Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan 5kk vauvan nukkumaan omaan pinnasänkyyn ilman että nukahtaa tissi suussa???

Vierailija
09.09.2006 |

Meillä 5kk vauva ei nukahda siis omaan sänkyyn vaan huutaa ja huutaa, nukahtaa vain perhepetiin tissi suussa. Vauva saa jo kiinteitä ja illalla saa puuron, eli nälkä ei pitäisi olla. Raastavaa olla tissituttina joka ilta. Tuttia ei huoli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kiire sinulla on? Etkö voisi nauttia noista iltatissittelyistä vielä sen lyhyen ajan, mitä lapsesi sinut nukuttajakseen vielä huolii?

Vierailija
2/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähes aina nukutan tissi suussa viereen.. Kakosen kommentti oli hyvä: ei mitään kiirettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahti siis itsekseen omassa huoneessa ilman itkuja. Aloitettiin nukahtamaan opetus meidän huoneessa. Samat iltarutiinit joka ilta samassa järkässä. Sitten omaan sänkyyn ja soiva nalle soimaan (ei soitettu muulloin). Rauhallista juttelua " nyt nukutaan" , peppuun taputtamista (nukahti mahallaan), ja sängyn heiluttamista. Jalkoihin ostettiin sellaiset vieterit nk. kehtojalat tms. Ekana iltana itki 20min tms. ja joka ilta aika puolittui. Tärkeintä on pitää kiinni siitä mitä aikoo tehdä!

Vierailija
4/4 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti juniro inukahti ja nukkui sohvalla minun vieressä tissi suussa, ja kun tissistä luovutti irti jatkoi uniaan siinä... kun itse menin nukkumaan kannoin lapsen omaan sänkyynsä...

Vuoden ikäisenä nukkui omassa isojen poikien sängyssä vain itlasadun voimalla, tai siis ei tarvinnut mitään nukutusrituaaleja vaan sadun luin ja hipsin pois ja annoin lapsen nukahtaa itsekseen... Joskun edelleenkin kuulen alakertaa kun lapsi jotakin touhuaa huoneessaan, käy kirjahyllyllä tai nappaa jonkun leluin sänkyynsä. Mutta omassa sängyssään on aina nukkumassa kun itse menen nukkumaan...