Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöin juttu mihin olet haksahtanut?

Vierailija
15.11.2021 |

jos parisuhteita ei lasketa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali ja vielä kaksi kertaa eri salille, maksoin varmaan 1000e yhteensä muutamasta salikerrasta. Ei toi sali oo vaan mun juttu.

Vierailija
2/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehustin. Kaksi kertaa tein jotain porkkanamehua ja siihen se jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nettivalmennus, kun oli se buumi kovimmillaan. En sitten jaksanutkaan punnita niitä rahkoja ja Kyykätä niin paljon kun ois pitäny.

Kaikkein parhain oli, kun lähetin sille valmentajalle kuvan missä olin vain vetänyt vatsan sisään 🙈. Lopulta minut potkittiin siitä nettikuntopiiristä ulos😂😂. Sain kyllä itseni kuntoon, pienillä arjen muutoksilla ja kävelylenkeillä.

Vierailija
4/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos vauva.fi ei lasketa?

Vierailija
5/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aloe vera -tuote kotikutsuilta

Vierailija
6/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joskus nuorena lähdin mukaan verkostomarkkinointiin. Ei tullut helppoa rahaa, jos tuli lainkaan.

Vierailija
7/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäminen.

Vierailija
8/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytyminen

Vierailija
9/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarot-kortit nuorena

Vierailija
10/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koronarokotteen liian aikaisin, olisi pitänyt jättää vuodenvaihteen yli niin passi riittäisi ensi kesän rientoihin.

Vierailija
11/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi reikäisten farkkujen käyttäminen talvella kylmässä. Ei paljon päätä palellut, mutta jalkoja kyllä! Voihan muoti ja tyylikkyys.

Vierailija
12/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tallentavan digiboksin silloin kun se tuli markkinoille. En koskaan ottanut sitä käyttöön, enkä edes muista miksi.

Vein sen nyt sitten keräyspisteeseen. Tuntuu pahalta oma tyhmyys ja saamattomuus.

Vierailija
13/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se oli joku hemmetin vaginan laserointi toimenpide, en enää muista sen nimeä. Mutta siis laserilla heräteltiin kehon omia soluja tai jotain, jotta reikä pysyisi pidempään kimmoisana. Voi jeesus mitä sitä on mennytkin joskus tekemään... Onneks ei ole rahaa ollut enempää, ties missä typerissä toimenpiteissä olisin ehtinyt käymään 😂

Vierailija
14/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin tilaamaan yhden numeron Kouluturvaa-nimistä "hyväntekeväisyyslehteä", joka osoittautui lähinnä filunkiyrittäjän pankkitilin hyväntekeväisyydeksi. Puljun puhelinmyyjät ahdistelivat minua siitä lähtien aktiivisesti, kunnes erään kerran menetin hermoni totaalisesti ja kerroin suorasanaisesti mitä mieltä heidän toiminnastaan olen.

Kouluturvaa-pakkomyynti loppui osaltani siihen, mutta on sittemmin alkanut uudelleen Asennetta-lehden kauppaamisena. Myyntipuhe on niin samanlainen, että lienee kyse samasta tahosta eri nimellä. Ja näihinhän ei mitkään puhelinmyynnin estot tehoa...

Vierailija
15/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulavanne. Kyllähän se toimii jos sitä pyörittää / edes osaa, mutta mulla on selkeästi liian alhainen kipukynnys

Vierailija
16/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo

Vierailija
17/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sähkökäyttöinen sitruspuristin. Muutama appelsiinin puolikas sillä tuli surruuteltua ja sitten se päätyi kaapin perukoille.

Vierailija
18/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote. Hölmöin ehkä väärä sana, parempi olisi: hirvein. 

Vierailija
19/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitlinen sokeriesanssijauheet.

Tai siis puolisoni niitä osteli ja minä taisin käyttää muutaman viikon.

Yhtä hyvin olisin voinut juoda limonadia pullosta päivittäin.

Vierailija
20/31 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan sähkökäyttöinen sitruspuristin. Muutama appelsiinin puolikas sillä tuli surruuteltua ja sitten se päätyi kaapin perukoille.

Tästä haaveilen ! Hintakaan ei ole ihan halpa, yli 200. Jäisikö kuitenkin käyttämättä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan