Erosta 2 kk ja nyt miehellä jo uusi suhde?!
On vamasti ollu tjo suhteemme aikana tämän ns. kavein kanssa joka nyt kas kummaa on tyttöystävä...
Miten tyhmä sitä oikein voi olla? Mies vielä pyysi minua vaimoksi 2 kk sitten...Miten en nähnyt merkkejä toisesta naisesta vai enkö vain uskaltanut uskoa niitä?...surullinen...
Kommentit (29)
Mulla kans tyttöystävä sääti 3 eri jätkän kans yhtä aikaa 1 kuukauden sisään erosta ja tällä tavoin opin vihaamaan häntä, vaikka tunteet olivat suuret eron jälkeen. Itse ainaki tullu siihen ajatukseen etten anna itseni olla exän takia surullinen tehkööt se mitä huvittaa vietä kavereiden kanssa aikaa enemmän nii et jää pohtimaan tämmösiä tänne iltosin. Nokka kohti uusia pettymyksiä. Itselle ero oli aivan järkytys tuntu että vajoan maan tasalle ku kuulin että hänellä on uus heti nuin nopeaa. Ainahan se sattuu nähdä sitä ihmistä, mutta ihan sama en edelleenkää jaksa surra enempää yhden ihmisen takia maailma on pullollaan naisia parempiakin.
Ajattelet vain, että se ei sinulle oikea ollut, kun oli tuomoinen tuut löytämään vielä paljon paremman miehen joka rakastaa sinua hyvinä ja huonoina päivinä!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:59"]
Ajattelet vain, että se ei sinulle oikea ollut, kun oli tuomoinen tuut löytämään vielä paljon paremman miehen joka rakastaa sinua hyvinä ja huonoina päivinä!
[/quote]
Voi kiitos sanoista:) yritän ajatella kaikkea mahdollista mutta sattuu silti niin kovin ja itku on niin herkässä kokoajan. Ei auta kun hoitaa työt ja lapsi. Suututtaa kun tiedän että tämä nainen oli minun kotonakin käynyt...ja tietenkin vain kaverina...miten tyhmä sitä ihminen voi olla...? t. ap
Itse seurustelin uuden kanssa alle kahden kuukauden sisään eksästäni vastoin jopa omia olettamiani. Alle kuukausi erosta tapasin nykyiseni ja jo ensimmäisellä tapaamisella koin hänessä olevan jotain kokeilemisen arvoista. Kuukauden kaverillisen olemisen jälkeen toin tunteeni esille ja hän vastasi niihin. Tällä hetkellä olemme todella rakastuneita ja tällä ei ole mitään tekemistä eksäni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:04"]Itse seurustelin uuden kanssa alle kahden kuukauden sisään eksästäni vastoin jopa omia olettamiani. Alle kuukausi erosta tapasin nykyiseni ja jo ensimmäisellä tapaamisella koin hänessä olevan jotain kokeilemisen arvoista. Kuukauden kaverillisen olemisen jälkeen toin tunteeni esille ja hän vastasi niihin. Tällä hetkellä olemme todella rakastuneita ja tällä ei ole mitään tekemistä eksäni kanssa.
[/quote]
Ja vastoin olettamia olen siis itse nainen.
Joo tosiaan tuntu mullakin, että se oli se elämän nainen, mutta otat lapsellesi jonkun ammaksi lähdet tyttöjen kans viettämään iltaa kylille käyt baarissa tutustut uusiin ihmisiin niin alkaa elämä taas hymyillä:) Jos jäät yksin pohtimaan näitä asioita iltoisin sulla menee aikaa päästä erosta yli nyt vaan huudat sisälläsi, että "tuo mies oli täys kusipää en anna sen enempää pahottaa mun mieltä" ja sitten ajattelet kaikkia hänen huonoja puolia mitä suhteenne aikana oli :) Kyllä alkaa helpottaan lupaan sen! Turhaa ajattelet häntä enään, koska teillä ei ole tulevaisuutta enään joten nokka kohti uusia katseita pärjäile!:)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:04"]Itse seurustelin uuden kanssa alle kahden kuukauden sisään eksästäni vastoin jopa omia olettamiani. Alle kuukausi erosta tapasin nykyiseni ja jo ensimmäisellä tapaamisella koin hänessä olevan jotain kokeilemisen arvoista. Kuukauden kaverillisen olemisen jälkeen toin tunteeni esille ja hän vastasi niihin. Tällä hetkellä olemme todella rakastuneita ja tällä ei ole mitään tekemistä eksäni kanssa. [/quote] Ja vastoin olettamia olen siis itse nainen.
