Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Kuvaa herkkukaappisi! *

Vierailija
03.02.2015 |

Minä voin aloittaa:
http://aijaa.com/qlu0np

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:40"]En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti? [/quote]Ei kauppaan viitsi yhden herkun takia mennä.

[/quote]

Ollaan asian ytimessä. Herkkukaappi saattaa herkästikin johtaa ylipainoon, koska makeaa on koko ajan saatavilla, toisin kuin jos pitäisi nähdä vaivaa sen herkkunsa eteen.

Olenkin aina ihmetellyt näistä esim. Olet mitä syöt, Rakas sinusta on tullut pullukka jne. että kaikilla on aina hirveät mätöt kotona. On sipsipusseja, karkkipusseja, suklaapatukoita, jätskiä, leivoksia, limua jne. kaapit väärällää. Meillä kun ei pahemmin mitään makeaa jemmaan osteta, otetaan vaan sinä päivänä syödään eikä yhtään enempää.

[/quote]

Mutta tässä on myös se puoli, että kun ostat karkkipussin, eikä sitten oikeestaan teekkään mieli syödä kuin pari karkkia sieltä niin jos ei ole paikkaa jonne laittaa, tulee helposti jätettyä karkkipussi esille ja syötyä useemmin siitä tai sitten syötyä vaan pakosta kaikki kun on halunnutkin ja paikkaa ei ole.

Me esimerkiks ostetaan n. 4 kertaa vuodessa sipsiä, n. kerran kuussa karkkia ja meillä on karkkikaappi. Sinne laitetaan kaikki namit joita jää tai joita joku tuo. Sitten kun on makeen nälkä voi sieltä ottaa, tai kun tulee vieraita niin esim suklaata on kätevä sieltä kahvin kanssa tarjota. Sipsipusseista yli puolet meillä yleensä menee lopulta kyllä roskiin kun ei niitä niin syödä, mutta karkeista lähes kaikki lopulta menee. 

Kun me ostetaan karkkia niin esimerkiks viimeks mies osti itselleen 1,5 eurolla irtokarkkeja, minä ostin 80 sentin karkkipussin ja suklaapatukan ja lapset osti yhdessä 2,5 eurolla irtokarkkeja ja toinen halusi vielä tikkarin. Näistä on nyt vielä esim mun ostama suklaapatukka kaapissa, koska mun ei sillon tehnytkään sitä mieli.

Kun haluan jotain herkkua, haluan juuri jotain tiettyä ja usein ne on isommissa paketeissa. Sitten ne jää hillumaan kaappiin pitkäksikin aikaan. Meillä lapset syö namia viikonloppuisin, ja minä vain lauantaisin, mies milloin tahtoo. Kaikki ollaan normaalipainoisia ja terveitä. Ja vaikka lapsilla ei ole tiettyä karkkipäivää, niin viikonlopun aikana karkkimäärä on korkeintaan pari karkkiaskia ja tikkari, määrältään.
[/quote
No voi että. *ojentaa sädekehän* ole hyvä.

Vierailija
2/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:42"]

Onko aloittajalla syömishäiriö?

[/quote]

Onko sinulla syömishäiriö, kun karkki noin hirvittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole herkkukaappia, vaan yhdistelmälukolla suljettava herkkuarkku. Kas tässä:

http://aijaa.com/wFVgVb

Hah, mitäs tähän sanotte? :D

Vierailija
4/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviaaa

Vierailija
5/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole herkkukaappia - säilytämme Saksasta ja Ranskasta tuodut herkkusuklaat sängyn alla, koska keittiössä on liian lämmin ja makkarissa viileässä. Vielä on kesällä tuotua suklaata (tummaa) iltojen iloksi. Pala kerrallaan naperretaan, kaksi, jos hurjiksi aletaan:)

Viinikaappikin on, kuivaa Rieslingiä pari tusinaa.

Vierailija
6/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkut samassa kaapissa ja sielä on konvehtirasia jossa on muutama jäljellä, mariannepussi, dacapo-rasia.... keksit on eri kaapissa, nekin lojunu sielä iät ja ajat :D ja parisen vuotta vanhoja vuhreitä kuulia

7/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään herkkukaappia. Eipä sen puoleen herkkujakaan, paitsi jos pöydällä nököttävä 90 % tummasuklaalevy ja parapähkinäpussi lasketaan. Jos meillä olisi jossain karkkeja tms., niin lupaan että ei olisi kauan. Siksi en pidäkään kotona mitään, mihin minulla on addiktiivinen suhde :D Ostan joskus kauppareissulla ja syön saman tien, mutta kotiin en jemmaa.

Vierailija
8/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole herkkukaappia, herkut menee oikeastaan heti syöntiin, kun ne ostetaan. Joskus on tosin enemmänkin, esim joulun jäljiltä lahjasuklaat pyöri keittiön pöydällä niin kauan kunnes tulivat syödyiksi ja tällä hetkellä on englannintuliaisina vähän suklaata hellan vieressä tasolla. Siinä taitaa olla meidän herkkutaso.

Vierailija
9/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mammat camoon! Kuvatkaa nyt herkkunurkat!

Vierailija
10/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:40"]En kanssa tajua herkkukaappia. Jos tekee mieli niin käydään kaupassa? Eikö tollainen kaappi saa aikaan kierteen jossa herkutellaan jatkuvasti? [/quote]Ei kauppaan viitsi yhden herkun takia mennä.

[/quote]

Ollaan asian ytimessä. Herkkukaappi saattaa herkästikin johtaa ylipainoon, koska makeaa on koko ajan saatavilla, toisin kuin jos pitäisi nähdä vaivaa sen herkkunsa eteen.

Olenkin aina ihmetellyt näistä esim. Olet mitä syöt, Rakas sinusta on tullut pullukka jne. että kaikilla on aina hirveät mätöt kotona. On sipsipusseja, karkkipusseja, suklaapatukoita, jätskiä, leivoksia, limua jne. kaapit väärällää. Meillä kun ei pahemmin mitään makeaa jemmaan osteta, otetaan vaan sinä päivänä syödään eikä yhtään enempää.

[/quote]

Mutta tässä on myös se puoli, että kun ostat karkkipussin, eikä sitten oikeestaan teekkään mieli syödä kuin pari karkkia sieltä niin jos ei ole paikkaa jonne laittaa, tulee helposti jätettyä karkkipussi esille ja syötyä useemmin siitä tai sitten syötyä vaan pakosta kaikki kun on halunnutkin ja paikkaa ei ole.

Me esimerkiks ostetaan n. 4 kertaa vuodessa sipsiä, n. kerran kuussa karkkia ja meillä on karkkikaappi. Sinne laitetaan kaikki namit joita jää tai joita joku tuo. Sitten kun on makeen nälkä voi sieltä ottaa, tai kun tulee vieraita niin esim suklaata on kätevä sieltä kahvin kanssa tarjota. Sipsipusseista yli puolet meillä yleensä menee lopulta kyllä roskiin kun ei niitä niin syödä, mutta karkeista lähes kaikki lopulta menee. 

Kun me ostetaan karkkia niin esimerkiks viimeks mies osti itselleen 1,5 eurolla irtokarkkeja, minä ostin 80 sentin karkkipussin ja suklaapatukan ja lapset osti yhdessä 2,5 eurolla irtokarkkeja ja toinen halusi vielä tikkarin. Näistä on nyt vielä esim mun ostama suklaapatukka kaapissa, koska mun ei sillon tehnytkään sitä mieli.

Kun haluan jotain herkkua, haluan juuri jotain tiettyä ja usein ne on isommissa paketeissa. Sitten ne jää hillumaan kaappiin pitkäksikin aikaan. Meillä lapset syö namia viikonloppuisin, ja minä vain lauantaisin, mies milloin tahtoo. Kaikki ollaan normaalipainoisia ja terveitä. Ja vaikka lapsilla ei ole tiettyä karkkipäivää, niin viikonlopun aikana karkkimäärä on korkeintaan pari karkkiaskia ja tikkari, määrältään.

Vierailija
11/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:25"]

Meillä ei ole herkkukaappia - säilytämme Saksasta ja Ranskasta tuodut herkkusuklaat sängyn alla, koska keittiössä on liian lämmin ja makkarissa viileässä. Vielä on kesällä tuotua suklaata (tummaa) iltojen iloksi. Pala kerrallaan naperretaan, kaksi, jos hurjiksi aletaan:)

Viinikaappikin on, kuivaa Rieslingiä pari tusinaa.

[/quote]

kuivaa rieslingiä...?

Vierailija
12/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kateellinen ihmisille joilla voi olla herkkukaappi... Itse imaisen kaiken sisääni jos vaan kämpästä löytyy :D en pidä kaapeissa edes kaakaota kun muuten imaisen varmaan ne jauhot paljaaltaan.

Vierailija
13/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla syömishäiriö?

Vierailija
14/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkukaappi ja siellä on ties mitä suklaata, karkkia, keksiä ja sipsiä. T. Bmi 20. Ainiin, ja jotta ärsyttäisin teitä vielä enemmän, kerrottakoon että synnytin 4 viikkoa sitten. Ja kyllä, herkuttelen lähes päivittäin ja siksi tarvitsen herkkukaapin. Syön toki myös paljon hedelmiä, vihanneksia ja normaalia kotiruokaa, sekä harrastan liikuntaa. Aina ei vaan tee mieli samoja keksejä, niin tykkään kun kaapissa on vaihtoehtoja!

Vierailija
15/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:58"]

Meillä ei ole herkkukaappia, vaan yhdistelmälukolla suljettava herkkuarkku. Kas tässä:

[/quote]

TYKKÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥

Vierailija
17/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:58"]Meillä ei ole herkkukaappia, vaan yhdistelmälukolla suljettava herkkuarkku. Kas tässä:

[/quote]

No huhhuh, miksi noin paljon herkkuja? Nyt rupes tekee mieli karkkia....

Vierailija
18/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ostan kerran viikossa ja syön päivän aikana. Eipähän tule herkuteltua turhan usein. Ja kerran viikossa syön siis pussin karkkia en muuta. 

Vierailija
19/62 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/62 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme se on, jääkaappi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän