Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottomattomat saa irtisanoa

Vierailija
16.11.2021 |

Latvia on ensimmäinen EU maa uudessa trendissä, jossa rokottomattomat voidaan irtisanoa välittömästi. Sama on valmisteilla monessa muussa EU maassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008408020.html

Kommentit (377)

Vierailija
161/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä vielä ajaa autoa tai onko minulla äänioikeus vielä kun olen rokottamaton?

Työnteko minulta ehkä kielletään jos rokotepassi tulee työpaikoille.

Yleisötapahtumiin minulta on pääsy evätty jo sekä baareissa olemista on rajoitettu minulta.

Tälläistäkö se elämä on sorrettuna ja syrjittynä?

Ei sinua ole sorrettu eikä syrjitty. Sinä olet itse tehnyt elämääsi vaikuttavan valinnan.

Mutta jos valinnan tekee pakon edessä (esimerkiksi että voi käydä töissä), ei se ole enää vapaaehtoinen valinta.

Vierailija
162/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä vielä ajaa autoa tai onko minulla äänioikeus vielä kun olen rokottamaton?

Yleisötapahtumiin minulta on pääsy evätty jo sekä baareissa olemista on rajoitettu minulta.

Ei sinua ole sorrettu eikä syrjitty. Sinä olet itse tehnyt elämääsi vaikuttavan valinnan.

Muista että rokote macht frei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sama tulee tänne ja saan potkut, perustan yrityksen.

Mitäpä muuten luulette, tuleeko yrittäjille rokotepakko?

Eikö ainakin Italiassa ole yrittäjilläkin koronapassipakko? Ja etätöissä myös. Mä haluaisin vaan kuulla kuinka se on perusteltu. Mua on ruvennut ihmetyttämään tämä rokotepakotus. Ihan vilpittömästi, kuinka monen mielestä se vielä on vapaaehtoinen?

En keksi kyllä yhtäkään järjellistä perustelua yksinyrittäjän tai etätyöläisen koronapassipakkoon työpaikoillaan. Todella outoa, jos näin on päätetty. Herättänee vielä suurempaa vastustusta rokotuksia kohtaan.

Vierailija
164/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ovat vapaamatkustajia ja vastuuttomia. Luulivat ettei heidän tarvitse kun ovat nuoria ja pääsevät baareihin - elämä on pelkkää laiffia. Heille tuli yllätyksenä, että joutuvat siitä vastuusta maksamaan. 

Ennemmin tai myöhemmin he voittavat piikkipelkonsa ja ylittävät laiskuutensa ja menevät rokotukseen. 

Se on jo nähtävissä oleva FAKTA. 

Mitäs hyötyä näille nuorille olikaan rokotteista? Pääsevät baariin ja matkustelemaan? Tällaisten syiden takiako pitäisi ottaa rokotukset.

Vierailija
165/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ovat vapaamatkustajia ja vastuuttomia. Luulivat ettei heidän tarvitse kun ovat nuoria ja pääsevät baareihin - elämä on pelkkää laiffia. Heille tuli yllätyksenä, että joutuvat siitä vastuusta maksamaan. 

Ennemmin tai myöhemmin he voittavat piikkipelkonsa ja ylittävät laiskuutensa ja menevät rokotukseen. 

Se on jo nähtävissä oleva FAKTA. 

Eikö sua väsytä kirjottaa näitä sun ”totuuksia” jatkuvasti kerta toisensa jälkeen ja jopa vastaten itse itsellesi?

Rokotevastainen? Ei, en ole, ikääkin on jo lähellä viittäkymppiä ja baareissa on tullu oltua viimeksi parikymmentä vuotta sitten. Kun joskus kasvat henkisesti vanhemmaksi ihmiseksi, huomaat että maailmassa on muutakin elämää, niin sielutasolla kuin fyysisestikin.

Sun kirjoituksista ei paista mikään muu kuin viha, katkeruus ja näköalattomuus elämään.

Vierailija
166/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Miksi ylipainoiset saa elää normaalia elämää? Miksi yksi mitätön rokote on avain normaaliin elämään?

Rokotetut levittävät virusta myös joten miksi vain rokottamattomia syrjitään?

Miksi autistiset saavat kirjoitella yleisille keskustelupalstoille? Hehän eivät ymmärrä eriarvoisia asioita vaan jäävät jankkaamaan

Vierailija
167/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat vauvat täällä itkee. Laittakaa tutti suuhun.

Loistava esimerkki siitä kuinka omaa argumenttia tuetaan harventamalla toisin ajattelevaa. Näin ei tarvitsisi toimia jos omaa mielipidettä kykenisi perustelemaan jotenkin. Puuttuuko tässä kyky argumentoida vai eikö olekaan mitään järkevää vastaväitettä omaa näkökantaa tukemaan?

Vierailija
168/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi esim. itse ottaisin rokotteen kun olin yli viikon kotona koronan sairastaneen mieheni kanssa? Hänellä se oli kuin influenssa, kuumetta jne. Kaikki ihmiset ei yksinkertaisesti sairastu koronaan, tai ehkä esim. 4 vuoden päästä kun se on kuin muutkin influenssat. Tämä on ihan tutkittua ettei tartu kaikkiin, joten miksi pitäisi terveenä ottaa rokote jotta saa käydä töissä?

Tämä pakotus ja painostus ei ole normaalia nähnytkään, kannattaa sitten rokotteita tai ei. Mikä ajojahti tämä on oikein, Euroopassa leviää jo juutalaisvastaisuus tämän vuoksi mikä on aivan käsittämätöntä että se on totta.

Mikä pakkotuputus tuo passi on, kun on jo nähty ettei se hyödytä, korona nyt vaan on ja pysyy. Vai haluaako ihmiset oikeasti tuollaisen passin loppuiäkseen, jonka saadakseen tulee sitten ottaa niin ja niin monta sitä sun tätä piikkiä vuodessa.. Että seuraavat 5 vuottakin menee "otetaan nyt 20 piikki ja kohta helpottaa".

Rokotteiden ottaminen on varmasti useimmille hyvä asia, mutta se ei että sen varjolla halutaan polkea ihmisoikeudet, luoda vastakkainasettelua ja joku passi.

Vierailija
169/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmääviä viestejä luettavissa monessa ketjussa, tulee eräs kuuluisa leirimies mieleen. Samoinhan se silloinkin alkoi. Ja oon muuten kahdesti rokottautunut.

Vierailija
170/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoiset saa elää normaalia elämää? Miksi yksi mitätön rokote on avain normaaliin elämään?

Rokotetut levittävät virusta myös joten miksi vain rokottamattomia syrjitään?

Niinpä. Kuinka paljon ylipainoiset ovat rasittaneet terveydenhuoltoa? Entä tupakoijat, juopot. Joku miettii nyt, että voidaanhan heidätkin sulkea ulkopuolelle. Niin, mutta kun nyt aloitetaan, niin ehdotan, että suljetaan ulkopuolelle myös: ruokaympyrää noudattamattomat, sokerin syöjät, lihansyöjät, moottoriurheilijat(onnettomuusriski) liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat(rasitus, ja urheiluvammat), lentokonetta käyttävät(tuhoaa ilmaston). Ilmastonmuutoshan on myös ainakin yhtä iso uhka ihmiskunnalle, joten kaikki pohjoisessa asuvat heti pakotettava muuttamaan lämpimille alueille, koska rakennusten lämmitys kuluttaa tuhottomasti luonnonvaroja. Mutta muuttaa pitää sitten kävellen,pyöräillen, ja uiden. No kierrätystuotteista valmistettu lautta, ja mela sallittakoon. Ai niin, ja koska maailma hukkuu ihmisiin, pitää piuhat pistää poikki kaikilta. Seksipassin saa, kun on todistettavasti käynyt operaatiossa, tai todistus hedelmättömyydestä.

Vierailija
171/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet ovat lisänneet ihmisissä välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan, agressiivisuutta ja silmitöntä vihaa. Sen oon huomannu sekä omassa elämässäni, kuten myös tällä palstallakin.

Tämäkin foorumi on täynnä viestejä missä toivotaan rokottamattomien kuolemaa, kitumista, lynkkaamista. Miksi?

Minkälainen ihminen toivoo tuntemattomille ihmisille pahaa ja kuolemaa?

En ymmärrä

Vierailija
172/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän alkaa etäisesti muistuttaa valtioiden sisällä sisällissotia laajeten täysimittaiseen maailmansotaan.

