Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö miehen vaimolleen

Vierailija
04.02.2015 |

jos mies kohtelisi sinua, salarakastaan, huonosti tai katoaisi maisemista? Kostaisitko miehelle vai suojelisitko vaimoa?

Ei tähän ketjuun nyt "en olisi koskaan varatun miehen kanssa" -kommentteja vaan hypoteettists pohdiskelua.

Mietin...

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä naisena tajusin eli muistin vasta nyt että miehellä on minusta eroottisia kuvia. Hän voi laittaa ne liikenteeseen, jos suuttuu minuun. Enkä saa välttämättä ikinä tietää.
Ap

Vierailija
82/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikot naiset näpäyttelee. Ei toiseksi naiseksi pidä ryhtyä, jos on herkkä. Vahva nainen katkaisee välit ja jatkaa elämäänsä. Tuolla näpäyttelyllä saat itsesi näyttämään heikolta (mies on osunut kipeään kohtaasi).
N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:03"]Vain heikot naiset näpäyttelee. Ei toiseksi naiseksi pidä ryhtyä, jos on herkkä. Vahva nainen katkaisee välit ja jatkaa elämäänsä. Tuolla näpäyttelyllä saat itsesi näyttämään heikolta (mies on osunut kipeään kohtaasi).
N
[/quote]

Se nyt on ihan sama.
Ap

Vierailija
84/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]

Laita vaimolle nimetön kirje ja kerro kaikki! Näin säästyt itse mutta vaimo saa tietää totuuden miehestään. Tee se vaimon takia!

[/quote]

Jollain nimettömällä kirjeellä nyt voi nakata vesilintua. Joku ilkeä ihminenhän voisi alkaa laitella tollasia kaikille joiden puolisot ei edes ole pettäneet.

Vierailija
85/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote] Ensin nussiit varattua miestä ja sitten kantelet miehestä vaimolle? Vaikka itse olet ihan yhtä kusipää. [/quote] kysymys oli, jos mies olisi mulkku minua kohtaan. Mitä voisit olettaa, jos olisin jo ollut varatun kanssa ja miten se minua pahemmaksi muuttaisi jos avaisin tilanteen avoimeksi kaikille osapuolille. [/quote] Kertoisi aika paljon omista motiiveistasikin jos kertoisit vain siinä tapauksessa että mies on sinua kohtaa mulkku. Eikö suhde kannattaisi tehdä avoimeksi kaikille osapuolille jokatapauksessa. [/quote] Tuo ei ollut ap:n viesti. En nyt voi palata menneeseen. Tilanne on mikä on. Ap

[/quote]

Motiivista se kertoisi silti. Vaikka menneeseen ei voi palata siitä voi ottaa itse opiksi tai joku muu voi tehdyistä virheistä oppia.

Motiivi on satuttaa/kostaa miehelle joka tuntuu nyt jälkeenpäin inhottavalle/mulkulle. Kannataako se? En oikein usko että kannattaisi. Mikä sinulle kertoisi siitä että sait miestä satutettua? Miehen ero vaimosta? Entä jos niin ei tapahdu, satuttaako se asia sinua itseäsi vielä enemmän?

Entä jos se satuttaa enemmän vaimoa kuin miestä? No voihan siitä olla se hyöty että vaimo pääsee mulkusta miehestä eroon.

Saatko koskaan tietää satuttaako kosto miestä? Pystytkö elämään sen tiedon kanssa vai mietitkö silti katkerana miten saisit miehen kärsimään yhtä paljon kuin sinä?

Vierailija
86/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]

Laita vaimolle nimetön kirje ja kerro kaikki! Näin säästyt itse mutta vaimo saa tietää totuuden miehestään. Tee se vaimon takia!

[/quote]

Entä jos kirje ei koskaan päädy oikeaa osoitteeseen tai ilmiantoa ei uskota?

Minun olisi vaikea uskoa nimettömään ilmiantoon sen jälkeen kun sain omalla osoitteellani väärällä nimellä lähetyn viestin jossa kerrotiin miehen pettävän. En vieläkään tiedä mitä kyseiselle viestille olisi pitänyt tehdä... roskiin se päätyi.

Vierailija
87/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Entä jos kirje ei koskaan päädy oikeaa osoitteeseen tai ilmiantoa ei uskota?

Minun olisi vaikea uskoa nimettömään ilmiantoon sen jälkeen kun sain omalla osoitteellani väärällä nimellä lähetyn viestin jossa kerrotiin miehen pettävän. En vieläkään tiedä mitä kyseiselle viestille olisi pitänyt tehdä... roskiin se päätyi.
[/quote]

Ehkä asianomainen osaa kirjeeseen laittaa jotain sellasta infoa, että se varmistaa asian olevan tosi. Ja toisekseen, en jaksa uskoa että kukaan ilkeyksissään tuollaisia kirjoittelisi ellei oikeasti ole perää.

Vierailija
88/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa.

Vierailija
89/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"] Laita vaimolle nimetön kirje ja kerro kaikki! Näin säästyt itse mutta vaimo saa tietää totuuden miehestään. Tee se vaimon takia! [/quote] Entä jos kirje ei koskaan päädy oikeaa osoitteeseen tai ilmiantoa ei uskota? Minun olisi vaikea uskoa nimettömään ilmiantoon sen jälkeen kun sain omalla osoitteellani väärällä nimellä lähetyn viestin jossa kerrotiin miehen pettävän. En vieläkään tiedä mitä kyseiselle viestille olisi pitänyt tehdä... roskiin se päätyi. [/quote] Ehkä asianomainen osaa kirjeeseen laittaa jotain sellasta infoa, että se varmistaa asian olevan tosi. Ja toisekseen, en jaksa uskoa että kukaan ilkeyksissään tuollaisia kirjoittelisi ellei oikeasti ole perää.

[/quote]

Minulle tulleessa viestissä tuossa tapauksessa kortissa ei mitään yksilöityä infoa ollut ja nekin vähät eli nimi ja osoite oli ristiriitaisia kekskenään eli vähintään jompi kumpi väärin.

Huvikseen en usko kenenkään viesti lähettäneen, mutta silti viesti oli lähinnä huvittava. Ainakin kannattaa ottaa selvää että viesti tosiaan päätyy sille jolle se on tarkoitettu. Tuossa kortti viestissäkin olisi hyvin voinut käydä niin että vaikka se olisi päätynyt oikeaan osoitteesee se vaimlle asti ei koskaan olisi päätynyt.

Vierailija
90/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:27"]

No en kertoisi. En todellakaan kaipaa mitään setvimistä, raivoavaa vaimoa, itkupuheluita, mahdollista vainoamista jne. Jatkaisin vaan elämääni ja sillä se. Turha alkaa tuossa vaiheessa lässyttämään että vaimolla on oikeus tietää. Jos olisin välittänyt paskaakaan vaimosta en olisi nussinut hänen miestään.

[/quote]

Totta joo. Vain todella täydellinen kusipää kertoo sitten vaimollekin. Jos ei kerran ole vaimosta ennenkään välittänyt niin miksi myöhemminkään pitäisi. Monet vaimot kyllä tietävät millinen mies heillä on mutta saattavat silti haluta jatkaa elämäänsä kaikessa rauhassa. Ja ne jotka eivät tiedä eivät ehkä haluakaan tietää. Mä olen sitä mieltä, että nämä pettäjät saavat kärsiä nahoissaan siihen ei tarvitse sotkea varta vasten toisia syyttömiä puolisoita.

Vierailija
91/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:17"]

Pelkään tietysti, alkaisiko vaimo vainota mua. Ap

[/quote]

Kukaan fiksu vaimo ei ala vainoamaan sitä, joka avoimesti kertoo miehen pettävän häntä! Kertominen vaimolle on ensiarvoisen tärkeää, sillä KUKAAN ei hlua tulla petetyksi, missään asiassa, eikä halua, että hänelle valehdellaan ja salataan asioita, jotka ovat avioliitossa juuri ne perusasiat: rakaus, uskollisuus, luottamus, avoimuus. Näitä asioita tulee kunnioittaa, ja jos on ajautunut petollisen varatun miehen sänkykumpaniksi, on oikein kertoa vaimolle miehen pettävän, jopa siinäkin tilanteessa oikein, että itse katuu vasta myöhemmin tai kokee miehen käyttäneen hyväkseen ja häipyneen. Mies on tehnyt värin ja se on aina asia, joka on saatettava vaimon tietoon, faktojen kanssa, ettei jää epäselvyyksiä.

Useimmat vaimot kunnioittavat rehellisyyttä ja tällaisten asioiden kertojaa, vaikka kertojan on syytä kertomisesta päättäessään varautua niihin reaktioihin, mitä tosi järkyttävän asian kertominen vaimossa herättää. Ne voimakkaat pettymyksen tunteet kohdistuvat ensisijassa siihen pettäjämieheen ja usein vaimo haluaa jutella naisen kanssa enemmänkin. Monesta vaimosta ja miehen petoskumppanista on myös tullut ystävyksiä, kun pariskunnan liitto on ajautunut karille ja naiset kokevat molemmat tulleensa ko miehen taholta petetyiksi!

