Ihana mies mutta yhdessä asiassa järjettömän tyhmä
Hän käy täällä välillä joten saatan "jäädä kiinni" tästä kirjoituksesta, mutta oikeastaan se olisi pelkkää plussaa, koska uskoakseni saan sympatiat puolelleni tässä asiassa ja se olisi hyvä opetus miehelle.
Olemme tunteneet vasta pienen hetken ja olemme hyvin samantyyppisiä ihmisiä. Olemme harrastaneet seksiä jo aika monta kertaa, kumin kanssa tietenkin. Ja tästä päästään itse aiheeseen: miehelle on järjettömän suuri loukkaus, että minä en aio ottaa suihin ilman kumia ennen kuin olen nähnyt puhtaat paperit. Eikä yksikään mies tässä maailmassa saisi minua ottamaan niin typerää riskiä, ikinä.
Mies on käynyt testeissä ja tietää olevansa puhdas. Hän on myös 100 % suomalainen ja valkoinen.
Hän jaksaa jankuttaa, että minun pitäisi vain luottaa.
Uskomatonta :D Kun olen tehnyt selväksi, ettei ole mitään mikä saisi minut leikkimään terveydelläni, hän suuttuu.
Harmittaa, että oikein ihana ihminen on noin tärkeässä asiassa aivan älyttömän typerä. :)
Kommentit (143)
Käy testeissä ja sen jälkeen vetää paljaalla jotain pimua. Ei se paperi mitään todista.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:55"]Käy testeissä ja sen jälkeen vetää paljaalla jotain pimua. Ei se paperi mitään todista.
[/quote]
No enköhän tuonkin ymmärrä, että riski on papereiden näkemisen jälkeenkin :)
Ai hitto, muistakaa ottaa ens kerralla paperit mukaan, joku voi kysyä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:59"]Ai hitto, muistakaa ottaa ens kerralla paperit mukaan, joku voi kysyä.
[/quote]
Kunpa kysyisikin. Liian monelle riittää sanat "mä oon puhdas, hei ex sä luota muhun?!"
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:55"]
Käy testeissä ja sen jälkeen vetää paljaalla jotain pimua. Ei se paperi mitään todista.
[/quote]
Ei niin :) Käyhän nuo prostituoidutkin kerran kuussa testeissä ;D Ja montakohan asiakasta päivässä, 10? 15?
Ensi kerralla suurennuslasi mukaan :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:02"]
Ensi kerralla suurennuslasi mukaan :)
[/quote]
Mitäs sillä eliminoidaan? Satiaiset?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Ei niin :) Käyhän nuo prostituoidutkin kerran kuussa testeissä ;D Ja montakohan asiakasta päivässä, 10? 15?
[/quote]
Voin minä pyytää häntä käymään uudestaankin, mutta uskon ettei hän ole testien jälkeen vedellyt ketään paljaalla tai suojatulla, ei ole sen tyyppinen ihminen mitä nyt tähän mennessä olen tutustunut. Tosin eipä kannattaisi noinkaan paljon luottaa, vaikka vaikuttaisi miltä tahansa. :)
Ruma asenne ihmistä kohtaan on haukkua tyhmäksi. Tuskin tyhmä on vaan ajattelematon.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan. [/quote] Olen selittänyt :) Ja minä aion hankkia paperit ja näytän ne myös. Se on itselleni ihan itsestäänselvyys, kun vaadin toiseötakin todistuksen. Huolissani olen siitä, että mies oli valmis nuolemaan minua ennen testejäkin. Katsokaas, hän luottaa! ;) Ei ehkä kannattaisi, kun en itsekään tiedä totuutta. Voi itku. (En ole lortto ja todennäköisyys tauteihin on minimaalisen pieni. Mutta ajattelenkin realistisesti.)
[/quote]
Sinulla on todellakin syytä vaatia jotain todistetta, jos mies on noin välinpitämätön. Kun menee sänkyyn jonkun kanssa ilman kumia, menee tavallaan sänkyyn kaikkien niiden kumppanin edellisten seksikumppaneiden kanssa. Ja ilmeisesti mies on vedellyt paljaalla ennen kun ei moinen suojautuminen ole tullut mieleen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:55"]
[/quote]
[/quote]
Voin minä pyytää häntä käymään uudestaankin, mutta uskon ettei hän ole testien jälkeen vedellyt ketään paljaalla tai suojatulla, ei ole sen tyyppinen ihminen mitä nyt tähän mennessä olen tutustunut. Tosin eipä kannattaisi noinkaan paljon luottaa, vaikka vaikuttaisi miltä tahansa. :)
[/quote]
Itse on siis sanonut, ettei ole testien jälkeen pannut ketään. Enkä toki ole niin sinisilmäinen, että uskon miettimättä ollenkaan. Voi olla, että patistan hänet uusiin testeihin. Mutta jos hän ei menekään... onkohan se sitten meodän loppumme? Onhan se niin törkeää, että kehtaan vaatia tuoreen todistuksen puhtaudesta... :0
Ihanaa että pysyt sanojesi takana! En voi ihan oikeasti kuin arvostaa. Ei luulisi olevan miehelle iso asia nuo testit. Ellei siis ole salattavaa...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:03"]Ruma asenne ihmistä kohtaan on haukkua tyhmäksi. Tuskin tyhmä on vaan ajattelematon.
[/quote]
No kyllä tuo ihan suoranaista tyhmyyttä on. Seksiasioista on jauhettu ala-asteelta lähtien niin paljon, että tulee jo korvista ulos. Jos kaiken sen valistuksen jälkeen on noin hakoteillä sp-taudeista, niin puhdasta typeryyttä se valitettavasti vain on.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:45"]Se ei nyt osaa ajatella asiaa muuta kuin subjektiivisesti, ja ottaa itseensä, kuten miehillä on tapana. Täytyy vaan selittämästä päästyäkin selittää hänelle, että asia menisi näin ihan jokaisen kanssa. Mites sinä itse, onko puhtaat paperit miehelle jo näytetty? Kyllä luulisi ymmärtävän, kun molemmat sitoutuu näin fiksusti tekemään ja olemaan. [/quote] Olen selittänyt :) Ja minä aion hankkia paperit ja näytän ne myös. Se on itselleni ihan itsestäänselvyys, kun vaadin toiseötakin todistuksen. Huolissani olen siitä, että mies oli valmis nuolemaan minua ennen testejäkin. Katsokaas, hän luottaa! ;) Ei ehkä kannattaisi, kun en itsekään tiedä totuutta. Voi itku. (En ole lortto ja todennäköisyys tauteihin on minimaalisen pieni. Mutta ajattelenkin realistisesti.)
[/quote]
Sinulla on todellakin syytä vaatia jotain todistetta, jos mies on noin välinpitämätön. Kun menee sänkyyn jonkun kanssa ilman kumia, menee tavallaan sänkyyn kaikkien niiden kumppanin edellisten seksikumppaneiden kanssa. Ja ilmeisesti mies on vedellyt paljaalla ennen kun ei moinen suojautuminen ole tullut mieleen.
[/quote]
Niinpä. Suututtaa noin välinpitämätön asenne omaa ja toisen terveyttä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:06"]Ihanaa että pysyt sanojesi takana! En voi ihan oikeasti kuin arvostaa. Ei luulisi olevan miehelle iso asia nuo testit. Ellei siis ole salattavaa...
[/quote]
Kiitos :) Niinpä. Aion ijan oman itsenikin takia käydä, joten taidan olla hiljaa asiasta siihen asti, että tiedän omat tulokseni. Sitten voin näyttää ne miehelle ja sanoa, että olisikos nyt hänen vuoronsa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:06"]Ihanaa että pysyt sanojesi takana! En voi ihan oikeasti kuin arvostaa. Ei luulisi olevan miehelle iso asia nuo testit. Ellei siis ole salattavaa...
[/quote]
Kiitos :) Niinpä. Aion ijan oman itsenikin takia käydä, joten taidan olla hiljaa asiasta siihen asti, että tiedän omat tulokseni. Sitten voin näyttää ne miehelle ja sanoa, että olisikos nyt hänen vuoronsa.
[/quote]
Siis *ihan :)
Ex-Tyttöystävä ja viimeisin pano ottivat ekalla panokerralla pyytämättä poskeen ilman kumia. Kieltämättä tätä jotenkin odottaa siis nykyään. Tosin en tästä kitisisi.
Ja voin sanoa, että mikäli tästä sp-tautitestihommasta tulee isompikin ongelma, niin mies saa mennä. Tulen itkemään ja suremaan, mutta tämä asia josta kirjoitin, tulee silloin helpottamaan rutkasti ylipääsemistä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:09"]Ex-Tyttöystävä ja viimeisin pano ottivat ekalla panokerralla pyytämättä poskeen ilman kumia. Kieltämättä tätä jotenkin odottaa siis nykyään. Tosin en tästä kitisisi.
[/quote]
:D Kiva. - ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:52"]On tosiaan tyhmä mies. Ties mitä tauteja sulla on.
[/quote]
Todennäköisyys minimaalisen pieni, mutta olen realistinen ja tajuan, että riski on aina.