Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuiko veroprosentti vuodelle 2015?

Vierailija
07.01.2015 |

Itsellä yllätykseksi veroprosentti laski viimevuodesta 27% -> 26,5%. Verottajan arvioima vuositulo oli kuitenkin tälle vuodelle vähän suurempi, eli tulojen laskusta ei ole kyse.  Olin varma että veroprosentti on nousemassa, koska veronkiristyksistä on puhuttu niin paljon.

Mahtoiko ne veron päälle tulevat sotut ja eläkemaksut nousta? Sähkövero nyt tietenkin nousi, kuten melkein joka vuosi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida av:läiset pahemmin maksela veroja, kun ei ole yhtää kommenttia neljässä tunnissa :D

Vierailija
2/4 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelin pienen oloisia veroja. 24% (palkka 3300€). Aikaisemmin olen tottunut noin 30% veroihin.

Pari vuotta työttömyyttä edellisestä työstä. Ihmeen reipas laskusuunta veroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotuksessa oli sama, mut aina nostan sitä parilla prosentilla.

Vierailija
4/4 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noussut 25-->27,5 ja hassusti vuositulotkin jotain aivan käsittämätöntä 46 500. Viimeksi töissä ollessani oli 42 000. Ja kaiken lisäksi olen ollut toista vuotta jo työttömänä... Vero.fi:ssä en näköjään saa tilattua muutosverokorttia etuuksille, vain palkkatuloille.. Huikea vero% menisi päivärahoista, 29,5.. jee. Ei mikään laskusuunta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi