* Kuvaa herkkukaappisi! *
Kommentit (62)
Ei vain kuivakaappi missä säilytetään herkkuja!
Mites kun mulla ei oo herkkukaappia, voinko kuvata viinikaapin sisällön?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:32"]Mites kun mulla ei oo herkkukaappia, voinko kuvata viinikaapin sisällön?
[/quote]Jos herkuttelet niillä niin toki.
Ei mulla ole herkkukaappia. Onko tää yleinenkin juttu?
Minä just yksi päivä mietinkin että millaisilla ihmisillä on ihan oma kaappi herkuille? Miksi ihmeessä?? Kuuluvatko päivittäiseen ruokavalioon? En yhtään ihmettele ylipaino-ongelmaa. Itse kerrytin aikoinaan painoa 15kg liikaa syömällä suklaapatukan päivässä. Ja jollain on herkkukaappi, voi luoja.
Tulin herkkutattiini esittelemään, mut olikin lukihärö.
Mä olen syönyt kaikki herkut, en viitsi kuvata tyhjää kaappia :S
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:35"]
Minä just yksi päivä mietinkin että millaisilla ihmisillä on ihan oma kaappi herkuille? Miksi ihmeessä?? Kuuluvatko päivittäiseen ruokavalioon? En yhtään ihmettele ylipaino-ongelmaa. Itse kerrytin aikoinaan painoa 15kg liikaa syömällä suklaapatukan päivässä. Ja jollain on herkkukaappi, voi luoja.
[/quote]
Toisilla voi olla itsehillintää ;)
En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti?
Ite tungen millon mihinkin kaappiin herkut jos niitä oon hommannu.
Ap ei syö joka päivä herkkuja mutta tykkää herkkukaapista!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:40"]En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti?
[/quote]Ei kauppaan viitsi yhden herkun takia mennä. Kun kaupassa käydään niin kerran viikossa voi ostaa jonkun täydennyksen herkkukaappiin. Niitä voi maistella viikonloppuna.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:29"]Minä voin aloittaa:
http://aijaa.com/qlu0np
[/quote]
NAMI!!!!! MULLE KANS!!!! 8-P,,,,,,,,,,
Ei oo mulla herkkukaappia, jos olis niin se olis tyhjä! Itsehillintä ei oo vahvin puoleni... :-D Jos herkkuja ostaa niin pakko syödä heti tai jossei kerralla jaksa kaikkea niin viimeistään seuraavana päivänä!
Ei meillä mitään herkkukaappeja ole. Jos ostan herkkuja kaupasta niin mulle riittää se yksi patukka tai vastaava. Ei niitä kaappeihin asti riitä. :D
Kun meillä haetaan lauantaina koko perheen namipäivän namit tai jotkut muut herkut, niin kyllä siihen melkein kaappi tarvitaan, missä niitä säilytetään. Sillä namit aloitetaan vasta lounaan jälkeen. Ja samaisessa kaapissa on leivontasuklaat ja muut mahdolliset ei-kenenkään namit, joita nyt vaan seisoskelee kotona. Kuten joulun piparitaloista jäljelle jääneet ranskanpastillit, joita kukaan ei syö, kun ne on pahoja. Ja lahjaksi saatu tummasuklaakonvehti. Eli meillä kyllä on herkkukaappi. Se on normaalisti kahvikaappi, mutta toimii myös herkkukaappina. Sori, en voi kuvata, olen töissä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:46"]
Kun meillä haetaan lauantaina koko perheen namipäivän namit tai jotkut muut herkut, niin kyllä siihen melkein kaappi tarvitaan, missä niitä säilytetään. Sillä namit aloitetaan vasta lounaan jälkeen. Ja samaisessa kaapissa on leivontasuklaat ja muut mahdolliset ei-kenenkään namit, joita nyt vaan seisoskelee kotona. Kuten joulun piparitaloista jäljelle jääneet ranskanpastillit, joita kukaan ei syö, kun ne on pahoja. Ja lahjaksi saatu tummasuklaakonvehti. Eli meillä kyllä on herkkukaappi. Se on normaalisti kahvikaappi, mutta toimii myös herkkukaappina. Sori, en voi kuvata, olen töissä.
[/quote]Meillä heitetään surutta roskiin kaikki turhakkeet mitä ei syödä. Miksi sellaisia kaapissa säilömään?
ei oo