Jäljelle jäävä, turvassa oleva valtaeliitti jakaa loppujen lopuksi maapallon rikkauksineen.

Ei ne uskalla täällä olla, pelkäävät varmaan Raamatun vitsauksia. Hinkuvat avaruuteen.

Vierailija
173/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come you masters of war

You that build the big guns

You that build the death planes

You that build all the bombs

You that hide behind walls

You that hide behind desks

I just want you to know

I can see through your masks

You that never done nothin'

But build to destroy

You play with my world

Like it's your little toy

You put a gun in my hand

And you hide from my eyes

And you turn and run farther

When the fast bullets fly

Like Judas of old

You lie and deceive

A world war can be won

You want me to believe

But I see through your eyes

And I see through your brain

Like I see through the water

That runs down my drain

You fasten all the triggers

For the others to fire

Then you sit back and watch

When the death count gets higher

You hide in your mansion

While the young people's blood

Flows out of their bodies

And is buried in the mud

You've thrown the worst fear

That can ever be hurled

Fear to bring children

Into the world

For threatening my baby

Unborn and unnamed

You ain't worth the blood

That runs in your veins

How much do I know

To talk out of turn

You might say that I'm young

You might say I'm unlearned

But there's one thing I know

Though I'm younger than you

That even Jesus would never

Forgive what you do

Let me ask you one question

Is your money that good?

Will it buy you forgiveness

Do you think that it could?

I think you will find

When your death takes its toll

All the money you made

Will never buy back your soul

And I hope that you die

And your death will come soon

I'll follow your casket

By the pale afternoon

And I'll watch while you're lowered

Down to your deathbed

And I'll stand over your grave

'Til I'm sure that you're

Vierailija
174/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob Dylan kirjoitti:

Come you masters of war

You that build the big guns

You that build the death planes

You that build all the bombs

You that hide behind walls

You that hide behind desks

I just want you to know

I can see through your masks

You that never done nothin'

But build to destroy

You play with my world

Like it's your little toy

You put a gun in my hand

And you hide from my eyes

And you turn and run farther

When the fast bullets fly

Like Judas of old

You lie and deceive

A world war can be won

You want me to believe

But I see through your eyes

And I see through your brain

Like I see through the water

That runs down my drain

You fasten all the triggers

For the others to fire

Then you sit back and watch

When the death count gets higher

You hide in your mansion

While the young people's blood

Flows out of their bodies

And is buried in the mud

You've thrown the worst fear

That can ever be hurled

Fear to bring children

Into the world

For threatening my baby

Unborn and unnamed

You ain't worth the blood

That runs in your veins

How much do I know

To talk out of turn

You might say that I'm young

You might say I'm unlearned

But there's one thing I know

Though I'm younger than you

That even Jesus would never

Forgive what you do

Let me ask you one question

Is your money that good?

Will it buy you forgiveness

Do you think that it could?

I think you will find

When your death takes its toll

All the money you made

Will never buy back your soul

And I hope that you die

And your death will come soon

I'll follow your casket

By the pale afternoon

And I'll watch while you're lowered

Down to your deathbed

And I'll stand over your grave

'Til I'm sure that you're

Pelkäväät kuolemaa ja tuomiota, haluavat luoda keinotekoisen ikuisen elämän. Transhumanistisen.

Onkohan se helvetti, jonka rakentavat itselleen, ei voi tietää.

Vierailija
175/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettu, miksi haluat rokottamattomille pahaa? Kiinnostaisi tietää..

Vierailija
176/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ihmettele sitä, miksi tämä tiukempi

rokotehiostus on alkanut kaikissa länsimaissa lähes yhtäaikaisesti? Maailmanlaajuiset rokotuspakot toteutetaan muutaman viikon haarukalla kaikkialla. Ensimmäistä kertaa historiassa kaikkien valtioiden johtajat ovat yhtä mieltä jostain ja puhuvat yhdellä suulla rokotteiden hyödyistä.

Oma veikkaukseni, että johtajamme eivät halua jättää rokottamatonta verokkiryhmää, joka tulisi todistamaan tämän menossa olevan maailmanlaajuisen puhalluksen. Kaipa nuo rokotehaitat alkavat tulla ilmi suuremmalla laajuudella parin vuoden sisällä, mutta silloin on kaikki rokotettu. Tämä on ainakin käsikirjoitus.

