Hölmöin juttu mihin olet haksahtanut?
Kommentit (31)
Mehustin. Kaksi kertaa tein jotain porkkanamehua ja siihen se jäi.
Joku nettivalmennus, kun oli se buumi kovimmillaan. En sitten jaksanutkaan punnita niitä rahkoja ja Kyykätä niin paljon kun ois pitäny.
Kaikkein parhain oli, kun lähetin sille valmentajalle kuvan missä olin vain vetänyt vatsan sisään 🙈. Lopulta minut potkittiin siitä nettikuntopiiristä ulos😂😂. Sain kyllä itseni kuntoon, pienillä arjen muutoksilla ja kävelylenkeillä.
Joku aloe vera -tuote kotikutsuilta
Kerran joskus nuorena lähdin mukaan verkostomarkkinointiin. Ei tullut helppoa rahaa, jos tuli lainkaan.
Otin koronarokotteen liian aikaisin, olisi pitänyt jättää vuodenvaihteen yli niin passi riittäisi ensi kesän rientoihin.
Valmiiksi reikäisten farkkujen käyttäminen talvella kylmässä. Ei paljon päätä palellut, mutta jalkoja kyllä! Voihan muoti ja tyylikkyys.
Ostin tallentavan digiboksin silloin kun se tuli markkinoille. En koskaan ottanut sitä käyttöön, enkä edes muista miksi.
Vein sen nyt sitten keräyspisteeseen. Tuntuu pahalta oma tyhmyys ja saamattomuus.
Siis se oli joku hemmetin vaginan laserointi toimenpide, en enää muista sen nimeä. Mutta siis laserilla heräteltiin kehon omia soluja tai jotain, jotta reikä pysyisi pidempään kimmoisana. Voi jeesus mitä sitä on mennytkin joskus tekemään... Onneks ei ole rahaa ollut enempää, ties missä typerissä toimenpiteissä olisin ehtinyt käymään 😂
Haksahdin tilaamaan yhden numeron Kouluturvaa-nimistä "hyväntekeväisyyslehteä", joka osoittautui lähinnä filunkiyrittäjän pankkitilin hyväntekeväisyydeksi. Puljun puhelinmyyjät ahdistelivat minua siitä lähtien aktiivisesti, kunnes erään kerran menetin hermoni totaalisesti ja kerroin suorasanaisesti mitä mieltä heidän toiminnastaan olen.
Kouluturvaa-pakkomyynti loppui osaltani siihen, mutta on sittemmin alkanut uudelleen Asennetta-lehden kauppaamisena. Myyntipuhe on niin samanlainen, että lienee kyse samasta tahosta eri nimellä. Ja näihinhän ei mitkään puhelinmyynnin estot tehoa...
Hulavanne. Kyllähän se toimii jos sitä pyörittää / edes osaa, mutta mulla on selkeästi liian alhainen kipukynnys
Aikoinaan sähkökäyttöinen sitruspuristin. Muutama appelsiinin puolikas sillä tuli surruuteltua ja sitten se päätyi kaapin perukoille.
Koronarokote. Hölmöin ehkä väärä sana, parempi olisi: hirvein.
Fitlinen sokeriesanssijauheet.
Tai siis puolisoni niitä osteli ja minä taisin käyttää muutaman viikon.
Yhtä hyvin olisin voinut juoda limonadia pullosta päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan sähkökäyttöinen sitruspuristin. Muutama appelsiinin puolikas sillä tuli surruuteltua ja sitten se päätyi kaapin perukoille.
Tästä haaveilen ! Hintakaan ei ole ihan halpa, yli 200. Jäisikö kuitenkin käyttämättä..
Kuntosali ja vielä kaksi kertaa eri salille, maksoin varmaan 1000e yhteensä muutamasta salikerrasta. Ei toi sali oo vaan mun juttu.