Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täytyy tapahtua elämässä että ihminen lopettaa välittämästä omasta hygieniastaan?

Vierailija
28.05.2023 |

Esim hengityksen hajusta, kehon pesemättömyyden hajusta jne?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tai muu sairaus.

Jotkut on myös sellaisia persoonia ilman mitään mielensairauksia, että heitä ei vaan kiinnosta.

Meitä on erilaisia. Onhan paljon ihmisiä jotka elävät liassa ja sotkussa kotonaan, vaikka olisivat muuten tiptop tälläytyneitä.

Vierailija
2/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa välittämästä

Lopettaa välittämisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapaa muita ihmisiä, tai tapaa sellaisia joita ei häiritse.

Vierailija
4/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimat loppuu. Itse kai menossa sitä kohti. Kaikki tuntuu turhalta.

Vierailija
5/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ihmistä häiritsee hajut ja likaisuus _itseään_ - ei sitä muiden vuoksi tehdä 😳

Vierailija
6/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimat loppuu. Itse kai menossa sitä kohti. Kaikki tuntuu turhalta.

Onko turhuudessa eläminen helpompaa paskaisena haisulina?

Vierailija
7/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen hyvin siisti. Työttömyys, asunnottomuus, rahattomuus ja moni muu takaisku vei pikku hiljaa motivaation kaikkeen. Kun en tapaa muita ihmisiä ollenkaan, ei ole edes ulkoista painetta olla siisti, varsinkin oloissa, joissa peseytyminen itse on epämiellyttävää. En edelleenkään pidä likaisena olemisesta, mutta niinpä vain olen viimeksi peseytynyt ja harjannut hampaani toista viikkoa sitten.

Vierailija
8/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ihmistä häiritsee hajut ja likaisuus _itseään_ - ei sitä muiden vuoksi tehdä 😳

Ei häirinnyt 1700 luvulla, eikä paljon sen jälkeenkään. Tuo on ihan moderni ilmiö.

Toisekseen on paljon ihmisiä, joilla hajuaisti on heikentynyt.

Vierailija
9/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

STD ja Hiv ei aina näy ulospäin. Voi olla ulkoisesti hyvinkin siisti henkilö ja alapäässä kuhisee ties mitä parasiittia.

Vierailija
10/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihtee vie vallan - ei muuta.

Vierailija
11/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus se on. Paino nousee, haju kasvaa, sosiaaliset kuviot kärsii tästä ja vähenee. -> masennus pahenee.

Vierailija
12/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voi mennä pariksi tunniksi järveen likoamaan, tulee ihan olla löllöttelemällä puhdasta.

Vierailija
13/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää lapsen tasolle. Mun 9v. Tyttö ei välitä pestä käsiään eikä hampaitaan. Vessassa kun käy ei pyyhi itseään ollenkaan koskaan, eikä edes vedä vessaa! Ei korjaa pöydästä astioita, roskat jää lattialle, likapyykit omassa huoneessa jätetään siihen paikkaan mihin vaan. Jos pyydän siivoamaan tulee esiin keskisormi. Vituttaa tollanen lapsi, jos on sellainen vielä teininä niin ei helvetti!

Vierailija
14/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on kiva kirjoitti:

Kesällä voi mennä pariksi tunniksi järveen likoamaan, tulee ihan olla löllöttelemällä puhdasta.

Yök. En syö enää ikinä järvikalaa.

Vierailija
15/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää lapsen tasolle. Mun 9v. Tyttö ei välitä pestä käsiään eikä hampaitaan. Vessassa kun käy ei pyyhi itseään ollenkaan koskaan, eikä edes vedä vessaa! Ei korjaa pöydästä astioita, roskat jää lattialle, likapyykit omassa huoneessa jätetään siihen paikkaan mihin vaan. Jos pyydän siivoamaan tulee esiin keskisormi. Vituttaa tollanen lapsi, jos on sellainen vielä teininä niin ei helvetti!

Vie se johonkin tutkittavaksi. Ei ole normaalia.

Vierailija
16/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisia, osa teinejä. Jos olen oikein käsittänyt, peseytyminen tuntuu heistä liian inhottavalta.

Tätä on tietysti vaikea käsittää - eikö suihku tunnu nimenomaan hyvältä? Eikö puhtaus ole ihanaa?

Mikä saa kokemaan, että peseytyminen on psyykkisesti liian iso kompromissi? Eivätkö he koe ansaitsevansa pesuja? Liittyykö siihen väkivallan muistamista (lapsena pesty voimakeinoin?) Koetaanko toiminto liian pakottavana, ja siksi ahdistavana?

Joillakin aikuisilla, jotka eivät peseydy, kyse lienee jostain sairaudesta, jonka vuoksi he eivät kykene huolehtimaan kaikista perusasioista.

Vierailija
17/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo muutaman vuoden pois työelämästä eikä oikein mikään jaksa kiinnostaa. Helposti menee peseytyminenkin siihen että ehkä kerran kuussa käy suihkussa. Ei vain elämässä ole mitään päämäärää tai merkitystä.

Vierailija
18/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi viedä hajuaistin tai vaikka jokin onnettomuus. Työkaverilla kävi noin. Olis heti pitänyt sanoa että sun suu on alkanut haista, ei vuosien perästä enää kehtaa.

Vierailija
19/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaidenpesusta en tingi, 2 kertaa vuorokaudessa on must. Ällöttää se likainen tunne suussa, jos vaikka nukahdan tahtomattani. Lisäksi hammaslääkäri on niin kallis, että pesu kiinnostaa siksikin.

Suihkussakin tykkään käydä, mutta hiustenpesu on mulle vaikeata, koska mulla on pitkät hiukset ja niiden kuivuminen kestää tuntitolkulla. Föönistä en tykkää, koska se hapertaa hiuksia. Välillä käyn pikasuihkussa niin, etten pese hiuksiani lainkaan. Pitää aina laskea sellainen päivä, että olen kotona hereillä monta tuntia, että ehdin kuivattaa hiukseni. Märillä hiuksilla en mene nukkumaan, tulee niskat kipeiksi.

Eli

vastaan pitkien hiusten kasvattaminen.

Vierailija
20/68 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus tai muu sairaus.

Jotkut on myös sellaisia persoonia ilman mitään mielensairauksia, että heitä ei vaan kiinnosta.

Meitä on erilaisia. Onhan paljon ihmisiä jotka elävät liassa ja sotkussa kotonaan, vaikka olisivat muuten tiptop tälläytyneitä.

Mulla on diagnosoitu vaikea masennus, mutta suihkussa käynti ja puhtaus on yksi niitä harvoja asioita, joista tulee edes pikkaisen parempi olo. Vielä kurjempaa olisi olla likaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi