Jos vastauksessa on yli 5 sanaa, nousee riski kommentin menosta hyväksyntään 80 prosenttia
Joka on sama kuin rokotteen teho ensimmäisen piikin jälkeen.
Kommentit (16)
Jaa, mitenhän mulla menee hyvin harvoin hyväksyntään, vaikka kirjoitan pitkiä vastauksia. Tämäkin 13.
Olen kirjoittanut palstalle vuosien ajan, eikä yhtään kommenttiani ole hylätty.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa et ole sanonut vuosiesi aikana mitään, olet vain täytettä vastausten välissä. Olisiko aika?
Aivan käsittämättömistä syistä menee hyväksyntään nykyään. Jos vaikka keskustelet kukkien mullan vaihdosta saattaa mennä hyväksyntään. Vaikeaa enää keskustella kun täysin normaalin viestin lähettäminen alkaa ahdistaa..
Testatkaa toki.
Vastatkaa vaikka yhden tavallisen sanan kommenteilla tähän ketjuun. Jossain kohtaa tulee raja ja menee hyväksyntään.
Vierailija kirjoitti:
Testatkaa toki.
Vastatkaa vaikka yhden tavallisen sanan kommenteilla tähän ketjuun. Jossain kohtaa tulee raja ja menee hyväksyntään.
Mutta aina näinkään ei tuntuisi tapahtuvan? Eilenkin monta pitkää kommenttia samaan ketjuun ja läpi menivät. Joskus torpataan käsittämättömästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa et ole sanonut vuosiesi aikana mitään, olet vain täytettä vastausten välissä. Olisiko aika?
Miten niin? Minun kirjoituksiani on kommentoitu paljon. Verotus, sijoittaminen, perinnöt, asuminen, matkailu - siinä suosikkiaiheeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testatkaa toki.
Vastatkaa vaikka yhden tavallisen sanan kommenteilla tähän ketjuun. Jossain kohtaa tulee raja ja menee hyväksyntään.Mutta aina näinkään ei tuntuisi tapahtuvan? Eilenkin monta pitkää kommenttia samaan ketjuun ja läpi menivät. Joskus torpataan käsittämättömästä syystä.
Ei se pituus tai kokonaismäärä sinänsä vaikutakaan, vaan se kuinka monta eri kommenttia kirjoittaa tietyssä ajassa. Eli jonkinlainen spämmäysesto näyttäisi olevan tarkoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Minun kirjoituksiani on kommentoitu paljon. Verotus, sijoittaminen, perinnöt, asuminen, matkailu - siinä suosikkiaiheeni.
Yritäpä kirjoittaa kärkkäästi tränsuista, vihreistä ja qulturellisesta rìkastamisesta ynnä muusta niin alkaa hyväksynnät ja koko ketjun poistaminen tulla tutuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kirjoittaa k a i s t a yhteen. Vaikea puhua autoilusta täällä.
Yritin. Ei tosiaankaan toiminut 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä kirjoittaa kärkkäästi tränsuista, vihreistä ja qulturellisesta rìkastamisesta ynnä muusta niin alkaa hyväksynnät ja koko ketjun poistaminen tulla tutuksi
Miksi ei voi keskustella asiallisesti aiheesta kuin aiheesta? En minä ainakaan halua lukea mitään alatyylisiä, toisia solvaavia tai mitätöiviä kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi keskustella asiallisesti aiheesta kuin aiheesta? En minä ainakaan halua lukea mitään alatyylisiä, toisia solvaavia tai mitätöiviä kirjoituksia.
Minä en voi puhua autotiestä täällä. En edes asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testatkaa toki.
Vastatkaa vaikka yhden tavallisen sanan kommenteilla tähän ketjuun. Jossain kohtaa tulee raja ja menee hyväksyntään.Mutta aina näinkään ei tuntuisi tapahtuvan? Eilenkin monta pitkää kommenttia samaan ketjuun ja läpi menivät. Joskus torpataan käsittämättömästä syystä.
Välillä löytyy joku kommentti johon ei tunnu saavan kirjoitettua mitenkään vastausta vaikka olisi kuinka hidas kirjoitustahti. Kommentissa ei näy mitään ihmeellisiä sanoja eikä vastauksessakaan mutta ei vaan systeemille jostain syystä kelpaa.
Arvaamaton ja mielivaltaiselta vaikuttava sensuuri se vasta kirjoittajia ärsyttääkin, oli se sitten automaattista tai henkilöiden tekemää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsotaan mitä täältä poistuu eli esim. eilen katosi pikavauhtia valitus siitä miten posti ei jakanut pakettia vähänkäytettyyn automaattiin vaikka se oli vastaanottopisteenä. Eli miksi tuollainen aihe olisi missään mielessä kielletty puheenaihe kun ketjussa ei sinänsä ollut mitään ihmeellistä spämmiä? Postilla on muutenkin niin reippaita ongelmia systeemeissään että ei se pelkällä salailulla ja mainoskampanjalla siitä korjaannu.
Täällä menee nykyään automaattisesti hyväksyntään jos kirjoittaa "liian monta" kommenttia lyhyessä ajassa. Hankaloittaa kovin keskustelua.