Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies mutta yhdessä asiassa järjettömän tyhmä

Vierailija
03.02.2015 |

Hän käy täällä välillä joten saatan "jäädä kiinni" tästä kirjoituksesta, mutta oikeastaan se olisi pelkkää plussaa, koska uskoakseni saan sympatiat puolelleni tässä asiassa ja se olisi hyvä opetus miehelle.

Olemme tunteneet vasta pienen hetken ja olemme hyvin samantyyppisiä ihmisiä. Olemme harrastaneet seksiä jo aika monta kertaa, kumin kanssa tietenkin. Ja tästä päästään itse aiheeseen: miehelle on järjettömän suuri loukkaus, että minä en aio ottaa suihin ilman kumia ennen kuin olen nähnyt puhtaat paperit. Eikä yksikään mies tässä maailmassa saisi minua ottamaan niin typerää riskiä, ikinä.

Mies on käynyt testeissä ja tietää olevansa puhdas. Hän on myös 100 % suomalainen ja valkoinen.
Hän jaksaa jankuttaa, että minun pitäisi vain luottaa.

Uskomatonta :D Kun olen tehnyt selväksi, ettei ole mitään mikä saisi minut leikkimään terveydelläni, hän suuttuu.

Harmittaa, että oikein ihana ihminen on noin tärkeässä asiassa aivan älyttömän typerä. :)

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 17:20"] Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa, ja samaan aikaan sekä huvittunu että pettynyt siihen, miten paljon täällä porukka vastustaa tervettä järkeä ja itsekunnioitusta leimaten sen "neuroottisuudeksi". :D Perus av-mammat.

Ihan kuin silloin, kun on kyse suhdeasioista, pitäisi heittää järki romukoppaan ja mennä vain ihanalla tunteella ja luottamuksella, koska "kyllähän varmasti kun mä vaan uskon ja luotan tarpeeksi, niin en saa mitään tartuntaa"!

Ja tosiaan, jos pitäisi luottaa mieheen, jonka tapa varmistaa myös niiden aiempien kumppaniensa puhtaus on ollut kysymyksellä "ootsä puhdas", niin no thanks. Miten te voitte olla noin urpoja? [/quote]

Ai itsekunnioitusta kun ap kävi jo antamassa ukolle? Mutta suikkari onkin jo iiiihan eri asia. :D

[/quote]

Hmm, niin ihan varmastihan tämä puhtaista testeistä tarkka ap on harrastanut yhdyntää ilman kumia...? :D Just. Kyseessä siis mies, joka yhdynnässä suostuu käyttämään kumia, mutta haluaisi jo suikkaria paljaalla. Ja vielä niin lapsellisesta miehestä, että suuttuu, kun toinen on järkevä.

Vierailija
2/143 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:33"] Hän käy täällä välillä joten saatan "jäädä kiinni" tästä kirjoituksesta, mutta oikeastaan se olisi pelkkää plussaa, koska uskoakseni saan sympatiat puolelleni tässä asiassa ja se olisi hyvä opetus miehelle. Olemme tunteneet vasta pienen hetken ja olemme hyvin samantyyppisiä ihmisiä. Olemme harrastaneet seksiä jo aika monta kertaa, kumin kanssa tietenkin. Ja tästä päästään itse aiheeseen: miehelle on järjettömän suuri loukkaus, että minä en aio ottaa suihin ilman kumia ennen kuin olen nähnyt puhtaat paperit. Eikä yksikään mies tässä maailmassa saisi minua ottamaan niin typerää riskiä, ikinä. Mies on käynyt testeissä ja tietää olevansa puhdas. Hän on myös 100 % suomalainen ja valkoinen. Hän jaksaa jankuttaa, että minun pitäisi vain luottaa. Uskomatonta :D Kun olen tehnyt selväksi, ettei ole mitään mikä saisi minut leikkimään terveydelläni, hän suuttuu. Harmittaa, että oikein ihana ihminen on noin tärkeässä asiassa aivan älyttömän typerä. :) [/quote] Miehet tuntuvat olevan aika usein tyhmiä kun on kyse kondomin käytöstä :D Joo,ei varmasti suihinotto tunnu samalta kumin kanssa kuin ilman,mutta luulisi että miehenkin kannalta turvaseksin epämukavuus olisi pienempi paha kuin taudit.Älä ota ollenkaan suihin,jos tuollaisesta asiasta kiukuttelee! [/quote] En otakaan :) Jos siis jatkuu tuollainen meno. Kuten sanoin, jos asiasta nousee suurempikin haloo niin mies saa mennä mutta terveyteni pidän.

[/quote]

Joko ap:n ongelma on ratkennut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkevältä. Harva näin tekee, mutta jokainen päättää omasta kehostasn ja ottaa riskit sen suhteen. Sinä et niitä halua ottaa, se hyväksyttäköön.

Vierailija
4/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:39"]

Koko ketjun lukeneena voin hyvin arvata sen tavan, jolla ap on vaatinut miestä testeihin. Ei ihme, ettei ole halunnut myöntyä. Ap, mene hoitoon. Ja nyt en tarkoita sp-tautien takia...[/quote]

Komppi tälle. Tähän ketjuun on loppupuolelle vastanneet ihmiset, jotka eivät ole vaivautuneet lukemaan alkua pidemmälle. Tuo ap:n nopeasti kehittynyt aggressio ja hyökkäävä kirjoitustapa kirosanoilla höystettynä ovat neuroottisen naisen uhmaa. Lukekaa tuolta aiemmin, miten ap kilahtaa sille lääkärillekin, joka ystävällisesti kertoi faktoja. Ap kehottaa googlettamaan - ei lapsellisempaa voi olla.

Toivon, että tuo ap:n uusi miesystävä punnitsisi tarkkaan kannattaako suhdetta jatkaa.

Vierailija
5/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tipu.

Vierailija
6/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:37"]Älä tipu.
[/quote]

Vierailija
7/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne puhtaan paperit tulisi, voitko luottaa sen jälkeenkään? Kannattaa tehdä ne lapset koeputkimenetelmällä niin tulee se riski minimoitua. Tulevaisuudessa voitte tehdä toisistanne virtuaalijäjennöksen ja harrastaa seksiä virtuaalisesti, mutta sielläkin kannattaa muistaa aina virustorjunta.

Vierailija
8/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sulla siis oli näyttää puhtaat tuoreet testitulokset?

Vierailija
9/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:43"]Vaikka ne puhtaan paperit tulisi, voitko luottaa sen jälkeenkään? Kannattaa tehdä ne lapset koeputkimenetelmällä niin tulee se riski minimoitua. Tulevaisuudessa voitte tehdä toisistanne virtuaalijäjennöksen ja harrastaa seksiä virtuaalisesti, mutta sielläkin kannattaa muistaa aina virustorjunta.
[/quote]

Ei tässä nyt lapsia olla hankkimassa vaan suihin ottamassa. :)

Vierailija
10/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kai itse käynyt testissä ja näyttänyt miehelle tulokset?

Vierailija
11/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan.

Vierailija
12/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:43"]Niin, sulla siis oli näyttää puhtaat tuoreet testitulokset?
[/quote]

Minä käyn testeissä tietenkin myös ja näytän paperit? Luulin että se on itsestäänselvyys.

Vierailija
13/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:43"]Niin, sulla siis oli näyttää puhtaat tuoreet testitulokset? [/quote] Minä käyn testeissä tietenkin myös ja näytän paperit? Luulin että se on itsestäänselvyys.

[/quote]

Olisit voinut mainita, asia saa ihan uuden säväyksen. "Kumma kun mies suuttuu, vaikka olen omatkin puhtaat testitulokset jo antanut" tjtn...  ohis

Vierailija
14/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan.
[/quote]

Olen selittänyt :) Ja minä aion hankkia paperit ja näytän ne myös. Se on itselleni ihan itsestäänselvyys, kun vaadin toiseötakin todistuksen. Huolissani olen siitä, että mies oli valmis nuolemaan minua ennen testejäkin. Katsokaas, hän luottaa! ;) Ei ehkä kannattaisi, kun en itsekään tiedä totuutta.
Voi itku.

(En ole lortto ja todennäköisyys tauteihin on minimaalisen pieni. Mutta ajattelenkin realistisesti.)

Vierailija
15/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:43"]Niin, sulla siis oli näyttää puhtaat tuoreet testitulokset? [/quote] Minä käyn testeissä tietenkin myös ja näytän paperit? Luulin että se on itsestäänselvyys.

[/quote]

Olisit voinut mainita, asia saa ihan uuden säväyksen. "Kumma kun mies suuttuu, vaikka olen omatkin puhtaat testitulokset jo antanut" tjtn...  ohis
[/quote]

Hän tietää kyllä, että minäkin näytän paperit heti kun olen käynyt testeissä. :)

Vierailija
16/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Olet varmasti aivan ihmeellinen pakkaus.

Vierailija
17/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan. [/quote] Olen selittänyt :) Ja minä aion hankkia paperit ja näytän ne myös. Se on itselleni ihan itsestäänselvyys, kun vaadin toiseötakin todistuksen. Huolissani olen siitä, että mies oli valmis nuolemaan minua ennen testejäkin. Katsokaas, hän luottaa! ;) Ei ehkä kannattaisi, kun en itsekään tiedä totuutta. Voi itku. (En ole lortto ja todennäköisyys tauteihin on minimaalisen pieni. Mutta ajattelenkin realistisesti.)

[/quote]

Miellyttävää luettavaa näiden "vahinkoraskauksien" aborttihankkeiden ja pettämisten jälkeen. Fiksuu.

Vierailija
18/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan tyhmä mies. Ties mitä tauteja sulla on.

Vierailija
19/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:51"]Voi hyvää päivää. Olet varmasti aivan ihmeellinen pakkaus.
[/quote]

No moikka moi, oletko se Sinä...? ;)

Vierailija
20/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan. [/quote] Olen selittänyt :) Ja minä aion hankkia paperit ja näytän ne myös. Se on itselleni ihan itsestäänselvyys, kun vaadin toiseötakin todistuksen. Huolissani olen siitä, että mies oli valmis nuolemaan minua ennen testejäkin. Katsokaas, hän luottaa! ;) Ei ehkä kannattaisi, kun en itsekään tiedä totuutta. Voi itku. (En ole lortto ja todennäköisyys tauteihin on minimaalisen pieni. Mutta ajattelenkin realistisesti.)

[/quote]

Miellyttävää luettavaa näiden "vahinkoraskauksien" aborttihankkeiden ja pettämisten jälkeen. Fiksuu.
[/quote]

:)