Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä himoja raskaana ollessa?

Vierailija
03.02.2015 |

Mulla ihan ylitsepääsemätön savulohituorejuuston, suolakurkkujen ja hedelmäturkinpippureiden himo. Joka päivä kaikkia noita. Mitä muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa ja hampparia menee..hyvä syy syödä kaikkea ja paljon :D

Kohta kaupoille hakemaan suklaata lasten kanssa..

Vierailija
22/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä ja täytelakut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennie! Tosin otan sitä vaan tarpeeseen, mutta aih ja voih ennen kaikkea sitä ihanaa murenevaa rakennetta <3

Vierailija
24/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset sinivalkokääreelliset marianne-karkit, himoitsin niitä ihan järkysti raskaana ollessani..

Vierailija
25/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:57"]

Teillä on vain kasvanut ruokahalu. Ihan turhaan luettelelette innoissanne kuka nyt on himoinnut mitäkin syödäkseen. Ruokahalun kasvaminen on ihan normaalia paksuna ollessa. Mutta samalla itse lisäätte raskauskilojanne..joten huono homma jos ette pysty hillitsemään tuota ahmimista. Ei ihmekään että mies pettää.

[/quote]

Ei, vaan ne normisyötävät ovat korvautuneet toisilla. Mulla painoa jokaisessa raskaudessa on tullut 6-7kg lähtöpainoon lisää ja kaksi päivää sektiosta ne ovat kadonneet. Ammu vähän kovemmilla seuraavan kerran, jookos? Tämä ketju ei ollut muutenkaan sinulle, miksi edes postaat tähän?

-ap

Vierailija
26/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:59"]Pitsaa ja hampparia menee..hyvä syy syödä kaikkea ja paljon :D

[/quote]

Oksettavaa. Ei toi ole terveellistä tai hyvä sun kropalle vaikka kuinka raskaana oisit tai et liho. Verisuonet kiittää ja vauva saa vitamiineja toki joo.

Vierailija
27/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa odottaessa himoitsin paistettua pekonia. Tyttöä odottaessa olisin oksentanut, jos olisin pekonia syönyt, sen sijaan söin appelsiineja alkuraskaudesta vähintään kuusi kappaletta per päivä.

Vierailija
28/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:59"]

Pitsaa ja hampparia menee..hyvä syy syödä kaikkea ja paljon :D

[/quote]

Itse taas söin eilen 2kg suklaata..huhheijaa :(

Vierailija
29/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö. Normaalisti en juuri jäätelöstä piittaa, mutta loppuraskaudessa siihen heräsi himo ja söin ihan järkyttäviä määriä.