Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Kuvaa herkkukaappisi! *

Vierailija
03.02.2015 |

Minä voin aloittaa:
http://aijaa.com/qlu0np

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo

Vierailija
22/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kuivakaappi missä säilytetään herkkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun mulla ei oo herkkukaappia, voinko kuvata viinikaapin sisällön?

Vierailija
24/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:32"]Mites kun mulla ei oo herkkukaappia, voinko kuvata viinikaapin sisällön?
[/quote]Jos herkuttelet niillä niin toki.

Vierailija
25/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole herkkukaappia. Onko tää yleinenkin juttu?

Vierailija
26/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just yksi päivä mietinkin että millaisilla ihmisillä on ihan oma kaappi herkuille? Miksi ihmeessä?? Kuuluvatko päivittäiseen ruokavalioon? En yhtään ihmettele ylipaino-ongelmaa. Itse kerrytin aikoinaan painoa 15kg liikaa syömällä suklaapatukan päivässä. Ja jollain on herkkukaappi, voi luoja.

Vierailija
27/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin herkkutattiini esittelemään, mut olikin lukihärö.

Vierailija
28/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt kaikki herkut, en viitsi kuvata tyhjää kaappia :S

Vierailija
29/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:35"]

Minä just yksi päivä mietinkin että millaisilla ihmisillä on ihan oma kaappi herkuille? Miksi ihmeessä?? Kuuluvatko päivittäiseen ruokavalioon? En yhtään ihmettele ylipaino-ongelmaa. Itse kerrytin aikoinaan painoa 15kg liikaa syömällä suklaapatukan päivässä. Ja jollain on herkkukaappi, voi luoja.

[/quote]

Toisilla voi olla itsehillintää ;)

Vierailija
30/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti?

Vierailija
31/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tungen millon mihinkin kaappiin herkut jos niitä oon hommannu.

Vierailija
32/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei syö joka päivä herkkuja mutta tykkää herkkukaapista!

Vierailija
33/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:40"]En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti?
[/quote]Ei kauppaan viitsi yhden herkun takia mennä. Kun kaupassa käydään niin kerran viikossa voi ostaa jonkun täydennyksen herkkukaappiin. Niitä voi maistella viikonloppuna.

Vierailija
34/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:29"]Minä voin aloittaa:
http://aijaa.com/qlu0np
[/quote]
NAMI!!!!! MULLE KANS!!!! 8-P,,,,,,,,,,

Vierailija
35/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mulla herkkukaappia, jos olis niin se olis tyhjä! Itsehillintä ei oo vahvin puoleni... :-D Jos herkkuja ostaa niin pakko syödä heti tai jossei kerralla jaksa kaikkea niin viimeistään seuraavana päivänä!

Vierailija
36/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-P````````

Vierailija
37/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään herkkukaappeja ole. Jos ostan herkkuja kaupasta niin mulle riittää se yksi patukka tai vastaava. Ei niitä kaappeihin asti riitä. :D

Vierailija
38/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä haetaan lauantaina koko perheen namipäivän namit tai jotkut muut herkut, niin kyllä siihen melkein kaappi tarvitaan, missä niitä säilytetään. Sillä namit aloitetaan vasta lounaan jälkeen. Ja samaisessa kaapissa on leivontasuklaat ja muut mahdolliset ei-kenenkään namit, joita nyt vaan seisoskelee kotona. Kuten joulun piparitaloista jäljelle jääneet ranskanpastillit, joita kukaan ei syö, kun ne on pahoja. Ja lahjaksi saatu tummasuklaakonvehti. Eli meillä kyllä on herkkukaappi. Se on normaalisti kahvikaappi, mutta toimii myös herkkukaappina. Sori, en voi kuvata, olen töissä.

Vierailija
39/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva illalla!

Vierailija
40/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:46"]

Kun meillä haetaan lauantaina koko perheen namipäivän namit tai jotkut muut herkut, niin kyllä siihen melkein kaappi tarvitaan, missä niitä säilytetään. Sillä namit aloitetaan vasta lounaan jälkeen. Ja samaisessa kaapissa on leivontasuklaat ja muut mahdolliset ei-kenenkään namit, joita nyt vaan seisoskelee kotona. Kuten joulun piparitaloista jäljelle jääneet ranskanpastillit, joita kukaan ei syö, kun ne on pahoja. Ja lahjaksi saatu tummasuklaakonvehti. Eli meillä kyllä on herkkukaappi. Se on normaalisti kahvikaappi, mutta toimii myös herkkukaappina. Sori, en voi kuvata, olen töissä.

[/quote]Meillä heitetään surutta roskiin kaikki turhakkeet mitä ei syödä. Miksi sellaisia kaapissa säilömään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi