Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei A-vitamiinia lapsille? Missä keskustelu?
13.08.2008 |
Täällä oli vähän aikaa sitten viesti jossa oli hyvät linkit siihen että lapselle ei saisi syöttää A-vitamiinipitoisia monivitamiineja.
Olen nyt menossa neuvolaan jossa terveydenhoitaja suosittelee estoitta Sana-solia kaikille ja haluaisin vielä nuo linkit, mutta en löydä keskustelua millään. Osaisiko joku auttaa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi tulla hämäräsokeutta muuten.