Meitä on kusetettu!

Vierailija
177/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rokotepakottajat jälkeenpäin valittako, jos koronapassin jatkoksi tulee esim. sosiaalipistepassi.

Vierailija
178/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei pysähdy vaikka kaikki työntekijät joka duunista irtisanottaisiin. Rokote ei estä tartuntoja.

Kyllä ne sen tietävät. Piikkien ja passien tarkoitus on vain ja ainoastaan alistaa kansa lopulta täyteen tyranniaan. Kun kehollinen itsemääräämisoikeus ja elinkeinonvapaus on viety, mitä enää edes on jäljellä? Valtiolla on täysi kuristusote kansalaisesta. Tottele tai kuole.

Jopas on paksua settiä. Piikkien ja passien tarkoitus on päästä edes joskus tästäkin korona-vitsauksesta eroon. Ei Suomen valtio ole koronaa tänne halunnut. Eikä mikään muukaan valtio. Kaksi vuotta ollaan jo kärvistelty ja taas rajoituksia, ei jaksais enää. S.....n rokotetta pelkäävät taukit tekevät kaikkensa, ettei vaan päästä avoimeen yhteiskuntaan.

Vielä kun itse ymmärtäisit sen, että passi jää voimaan vaikka 100 %:a kansakunnasta on rokotettuna. Voivat johtajat sen jälkeen soveltaa passia muihin rajoituksiin, kuten esimerkiksi siihen kuinka paljon saat ostaa lihaa kuukaudessa ruokakaupasta.

Vierailija
179/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää rokotepakottajat jälkeenpäin valittako, jos koronapassin jatkoksi tulee esim. sosiaalipistepassi.

Eivät ymmärrä tätä. Ivavaat "rokottamattomia" ja toivovat passia (ainakin se yksi ahkerasti kirjoitteleva), mutta hän ei ajattele joutuvansa itse tilanteeseen jossa hänet sosiaalisesti rankattaisiin. Olisiko korkealla siinä, ja mihin joutuisi osallistumaan pitääkseen ihmis-ja kansalaisoikeutensa.

Muistakaa muuten, että Gates on kehunut Kiinaa. Ja Australiaa.

Vierailija
180/377 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ihmettele sitä, miksi tämä tiukempi

rokotehiostus on alkanut kaikissa länsimaissa lähes yhtäaikaisesti? Maailmanlaajuiset rokotuspakot toteutetaan muutaman viikon haarukalla kaikkialla. Ensimmäistä kertaa historiassa kaikkien valtioiden johtajat ovat yhtä mieltä jostain ja puhuvat yhdellä suulla rokotteiden hyödyistä.

Oma veikkaukseni, että johtajamme eivät halua jättää rokottamatonta verokkiryhmää, joka tulisi todistamaan tämän menossa olevan maailmanlaajuisen puhalluksen. Kaipa nuo rokotehaitat alkavat tulla ilmi suuremmalla laajuudella parin vuoden sisällä, mutta silloin on kaikki rokotettu. Tämä on ainakin käsikirjoitus.

Meitä on kusetettu!

Lähimmäisteni takia toivon, että rokotteet ovat vain varsin hyödyttömiä, eivätkä suoranaisen haitallisia. Mutta kyllähän tuo 100 prosenttisen kattavuuden vimma epäilyttää suuresti.

Ja koko koronakriisin käsikirjoituskin. Ensiksi luotiin toivoa rokotteista alun epätietoisuudessa. Sitten piti riskiryhmien rokottaminen riittää. Sitten tuli tuplarokotukset ja aina vain nouseva kattavuus, jotta yhteiskunnat voivat normalisoitua. Nyt Marin puhuu jo vähintään yli 90, mielummin enemmänkin. Ja silti tilanne on oikeastaan heikompi kuin missään vaiheessa, vaikka 30 potilasta teholla ei ole oikeastaan paljoa. Keväällä 2020 Kiuru lupaili kriisikapasiteetin nostoa satoihin vai olikohan jopa tuhanteen. Jotenkin mikään ei ole luvatussa ollut missään vaiheessa totta ja jotkut rokotetut tutut ovatkin jo heränneet, kuinka ovat tulleet kusetetuiksi.

Nyt media muovaa ihmisiä jo passipakkoon. Ei tämä oikeasti hyvältä näytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan