Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö miehen vaimolleen

Vierailija
04.02.2015 |

jos mies kohtelisi sinua, salarakastaan, huonosti tai katoaisi maisemista? Kostaisitko miehelle vai suojelisitko vaimoa?

Ei tähän ketjuun nyt "en olisi koskaan varatun miehen kanssa" -kommentteja vaan hypoteettists pohdiskelua.

Mietin...

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:51"]Tottakai kertoisin [/quote] Ensin nussiit varattua miestä ja sitten kantelet miehestä vaimolle? Vaikka itse olet ihan yhtä kusipää. [/quote] kysymys oli, jos mies olisi mulkku minua kohtaan. Mitä voisit olettaa, jos olisin jo ollut varatun kanssa ja miten se minua pahemmaksi muuttaisi jos avaisin tilanteen avoimeksi kaikille osapuolille.

[/quote]

Kertoisi aika paljon omista motiiveistasikin jos kertoisit vain siinä tapauksessa että mies on sinua kohtaa mulkku. Eikö suhde kannattaisi tehdä avoimeksi kaikille osapuolille jokatapauksessa.
[/quote]

Tuo ei ollut ap:n viesti. En nyt voi palata menneeseen. Tilanne on mikä on.
Ap

Vierailija
22/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli salasuhde, josta jäi kiinni. Olisin todellakin toivonut, että minulle olisi asiasta kerrottu ja olisin voinut tehdä tiedolla sitten niin kuin haluaisin. Yhteyttä pidin suhteen toiseen osapuoleen kysyäkseni, kuinka kauan suhteensa oli kestänyt koska olisin halunnut tietää kauanko oma parisuhteeni oli ollut pelkkää valhetta. Vastausta en saanut kummaltakaan. Ero tuli, pieneltä lapselta hajosi perhe, mutta olen silti tyytyväinen etten hukannut yhtäkään lisävuotta elämästäni valheeseen. Ei teillä ole mitään oikeutta päättää vaimon puolesta, mitä hän tiedolla tekee. Totuus on tärkeintä ja hänellä on oikeus tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, olisin kertonu siinä vaiheessa vaimolle kun olisin saanut tietää että miehellä ON vaimo. 

Vierailija
24/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Luultavasti vaimo tietäisi jo ja tuntisin itseni vain entistäkin typerämmäksi. Eivät vaimot ole tyhmiä eikä kaikki ole aina niin kuin ulkopuolelle näyttää.

Vierailija
25/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaimosta, tuntisinko häntä ja millainen persoona olisi. Jos olisi mukava ihminen, mutta en todennäköisesti tapaisi häntä enää koskaan, kertoisin.

Vierailija
26/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siinä mädäntykööt keskenään. Who cares!

Vierailija
27/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tietysti, alkaisiko vaimo vainota mua.
Ap

Vierailija
28/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa.

Vierailija
29/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska nää jutut vääntyy aina niin että kaikki on sen toisen naisen / miehen vikaa, enkä kaipaa elämääni draamaa tai kissatappeluita. Moving on.

Vierailija
30/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa.
[/quote]

Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan).

Vierailija
31/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai. huoripukit on alinta kastia.

Vierailija
32/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyl kiinnostais :D pitäkööt paskansa

Vierailija
33/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa.
[/quote]

Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan).

[/quote]

No miten nyt erotessa voi olla. Ensin oli yhtä äkkiä viikon hiljaa, ei vastannut puheluihin tai viesteihin, aikasemmin juteltiin 2-4 kertaa päivässä. Sitten kun vihdoin otti yhteyttä sanoi, että ei koskaan rakastanut mua, että olin iso virhe jne. Mutta joo, sellaista se on.

Vierailija
34/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa. [/quote] Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan). [/quote] No miten nyt erotessa voi olla. Ensin oli yhtä äkkiä viikon hiljaa, ei vastannut puheluihin tai viesteihin, aikasemmin juteltiin 2-4 kertaa päivässä. Sitten kun vihdoin otti yhteyttä sanoi, että ei koskaan rakastanut mua, että olin iso virhe jne. Mutta joo, sellaista se on.

[/quote]

Missä kusipäisyys-osio nyt sitten oli?

Vierailija
35/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa. [/quote] Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan). [/quote] No miten nyt erotessa voi olla. Ensin oli yhtä äkkiä viikon hiljaa, ei vastannut puheluihin tai viesteihin, aikasemmin juteltiin 2-4 kertaa päivässä. Sitten kun vihdoin otti yhteyttä sanoi, että ei koskaan rakastanut mua, että olin iso virhe jne. Mutta joo, sellaista se on.

[/quote]

[/quote]

No ihan vaikka tuossa edellä kertomassani. Sinulleko tuo olisi ollut ihan ok? No mulle ei ollut.
.
Mies kertoi kyllä 2 vuoden päästä, että oikeasti rakasti ja rakastaa edelleen. Se oli mulle paras "kosto". Minä olin päässyt yli ja mulla oli hyvä suhde upean miehen kanssa, hän oli edelleen onneton avioliitossaan ja kaipasi mua :)

Vierailija
36/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

Samaa minäkin tavallaan mietin.
Toisaalta, olihan tuo paskamaista, jos mies oli uskotellut tälle toiselle naiselle alunperin jotain ihan täysin muuta..

Ongelma on siinä, että joskus ihmiset omien kriisiensä myötä ajautuvat hakemaan lohtua muualta, vaikka se oma puoliso olisi kaikkein rakkain. Sitten kun havahdutaan, se toinen mies tai toinen nainen alkaa tuntua tosi vastenmieliseltä. Siitä tulee ikään kuin oman inhon kohde (vaikka inhon tulisi toki kohdistua etupäässä omaan pettämiseen) varsinkin, jos se toinen mies tai nainen on ollut se aktiivisempi osapuoli. Täysin moraalittomat sarjapettäjät tai sitten ne, jotka hakeutuvat sivusuhteeseen juuri irrottautuakseen vanhasta suhteestaan, ovat asia erikseen.

Vierailija
37/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

No ihan vaikka tuossa edellä kertomassani. Sinulleko tuo olisi ollut ihan ok? No mulle ei ollut.
.
Mies kertoi kyllä 2 vuoden päästä, että oikeasti rakasti ja rakastaa edelleen. Se oli mulle paras "kosto". Minä olin päässyt yli ja mulla oli hyvä suhde upean miehen kanssa, hän oli edelleen onneton avioliitossaan ja kaipasi mua :)
[/quote]

No jopas oli löytö tuollainen mies.. Musta on täydellistä munattomuutta, jos ihminen on niin olosuhteiden orja, ettei osaa ja uskalla ottaa elämää omiin käsiinsä. Vaimon kyllä kuuluisi saada tietää, jotta voisi etsiä itselleen vähän miehekkäämmän, arvoisensa puolison.

Miksi ihmeessä olisit itse alunperin huolinut miehen, joka pettää vaimoaan?

Vierailija
38/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"] [quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa. [/quote] Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan). [/quote] No miten nyt erotessa voi olla. Ensin oli yhtä äkkiä viikon hiljaa, ei vastannut puheluihin tai viesteihin, aikasemmin juteltiin 2-4 kertaa päivässä. Sitten kun vihdoin otti yhteyttä sanoi, että ei koskaan rakastanut mua, että olin iso virhe jne. Mutta joo, sellaista se on. [/quote] Missä kusipäisyys-osio nyt sitten oli? [/quote] No ihan vaikka tuossa edellä kertomassani. Sinulleko tuo olisi ollut ihan ok? No mulle ei ollut. . Mies kertoi kyllä 2 vuoden päästä, että oikeasti rakasti ja rakastaa edelleen. Se oli mulle paras "kosto". Minä olin päässyt yli ja mulla oli hyvä suhde upean miehen kanssa, hän oli edelleen onneton avioliitossaan ja kaipasi mua :)

[/quote]

No mitä sen miehen sitten olisi pitänyt tehdä? Jatkaa suhdetta sinuun vaikka ei välitä sinusta? Oletko ihan vitun kaheli?

Vierailija
39/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käräyttänyt. Mutta siinä kävi niin, että mies puhui mustan valkoiseksi ja vaimo uskoi kaiken. Miehellä menossa jo varmaan neljäs salasuhde mun jälkeen. Toisaalta ymmärrän vaimoa, on ollut koko avioliiton ajan kotirouvana ja nuorinkin lapsi muutti äskettäin pois kotoa. Eihän sillä ole elämässä muuta.

Vierailija
40/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

.
[/quote]

No jopas oli löytö tuollainen mies.. Musta on täydellistä munattomuutta, jos ihminen on niin olosuhteiden orja, ettei osaa ja uskalla ottaa elämää omiin käsiinsä. Vaimon kyllä kuuluisi saada tietää, jotta voisi etsiä itselleen vähän miehekkäämmän, arvoisensa puolison.

Miksi ihmeessä olisit itse alunperin huolinut miehen, joka pettää vaimoaan?
[/quote]

En tiedä, olisinko huolinut miestä. En ainakaan sen jälkeen kun tajusin, miten on valmis tuhlaamaan elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan