Typerimmät harrastukset
Mitkä ovat typerimmät harrastukset joita tiedätte?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:39"]Erään kaverini mukaan larppaus (jota siis itse harrastan) on tyhmin ja idiootein harrastus mitä voi olla.
[/quote]
Olen kaverisi kanssa samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:36"]Jääkiekko
[/quote]
Sori, yläpeukutin vahingossa.
Shoppailu, vaikken edes tarkkaan tiedä, mitä se on. Kuulostaa jo sanana niin typerältä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:24"]Shoppailu, vaikken edes tarkkaan tiedä, mitä se on. Kuulostaa jo sanana niin typerältä.
[/quote] siis et tiiä mitä on shoppailu?! Siis kaikki tykkää siitä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:24"]Shoppailu, vaikken edes tarkkaan tiedä, mitä se on. Kuulostaa jo sanana niin typerältä.
[/quote] siis ainakin kaikki jotka minä tunnen
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:24"]Shoppailu, vaikken edes tarkkaan tiedä, mitä se on. Kuulostaa jo sanana niin typerältä.
[/quote] googleta shoppailu.
Kaikki ne harrastukset, joissa aikuiset ihmiset juoksevat tai luistelevat jonkun ihme nahkakuulan tai kuminpalan perässä ja tönivät toisiaa. Ymmärrä, että lapset ja nuoret näitä harrastavat, mutta aikuiset menkööt oikeisiin töihin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:24"]Shoppailu, vaikken edes tarkkaan tiedä, mitä se on. Kuulostaa jo sanana niin typerältä.
[/quote]
Harrastukseksi nimittäminen antaa aika kaikuvan kuvan ihmisestä. Harrastus on minulle jotain josta ei vain tykkää vaan joka kehittää ja kasvattaa.
Mun mielestä mikään harrastus ei oo typerä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:51"]Kaikki ne harrastukset, joissa aikuiset ihmiset juoksevat tai luistelevat jonkun ihme nahkakuulan tai kuminpalan perässä ja tönivät toisiaa. Ymmärrä, että lapset ja nuoret näitä harrastavat, mutta aikuiset menkööt oikeisiin töihin.
[/quote]
Harrastuksissa käydään yleensä silloin kun ei olla töissä. Ammattilaiset taas tienaavat kumipaloilla niin paljon, että ei paljon oikeita töitä kannata miettiä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:57"]
Blogin pitäminen. Blogeilu? :D
[/quote]
Bloggaaminen? Joku ihmetteli shoppailua,eikö se ole ihan kauppojen kiertelyä ja ostosten tekemistä huvin vuoksi. Ensin meinasin sanoa samaa kuin 30 ettei typeriä harrastuksia olekaan,mutta tarkemmin ajatellen en ymmärrä esimerkiksi kiihkomielistä muumimukien keräilyä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 15:57"]Blogin pitäminen. Blogeilu? :D
[/quote]
Niiden seuraaminen on vielä nolompaa.
Pesäpallo