Älä pelkää ottaa vaimoon yhteyttä. Hänellä on oikeus tietää miehensä petoksista. Hänellä on oieus parempaan mieheen ja luotettavaan avioliittoon.

Vierailija
92/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:32"]Ap, anna olla. Kukaan ei selviä elämästä kolhuitta. [/quote] Mutta kun se on niin väärin, että se äijä saa kaiken. Sitä vaimoa en kyllä haluaisi satuttaa. Ap

[/quote]

Se ei satuta vaimoa läheskään niin paljon, että hän saa tietää miehestään totuuden, vaan se, että hän elää elämänsä VALHEESSA ja vasta elämänsä menetettyään saa tietää!

Toimi NYT! Annat vaimolle oikeuden valita, jatkaako tuollaisen miehen kanssa TIETÄEN, millainen mies hänellä on, vai etsiikö arvoisensa miehen rinnalleen. Itsekään et pidä sinulle tehdystä vääryydestä! Ja kun kerrot, esitä niin pätevät faktat, ettei mies voi niitä mitenkään vaimolleen tyhjiksi selitellä ja jatkaa valehteluaan.

Kiitos, että toimit oikein!

Vierailija
93/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote] Ensin nussiit varattua miestä ja sitten kantelet miehestä vaimolle? Vaikka itse olet ihan yhtä kusipää. [/quote] kysymys oli, jos mies olisi mulkku minua kohtaan. Mitä voisit olettaa, jos olisin jo ollut varatun kanssa ja miten se minua pahemmaksi muuttaisi jos avaisin tilanteen avoimeksi kaikille osapuolille. [/quote] Koska vaimoa sattuisi. Ap

[/quote]Mistä tiedät, että sitä sattuisi? Ja miksi olet miehen kanssa kun kuitenkin huolehdit vaimon sattumisista?

Vierailija
94/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:15"]

Kuinka todennäköistä on, että vaimo käy minun kimppuuni, jos kerron? Ap

[/quote]

Ei ole todennäköistä, jos ensiviestisi soitat. Soita niin, että vaimolle JÄÄ PUHELINNUMEROSI, sillä ensireaktiona hän saattaa lyödä luurin korvaasi, mutta haluaa myöhemmin jutella kanssaai. Tämä kuvio on hyvä näin. Vaimolla on aikaa rauhoittua ja miettiä ja MAHDOLLISUUS KYSYÄ, jos haluaa ottaa yhteyttä. Salli se. Kuvittele itsesi hänen tilalleen!

Vierailija
95/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka todennäköistä on, että vaimo käy minun kimppuuni, jos kerron?
Ap

Vierailija
96/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:17"]Pelkään tietysti, alkaisiko vaimo vainota mua.
Ap
[/quote]
Mmm... Ehkä ansaitsisit sen. Mitäs läksit ukkomieheni matkaan.

Vierailija
97/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:17"]Pelkään tietysti, alkaisiko vaimo vainota mua.
Ap
[/quote]
Mmm... Ehkä ansaitsisit sen. Mitäs läksit ukkomieheni matkaan.
[/quote]

No ehkä. Mutta sehän olisi merkki siitä, että siihen vaimoon sattuu. Ja siksi olisi pitänyt jättää kertomatta. Mitenköhän muuten voisin miestä näpäyttää?
Ap

Vierailija
98/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:27"]Oletko itse? Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Mies kertoi erotessa, että ei ole ikinä rakastanut, että kaikki oli mun mielikuvitusta yms. 2 vuotta eron jälkeen tuli itkemään sitä, miten oikeasti rakasti ja edelleen rakastaa, eikä osaa unohtaa eikä pääse musta yli. . Suhde oli hyvä lopettaa, siinä mies oli oikeassa. Hyvä että loppui. Mutta sitä en tajunnut, että miksi lopettamisen yhteydessä piti olla tarkoituksella ilkeä? Mies itse lähestyi mua, ehdotti tapaamisia, soitti, viestitti, oli aktiivinen. Ei ollut mikään tahdoton ja perässä vedettävä.

[/quote]

Varmaan se mies ajatteli, että sinunkin on helpompi päästä yli jos hän sanoo noin. Miks se olis halunnut olla ilkeä?
[/quote]

Niin, sitä minäkin mietin. No, mulle kävi hyvin, miehelle ei.

Vierailija
99/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
100/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin, että vaimo ei vaan välitä, vaikka miehellä olisi toinen nainen. Ihmisillä on niin monia syitä pysyä avioliitoissaan. Ja mistä sitä tietää, millaisia kuvioita sillä vaimolla on. Kerro nimettömästi. Tuskin siitä mitään haittaa sulle on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä