Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät harrastukset

Vierailija
04.02.2015 |

Mitkä ovat typerimmät harrastukset joita tiedätte?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseseksi mä sanon

Vierailija
42/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia harrastuksia, joita en ymmärrä ja joita en voisi kuvitella harrastavani, mutta vaikea keksiä harrastusta, joka olisi jotenkin yksiselitteisesti typerä. Se, ettei MUA kiinnosta etsiä jotain ihme geokätköjä tai pukeutua Taru Sormusten Herrasta -hahmoiksi ei vielä tee k.o. harrastuksista typeriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki moottoriurheilu. Järjetöntä tuhlausta ja luonnon tuhoamista

Vierailija
44/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään typerää harrastusta eikä yhtään sellaista ole mainittu ketjussakaan.

Vierailija
45/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan shoppailua yli kaiken. Kaikki sellaiset harrastukset jotka menevät pakkomielteeksi tai maksavat älyttömästi ovat typeriä, tai se että lapsilla pitäisi olla sen seitsemän eri harrastusta. Sanotaan nyt vielä metsästys: Pyssyn kanssa jahdataan ja tapetaan eläimiä, voiko tyhmempää olla.

Vierailija
46/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:16"]Inhoan shoppailua yli kaiken. Kaikki sellaiset harrastukset jotka menevät pakkomielteeksi tai maksavat älyttömästi ovat typeriä, tai se että lapsilla pitäisi olla sen seitsemän eri harrastusta. Sanotaan nyt vielä metsästys: Pyssyn kanssa jahdataan ja tapetaan eläimiä, voiko tyhmempää olla.
[/quote]
Tyhmempää kuin sen eläimen ostaminen kaupan kylmäkaapista?

Vierailija
47/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi toisten harrastuksia pitää morkata. Jokainen harrastaa sitä mitä haluaa ja mikä tuo harrastajalleen hyvän fiiliksen.
Mitä sitten vaikka se harrastus olisi sokerikiteiden keräily?
Mun mielestä on vaan niin noloa haukkua jotain mikä itelleen ei ole tärkeää, mutta jollekin toiselle sitä on.
Hankkikaa nyt hyvät ihmiset elämä ja keskittykää siihen! Ja lopettakaa toisten olemusten, tekemisten ja elämien arvostelut! Tuskin teilläkään kaikki tekemiset aina niin hyviä ole, että kaikki kateellisena niille hurraisi.

Vierailija
48/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Samaa mieltä, mutta tää nyt on vaan kevyttä keskustelua. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Ja jokainen voi silti harrastaa mitä haluaa.

Vierailija
49/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: Niin no mä en osta sitä eläintä kaupastakaan.

Vierailija
50/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranäyttelyissä ravaaminen.

Vierailija
51/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:23"]40: Niin no mä en osta sitä eläintä kaupastakaan.
[/quote]
Parempi se olisi kuitenkin hakea riistana metsästä kuin tehotuotettuna kaupasta.

Vierailija
52/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:25"]Koiranäyttelyissä ravaaminen.
[/quote]

Missikisat.

Vierailija
53/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun ajaa autolla kilometrin matkan kuntosalille ja nakkikiskan kautta takaisin kotisohvalle. Tai palkitsee itsensä parilla siiderillä tai suklaapatukalla.

Vierailija
54/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:16"]Inhoan shoppailua yli kaiken. Kaikki sellaiset harrastukset jotka menevät pakkomielteeksi tai maksavat älyttömästi ovat typeriä, tai se että lapsilla pitäisi olla sen seitsemän eri harrastusta. Sanotaan nyt vielä metsästys: Pyssyn kanssa jahdataan ja tapetaan eläimiä, voiko tyhmempää olla.
[/quote]

Kai ymmärrät että metsästyksellä myös pidetään eläinkannat kurissa, mikä esimerkiksi vähentää hirvikolareiden ja Suomen luontoon kuulumattomien tuhoeläinten määriä?

Vierailija
55/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 16:25"]Koiranäyttelyissä ravaaminen. [/quote] Missikisat.

[/quote]

Harrastaako joku missikisoja?

Vierailija
56/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstailu

Vierailija
57/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily, keppihevoset, larppaus.

Vierailija
58/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen

Vierailija
59/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä en kai oikein harrasta mitään, mutta ei silti tulisi mieleenkään arvostella muiden harrastuksia.

Kuitenkin, harrastuksia mitä en ole oikein koskaan ymmärtänyt ja mitä on kuitenkin pakotettu esim. koulussa kokeilemaan, on kaikki pallon perässä juoksentelut ym. En oikein ymmärrä miten joku jaksaa semmoista verenmaku suussa tehdä, ihan hölmöä.

Sitten tietty kaikki, missä vahingoitetaan eläimiä, rodeo ym. mutta sellaisia ei taida Suomessa olla.

Kerrostalokyttäys taitaa olla ainut mieleentuleva vanhusten suosima, paheksuttava harrastus.

Vierailija
60/69 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu harrastuksena kuulostaa kyllä harvinaisen tyhjäpäiseltä. Kyllähän sitä itse kukin ajoittain shoppailee, mutta jotenkin oikein harrastuksena se vain kuulostaa niin älyttömältä.

Av-palstailu on kyllä aika noloa. En tunnustaisi kellekään. Mies kyllä tietää että luen tätä, mutta erikseen en ole maininnut että kirjoitankin. No ehkä se ei silti yllätyksenä tulisi.

Koen myös jossain määrin nolona innostukseni kaikenmaailman vampyyrisarjoihin ja tarinoihin, kuten muihinkin vastaaviin sarjoihin. Kuten vaikka että olen katsonut kaikki Vampyyripäiväkirjat, vaikka ei se nyt oikeasti laadullisesti ole kovin häävi sarja. Melkein yhtä noloa, kuin katsoisi Salattuja eläimiä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän