Hölmöin juttu mihin olet haksahtanut?
Kommentit (31)
Foliohattuun. Onneksi rokoteen sai jälkikäteenkin.
youtube-hypnooseihin, sairastuin psykoosiin koska kuuntelin niitä aivan liikaa. Seriously, hemmetin vaarallista touhua. Jos olisin tiennyt että siitä voi sairastua en olisi ikinä edes kokeillut.
Sekaannuin akkaan joka osti kasvosaunan.
Ehkä itseni kannalta noloin oli se no-poo eli shampoon käyttämättömyys. Sitä niin silloin ylistettiin, että se oli oikotie terveisiin ja hyväkuntoisiin hiuksiin. Karseaa ajatella sitä miten kulki likaisilla hiuksilla varmaan kuukausikaupalla. Väitettiin, että kyllä se rasvoittuminen loppuu aikanaan, kun hiuspohja tottuu. Noh, ei ainakaan mulla, tuli lopulta jotain taliköhnän tapaista hiuspohjaan ja siihen se kokeilu loppui, kun tulin järkiini.
Toistuvat yritykset veganismiin ja kasvissyöntiin, päättyivät aina terveysongelmiin. Sekaruokavaliolla voin terveemmin ja paremmin.
Yleinen wokeilu, lakkasin ajattelemasta itse ja aloin päteä samanhenkiselle porukalle aktivismilla kaiken hyvän puolesta. Hyppäsin ulos, kun tajusin miten paljon kapeuttaa ajatusmaailmaa.
Suomi24.fi ja nyt tämä vauva.fi. Ajanhukkaa, mutta laastaria yksinäisyyteen.
Eteeriset öljyt ja diffuuseri. En kestä sitä hajua ja lapset imppas diffuuserista tuoksuja niin myin kaiken pois.
Vierailija kirjoitti:
youtube-hypnooseihin, sairastuin psykoosiin koska kuuntelin niitä aivan liikaa. Seriously, hemmetin vaarallista touhua. Jos olisin tiennyt että siitä voi sairastua en olisi ikinä edes kokeillut.
Mitä oikein kuuntelit sieltä 😳
Menin aikoinani Lions-klubin nuorisojärjestöön lukiokaverini seuraksi. Minusta tehtiin rahastonhoitaja, mikä tiesi kokouspäivien tienoilla pankissa juoksemista ja voileipien tekemistä ja muuta kestitsemisen hoitamista ja jälkien siivoamista. En saanut elinikäisiä kontakteja enkä mielekästä tekemistä, vaan epäilyt siitä, että minähän voisin ihan hyvin vetää napani täyteen voileipiä ennen kokousta ja käyttää klubin rahoja omiin tarkoituksiini.
Onneksi kerhosta pääsi eroon sullomalla kuitit, rintamerkit ja muun irtaimiston kenkälaatikkoon, toimittamalla laatikon leijonarahastonhoitajalle ja ilmoittamalla, että etsikää nuorisollenne sopivampi sylkykuppi.
Abtronic! Ei tullut vatsalihaksia ennen kun aloin kyykkäämään salilla 💪
Fanituskrääsään. No, ei kaikki nyt ihan krääsää ole, mutta tavaraa joka täyttää kodin. On hattua, huivia, mukia, kirjaa, vaatetta ja legosettejä. Ja aina tulee jokin uusi aihe, jota haluaa fanittaa. Mieli tekisi kovasti nendoroid minihahmoja, mutta maksavat paljon ja mitä minä niillä lopulta tekisin? Ihailisin niiden söpöyttä joo. Täytyy tyytyä netin kautta kuviin. Ja ikää mulla on 46.
Ostin sellaisen kammottavan peltisen englanninkielisen mietelausetaulun jossain mielenhäiriössä.
En ole sitä ikinä mihinkään seinälle laittanut, lahjaksi en kenenkään kiusaksi sitä halua antaa ja poiskaan en raaski heittää, kun maksoi useita kymppejä.