Tosielämän "mielensäpahoittajat"-pino!
Nyt kaikki lisäämään ketjuun toiselämässä nähtyjä tai koettuja "nyt minä mieleni pahoitin"-tapauksia.
Siis ei ketään herjaavia, facebook-mokia tms, vaan itse todistettuja naurettavia tapauksia.
Aloitan itse.
Bussikyyti vantaalla tänään. Olin kyydissä jo ennen kuin tapauksen nainen tuli kyytiin. Koko matkan ajan kuskilla oli vaikeuksia saada keskiovet auki, koska jäinen loska esti oven mekanismeja aukeamasta.
Kyytiin tullut nainen matkusti kolme pysäkinväliä ( ilman kantamuksia tai rattaita) , kuulokkeet päässään, räpläten puhelintaan alusta loppuun. Pysäkillä, jolla naisen oli tarkoitus jäädä, keskiovet eivät auenneet ja kuski hämmentyi "hankalista" lipunostajista , jotka eivät itsekään tienneet mitä halusivat. Mielensäpahoittaja ryntäsi keskiovilta maksavien asiakkaiden ohi ulos etuovesta, ja mulkoili kuskia. Otti bussin rekisterinumeron ja bussin tunnusnumeron puhelimensa muistiin. Kertaakaan nainen ei ilmoittanut kuskille haluavansa ulos,
mutta ilmeisesti palautetta lähetettiin Hsl:lle =) Ainakin ilme ja käytös oli sen mukaista. Terveisiä vaalealle suht nuorelle muidulle joka jäit Hakunilassa pois. Jos et saa suutasi auki, niin älä jyrää muita matkustajia ohimennessäsi.
Kommentit (102)
Meillä muuten tehdään letut sillai, että jokainen paistaa vuorollaan ja muut ottavat näitä juuri paist-
Hetkinen, väärä ketju
Mikko känsälä pahoitti mielensä kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia