Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korteilla ennustaminen

Vierailija
04.02.2015 |

Hei.

Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)

Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.

Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.

Kommentit (294)

Vierailija
241/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia, 28v ja ruskeat hiukset

Vierailija
242/294 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:55"]

Up

[/quote]

Mun on ihan pakko kysyä, että miksi ihmiset nostelee näitä selvänäköketjuja? Joka ketjussa aina sama juttu. Siis yritättekö saada oman vastauksen nopeammin vai mitä? Vaikuttaa vähän hoputtamiselta (ihan kuin AP ois unohtanu ketjun ja näkee sen etusivulla ja SITTEN muistaa taas alkaa ennustamaan.........) ja AP:n työmäärä vaan lisääntyy, kun ihmiset näkee tän ketjun etusivulla ja pyytävät ennustusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/294 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos et lue enää täällä :(

Jos kuitenkin jatkat,niin olen nainen P, 25v ja ruskeat hiukset

Vierailija
244/294 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustit tässä ketjussa rahatilanteen paranemista. Eräällä tavalla oikein meni! Odottelen, miten muille käy. Terveisin T

Vierailija
245/294 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, 20 vuotta, ruskeat hiukset.

Vierailija
246/294 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, 19v, tummat hiukset

Vierailija
247/294 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi alkaa v-kirjaimella, 18v, tummat hiukset

Vierailija
248/294 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle sähköpostia toivottavasti vastaat! :) 

Vierailija
249/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinkäs se ap katosi? Jono sen kuin kasvaa!

Vierailija
250/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu?

Vierailija
251/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin jotenkin jo alkuasetelmista, että mahtaako olla huijari ja jostain syystä vain kalastelee kävijöiden nimiä ja ikiä täällä. (Luulee etsivänsä jotain tuttuaan? )

Koska en ymmärrä, miksi se nimi esim. piti tietää, enkä oikein tuota hiusten väriäkään. Oikeat näkijät eivät tarvitse noista ehdoista mitään. Harjoittelijallekin luulisi riittävän esim ikä ja sukupuoli.

Vierailija
252/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä tuo, että nimi ja sukupuoli. Olen Maija. Mun sukupuoli? Daa?

Vierailija
253/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan lukihäiriö, tosi usein luen otsikon väärin niin että sille tulee joku eri merkitys. Nytkin luulin ketjun olevan "Koiralle ennustaminen" :D

Vierailija
254/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eeva, mies 52 punaiset hiukset"

Vierailija
255/294 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]

Niin ja vielä tuo, että nimi ja sukupuoli. Olen Maija. Mun sukupuoli? Daa?

[/quote]No mut jos on poika nimeltä nimeltä Päivi..

Vierailija
256/294 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, olen vasta harjoittelija enkä todellakaan koe olevani vielä "oikea" ennustaja.

Tulkinnat saattavat kuulostaa sekavilta, koska näiden keskuudessa harjoitusta tarvitsen.

-Ap

Vierailija
257/294 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:26"]

Epäilin jotenkin jo alkuasetelmista, että mahtaako olla huijari ja jostain syystä vain kalastelee kävijöiden nimiä ja ikiä täällä. (Luulee etsivänsä jotain tuttuaan? )

Koska en ymmärrä, miksi se nimi esim. piti tietää, enkä oikein tuota hiusten väriäkään. Oikeat näkijät eivät tarvitse noista ehdoista mitään. Harjoittelijallekin luulisi riittävän esim ikä ja sukupuoli.

[/quote]

Heh, tietenkin on huijari jos sanoo olevansa ennustaja. Ennustaminenhan on huijausta ja humpuukia kuten homeopatia ja horoskoopit.

Vierailija
258/294 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia.

Ajatellessani sinua, näin mielessäni kuvan korkokengästä ja pantterista, sekä mieleeni tulivat sanat ”kulissien ylläpito” ja ”hauraus”.

Korkokenkä yleensä kuvastaa tahtoa olla jälleen ns. nuori, villi ja vapaa,  mutta sinun kohdallasi sain tunteen erittäin sosiaalisesta seuraelämästä.

Pantteri kuvastaa vahvuutta ja kestävyyttä, seikkailun halua,  mutta myös varovaisuutta ja pelkoa, ja tämän vuoksi taisin saada mieleeni sanan ”hauraus”.

Korteissa sinun jalkojesi alla näkyy erittäin vahvasti vaalea mies henkilö, sitä en tiedä että onko kyseessä entinen puoliso, vaiko nykyinen, mutta tämä henkilö on erittäin vahvasti mukana sinun elämässäsi, ja ilmeisesti tämä mies tuo elämääsi myös haurautta.

Pään yläpuolella ( ajatuksissasi / toiveissasi ) on vahvasti muutoksien kortti. Tämä kertoo tahdostasi kokea elämässäsi muutoksia.

Täällä myös esiintyy pettymysten sekä rakkauden kortit, mutta nämä eivät tule vahvasti  elämässäsi esille. Onko tämä sitten viestiä siitä, että koet eläväsi tasapaksua ja tylsää ”perhe-elämää”, joka on seikkailun haluiselle luonteellesi ns. hitaasti tappavaa myrkkyä.

Näiden pohjalta, muutosten kortin vahva ulostulo ei ihmetytä. Kurkkasin myös ”menneisyyteen” ja täältä tuli esille raha kortti, ei suuresti mutta mainittavasti kumminkin.

Liekö rahatilanne nykyisessä elämässäsi kunnossa, mutta jokin rahaan liittyvä mörkö menneisyydestä sinulle edelleen kummittelee.

Tulevaisuudessasi näen vahvana muutosten kortin. Joki radikaalinen muutos on elämääsi on siis saapumassa. Odottele kärsivällisesti.

Täällä myös näkyy pieni matka, joka tupsahtaa elämääsi kysymättä. Mahdollisesti hetken mielijohteesta lähdet ystävättäriesi kanssa laineille?

Tulevaisuudessasi myös esiintyy rahan kortti, joka tarkoittaa positiivista muutosta talouteen. Uusi työ, vaiko pieni lotto/arpa voitto, tätä en tiedä mutta tulevaisuus näyttää.

MUTTA!! täällä myös näkyy vieras mies, ja poika hahmo joka vahvasti viittaa tähän jalkojesi alla olevaan mieshahmoon. Vahvasti tuntuu siltä, että tämä poika ja jalkojsei alla esiintyvä hahmo ovat isä ja lapsi.

Tämä vieras (ilmeisesti puna pikmenntinen) mies näkyy elämässäsi tapahtuvirn suurten muutosten jälkeen. Tämä ei vaikuta uudelta elämänsi rakkaudelta, vaan lähinnä elämässäsi vierailevalta tähdeltä... toivottavasti osaat itse päätellä mitä tällä tarkoitan, ja tähän lauseeseen myös vahvasti tulee mukaan sanat "kulissien ylläpito".

Tämä poika jonka täällä näen, vaikuttaa olleen pidemmän aikaa ns ”poissa kuvioista”, mutta hän tekee paluun elämääsi, joka tuo mukanaan jälleen pieniä muutoksia.

Mieti tätä tulkintaani hetki, ja ajattele omaa elämääsi :) Koska selitykseni saattaa vaikuttaa sekavalta, ei se välttämättä kuvasta täysin elämääsi ellet itse pohdi ja mieti sanojeni tarkoitusta ja perimää.

- Ap

Vierailija
259/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 27v, ruskea, nimi alkaa T:llä.
Kiitos jos jaksat ja ehdit minullekin katsoa :-)

Vierailija
260/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38v.Ristiverinen, nimi alkaa T:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä