Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta 2 kk ja nyt miehellä jo uusi suhde?!

Vierailija
04.02.2015 |

On vamasti ollu tjo suhteemme aikana tämän ns. kavein kanssa joka nyt kas kummaa on tyttöystävä...
Miten tyhmä sitä oikein voi olla? Mies vielä pyysi minua vaimoksi 2 kk sitten...Miten en nähnyt merkkejä toisesta naisesta vai enkö vain uskaltanut uskoa niitä?...surullinen...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:27"]

Mitä vastasit kun mies pyysi sinua vaimokseen?
Miksi erositte, kumman aloitteesta?

[/quote]

Muutin pois koska meillä oli riitaa paljon ja halusimme lapsen vuoksi rauhalliset kodit. 
halusimme miettiä mitä haluamme ja jatkammeko esim. terapiassa...
Sain tietää että oli tavannut tätä naista salaa joka oli siis vain ystävä...Sattui että salaa enkä uskonut että ovat vain kavereita...Muuton jälkeen tapailimme ja mies vakuutti että heillä ei ole mitään. Kosintaan vastasin että aika näyttää, ei vielä. Ja niinhän se näytti...vähän riitaa ja vola...mies on tämän naisen kanssa suhteessa...olipas sekava kirjoitus...mutta niin oli tämä erokin. 
t. ap

[/quote]

Oli varmaan hyvä että erositte. 

Se, että mies on nyt uudessa suhteessa, ei varmaankaan ole sinulta pois.

[/quote]

Tiedän että näin on parempi mutta sattuu silti se valheiden määrä ja minkäihmeen takia? Miksi hän ei voinut myöntää että haluaa tämän tytön? miksi kaikki se vakuuttelu, itku ja ikävä...? Tuntuu kuin olisi halunnut hallita minua ja pitää siinä samalla otteessaan...t. ap

Vierailija
22/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tulipa kirjoitusvirheitä...Pahinta on se että uskoin miestä kaikki vuodet loppuun saakka...
Miten tälläisestä voi päästä yli? Tuntuu kuin koko meidän historia olisi poispyyhitty ja olisin täysin turha...
t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tollasia miehet on. Ne ei vaan pysty olla yksin. Heti uutta. Kyl se into taas siitä laantuu.

Vierailija
24/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo ole etityisen outoa ja nopeaa?

Vierailija
25/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä millä kivikaudella elän mutta musta tuntuu todella pahalta, että 2 kk sitten hän tahtoi naimisiin minun kanssa ja meillä oli 4 vuoden historia takana ja nyt yhtäkkiä hän on suhteessa...
Minulla menee vielä aikaa että pystyisin uuteen suhteeseen...luulin että rakastimme vielä toisiamme...tyhmä minä. t. ap

Vierailija
26/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa mies löytää uuden puolison ja nainen löytää itsensä.

Vierailija
27/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olisi hyvä mieli jos miehellä ei olisi ketään ja se olisi ihan paskana? Ei tainnut mennä ero ihan kuten olit suunnitellut?

Vierailija
28/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari se on. Pönkittämään miehen egoa.

Vierailija
29/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokanun pillun tuskissaan pikaa uuden. Mitä tota jäät suremaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme