Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana mies mutta yhdessä asiassa järjettömän tyhmä

Vierailija
03.02.2015 |

Hän käy täällä välillä joten saatan "jäädä kiinni" tästä kirjoituksesta, mutta oikeastaan se olisi pelkkää plussaa, koska uskoakseni saan sympatiat puolelleni tässä asiassa ja se olisi hyvä opetus miehelle.

Olemme tunteneet vasta pienen hetken ja olemme hyvin samantyyppisiä ihmisiä. Olemme harrastaneet seksiä jo aika monta kertaa, kumin kanssa tietenkin. Ja tästä päästään itse aiheeseen: miehelle on järjettömän suuri loukkaus, että minä en aio ottaa suihin ilman kumia ennen kuin olen nähnyt puhtaat paperit. Eikä yksikään mies tässä maailmassa saisi minua ottamaan niin typerää riskiä, ikinä.

Mies on käynyt testeissä ja tietää olevansa puhdas. Hän on myös 100 % suomalainen ja valkoinen.
Hän jaksaa jankuttaa, että minun pitäisi vain luottaa.

Uskomatonta :D Kun olen tehnyt selväksi, ettei ole mitään mikä saisi minut leikkimään terveydelläni, hän suuttuu.

Harmittaa, että oikein ihana ihminen on noin tärkeässä asiassa aivan älyttömän typerä. :)

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama se sille sun kumin käytölle, kuule jos jommallakummalla tarttuvia tauteja, ovat tarttuneet JOKA TAPAUKSESSA. Kai olet pidellyt sen miekkosen kikkeliä? Ja sillä on ollut sormet siellä? Ootte pussailleet ja tsilleen? Kato ei voi olla liian varma mistään. Tän takia olisi KANNATTANUT pitää vielä vähän aikaa (tai pitkään) jalat ristissä, kultaseni <3

Vierailija
102/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:28"]Ap oletko varma miehen muista sairauksista. Esim piilevä mielenterveydellinensairaus joka aiheuttaa sinulle loukkaantumisen tai kuoleman ????
Ajatella ? Mitä jos se menee vaikka tajuttomaksi kun ajatte motarilla.
En kyllä lähtisi "vaarallisen" miehen kanssa suhteeseen, joka terveydelle on vaarallista
[/quote]

Eiköhän kuka tahansa voi mennä tajuttomaksi motarilla :)
[/quote]En lähtisi sinun kanssa motarille enkä suhteeseen. Olet riskitekijä minun terveydelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä,mitä sp-testeissä testataan tai onko niillä merkitystä hänen terveydensä kannalta, MUTTA TESTITULOKSET ON PRKL SAATAVA TAI MUUTEN!  Pakko sanoa, että ymmärrän oikein hyvin tuota hänen poikaystäväänsä. Tuon tason puupäisyydelle ei kannata antaa periksi, vaan nostaa kytkintä. Tuo on aikaa sitten ylittänyt järkevän terveydestä huolehtimisen rajat ja muuttunut neuroosiksi.

Vierailija
104/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:27"] Minä nyt en vain halua sukupuolitauteja enkä ime kenenkään paljasta munaa jos en voi olla varma, ettei tauteja ole.

Ei kukaan ole sitä vaatinut ja se olisikin kohtuutonta. Aika moni on ehdottanut, että unohda koko juttu. Jos suhteen alussa on noin voimakkaita periaatteellisia eroja, siitä ei takuulla tule pitkäaikaista onnea.

Olkoon se palkinto teille, jotka vihaatte vastuuntuntoani. Minullakin on siis joka tapauksessa mahdollisuus saada tauti, jipii!

En minä vihaa sinua enkä toivo sinulle epäonnea, vaikka olen sitä mieltä että olet aika herkkä. Mutta en vain näe hyvää ratkaisua teidän ongelmaanne. Lupaavan suhteenalun epäonnistuminen on surullista, mutta näe se onni onnettomuudessa, että yhteensopimattomuus tulee ilmi nyt, eikä vasta sitten kun teillä on pari lasta ja 200 k€ yhteistä omaisuutta. Tai mikä pahinta, sukupuolitauti.

Vierailija
105/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:51"] Kyse on TERVEYDESTÄ. Vain äärimmäisen naiivi ja typerä ihminen suuttuu siitä, että toinen haluaa vaalia terveyttään. Äläkä jauha skeidaa; kaikki sp-taudit eivät hoidu antibiooteilla. Joistain ei pääse ikinä eroon. En muista tarkalleen mikä taudeista oli tämä ikuinen, mutta google kertonee. Sinne vaan. En missään nimessä tahdo menettää tätä miestä, mutta jos hän ei arvosta sitä, että minä arvostan terveyttäni, niin saa kyllä mennä menojaan nälvimään jotain toista naista. En minä muutu miestä mielisteleväksi kynnysmatoksi siinä pelossa, että minut jätetään.[/quote]

Tämä alkaa olla selvä tapaus. Lopetat suhteen otat kaltaisesi neurootikon. Tuleeko teidän elämästä mitään? Entä jos miehellä on muita epäterveellisiä elintapoja? Jos hän haluaa harrastaa niitä sinunkin kanssa. Vaikka syödä epäterveellisesti, nauttia alkoholia jne.

Tietyllä tasolla olet oikeassa, että terveys on tärkeä asia ja ihmiset suhtautuvat siihen liian huolettomasti. Mutta suurin osa on sellaisia ja pysyy sellaisina. Edes vakava sairastuminen ei saa kuin osan näkemään terveytensä vaalimisen noin tärkeänä kuin sinä. Toisaalta se holtittomuuskin on ymmärrettävää. Ei täällä ole kenelläkään varmuutta mistään, miksei nauttia siitä vähästä, mikä on, täysin siemauksin ennen kuin vääjäämätön tapahtuu.

Tuollainen papereiden pyytäminen ei ole missään nimessä valtavirtaa pariutumisessa, vaan pienen terveysintoilijaporukan juttu. Sen perusteella on tyhmä syyttää toista äärimmäisen tyhmäksi, jos yhtä tyhmiä on 90 % kansasta. Se on asia, jossa pitää löytää samanhenkinen kumppani tai sitten tehdä kompromissi.

[/quote]

Komppi tälle. Koskaan en ole pyytänyt papereita nähtäville (!) enkä ole kuullut kenenkään toisenkaan näin tekevän.

Vierailija
106/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehellä tulee olla esitettävänä ajantasaiset rokotustodistukset sekä muut terveystarkastuksien tiedot, myös rikosrekisteri ja poliisin rekisteri on voitava näyttää. Kantakirja on plussaa. Miehen täytyy myös suostua vastaamaan esitietolomakkeen kysymyksiin, lomake sisältää mm. kysymyksiä yleisistä elintavoista sekä seurusteluhistorian ja muuta pientä nippelitietoa ja mittoja.

Vierailija
107/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun lukeneena voin hyvin arvata sen tavan, jolla ap on vaatinut miestä testeihin. Ei ihme, ettei ole halunnut myöntyä. Ap, mene hoitoon. Ja nyt en tarkoita sp-tautien takia...

Vierailija
108/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:30"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:25"]Mitä testejä sinä ap nyt vaadit mieheltä? Meinaan kun perinteisissä sukupuolitesteissä ei edes NÄY esim. HPV eli kondylooma, se vaatisi kolposkopiaa ja penslausta. Muutenkin asia on vähän niin, että joko mieheen luottaa tai ei. Sinä et näy luottavan. Ja siitä luottamuksen puutteesta tuossa on nyt kyse. [/quote] Tiedän kyllä että läheskään kaikkia tauteja ei testata automaattisesti. Se on perseestä. Tässä ei ole kyse luottamuksesta vaan siitä, että meistä edes toinen pitää huolta terveydestään ja se olen minä. Mies oli valmis nuolemaan paljasta alapäätäni kysymyksen "oletko puhdas?" jälkeen. Ihan itkettää, että aikuisen iässä oleva ihminen on noin toope terveyden suhteen. Jos minun pitää valita terveyteni ja miehen välillä, niin miehet saavat kyllä mennä. Mutta paljasta munaa en ime ennen testejä. Ja tiedän, silloinKIN on riski saada tauti, jota ei ole testattu. [/quote] Eli olet valmis uhraamaan hyvän parisuhteen alun siihen, että saat OSAvarmuuden jostain tilanteesta, joka voi muuttua hetkellä millä hyvänsä? Et kuulosta nyt ihan järkevältä, anteeksi vaan. Loppupeleissä - juuri koska puhtaan paperitkin on vain osatotuus ja muuttuvainen totuus - kyse todellakin ON luottamuksesta.   [/quote] Voi herranjestas sentään :D Kuten olen nyt jotain kolmisen kertaa sanonut: mies oli valmis nuolemaan minua ilman suojaa, vain kysyttyään: no ootsä puhdas? Jos tämän miehen menetän siksi, et vaadin sen OSAtotuuden, niin menköön. Ei aikuisen ihmisen pitäisi suhtautua terveyteen (omaan ja muiden) noin naiivisti. :)

[/quote]

Jos ihminen ei voi luottaa kumpaniinsa 100% niin koko suhteessa ei ole järkeä
[/quote]

Yritä sinäkin nyt ymmärtää, että mies oli e d e l l e e n valmis nuolemaan minua tietämättä mahdollisista taudeistani tuon taivaallista. Hänelle olisi riittänyt vastaus kysymykseen, "no ootsä puhdas??"

Kerroin, etten ole testannut vielä. Sekään ei haitannut - itse sanoin, etten halua hänen nuolevan.

Ja edelleen, on erittäin naiivia LUOTTAA sp-tautijutuissa. Yhtä naiivia ja typerää, kuin luottaa siihen, että kärkikolmion takaa kukaan ei aja kylkeen. Hei, mä LUOTAN! Miks mä varoisin?

Vierailija
109/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:27"] Minä nyt en vain halua sukupuolitauteja enkä ime kenenkään paljasta munaa jos en voi olla varma, ettei tauteja ole.

Ei kukaan ole sitä vaatinut ja se olisikin kohtuutonta. Aika moni on ehdottanut, että unohda koko juttu. Jos suhteen alussa on noin voimakkaita periaatteellisia eroja, siitä ei takuulla tule pitkäaikaista onnea.

Olkoon se palkinto teille, jotka vihaatte vastuuntuntoani. Minullakin on siis joka tapauksessa mahdollisuus saada tauti, jipii!

En minä vihaa sinua enkä toivo sinulle epäonnea, vaikka olen sitä mieltä että olet aika herkkä. Mutta en vain näe hyvää ratkaisua teidän ongelmaanne. Lupaavan suhteenalun epäonnistuminen on surullista, mutta näe se onni onnettomuudessa, että yhteensopimattomuus tulee ilmi nyt, eikä vasta sitten kun teillä on pari lasta ja 200 k€ yhteistä omaisuutta. Tai mikä pahinta, sukupuolitauti.

Ei tässä ole kukaan sanonut, että suhdetta ei synny. Kukaan ei ole myöskään sanonut, että lapsi(a) syntyy, joten miksi sana KUN?

Vierailija
110/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:36"]No sama se sille sun kumin käytölle, kuule jos jommallakummalla tarttuvia tauteja, ovat tarttuneet JOKA TAPAUKSESSA. Kai olet pidellyt sen miekkosen kikkeliä? Ja sillä on ollut sormet siellä? Ootte pussailleet ja tsilleen? Kato ei voi olla liian varma mistään. Tän takia olisi KANNATTANUT pitää vielä vähän aikaa (tai pitkään) jalat ristissä, kultaseni <3
[/quote]

Ei ne kumin läpi tartu. Mitä ihmettä? :D

Vierailija
111/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ihmettä, että kyllä ne taudit tarttuu lähikontaktissa vaikka penetraatiossa oliskin kortonki.

Ime ny sitä ukkoas ja mee helvettiin vänkäämästä...siis jos sulle enää on ukkoa, tais ottaa lähdöt kun kuuli paperivaatimuksista.

Vierailija
112/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap? Sopisit hyvin yhdelle miehelle, joka kanssa minulla oli lyhyeksi jäänyt suhde muutamia vuosia sitten :)

Oltuamme kerran sängyssä (kondomi käytössä, lisäksi minulla pillerit), mies alkoi hullun lailla tivata testeissä käymisistäni ja mahdollisista taudeista. Kerroin, että olin kyllä hiljattain käynyt, eikä mitään oireita ole ikinä ollut. Hän oli kuitenkin aivan paniikissa, sillä oli koskenut alapäähäni paljaalla kädellä, ja mietti, että sormessa saattoi olla naarmu, joten selvästikin limakalvo&avohaava-kontakti oli tapahtunut. Soitteli ja pommitti vielä pitkään viesteillä vaatien suunnilleen koko seksihistoriastani tietoja ja tenttasi, onko ollut ulkomaalaisia partnereita ym.

Vaikutti vähän siltä, että ei ole minulle sopiva kumppani, mutta tosiaan ap:lle voisi sopia hyvin.

Vierailija
113/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:58"]No sitä ihmettä, että kyllä ne taudit tarttuu lähikontaktissa vaikka penetraatiossa oliskin kortonki.

Ime ny sitä ukkoas ja mee helvettiin vänkäämästä...siis jos sulle enää on ukkoa, tais ottaa lähdöt kun kuuli paperivaatimuksista.
[/quote]
Missä vitun lähikontaktissa? :D

Vierailija
114/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:39"]Koko ketjun lukeneena voin hyvin arvata sen tavan, jolla ap on vaatinut miestä testeihin. Ei ihme, ettei ole halunnut myöntyä. Ap, mene hoitoon. Ja nyt en tarkoita sp-tautien takia...
[/quote]

Arvaile ihan rauhassa mitä haluat :)

Vierailija
115/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:23"]Minkä ikäinen olet, ap? Sopisit hyvin yhdelle miehelle, joka kanssa minulla oli lyhyeksi jäänyt suhde muutamia vuosia sitten :)

Oltuamme kerran sängyssä (kondomi käytössä, lisäksi minulla pillerit), mies alkoi hullun lailla tivata testeissä käymisistäni ja mahdollisista taudeista. Kerroin, että olin kyllä hiljattain käynyt, eikä mitään oireita ole ikinä ollut. Hän oli kuitenkin aivan paniikissa, sillä oli koskenut alapäähäni paljaalla kädellä, ja mietti, että sormessa saattoi olla naarmu, joten selvästikin limakalvo&avohaava-kontakti oli tapahtunut. Soitteli ja pommitti vielä pitkään viesteillä vaatien suunnilleen koko seksihistoriastani tietoja ja tenttasi, onko ollut ulkomaalaisia partnereita ym.

Vaikutti vähän siltä, että ei ole minulle sopiva kumppani, mutta tosiaan ap:lle voisi sopia hyvin.
[/quote]

Juuri tuota tarkoitin. "Ei ole mitään oireita ollut." Hohhoijaa, EI NE TAUDIT AINA OIREILE. kumpikohan mahtaisi vituttaa enemmän: en ota paljasta munaa suuhuni ja vältyn mahd. taudilta, vai se että otan paljasta munaa suuhun, panen paljaalla, saan tauteja mutta voinpahan ainakin sanoa sitten, että mä olin kiltti ja luotin :) Varmaan todella paljon lämmittää mieltä siinä vaiheessa, kun on kuppa ja kuusi muuta. Huoh.

Vierailija
116/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:58"]No sitä ihmettä, että kyllä ne taudit tarttuu lähikontaktissa vaikka penetraatiossa oliskin kortonki. Ime ny sitä ukkoas ja mee helvettiin vänkäämästä...siis jos sulle enää on ukkoa, tais ottaa lähdöt kun kuuli paperivaatimuksista. [/quote] Missä vitun lähikontaktissa? :D

[/quote]

Vitunpa hyvinkin... Hei ap, lääkäri on oikeassa, perehty vähän asioihin äläkä auo päätäsi noin kärkkäästi. Enemmistö taudeista tarttuu limakalvokontaktissa, mutta osa myös muulta iholta ja eritteistä. Joten kortsu ei estä kaikkea.

Vierailija
117/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:23"]Minkä ikäinen olet, ap? Sopisit hyvin yhdelle miehelle, joka kanssa minulla oli lyhyeksi jäänyt suhde muutamia vuosia sitten :) Oltuamme kerran sängyssä (kondomi käytössä, lisäksi minulla pillerit), mies alkoi hullun lailla tivata testeissä käymisistäni ja mahdollisista taudeista. Kerroin, että olin kyllä hiljattain käynyt, eikä mitään oireita ole ikinä ollut. Hän oli kuitenkin aivan paniikissa, sillä oli koskenut alapäähäni paljaalla kädellä, ja mietti, että sormessa saattoi olla naarmu, joten selvästikin limakalvo&avohaava-kontakti oli tapahtunut. Soitteli ja pommitti vielä pitkään viesteillä vaatien suunnilleen koko seksihistoriastani tietoja ja tenttasi, onko ollut ulkomaalaisia partnereita ym. Vaikutti vähän siltä, että ei ole minulle sopiva kumppani, mutta tosiaan ap:lle voisi sopia hyvin. [/quote] Juuri tuota tarkoitin. "Ei ole mitään oireita ollut." Hohhoijaa, EI NE TAUDIT AINA OIREILE. kumpikohan mahtaisi vituttaa enemmän: en ota paljasta munaa suuhuni ja vältyn mahd. taudilta, vai se että otan paljasta munaa suuhun, panen paljaalla, saan tauteja mutta voinpahan ainakin sanoa sitten, että mä olin kiltti ja luotin :) Varmaan todella paljon lämmittää mieltä siinä vaiheessa, kun on kuppa ja kuusi muuta. Huoh.

[/quote]

Sit sä haet antibiootit ja oot taas terve. No big deal.

Vierailija
118/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän hyökkään nuolemaan pillua heti samalla sekunnilla kun vihreä valo siihen syttyy. Ei tulisi mieleenikään mitään testejä kysellä.

Vierailija
119/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä toinen joka pitää testejä tärkeänä uuden kumppanin kanssa. Menimme yhdessä testeihin.

Vierailija
120/143 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni et voi vaatia paperia niin kauan, kun et ole itsekään paperia näyttänyt. Menkää yhdessä sinne testeihin. Varaat vain ajan ja sanot miehelle, nyt mennään. Homma on sillä hoidettu ja pääset lutkuttamaan paljasta kullia alta aika yksikön.