[/quote]
No nimenomaan oletin että olet nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:08"]
Joo tosiaan tuntu mullakin, että se oli se elämän nainen, mutta otat lapsellesi jonkun ammaksi lähdet tyttöjen kans viettämään iltaa kylille käyt baarissa tutustut uusiin ihmisiin niin alkaa elämä taas hymyillä:) Jos jäät yksin pohtimaan näitä asioita iltoisin sulla menee aikaa päästä erosta yli nyt vaan huudat sisälläsi, että "tuo mies oli täys kusipää en anna sen enempää pahottaa mun mieltä" ja sitten ajattelet kaikkia hänen huonoja puolia mitä suhteenne aikana oli :) Kyllä alkaa helpottaan lupaan sen! Turhaa ajattelet häntä enään, koska teillä ei ole tulevaisuutta enään joten nokka kohti uusia katseita pärjäile!:)
[/quote]
Kiitos:)
Huonoja puolia oli kyllä tarpeeksi ja tiedän että ero on oikea ratkaisu. Ehkä eniten sattuu se että olin uskomassa kaiken sen mitä minulle kerrottiin ja miten suurta hänen ikävänsä ja rakkautensa oli...pah. Joo, kyllä se on tanssimaan tästä lähdettävä:) itkuja vielä tulee mutta ehkä tämä on uuden paremman elämän alku...eikös se niin mene...yksi ovi kiinni niin uusia on edessä. Toivottavasti avaan paremman oven ensi kerralla ja jos se on huono niin osaan poistua ajoissa huoneesta. t. ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Huonoja puolia oli kyllä tarpeeksi ja tiedän että ero on oikea ratkaisu. Ehkä eniten sattuu se että olin uskomassa kaiken sen mitä minulle kerrottiin ja miten suurta hänen ikävänsä ja rakkautensa oli...pah. Joo, kyllä se on tanssimaan tästä lähdettävä:) itkuja vielä tulee mutta ehkä tämä on uuden paremman elämän alku...eikös se niin mene...yksi ovi kiinni niin uusia on edessä. Toivottavasti avaan paremman oven ensi kerralla ja jos se on huono niin osaan poistua ajoissa huoneesta. t. ap
[/quote]
Sää selviät tästä, kun minäkin selvisin hyvin nopeaa rupeat vain viettämään uutta elämää pyyhit vanhat pois kysyt joltain hyvältä ystävältä, että voisitteko ruveta esim käymään kuntosalilla. Se vie ajatukset pois hänestä ja sitten vietät viikonloput ihmisten ilmoilla mitä kotona yksin murehtimassa.
Uusi voi olla vain laastari, joka oli ollut siinä koko ajan tyrkyllä. Helppo valinta. Ei tarkoita pettämistä.
Me erottiin 16 vuoden suhteesta, mä löysin heti uuden ja ex muutaman kuukauden kuluttua. Niin se elämä joskus heittää :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:08"] Joo tosiaan tuntu mullakin, että se oli se elämän nainen, mutta otat lapsellesi jonkun ammaksi lähdet tyttöjen kans viettämään iltaa kylille käyt baarissa tutustut uusiin ihmisiin niin alkaa elämä taas hymyillä:) Jos jäät yksin pohtimaan näitä asioita iltoisin sulla menee aikaa päästä erosta yli nyt vaan huudat sisälläsi, että "tuo mies oli täys kusipää en anna sen enempää pahottaa mun mieltä" ja sitten ajattelet kaikkia hänen huonoja puolia mitä suhteenne aikana oli :) Kyllä alkaa helpottaan lupaan sen! Turhaa ajattelet häntä enään, koska teillä ei ole tulevaisuutta enään joten nokka kohti uusia katseita pärjäile!:) [/quote]
Huonoja puolia oli kyllä tarpeeksi ja tiedän että ero on oikea ratkaisu. Ehkä eniten sattuu se että olin uskomassa kaiken sen mitä minulle kerrottiin ja miten suurta hänen ikävänsä ja rakkautensa oli...pah. Joo, kyllä se on tanssimaan tästä lähdettävä:) itkuja vielä tulee mutta ehkä tämä on uuden paremman elämän alku...eikös se niin mene...yksi ovi kiinni niin uusia on edessä. Toivottavasti avaan paremman oven ensi kerralla ja jos se on huono niin osaan poistua ajoissa huoneesta. t. ap [/quote] Sää selviät tästä, kun minäkin selvisin hyvin nopeaa rupeat vain viettämään uutta elämää pyyhit vanhat pois kysyt joltain hyvältä ystävältä, että voisitteko ruveta esim käymään kuntosalilla. Se vie ajatukset pois hänestä ja sitten vietät viikonloput ihmisten ilmoilla mitä kotona yksin murehtimassa.
[/quote]
Vau, salikortin ostin viikko sitten!...ystävä on luvannut hikoilla mun kanssa surut pois:)
Sulla on kyllä todella hyvät neuvot, kiitos:) t. ap
Tästä ketjusta tuli jo niin paljon parempi mieli:)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:08"] Joo tosiaan tuntu mullakin, että se oli se elämän nainen, mutta otat lapsellesi jonkun ammaksi lähdet tyttöjen kans viettämään iltaa kylille käyt baarissa tutustut uusiin ihmisiin niin alkaa elämä taas hymyillä:) Jos jäät yksin pohtimaan näitä asioita iltoisin sulla menee aikaa päästä erosta yli nyt vaan huudat sisälläsi, että "tuo mies oli täys kusipää en anna sen enempää pahottaa mun mieltä" ja sitten ajattelet kaikkia hänen huonoja puolia mitä suhteenne aikana oli :) Kyllä alkaa helpottaan lupaan sen! Turhaa ajattelet häntä enään, koska teillä ei ole tulevaisuutta enään joten nokka kohti uusia katseita pärjäile!:) [/quote]
Huonoja puolia oli kyllä tarpeeksi ja tiedän että ero on oikea ratkaisu. Ehkä eniten sattuu se että olin uskomassa kaiken sen mitä minulle kerrottiin ja miten suurta hänen ikävänsä ja rakkautensa oli...pah. Joo, kyllä se on tanssimaan tästä lähdettävä:) itkuja vielä tulee mutta ehkä tämä on uuden paremman elämän alku...eikös se niin mene...yksi ovi kiinni niin uusia on edessä. Toivottavasti avaan paremman oven ensi kerralla ja jos se on huono niin osaan poistua ajoissa huoneesta. t. ap [/quote] Sää selviät tästä, kun minäkin selvisin hyvin nopeaa rupeat vain viettämään uutta elämää pyyhit vanhat pois kysyt joltain hyvältä ystävältä, että voisitteko ruveta esim käymään kuntosalilla. Se vie ajatukset pois hänestä ja sitten vietät viikonloput ihmisten ilmoilla mitä kotona yksin murehtimassa.
[/quote]
Vau, salikortin ostin viikko sitten!...ystävä on luvannut hikoilla mun kanssa surut pois:)
Sulla on kyllä todella hyvät neuvot, kiitos:) t. ap
Tästä ketjusta tuli jo niin paljon parempi mieli:)
[/quote]
Ole hyvä! Hyvää yötä! :)
Mies on varmaan prosessoinut eroa jo hyvän aikaa, kun olitte vielä suhteessa. Sinulle tämä tuli yllärinä ja siksi sinulla kestää kauemmin.
Kaikkea hyvää sinulle jatkoon! Toivottavasti käy niin kuin joku sanoi, että löydät itsesi. Kun olet toipunut menetyksestä ja olet onnellinen itsesi kanssa, olet valmis jakamaan elämäsi toisen ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:22"]
Mies on varmaan prosessoinut eroa jo hyvän aikaa, kun olitte vielä suhteessa. Sinulle tämä tuli yllärinä ja siksi sinulla kestää kauemmin.
Kaikkea hyvää sinulle jatkoon! Toivottavasti käy niin kuin joku sanoi, että löydät itsesi. Kun olet toipunut menetyksestä ja olet onnellinen itsesi kanssa, olet valmis jakamaan elämäsi toisen ihmisen kanssa.
[/quote]
Kiitos sinulle:)
varmasti niin että eroa on mietitty puolin ja toisin mutta itse luulin aina kaiken järjestyvän rakkauden voimalla...ei mennyt niin, paljon ikävää ja pahaa jäi varmasti molemmille.
Juu, näin se on tehtävä, päivä kerrallaan korjattava itsensä, niin joskus on uusi alku jonka voi jakaa toisen kanssa:) t. ap
Mitä vastasit kun mies pyysi sinua vaimokseen?
Miksi erositte, kumman aloitteesta?
Alotin uuden suhteen vaikka edellinen ei ollut vielä loullisesti edes katki. Nyt oon seurustellut uuden kanssa onnellisesti 4 kuukautta
-Tosimies
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]
[/quote]
Muutin pois koska meillä oli riitaa paljon ja halusimme lapsen vuoksi rauhalliset kodit.
halusimme miettiä mitä haluamme ja jatkammeko esim. terapiassa...
Sain tietää että oli tavannut tätä naista salaa joka oli siis vain ystävä...Sattui että salaa enkä uskonut että ovat vain kavereita...Muuton jälkeen tapailimme ja mies vakuutti että heillä ei ole mitään. Kosintaan vastasin että aika näyttää, ei vielä. Ja niinhän se näytti...vähän riitaa ja vola...mies on tämän naisen kanssa suhteessa...olipas sekava kirjoitus...mutta niin oli tämä erokin.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]
[/quote]
Muutin pois koska meillä oli riitaa paljon ja halusimme lapsen vuoksi rauhalliset kodit.
halusimme miettiä mitä haluamme ja jatkammeko esim. terapiassa...
Sain tietää että oli tavannut tätä naista salaa joka oli siis vain ystävä...Sattui että salaa enkä uskonut että ovat vain kavereita...Muuton jälkeen tapailimme ja mies vakuutti että heillä ei ole mitään. Kosintaan vastasin että aika näyttää, ei vielä. Ja niinhän se näytti...vähän riitaa ja vola...mies on tämän naisen kanssa suhteessa...olipas sekava kirjoitus...mutta niin oli tämä erokin.
t. ap
[/quote]
Oli varmaan hyvä että erositte.
Se, että mies on nyt uudessa suhteessa, ei varmaankaan ole sinulta pois.
Tollasia miehet useimmiten on. Sama kuvio toistunut omalla kohdallani varmaan 4 kertaa. Hyvä kun on ehtinyt moikka sanomaan niin on jo uusi sussu kainalossa. Ei ole kivaa ei.