Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mun Sports Tracker ei tallentanut reittiä?

Vierailija
12.03.2015 |

GPS päällä ja aika kului mutta metriäkään en tuon sovelluksen mukaan kulkenut. Maps-sovellus näytti oikean paikan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kumminkin jossain puskatupakalla!

Ei vainkaan, niissä on häiriöitä välillä, huono GPS-signaali.

Vierailija
2/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:13"]

[/quote]Ei kun kyllä se GPS näytti missä menen, sovellus ei, en usko että signaalissa olisi vika ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:13"]

[/quote]Ei kun kyllä se GPS näytti missä menen, sovellus ei, en usko että signaalissa olisi vika ollut.

[/quote]Outoa. Mulla oli walkmeterissä niin, että ajan tietty mittasi, mutta ei näyttänyt paikkaa kartalla ollenkaan. Ja se oli just se mun vaativin ja parhain lenkkini tietty :D 

Vierailija
4/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis näyttää kartalla, kait te nyt ite tiedätte missä ootte menneet

Vierailija
5/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään sama homma ja siinä luki jotain että pitää päivittää.

Vierailija
6/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:45"]

Mulla oli tänään sama homma ja siinä luki jotain että pitää päivittää.

[/quote]Ahaa, okei ja kiitos. Tää oli mun kolmas tallennus ja kerkesin jo ajatella et näin helppoako se olikin :)

Vierailija
7/37 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:29"]

Miks pitäis näyttää kartalla, kait te nyt ite tiedätte missä ootte menneet

[/quote]Kivahan niitä olisi jälkeenpäin katsella missä on mennyt. Saisipa tuon vielä niin, että näyttäisi kaikki tallennetut reitit samalla kartalla, olis kiva kattoo missä ei ole mennyt ja lähteä sinne.

Vierailija
8/37 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GPS päällä ja aika kului mutta metriäkään en tuon sovelluksen mukaan kulkenut. Maps-sovellus näytti oikean paikan.

Vierailija
9/37 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää toimi nykyisin kunnolla tuo sovellus, harmi...

Vierailija
10/37 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sport tracker piirtää vain suoraa viivaa eli ei mittaa todellista reiytiä vaan linnuntien. Olen poistanut sovelluksen ja ladannut sen uudelleen, päivittänyt Androidinkin, mutta ei vaan toimi. Olisi minulle todella tärkeä. Tätä on tapahtunut ennenkin ja ditten yhtäkkiä, on taad toiminut. Nyt tuntuu olevan pysyvää. GPS on kyllä ihan hyvä ja näyttää siis lähtö ja paluupaikan.

Vierailija
11/37 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syy todellakin , hiihtokilometrit olisi kiva saada talteen mutta , reitti suoraa viivaa , käytetty aika näkyy mutta ei kilometrejä.

Vierailija
12/37 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina 19.2.18 sportstracker vielä toimi ja synkronoitti nettiinki, seuraavana päivänä toimi muutoon mut ei synkronoi nettiin ollenkaa.. Voisko sit olla sivustos tämä vika vai missä lie.. puhelimena toki vanhan liiton microsoft lumia 950.. :)

Vierailija
13/37 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä Lumia 925 ei synkronoi. Anroid-puhelimella kyllä toimii. Oisko tehneet päivityksiä ja unohtaneet, että myös Windows puhelimia on olemassa?

Vierailija
14/37 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisen vastauksen sain sports trackerin tuesta:

Hi,

Thank you for your message. I'm sorry to tell you this.

We have been doing security updates recently and this process has caused our older apps to be no longer compliant with our backend. This applies to all other platforms than iOS and Android.

We are sorry for the inconvenience this may cause

Kind Regards

Pitääs vissiin ruveta päivitteleen puhelinta androidiin tai iosiin,jossain vaihees.. :/

Vierailija
15/37 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi sport tracker kyllä androidissakaan. Mittaa ajan, mutta gps ei koskaan löydä itseään kartalle. Aiemmin toiminut hyvin eikä puhelin ole päivittynyt tässä välissä eikä sportistakaan ole päivitystä saatavilla.

Vierailija
16/37 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ainakin mulla alkanut nettiin synkronointi pelaamaan.. :) Ei viä puhelinta vaihtoon..

Vierailija
17/37 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 8 ja sama vika. Sport tracker hyytyy matkan keskivaiheen tienoilla. Tehnyt sen useamman kerran

Vierailija
18/37 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, keväällä alkoi tehdä tätä että reitin tallennus katkesi noin puolen tunnin kuluttua. Näyttää kyllä koko ajan jonka on ollut päällä mutta laskenta ulottuu vain osamatkaan eli ei hyötyä kun tsekkaa keskinopeuksia ja treenien kehitystä 😕. Eikä auta päivitys, sekin tehty jo pariinkin kertaan... luurina Nokia 6 jossa toimi aiemmin moitteetta.

Vierailija
19/37 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko virransäästöasetus mennyt kännykässä automaattiasentoon. Kännykän asetuksista pitäisi löytyä.

Vierailija
20/37 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee koko ajan ilmoitus että sports tracker on pysäytetty ja pätkii kamalasti :/ Raivostuttavaa!