Rokottomattomat saa irtisanoa
Latvia on ensimmäinen EU maa uudessa trendissä, jossa rokottomattomat voidaan irtisanoa välittömästi. Sama on valmisteilla monessa muussa EU maassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008408020.html
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä vielä ajaa autoa tai onko minulla äänioikeus vielä kun olen rokottamaton?
Työnteko minulta ehkä kielletään jos rokotepassi tulee työpaikoille.
Yleisötapahtumiin minulta on pääsy evätty jo sekä baareissa olemista on rajoitettu minulta.
Tälläistäkö se elämä on sorrettuna ja syrjittynä?Ei sinua ole sorrettu eikä syrjitty. Sinä olet itse tehnyt elämääsi vaikuttavan valinnan.
Miksi ylipainoiset saa elää normaalia elämää? Miksi yksi mitätön rokote on avain normaaliin elämään?
Rokotetut levittävät virusta myös joten miksi vain rokottamattomia syrjitään?Niinpä. Kuinka paljon ylipainoiset ovat rasittaneet terveydenhuoltoa? Entä tupakoijat, juopot. Joku miettii nyt, että voidaanhan heidätkin sulkea ulkopuolelle. Niin, mutta kun nyt aloitetaan, niin ehdotan, että suljetaan ulkopuolelle myös: ruokaympyrää noudattamattomat, sokerin syöjät, lihansyöjät, moottoriurheilijat(onnettomuusriski) liian vähän liikkuvat, liikaa liikkuvat(rasitus, ja urheiluvammat), lentokonetta käyttävät(tuhoaa ilmaston). Ilmastonmuutoshan on myös ainakin yhtä iso uhka ihmiskunnalle, joten kaikki pohjoisessa asuvat heti pakotettava muuttamaan lämpimille alueille, koska rakennusten lämmitys kuluttaa tuhottomasti luonnonvaroja. Mutta muuttaa pitää sitten kävellen,pyöräillen, ja uiden. No kierrätystuotteista valmistettu lautta, ja mela sallittakoon. Ai niin, ja koska maailma hukkuu ihmisiin, pitää piuhat pistää poikki kaikilta. Seksipassin saa, kun on todistettavasti käynyt operaatiossa, tai todistus hedelmättömyydestä.
Unohdit talvella liukastelevat jotka eivät käyttäneet liukuesteitä kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
ja oletko sä se esimerkki? vai olikohan toisinpäin… 🙄
Vierailija kirjoitti:
Älkää rokotepakottajat jälkeenpäin valittako, jos koronapassin jatkoksi tulee esim. sosiaalipistepassi.
1. rokotepassi
2. sosiaalipistepassi
3. great reset
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaiset ovat vapaamatkustajia ja vastuuttomia. Luulivat ettei heidän tarvitse kun ovat nuoria ja pääsevät baareihin - elämä on pelkkää laiffia. Heille tuli yllätyksenä, että joutuvat siitä vastuusta maksamaan.
Ennemmin tai myöhemmin he voittavat piikkipelkonsa ja ylittävät laiskuutensa ja menevät rokotukseen.
Se on jo nähtävissä oleva FAKTA.
Voin minä mennä sen ottamaan. Mutta vasta sitten kun se ei ole kytkettynä politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä vielä ajaa autoa tai onko minulla äänioikeus vielä kun olen rokottamaton?
Työnteko minulta ehkä kielletään jos rokotepassi tulee työpaikoille.
Yleisötapahtumiin minulta on pääsy evätty jo sekä baareissa olemista on rajoitettu minulta.
Tälläistäkö se elämä on sorrettuna ja syrjittynä?Ei sinua ole sorrettu eikä syrjitty. Sinä olet itse tehnyt elämääsi vaikuttavan valinnan.
Miksi ylipainoiset saa elää normaalia elämää? Miksi yksi mitätön rokote on avain normaaliin elämään?
Rokotetut levittävät virusta myös joten miksi vain rokottamattomia syrjitään?Tarttuuko se ylipaino?
Jos ylipainoon olisi jo kehitetty rokotus niin se olisi kyllä tosi suosittu, tuskin olisi ylipainoisia.
He ovat todistetusti koronan riskiryhmää eli kuormittavat terveydenhuoltoa. Heillä on ollut aikaa laihduttaa. Oma valinta jos eivät sitä tehneet. Vai onko rokotukselle joku muu syy kuin koronan aiheuttamat kulut ja kuormitus?
Maksaako työnantaja kun saa rokotteesta tukoksen? Siis sairaala kulut???
Vierailija kirjoitti:
ONNEKSI SUOMESSA ON PERUSTUSLAKI.
Ja laki, joka mahdollistaa tarvittaessa, vaikka pakkorokotukset. Toivottavasti tällaiseen ei sentään tarvitsisi ryhtyä :(
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet ovat lisänneet ihmisissä välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan, agressiivisuutta ja silmitöntä vihaa. Sen oon huomannu sekä omassa elämässäni, kuten myös tällä palstallakin.
Tämäkin foorumi on täynnä viestejä missä toivotaan rokottamattomien kuolemaa, kitumista, lynkkaamista. Miksi?
Minkälainen ihminen toivoo tuntemattomille ihmisille pahaa ja kuolemaa?
En ymmärrä
Rokottamattomien itsekkyys vaarantaa ihmishenkiä. Ihmisten mielestä se on väärin. Moni suuttuu vääryyden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin saat tukoksen koronan sairastamalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin sairauskassa maksaa kaikki kulut riippumatta syistä, 13 e omavastuu aina koko nipusta jonka toimittaa kassalle.6 kk saaa kertä sen yhden 13e päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laki, joka mahdollistaa tarvittaessa, vaikka pakkorokotukset. Toivottavasti tällaiseen ei sentään tarvitsisi ryhtyä :(
Sitä rokottamattomat koko ajan vaativat. Heillä on sairas perverssio neuvostoliitosta ja natsisaksasta.
Meno täysin kuin neuvostoliitossa. Kasvoton komissio ja maansisäiset passit. Meppien ja parlamentin yli kävellään. Ihmisoikeudet ja kansalaisvapaudet vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kylmääviä viestejä luettavissa monessa ketjussa, tulee eräs kuuluisa leirimies mieleen. Samoinhan se silloinkin alkoi. Ja oon muuten kahdesti rokottautunut.
Juu, ihan varmasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä rokottamattomat koko ajan vaativat. Heillä on sairas perverssio neuvostoliitosta ja natsisaksasta.
Ja jos panet merkille mitä ympärilläsi tapahtuu, sulla on perversio? Tällaista politiikkaa nyt valitettavasti Suomessa ja EU:ssa ajetaan. T:valtiotieteilijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet ovat lisänneet ihmisissä välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan, agressiivisuutta ja silmitöntä vihaa. Sen oon huomannu sekä omassa elämässäni, kuten myös tällä palstallakin.
Tämäkin foorumi on täynnä viestejä missä toivotaan rokottamattomien kuolemaa, kitumista, lynkkaamista. Miksi?
En ymmärrä
Rokottamattomien itsekkyys vaarantaa ihmishenkiä. Ihmisten mielestä se on väärin. Moni suuttuu vääryyden edessä.
Mieti ajatuksen tasolla juuri kirjoittamaasi tekstiä. Sisältääkö se aavistuksen itseäsi? Sanot vielä meitä rokottamattomia itsekkäiksi, vaikka ainoa jolla on peiliin katsomisen paikka, on sinä itse. Etkä edes kiellä tuota silmitöntä vihaa, voi voi..
Vierailija kirjoitti:
3.12 euroopan parlamentin mepit eivät pääse työpaikalleen ilman koronapassia/rokotteita. Miettikää, mitä se tarkoittaa ja mitä täällä oikeasti nyt tapahtuu? Kansan suorilla vaaleilla valitsemat euroopan parlamentin edustajat, eivät pääse enää työpaikalleen tekemään työtään eli edustamaan kansaa?! Komissio kävelee nyt pöyristyttävällä tavalla euroopan parlamentin yli. Onko Vladimir bykovski oikeassa? Onko parlamentti enää vain komission leimaisintoimisto? Mitä demokratialle tapahtuu? Tämä on erittäin huolestuttavaa, tyrmistyttävää ja kaikin tavoin oikeusvaltion vastaista.
Suomalaisilla on tuosta pitkä kokemus Neuvostoliiton hirmuvallan alla. Enemmän kuitenkin oltiin itsenäisiä siitä huolimatta. Suomalainen on niin heikko, että hän ei kykene seisomaan henkisesti omilla jaloillaan, siksi EU. Mitä enemmän tyranniaa, sitä iloisempi on suomalainen.
Emme ole länsimaalaisia, olemme aasialaisia. Kiinalaiset oli helppo alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä
Älä jauha pskaa. Sinä voit saada sen viruksen kaksi krt rokotetultakin, Ja vaikka sinullakin olisi kaksi rokotetta, voit silti saada pahan koronan. Kohta olet myös passin mukaan myös rokottamaton. 2 rokotetta menee umpeen. Milloin otit viimeisimmän rokotteen?
Vierailija kirjoitti:
3.12 euroopan parlamentin mepit eivät pääse työpaikalleen ilman koronapassia/rokotteita. Miettikää, mitä se tarkoittaa ja mitä täällä oikeasti nyt tapahtuu? Kansan suorilla vaaleilla valitsemat euroopan parlamentin edustajat, eivät pääse enää työpaikalleen tekemään työtään eli edustamaan kansaa?! Komissio kävelee nyt pöyristyttävällä tavalla euroopan parlamentin yli. Onko Vladimir bykovski oikeassa? Onko parlamentti enää vain komission leimaisintoimisto? Mitä demokratialle tapahtuu? Tämä on erittäin huolestuttavaa, tyrmistyttävää ja kaikin tavoin oikeusvaltion vastaista.
Lisää vettä rokotemyllyyn. Kun toisinajattelijat suljetaan päätöksenteon ulkopuolelle, niin saadaan tehtyä ”oikeasti” päätökset.
RIP European democracy
Oikeasti olen todella huolissani tästä kehityssuunnasta. Mitä tässä yksittäisenä kansalaisena voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä
Mieti ajatuksen tasolla juuri kirjoittamaasi tekstiä. Sisältääkö se aavistuksen itseäsi? Sanot vielä meitä rokottamattomia itsekkäiksi, vaikka ainoa jolla on peiliin katsomisen paikka, on sinä itse. Etkä edes kiellä tuota silmitöntä vihaa, voi voi..
Onko sinusta ihmisten tappaminen oikein? Niin, vihaan sotaa ja heikompien sortamista. Sitä rokottamattomat harjoittaa koko ajan. He levittävät vaarallista kulkutautia, täyttävät sairaalat, vievät hoitopaikan sydänsairaalta vanhukselta ja levittävät valheellista propagandaa, jonka seurauksena joku hyväuskoinen ehkä kuolee.
Tarttuuko se ylipaino?
Jos ylipainoon olisi jo kehitetty rokotus niin se olisi kyllä tosi suosittu, tuskin olisi ylipainoisia.