Jos sinun olisi pakko valita lapsellesi ammatti, mikä se olisi?
Kommentit (29)
sisustussuunnittelija. Itse sanoo, että hänestä tulee balettitanssija ( ei harrasta balettia)
Kuopuksesta en osaa sanoa, yhtään mitään. ' On kolme ja niin erilainen kuin siskonsa....mutta äitinä toivon vain että jotain..... vaikka lastenhoitaja tai sit puutarhuri
mutta mieheni sai minut kerran pysähtymään, kun kerroin että toivoisin, että tyttärestämme tulisi esim. kuvataitelija tai kirjailija (hänellä selvästi taiteellisia lahjoja). Mies (jonka mielestä taitelija-ammatit huuhaata) kysyi, olisiko taitelija sitten hyvä ammatti pojallemmekin... ja oli pakko vastata, että hänestä toivoisin jotain perinteisempää siis vaikka lääkäriä tai lentäjää.
1. poika : poliisi
2. poika : nhl kiekko legenda :)
3. poika : F1 formula kuski
Tyttärelle vaikka : eläinlääkäri
Saisi viettää aikaa rakastamansa lajin parissa. Työ ei ole liian rankkaa eikä stressaavaa, saa olla ulkona jne.
tulee Idolstähtien personal trainer
jonka itse kokee oikeaksi itselleen, sellaisen jossa kokee olevansa todella hyvä.
Jos itse joutuisin valita niin opettaja tai joku tekniikkaan liittyvä.
Tai sitten lukee vaikka insinööriksi tai tradenomiksi tms. heille löytyy aina töitä ja työnkuvat ovat vaihtelevia.
Mites te akateemiset sitten saisitte ruuan kaupasta jos siellä ei kukaan tekis hommia?
älä viitsi halveksia.