Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä himoja raskaana ollessa?

Vierailija
03.02.2015 |

Mulla ihan ylitsepääsemätön savulohituorejuuston, suolakurkkujen ja hedelmäturkinpippureiden himo. Joka päivä kaikkia noita. Mitä muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ruokaa koskevia mielitekoja. Mieliteot onkin miehen... Jalkojen välissä.

Vierailija
2/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään mitään mielitekoja tai edes normaalista poikkeavaa ruokahalua. Rv 26. Eipä ole kyllä painokaan paljoa noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro raejuustolla. Normaalistikin tykkään, nyt voisin syödä joka ruoalla puuroa raejuustolla.

Ekassa raskaudessa himoitsin rasvaisia viinereitä, tokassa oli kans toi puuro sekä punaiset viinimarjat.

Vierailija
4/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv33 enkä ole "himoinnut" mitään sen enempää. Riitti kun kerran söin himoitsemaani munkkia ja se siitä. Kaurapuuroa oon kyl ruvennu syömään lähes joka päivä, mut en sitäkään himoa.

Vierailija
5/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni ja suolakurkut. Tyttöä odotellaan rv 38

Vierailija
6/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:57"]Sitruuna! Mieskin katsoo mun kärsivää ilmettä ja kysyy onko ihan pakko, no kyllä on :D Ensimmäinen lapsi oli poika ja sama himo, makea ällötti ja ällöttää nytkin. Oiskohan meillekin sitten toinen poika tulossa? ;)
[/quote]
Muakin ällötti makea kun poikaani odotin. Pitäiskö tästä tehdä jo jokin tutkimus? :D

Vierailija
7/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on nyt alkuvaiheessa ja ruoka oksettaa. Mutta himoan kaikkea kirpeää, sitruunaa, puolukkasosetta, kiiwiä yms..

Vierailija
8/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:45"]Omenamehu. Voisin juoda tölkin päivässä, enemmänkin, mutta yritän rajoittaa.. :)
[/quote]

No tölkki ei ole kauhean paljon..

Vierailija
9/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineiden tuoksut. Mitä saippuaisempi, sen parempi. Ruiskuttelen keittiön ja vessan tasoja. Pesen ja nuuhkin pyykkiä. Pesen käsiä. Vielä en oo maistanut mutta mielessä on käynyt sekin.

Vierailija
10/29 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti himoinnut mitään, iin että olisi pakko lähteä keskellä yötä jotain hakemaan niin kuin esim yksi kaveri aikoinaan kertoi.. että saattoi ruveta himoitsemaan jotain tiettyä hampparia, niin miehen oli sit vain pakko herätä ja lähteä naisen kanssa ajamaan n. 45min matkan jotta nainen pääsi sille tietylle grillille syömään sitä tiettyä hampparia....

Mieleen tulee kyllä erilaisia ruokia joita tekisi mieli, mutta niitä on vaikeaa himoita kunnolla kun niitä ei vain saa enää, yksi esim, oli jo monta vuotta sitten lopettaneen pienen liikkeen paahopaistisalaatti... =)

Vierailija
11/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEIPÄ. Ruisleipä, sämpylät, näkkäri, hapankorppu, karjalanpiirakka, perunarieska, paahtoleipä...

Vierailija
12/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenamehu. Voisin juoda tölkin päivässä, enemmänkin, mutta yritän rajoittaa.. :)

Vierailija
13/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin listasta piimän. Sitä menee litra päivässä, ihan sama mitä sorttia kunhan on kylmää. :-D

Onko muuten kenelläkään ollut selkeää eroa noiden ruokahimojen kanssa, riippuen siitä kumpaa odottaa? Mulla oli tyttöä odottaessa kamala suklaan + karkinhimo, poikia odottaessa aina hapan ja suolainen. Makea vain ällöttää nytkin, joten varmaan sitten kolmas poika tulossa tähän taloon. :-)

-ap

Vierailija
14/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin poikaa eikä maistunut yhtään mikään. Tällainen anti-himo. Synnytyksen jälkeen ruokahalu palautunut normaaliksi.

Vierailija
15/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo ylipäätään syödä! Kokoajan nälkä ja kaikki menee :)

Vierailija
16/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain kasvanut ruokahalu. Ihan turhaan luettelelette innoissanne kuka nyt on himoinnut mitäkin syödäkseen. Ruokahalun kasvaminen on ihan normaalia paksuna ollessa. Mutta samalla itse lisäätte raskauskilojanne..joten huono homma jos ette pysty hillitsemään tuota ahmimista. Ei ihmekään että mies pettää.

Vierailija
17/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruuna! Mieskin katsoo mun kärsivää ilmettä ja kysyy onko ihan pakko, no kyllä on :D Ensimmäinen lapsi oli poika ja sama himo, makea ällötti ja ällöttää nytkin. Oiskohan meillekin sitten toinen poika tulossa? ;)

Vierailija
18/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odotan, ja hammastahna ym. piparmintun ja mintun makuinen on niin hyvää :D Hammastahnaa en tietenkään niele, mutta mm. mentos-karkit on koukuttavia. Ei oikein muita kunnon himoja. :P

Vierailija
19/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaviili ja turkinpippurit!

Vierailija
20/29 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi oikeasti himoita jotain! Ja tuskin minä tästä sitruunasta raskauskiloja hirveästi kerään, ei ainakaan viimeksi tullut ylimääräistä... Hampaat onkin sitten toinen juttu :D