Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö miehen vaimolleen

Vierailija
04.02.2015 |

jos mies kohtelisi sinua, salarakastaan, huonosti tai katoaisi maisemista? Kostaisitko miehelle vai suojelisitko vaimoa?

Ei tähän ketjuun nyt "en olisi koskaan varatun miehen kanssa" -kommentteja vaan hypoteettists pohdiskelua.

Mietin...

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:29"] [quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:22"]En kertonut. En missään nimessä halunnut olla hajottamassa miehen perhettä. Mies oli mulle kusipää, ansaitsin sen kyllä, siis sen paskan mitä seurasi naimisissa olevaan sekaantumisesta. Miksi ihmeessä olisin halunnut lisää kipua aiheuttaa... Mies katui suhdetta, halusi jatkaa vaimon kanssa, jätti minut. Mies teki valintansa ja minä elin sen kanssa. [/quote] Millälailla mies oli kusipää? (Siis sen lisäksi, että petti vaimoaan). [/quote] No miten nyt erotessa voi olla. Ensin oli yhtä äkkiä viikon hiljaa, ei vastannut puheluihin tai viesteihin, aikasemmin juteltiin 2-4 kertaa päivässä. Sitten kun vihdoin otti yhteyttä sanoi, että ei koskaan rakastanut mua, että olin iso virhe jne. Mutta joo, sellaista se on. [/quote] Missä kusipäisyys-osio nyt sitten oli? [/quote] No ihan vaikka tuossa edellä kertomassani. Sinulleko tuo olisi ollut ihan ok? No mulle ei ollut. . Mies kertoi kyllä 2 vuoden päästä, että oikeasti rakasti ja rakastaa edelleen. Se oli mulle paras "kosto". Minä olin päässyt yli ja mulla oli hyvä suhde upean miehen kanssa, hän oli edelleen onneton avioliitossaan ja kaipasi mua :)

[/quote]

No mitä sen miehen sitten olisi pitänyt tehdä? Jatkaa suhdetta sinuun vaikka ei välitä sinusta? Oletko ihan vitun kaheli?
[/quote]

Oletko itse? Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Mies kertoi erotessa, että ei ole ikinä rakastanut, että kaikki oli mun mielikuvitusta yms. 2 vuotta eron jälkeen tuli itkemään sitä, miten oikeasti rakasti ja edelleen rakastaa, eikä osaa unohtaa eikä pääse musta yli.
.
Suhde oli hyvä lopettaa, siinä mies oli oikeassa. Hyvä että loppui. Mutta sitä en tajunnut, että miksi lopettamisen yhteydessä piti olla tarkoituksella ilkeä? Mies itse lähestyi mua, ehdotti tapaamisia, soitti, viestitti, oli aktiivinen. Ei ollut mikään tahdoton ja perässä vedettävä.

Vierailija
42/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies ei ole luvannut mitään enkä minä hänelle. En odota enkä halua, että mies jättää vaimonsa minun takiani. Mutta mies on kohdellut minua huonosti ja mietin, kuuluuko hänen saada kaikki ja jatkaa kolhuitta elämäänsä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:28"]

Mulle mies ei ole luvannut mitään enkä minä hänelle. En odota enkä halua, että mies jättää vaimonsa minun takiani. Mutta mies on kohdellut minua huonosti ja mietin, kuuluuko hänen saada kaikki ja jatkaa kolhuitta elämäänsä. Ap

[/quote]

millä tavoin huonosti? Miksi itse panet varattua miestä? Turha jeesustella.

Vierailija
44/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna olla. Kukaan ei selviä elämästä kolhuitta.

Vierailija
45/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:32"]Ap, anna olla. Kukaan ei selviä elämästä kolhuitta.
[/quote]

Mutta kun se on niin väärin, että se äijä saa kaiken. Sitä vaimoa en kyllä haluaisi satuttaa.
Ap

Vierailija
46/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:32"]Ap, anna olla. Kukaan ei selviä elämästä kolhuitta. [/quote] Mutta kun se on niin väärin, että se äijä saa kaiken. Sitä vaimoa en kyllä haluaisi satuttaa. Ap

[/quote]

otat vaan opiksesi ettet sekaannu enää varattuihin. Oot toiminu väärin.

Vierailija
47/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:32"]Ap, anna olla. Kukaan ei selviä elämästä kolhuitta. [/quote] Mutta kun se on niin väärin, että se äijä saa kaiken. Sitä vaimoa en kyllä haluaisi satuttaa. Ap

[/quote]

Huh miten naurettavaa tekstiä. Etköhän jo ole kuule satuttanut sitä vaimoa ihan tarpeeksi naimalla tämän miesä. Kerää luusi ja etsi vapaata seuraa.

Vierailija
48/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:27"]Oletko itse? Vai etkö ymmärrä lukemaasi? Mies kertoi erotessa, että ei ole ikinä rakastanut, että kaikki oli mun mielikuvitusta yms. 2 vuotta eron jälkeen tuli itkemään sitä, miten oikeasti rakasti ja edelleen rakastaa, eikä osaa unohtaa eikä pääse musta yli. . Suhde oli hyvä lopettaa, siinä mies oli oikeassa. Hyvä että loppui. Mutta sitä en tajunnut, että miksi lopettamisen yhteydessä piti olla tarkoituksella ilkeä? Mies itse lähestyi mua, ehdotti tapaamisia, soitti, viestitti, oli aktiivinen. Ei ollut mikään tahdoton ja perässä vedettävä.

[/quote]

Varmaan se mies ajatteli, että sinunkin on helpompi päästä yli jos hän sanoo noin. Miks se olis halunnut olla ilkeä?

Vierailija
49/103 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:49"]

[/quote]

otat vaan opiksesi ettet sekaannu enää varattuihin. Oot toiminu väärin.
[/quote]

Juuri näin. Jatka elämääsi. Äläkä toiste suostu kakkosnaisen rooliin. Jos mies haluaa ja arvostaa naista tarpeeksi, tälle ei edes kehdata ehdottaa roolia minään toisena naisena.

Vierailija
50/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:17"]Pelkään tietysti, alkaisiko vaimo vainota mua. Ap [/quote] Mmm... Ehkä ansaitsisit sen. Mitäs läksit ukkomieheni matkaan. [/quote] No ehkä. Mutta sehän olisi merkki siitä, että siihen vaimoon sattuu. Ja siksi olisi pitänyt jättää kertomatta. Mitenköhän muuten voisin miestä näpäyttää? Ap

[/quote]

Petollisten itsensä vaahdottamaa on tuo "vaimoon voi sattua, ei saa kertoa!", sillä HE ITSE SATUTTAVAT VAIMOAAN, ei se, joka kertoo TOTUUDEN! Totuus vapauttaa vaimon tekemään omat päätöksensä ja myös pakottaa petollisen miehen miettimään, kannattaako petos.

On AINA oikein sallia vaimon tietää TOTUUS miehestään. Aviopuolison pettäminen on avioRIKOS!

Vierailija
51/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain voisi ottaa opiksesi ja jatkaa elämääsi? Tuollaisella vatvomisella satutat eniten itseäsi.

Vierailija
52/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]Laita vaimolle nimetön kirje ja kerro kaikki! Näin säästyt itse mutta vaimo saa tietää totuuden miehestään. Tee se vaimon takia! [/quote] Mies voi paljastaa minut. Ap

[/quote]

Kuule, kerro itse suoraselkäisesti, mitä on tapahtunut. Olet sen velkaa sille petetylle vaimole, ja myös petetylle itsellesi. Turha pelätä vaimon reaktioita. Hänellä on oikeus suuttua, ja suurin suuttumus kohdistuu aivan varmasti hänen petolliseen mieheenssä, EI SINUUN, joka olit rehellinen ja avoin JA AJATTELIT VAIMOA, kun päätit kertoa miehensä petoksista. Ethän ole ainoa, jonka kanssa mies pettää. Voit samalla kertoa senkin vaimolle!

Vierailija
53/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:35"]

Paras kosto on olla välittämättä ja tulla onnelliseksi. Se syö sitä miestä sisältä niin helvetisti. Koska onnellinen se ei ole, senhän toi pettäminenkin jo paljastaa. Kokeilepa tota ja tunne miten mies kärsii.

[/quote]

Kokeilepa tota, ja tunne, miten mies jatkaa pettämistään vaimoltaan salassa ja nauttii siitä, kun saa pettää, valehdella ja salata vaimoltaan, milainen oikeasti on! Käräytä! Teet teille kaikille tuossa tilanteessa SUURIMMAN palveluksen!

Vierailija
54/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle tietenkin, vaikkapa soittamalla. Salailu ei ole hyvä kenellekään. Usein pettäminen on jo näkynyt vakipariskunnan väleissä pitkään, mutta pettäjä ei vain myönnä mitään. Tuskin kukaan vaimo ainakaan sinun elämääsi alkaa pilaamaan, eiköhän kyse ole pariskunnan omista väleistä.

Vierailija
55/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkaisin eteenpäin, en kai ollut muutenkaan ajatellut hänestä pitkäaikaista tai omaa (varattu mies, perhe, pettäjä). En haluaisi itkevää ja/tai raivoavaa petettyä vaimoa perääni ja kaikkea sitä ylimääräistä draamaa mitä siitä seuraisi. Aivan turhaa, ei toisi minulle muuuta kuin ylimääräistä paskaa.

Vierailija
56/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:01"]

Tyhmänä naisena tajusin eli muistin vasta nyt että miehellä on minusta eroottisia kuvia. Hän voi laittaa ne liikenteeseen, jos suuttuu minuun. Enkä saa välttämättä ikinä tietää. Ap

[/quote]

No, satuttaako se sinua, jos et tiedä, että eroottisia kuvia sinusta leviää netissä? Yhtä vähän kuin sitä pettäjämiehen vaimoa se, kun hän ei tiedä miehensä petoksista. Mies on voinut laittaa niitä jo jakeluun, kun hän ei ole muutenkaan luotettava! Sitäpaitsi, jos tiedät kuviasi levinneen TAI LEVITTÄMISELLÄ IHATAAN SINUA, niin sehän on rikos, josta mies saa rangaistuksen, mikä on ihan oikein sellaiselle miehelle. Suotta pelkäät!

Vierailija
57/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:03"]

Vain heikot naiset näpäyttelee. Ei toiseksi naiseksi pidä ryhtyä, jos on herkkä. Vahva nainen katkaisee välit ja jatkaa elämäänsä. Tuolla näpäyttelyllä saat itsesi näyttämään heikolta (mies on osunut kipeään kohtaasi). N

[/quote]

Vain heikot naiset jättävät näpäyttämättä! Näin on näreet! Kakkosnainen voi hyvin antaa ilmi pettäjän, varsinkin, kun on kyseessä mies, joka kohtelee KAIKKIA naisia alistavasti, halveksivasti, itsekkäästi.

Vierailija
58/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:24"]

Laita vaimolle nimetön kirje ja kerro kaikki! Näin säästyt itse mutta vaimo saa tietää totuuden miehestään. Tee se vaimon takia!

[/quote]

Jollain nimettömällä kirjeellä nyt voi nakata vesilintua. Joku ilkeä ihminenhän voisi alkaa laitella tollasia kaikille joiden puolisot ei edes ole pettäneet.

[/quote]

Mutta ne, jotka laittavat todistettavaa faktaa, eivät ole ilkeitä ihmisiä, vaan heillä on oikeanlainen taju siitä, mitä on tapahtunut ja miten pitää toimia! Faktattomille avauksille voi helpommin nostaa hattua.

Vierailija
59/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastajatar soitti vaimolle. Ajatteli varmaan että näin toimimalla avioliitto päättyy ja alan hänen kanssaan elämään. Ei se mennyt niin, vaimo otti rauhallisesti, selvitettiin asia pariterapiassa ja vieläkin puhutaan siitä välillä. Mä olen kiitollinen että lopulta menikin näin, kaikki on avointa ja selvää. Mikään ei pääse meidän väliin. Ja tietysti nyt kun on mennyt aikaa, olen osoittanut teoillani että olen oikeasti pahoillani, vaimo on antanut anteeksi.

Että jos ap kostoa haluat, että ei se äijä saa jatkaa elämäänsä ilman seurauksia niin ei voi tietää minkälainen suhde siellä miehellä ja vaimolla oikesti on. Meillä tosiaan kävikin lopulta niin että siitä toisesta naisesta jäi vähän säälittävä olo vaikka virhe oli minun.

Vierailija
60/103 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:27"]

No en kertoisi. En todellakaan kaipaa mitään setvimistä, raivoavaa vaimoa, itkupuheluita, mahdollista vainoamista jne. Jatkaisin vaan elämääni ja sillä se. Turha alkaa tuossa vaiheessa lässyttämään että vaimolla on oikeus tietää. Jos olisin välittänyt paskaakaan vaimosta en olisi nussinut hänen miestään.

[/quote]

Totta joo. Vain todella täydellinen kusipää kertoo sitten vaimollekin. Jos ei kerran ole vaimosta ennenkään välittänyt niin miksi myöhemminkään pitäisi. Monet vaimot kyllä tietävät millinen mies heillä on mutta saattavat silti haluta jatkaa elämäänsä kaikessa rauhassa. Ja ne jotka eivät tiedä eivät ehkä haluakaan tietää. Mä olen sitä mieltä, että nämä pettäjät saavat kärsiä nahoissaan siihen ei tarvitse sotkea varta vasten toisia syyttömiä puolisoita.

[/quote]

Mitä se mies on vaimostaan ennenkään välittänyt, jos pettää? Turha itkeä, että vaimoon sattuu, jos joku paljastaa miehen kataluuden! Oikein on, että väärintekijä paljastuu, yritti miten kovaa tahansa SALATA vaimoltaan vääryytensämja valheensa!!!

Vain todellinen kusipää jättää vaimolle kertomatta ja TUKEE NÄIN PETTÄJÄN VALHEELLISTA ELÄMÄÄ EDELLEEN!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan