Ihana mies mutta yhdessä asiassa järjettömän tyhmä
Hän käy täällä välillä joten saatan "jäädä kiinni" tästä kirjoituksesta, mutta oikeastaan se olisi pelkkää plussaa, koska uskoakseni saan sympatiat puolelleni tässä asiassa ja se olisi hyvä opetus miehelle.
Olemme tunteneet vasta pienen hetken ja olemme hyvin samantyyppisiä ihmisiä. Olemme harrastaneet seksiä jo aika monta kertaa, kumin kanssa tietenkin. Ja tästä päästään itse aiheeseen: miehelle on järjettömän suuri loukkaus, että minä en aio ottaa suihin ilman kumia ennen kuin olen nähnyt puhtaat paperit. Eikä yksikään mies tässä maailmassa saisi minua ottamaan niin typerää riskiä, ikinä.
Mies on käynyt testeissä ja tietää olevansa puhdas. Hän on myös 100 % suomalainen ja valkoinen.
Hän jaksaa jankuttaa, että minun pitäisi vain luottaa.
Uskomatonta :D Kun olen tehnyt selväksi, ettei ole mitään mikä saisi minut leikkimään terveydelläni, hän suuttuu.
Harmittaa, että oikein ihana ihminen on noin tärkeässä asiassa aivan älyttömän typerä. :)
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:15"]On kyllä klassinen esimerkki av-logiikasta, jonka mukaan aloittaja on aina väärässä. Nyt sitten sukupuolitautitestit on kamalan neuroottista? Ei ole ihan mennyt kaikille valistus perille... liityn myös niiden ihmettelijöiden joukkoon että mitä luottamuksella on tekemistä sen kanssa, että kuka tahansa meistä voi kantaa tietämättään, oireettomana mitä tahansa tautia jos on kerrankaan ollut kumitta kenen tahansa kanssa? Oireeton tauti jota ei ole testattu ei ole asia jonka voisi "tietää" ja jolloin kyse olisi "luottamuksesta" toisen sanaan.
[/quote]
No mutta miksei sitten pyydä niitä testejä ennen kuin ylipäänsä harrastaa seksiä ja muutenkin ei hyppää sänkyyn puolituntemattoman kanssa! Jos sillä miehellä on jotain suuhun tarttuvaa niin aika todennäköistä että se on ehtinyt jo tarttua sinne alakertaan. Turhaa alkaa hurskastelemaan siinä suihinotossa kun "vahinko" on jo käynyt.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:15"]On kyllä klassinen esimerkki av-logiikasta, jonka mukaan aloittaja on aina väärässä. Nyt sitten sukupuolitautitestit on kamalan neuroottista? Ei ole ihan mennyt kaikille valistus perille... liityn myös niiden ihmettelijöiden joukkoon että mitä luottamuksella on tekemistä sen kanssa, että kuka tahansa meistä voi kantaa tietämättään, oireettomana mitä tahansa tautia jos on kerrankaan ollut kumitta kenen tahansa kanssa? Oireeton tauti jota ei ole testattu ei ole asia jonka voisi "tietää" ja jolloin kyse olisi "luottamuksesta" toisen sanaan. [/quote] No mutta miksei sitten pyydä niitä testejä ennen kuin ylipäänsä harrastaa seksiä ja muutenkin ei hyppää sänkyyn puolituntemattoman kanssa! Jos sillä miehellä on jotain suuhun tarttuvaa niin aika todennäköistä että se on ehtinyt jo tarttua sinne alakertaan. Turhaa alkaa hurskastelemaan siinä suihinotossa kun "vahinko" on jo käynyt.
[/quote]
No en ole ap, mutta eiköhän ap käyttänyt kumia normiseksissäkin. Nyt mies sitten haluaisi paljaalla suihinottoa (paljaalla pilluun on raskaudenriski, suikkarissa ei), mutta ap haluaa siinä käyttää myös kortsua vielä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:43"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:25"]Mitä testejä sinä ap nyt vaadit mieheltä? Meinaan kun perinteisissä sukupuolitesteissä ei edes NÄY esim. HPV eli kondylooma, se vaatisi kolposkopiaa ja penslausta. Muutenkin asia on vähän niin, että joko mieheen luottaa tai ei. Sinä et näy luottavan. Ja siitä luottamuksen puutteesta tuossa on nyt kyse. [/quote] Tiedän kyllä että läheskään kaikkia tauteja ei testata automaattisesti. Se on perseestä. Tässä ei ole kyse luottamuksesta vaan siitä, että meistä edes toinen pitää huolta terveydestään ja se olen minä. Mies oli valmis nuolemaan paljasta alapäätäni kysymyksen "oletko puhdas?" jälkeen. Ihan itkettää, että aikuisen iässä oleva ihminen on noin toope terveyden suhteen. Jos minun pitää valita terveyteni ja miehen välillä, niin miehet saavat kyllä mennä. Mutta paljasta munaa en ime ennen testejä. Ja tiedän, silloinKIN on riski saada tauti, jota ei ole testattu. [/quote] Eli olet valmis uhraamaan hyvän parisuhteen alun siihen, että saat OSAvarmuuden jostain tilanteesta, joka voi muuttua hetkellä millä hyvänsä? Et kuulosta nyt ihan järkevältä, anteeksi vaan. Loppupeleissä - juuri koska puhtaan paperitkin on vain osatotuus ja muuttuvainen totuus - kyse todellakin ON luottamuksesta. [/quote] Voi herranjestas sentään :D Kuten olen nyt jotain kolmisen kertaa sanonut: mies oli valmis nuolemaan minua ilman suojaa, vain kysyttyään: no ootsä puhdas? Jos tämän miehen menetän siksi, et vaadin sen OSAtotuuden, niin menköön. Ei aikuisen ihmisen pitäisi suhtautua terveyteen (omaan ja muiden) noin naiivisti. :) [/quote] Jos ihminen ei voi luottaa kumpaniinsa 100% niin koko suhteessa ei ole järkeä [/quote] Yritä sinäkin nyt ymmärtää, että mies oli e d e l l e e n valmis nuolemaan minua tietämättä mahdollisista taudeistani tuon taivaallista. Hänelle olisi riittänyt vastaus kysymykseen, "no ootsä puhdas??" Kerroin, etten ole testannut vielä. Sekään ei haitannut - itse sanoin, etten halua hänen nuolevan. Ja edelleen, on erittäin naiivia LUOTTAA sp-tautijutuissa. Yhtä naiivia ja typerää, kuin luottaa siihen, että kärkikolmion takaa kukaan ei aja kylkeen. Hei, mä LUOTAN! Miks mä varoisin?
[/quote]
Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa, ja samaan aikaan sekä huvittunu että pettynyt siihen, miten paljon täällä porukka vastustaa tervettä järkeä ja itsekunnioitusta leimaten sen "neuroottisuudeksi". :D Perus av-mammat.
Ihan kuin silloin, kun on kyse suhdeasioista, pitäisi heittää järki romukoppaan ja mennä vain ihanalla tunteella ja luottamuksella, koska "kyllähän varmasti kun mä vaan uskon ja luotan tarpeeksi, niin en saa mitään tartuntaa"!
Ja tosiaan, jos pitäisi luottaa mieheen, jonka tapa varmistaa myös niiden aiempien kumppaniensa puhtaus on ollut kysymyksellä "ootsä puhdas", niin no thanks. Miten te voitte olla noin urpoja?
[/quote]
Ai itsekunnioitusta kun ap kävi jo antamassa ukolle? Mutta suikkari onkin jo iiiihan eri asia. :D