ei auta?!!?! 
[/quote]

Koska se on sosiopaatti kusipää. Tai siks koska sitä ei ole olemassa. Siitä voi jokainen valita.

Vierailija
11/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:22"]No miksi sitten ihmiset kärsii? Miksi JUMALA ei auta?!!?!  [/quote] Koska se on sosiopaatti kusipää. Tai siks koska sitä ei ole olemassa. Siitä voi jokainen valita.

[/quote]

Miksi niin negatiivinen mielipide? Jumala loi maan,ihmiset ja muut. Hän halusi antaa hmiselle oma vapaus, sillä antoi meille kodin asua josta emme voi lähteä muualle. Hän EI puutu ihmisien tekemisiin. Sama kun ostaisit akvaarion. et voi vain siirtää osaa kalaa toisellepuolelle ja osaa muualle. 

-Ap

Vierailija
12/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotko sinä että voit viellä parantua?

Vierailija
13/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antoi ihmiselle vapauden, koska rakasti ihmistä ja rakasti luomaansa maata. Hän ei halua päättää miten ihminen elää eikä puuttua ihmisten asioihin. ilman lupaa. Jumala ei voi auttaa köyhiä ilman lupaa. Hän ei voi auttaa ketään pulassa olevaa ilman lupaa. (Myös täytyy muistaa, että jokaisen elämä ollaan päätetty siis kuolema ja alku. Ei tietysti mitä elämässä tapahtuu.) Lapset jotka kuolee enne synnytystä tai syöpään on tarkoitettu olemaan maailmassa niin kauvan. 

Jokaisen elämän pituus päätetään edellisten elämien perusteella. Rikkeet ja muut korvataan elämällä. Jokin on saattanut tehdä pienen rikkeen ja siksi elänyt maailmassa vain pienen hetken. 

-Ap 

Vierailija
14/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alussa ei ollut mitään niin mistä jumala tuli? täytyyhän silläkin olla joku tila missä se oli.

Vierailija
15/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:00"]

jos alussa ei ollut mitään niin mistä jumala tuli? täytyyhän silläkin olla joku tila missä se oli.

[/quote]

Uskon Olevan monta galaxia. Ja jumala on meidän galaxing luoja. Ehkä he ovat aina olleet. :) 

-Ap

Vierailija
16/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:13"]

Enkeleihin?:) itse uskon. Ja uskon jumalaan (jeesukseen usko ei ole niin suuri). Ja mielestäni on todella naiivia olla uskomatta. Miten ketään tosissan ajattelee maailman syntyneen pelkästä big bangistä? Uskon meidän Jumala henkilön aiheuttaneen tämän alkurähjähdyksen. En halua tässä kummiskaan haukkua kenenkään evoluutio uskoon... Haluaisin vain kuulla mielipiteitänne. :) Ja voitte esittää kysymyksiä enkeleistä ja jumalasta. :)

[/quote]Uskon heti, kun näyttäytyy minulle.

Vierailija
17/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:51"]

uskotko sinä että voit viellä parantua?

[/quote]

En tiedä mit parantumisella tarkoitat? Jos puhut synneistä yms. kyllä ja ei.

-Ap

Vierailija
18/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:13"]

[/quote]Uskon heti, kun näyttäytyy minulle.

[/quote]

He ovat niin isolla värähtely tasolla ettei ihmis silmä nää sitä. Tottakai voi opetella tunnistamaan. Siihen menee aikaa mutta voin sanoa että tulet tapaamaan heidät jos vain olet kärsivällinen ja sinulla on usko joka lähtee sydämmestäsi asti. 

Ensin täytyy tietää mitä he ovat, mitä he teevät, ja oppia tunnistamaan merkit ja heidän läsnä olot muilla aisteilla. Näkemiseen tarvitsee todellista taitoa. 

-Ap

Vierailija
19/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:51"] uskotko sinä että voit viellä parantua? [/quote] En tiedä mit parantumisella tarkoitat? Jos puhut synneistä yms. kyllä ja ei. -Ap [/quote] tarkoitin sinun mielenterveyden häiriöitä ku tommoseen paskaan uskot

[/quote]

Sinulle ei ole enään muuta sanottavaa kuin kiitos ja voit uohtaa tämän kokonaan. En ymmärrä miksi tulette tänne tollasia puhumaan. Sehän niin turha juttu. Olen kertonut uskoni. Ja toivon että heräät jossain vaiheessa.

-Ap

Vierailija
20/43 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:00"]

[/quote]

Uskon Olevan monta galaxia. Ja jumala on meidän galaxing luoja. Ehkä he ovat aina olleet. :) 

-Ap
[/quote]

Voi luoja että oletkin TYHMÄ! Galakseja on vaikka ja kuinka monta, jotkut ovat ihan harrastekaukoputkilla nähtävissä. Universumi ja galaksi ovat kaksi eri asiaa. Kyllä huomaa, että olet uskovainen. Miksi olette noin uskomattoman tyhmiä ja täysin tieteen ja älyn ulkopuolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi