Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korteilla ennustaminen

Vierailija
04.02.2015 |

Hei.

Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)

Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.

Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.

Kommentit (294)

Vierailija
201/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:36"]Nainen 33,nimi alkaa kirjaimella K, hiukset ruskeat.
[/quote]
taisin jäädä välistä

Vierailija
202/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu,nainen,32 v.,vaalean ruskeat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvokki, 35-vuotta. Kysyjä Nro 49

Vesipisara ja sateenvarjo.

Nämä sanat kertovat siitä, että olet itsekkin äärettömän herkkä henkilö, mutta tästä huolimatta kuivaat ystäväsi kyyneleet.

Vesipisara kuvaistaa herkkyyttä, haurautta ja tunteita. En koe, että olet fyysisesti hauras, etkä henkisesti hauras pahalla tavalla, vaan mielesi on hauras. Herkkyyttä sinulta löytyy, ja oletkin se herttainen nainen joka itkee Titanicin upotessa :) Tuinteita sinulla on paljon, ja niistä riittää myös ystäville jaettavaksi.

Olet olkapää jota vasten ystävä voi itkeä, ja voit itkeä hänen kanssaan. Sateenvarjo kuvaistaa tätä olkapäätä, joka pyyhkii ystävän kyyneleet omalla paidan hihallaan.

Jalkojesi alla näen vaalean miehen, hyvin kiltin ja hellän oloinen. Jotenkin tunnen, että tämä mies olisi nykyinen puolisosi, tässä sinua ja häntä katsoessa tunnen rakkauden.

Menneisyydestä sinuun vaikuttaa edelleen tässä näkyvä murheiden kortti, sillä sama kortti myös ilmestyi pääsi päälle.
Elämässäsi näkyy vahvasti olevan mukana tumma poika, joka on selkeästi yhteydessä mielessäsi oleviin murheisiin. Täällä myös näkyy mukavan ja lempeän oloinen vaalea nainen, joka vaikuttaa vahvasti olevan joko sinun siskosi, taikka tämän jalkojesi alla seisovan miehen sukulainen / ystävä.

Tulevaisuus tuo elämääsi rakkautta, uuden ystävän ja matkan. Täällä myös esiintyy raha kortti, joka viittaa mielestäni tuleviin vaikeuksiin. Aivan kun saisit jonkun laskun ( vaikuttaa mätkyíltä ) joka hetkellisesti heittää kärrynpyörää taloudessasi.

Vierailija
204/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja 35v, tummanruskeat

Vierailija
205/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyttä! Ettekö tajua, miten nämä ennustustouhut toimivat. Ennustukset ovat niin ympäripyöreitä, että jokainen kuulija voi löytää sieltä jotakin itseensä sopivaa. Olen tyrmistynyt ihmisten kritiikittömyydestä. Ennustukset voivat olla ihan hauskaa höpöviihdettä, mutta ei niihin nyt uskoa pidä!

Vierailija
206/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:15"]

Typeryyttä! Ettekö tajua, miten nämä ennustustouhut toimivat. Ennustukset ovat niin ympäripyöreitä, että jokainen kuulija voi löytää sieltä jotakin itseensä sopivaa. Olen tyrmistynyt ihmisten kritiikittömyydestä. Ennustukset voivat olla ihan hauskaa höpöviihdettä, mutta ei niihin nyt uskoa pidä!

[/quote]

Selitä mulle sitten, että miten (jotain toista kirjottajaa lainaten) joku tuntematon nainen? bittiavaruudesta osaa nimellä, iällä ja hiustenvärillä tosissaan kertoa, että missä mennään ??!!

Nämä muutamat jotka palautetta antaneet ovat selkeesti tyrmistyneet siitä miten paikkansa pitäviä kirjotuksia ollut.

Vierailija
207/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:15"]Typeryyttä! Ettekö tajua, miten nämä ennustustouhut toimivat. Ennustukset ovat niin ympäripyöreitä, että jokainen kuulija voi löytää sieltä jotakin itseensä sopivaa. Olen tyrmistynyt ihmisten kritiikittömyydestä. Ennustukset voivat olla ihan hauskaa höpöviihdettä, mutta ei niihin nyt uskoa pidä!
[/quote]

Oletko miettinyt koskaan, miksi kiihdyt näin pahasti sinulle tuntemattomien ihmisten harmittomista uskomuksista? Elämänkatsomuksia löytyy yhtä monta, kuin ihmisiäkin, emmekä me ihmiset tunne todellisuuden luonteesta edes murto-osaa. Perehdy vaikka vain pinnallisesti kvanttifysiikkaan, ajan luonteeseen tai "mustiin aukkoihin" niin ymmärrät, mitä ajan takaa. Eihän se sinulta ole pois, jos joku uskoo ajan luonteen olevan jotakin muuta, kuin lineaarinen (oma uskoni "ennustuksiin" pohjautuu siis tähän ajatukseen). Anna ihmisten uskoa, mitä haluavat, et sinä pakottamalla saa heitä muuttumaan. Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista päivänjatkoa!:)

Vierailija
208/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v., vaalean ruskeat, O:lla alkava nimi, mies

Vierailija
209/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi, 24, värjäämätön ruskea

Vierailija
210/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkatko vielä huomennakin?

t. nro 71

Vierailija
211/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:14"]Jatkatko vielä huomennakin?

t. nro 71
[/quote]

Jatkan :) lupauduin lukemaan kaikkien halukkaiden kortit ja sanojeni akana myös seison, vaikka tässä loppu talvi menisikin :)

Vierailija
212/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:19"]Amelia.34.nainen.vaaleat
[/quote]
voisitko mulle kun olis todella mielenkiintoista tietää osutko oikeaan?:)
Kun olen todella uteliaana odottanut

Vierailija
213/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:20"]
Jatkan :) lupauduin lukemaan kaikkien halukkaiden kortit ja sanojeni akana myös seison, vaikka tässä loppu talvi menisikin :)
[/quote]

Pakko kiittää sinua jo nyt, vaikka omaa vastausta en vielä ehtinytkään saamaan. Autat tulkinnoillasi ihmisiä varmasti todella paljon! Tämä on vielä niin aikaavievää puuhaa, etten voi kuin nostaa hattua... Ja lähettää sinulle sylillisen sydämiä sekä kaikkea hyvää näin ajatusten tasolla!
87

Vierailija
214/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:41"] Jessica 36-vuotta, kysyjä nro 62 Nuolen kärki, joka osoittaa ylöspäin. Viittaa erittäin hankalaan elämään, josta olet nyt nousemassa. Taustalla taloudellinen romahdus, ja elämää kädestä-käteen, mies joka on särkenyt petoksillaan sydämesi sekä vienyt osan sinusta mukanaan helvettiin.   Menneisyyden kortiksi nousi vahva raha kortti, joka viittaa tuohon romahtaneeseen talouteen. Jalkojesi alla on pieni muutosten kortti, joka viestii minulle, että kuljet juuri nyt elämässäsi eteen päin J Hyvä näin! Mielessäsi kumminkin on edelleen menneet menetykset. Elämässäsi on edelleen keskeisenä tekijänä raha, sillä tänne ilmestyi pieni rahan kortti. Nostin tähän vierelle myös toisen kortin, ja tähän ilmestyi täydellisen rakkauden kortti.  Raha kortti viittaa taloudellisiin vaikeuksiin, mutta tulevaisuudessa tähän on luvassa helpotusta, tosin sekin tulee negatiivisten valintojen kortin jälkeen. Rakkauden kortti viittaa särjettyyn sydämeen, ja näin vahvana on mies vienyt sinusta palan mukanaan. Tulevaisuuteen myös ilmestyi pettymysten sekä nuoren vaalean miehen hahmo. En koe, että näillä olisi mitään tekemistä keskenään, vaan lähinnä tuo pettymysten kortti tuntuisi keskittyvät menneseen asiaan joka pomppaa eteesi vuosien jälkeen. Tämä vaalea miehen hahmo tuo sinulle tämän negatiivisen valintojen kortin, jonka vieressä seisoo täydellinen talous ja suuret muutokset. Molemmat valinnat tuovat sinulle elämääsi uuden ihmisen, mutta jos päädyt seuraamaan rikkauksia, varaudu myös suuriin pettymyskiin, joita ympyröi kuoleman kortti. [/quote] Kiitoksia :) Tämä oli niin osuva. Kiltti, katsoisitko vielä että tulisiko minulle vaalean miehen kanssa suurta rakkautta? Ja ketä se kuoleman kortti ympäröi ja ketä se tarkoittaa? Kiitti, Jessica

[/quote]

Kuoleman kortin ympärillä näen kuolleen poika vauvan, joka edustaa tämän rikkauksien tien mukana tuoman mies hahmon verta. Kyseessä voisi olla mahdollinen vahonko raskaus, sillä tämä myös edustaa vahvasti sinun piirteitäsi. Loput kortit edustavat pettymyksiä, joista huokuaa negatiivista energiaa sinua koskien.

Tämä vaalea mies joka tuo elämääsi negatiivisen valintojen kortin tuottaa sinulle pettymyksiä, joiden takia joudut itsesi vuoksi valitsemaan toisen tien. Tulevaisuudessa on kyllä luvassa rakkautta, mutta en näe kestävää sellaista, rakkautta joka roimahtaisi :(

Vierailija
215/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:42"]

Jos muuten mieleesi tulee mitä tahansa vielä tämän pojan suhteesta tai suhtautumisesta minuun tai päinvastoin minun suhteesta häneen niin olisi mielenkiintoista kuulla. Hän on minulle hyvin tärkeä poika. H, 42v. eli 3

[/quote]

...tästä ei ilmeisesti noussut mitään? :) En kyllä hämmästy, jos ei, edellinen ennustaja, jolla sattumoisin kävin äskettäin, sanoi minulle tästä miehestä (pojasta) että "hän ei kuulu elämääsi." Se oli minulle todella surullinen näkemys. En ymmärtänyt sitä. Miten se voi olla mahdollista? Tahtoisin tietää, onko näin. (Mikäli nyt tulkitsin oikein, ketä poika tarkoittaa.) Jos tulee missään vaiheessa, niin kerrothan, kiitos!

t. 3

Vierailija
216/294 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä ap jatkat niin olen tumma nainen,44v,nimi alkaa u:lla. Todella mielenkiintoisia tulkintoja. Kaikkea hyvää Sinulle!

Vierailija
217/294 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni n 32 vaaleat

Vierailija
218/294 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 68 ritva ruskeat

Vierailija
219/294 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
220/294 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:34"]Hanna 27-vuotta, kysyjä nro 74.

Lapsi / Lapsia.

Taidat olla erittäin lapsirakas henkilö :)

Jalkojesi alla seisoo vahva tummam mies, joka edustaa selkeästi sinun "maatasi", Olette avopari ja teidän suhteessani on äärettömän paljon rakkautta <3 Täällä näkyy mies teidän "maata", ole lapen hahmo, tästä huokuaa suuri rkkaus.

Menneisyydestäsi hohtaa vaalean naisen hahmo, mutta en koe häntä negatiivisesti. Hän voi olla ystäväsi (parhain ystäväsi) joka on edelleen läsnä elämässäsi.

Tulevaisuus koostuu oikeastaan pelikistä rakkauden korteista. Tiedossa on siis äärettömän onnellinen tulevaisuus :)

[/quote]

Kiitos kun vastasit! Olen kyllä aika hämilläni, sillä ennustuksesi todella osui kohdalleen ja on helposti tulkittavissa. Sen enempää en tässä yleisesti halua sanoa mutta kiitos vielä! <3 Kaikkea hyvää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän