Mies 29v miettii; keksivätkö naiset hellittelynimiä vieraille miehille?
Aina kun kävelen kaupungilla ja katson vastaantulevia naisia, keksin heille kaikenlaisia hellittelynimiä ja sellaisia sössötysrepliikkejä, vähän samaan tapaan kuin leikki-ikäiselle puhuessa. Useimmiten kyse on nuorista naisista, mutta välillä myös keski-ikäisistä tai jopa vähän vanhoista. Tosin ne vanhemmille tarkoitetut repliikit rajoittuvat yleensä siihen nimeen ja esittelyyn.
Kommentit (26)
Oletkohan itse ihan terve? Tiedätkö tekeekö kukaan muu noin??
En kyllä täysin vieraille keksi. Puolitutuille söpöille ja ihanille (yleensä varatuille) miehille saatan keskiä jonkinlaisia nimiä. Tyyliin "lutunen", "hotface", "timmipeppu", "jötikkä" :D.
En nyt tuntemattomille. Ihastukselle olen keksinyt. Kuulostat yksinäiseltä?
Siis esimerkkejä kiitos? Esittelet Pirkon ja Minnan/Jannican ja Iidan siis miten, vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:00"]
Oletkohan itse ihan terve? Tiedätkö tekeekö kukaan muu noin??
[/quote]En ole kysynyt ja mitä väliä sillä terveydellä on? Ihan harmitonta tuo minun tietääkseni on, kun se ei näy mitenkään ulospäin, vaan tapahtuu omassa päässä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:43"]
Aiotko keksiä minullekin perjantaina jonkin höpsötysnimen? N23
[/quote]Voin hyvinkin keksiä, mutta en ehkä uskalla sanoa sitä, jos epäilen kehonkielen ja sanojen olevan ristiriidassa toistensa kanssa. Silloin toinen ei varmaan oikein pääse siihen tunteeseen mukaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Hmm. Viisaasti ajateltu. :)
N23
Kun tänään näin jonkun amistytön tutkivan kännykkää tai muuta laitetta, ajattelin lyhyen monologin ikään kuin vatsastapuhujan ominaisuudessa, joka kertoo kiusoittelevasti hänen ajatuksensa hänen puolestaan vähän samalla tavalla kuin ihmiset toimivat koiran tai vauvan tunteiden tulkkeina. Ajattelin sellaisia lauseita kuten "Minullapas on kännykkä. Sittenpäs minulla on hauskaa. Olisi ikävää jos se menisi rikki ja sitten tulisi paha mieli." jne. sellaisella lapsen ääntä matkivalla äänellä kuviteltuna. Ei mennyt ihan noin ajatukset silloin, mutta jotenkin siihen suuntaan.
Ja jos joku nuori nainen menee kadulla ohi, ajattelen esim.jotain "Tässäpä semmoinen viaton murmelityttönen". Tai jos joku sympaattisen näköinen vanha nainen on kaupassa, ajattelen esim."hauska muorieukkonen on ostoksilla" tai jotain sellaista.
-Mies 29v-
Hamsterille keksin kyllä nimiä myös, kun käsittelen sitä. Viimeinen nimi, jonka muistan, oli "markiisiukko".
-Mies 29v-
Ei täysin tuntemattomille. Mutta mm. eräs opiskelijatuttu on kavereideni kesken "Keho".
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]Ei täysin tuntemattomille. Mutta mm. eräs opiskelijatuttu on kavereideni kesken "Keho".
[/quote]
Voi hitsi, tunnetaankohan sama keho :D
Etsisit ikäistäsi seuraa, ällöttää nuo teinien tuijottamiset.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:05"]
Keksiikö kukaan muu mies hellittelynimiä kaupungilla vastaantuleville, tuntemattomille naisille?
[/quote]
No ei nyt ihan tuntemattomille, mutta kyllähän sitä joillekin kiinnostaville yksilöille voi sovittaa päässään repliikkiä, jos vaikka pääsee jossain vaiheessa hempeilemään.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:31"]
Etsisit ikäistäsi seuraa, ällöttää nuo teinien tuijottamiset.
[/quote]Olen sen verran ylikohtelias ja huonoitsetuntoinen, että en raski katsoa kovin kaukaa oman ikäisiäkään. Tuijottaminen on sinun omaa kuvitelmaasi. Historiallisesti kuvittelin miehen katseen olevan aina ärsyttävä asia naiselle, mutta nyt olen vähän muuttunut niistä ajoista ja ajattelen, että joku saattaa tykätäkin siitä ja nyrpeä ilme ei johdu sekään aina minusta.
-Mies 29v-
Voi toista. Tuu mamman tissien väliin.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]Ei täysin tuntemattomille. Mutta mm. eräs opiskelijatuttu on kavereideni kesken "Keho". [/quote] Voi hitsi, tunnetaankohan sama keho :D
[/quote]
Haha, millainen sun Keho on?
Aiotko keksiä minullekin perjantaina jonkin höpsötysnimen?
N23
Siis täysin vieraille? Eipä ole tullut keksittyä. Mikä idea siinä on?
Ihastuksille keksin joskus... kun olin lukioikäinen.