Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosielämän "mielensäpahoittajat"-pino!

Vierailija
02.02.2015 |

Nyt kaikki lisäämään ketjuun toiselämässä nähtyjä tai koettuja "nyt minä mieleni pahoitin"-tapauksia.

Siis ei ketään herjaavia, facebook-mokia tms, vaan itse todistettuja naurettavia tapauksia.

Aloitan itse.

Bussikyyti vantaalla tänään. Olin kyydissä jo ennen kuin tapauksen nainen tuli kyytiin. Koko matkan ajan kuskilla oli vaikeuksia saada keskiovet auki, koska jäinen loska esti oven mekanismeja aukeamasta.

Kyytiin tullut nainen matkusti kolme pysäkinväliä ( ilman kantamuksia tai rattaita) , kuulokkeet päässään, räpläten puhelintaan alusta loppuun. Pysäkillä, jolla naisen oli tarkoitus jäädä, keskiovet eivät auenneet ja kuski hämmentyi "hankalista" lipunostajista , jotka eivät itsekään tienneet mitä halusivat. Mielensäpahoittaja ryntäsi keskiovilta maksavien asiakkaiden ohi ulos etuovesta, ja mulkoili kuskia. Otti bussin rekisterinumeron ja bussin tunnusnumeron puhelimensa muistiin. Kertaakaan nainen ei ilmoittanut kuskille haluavansa ulos,

mutta ilmeisesti palautetta lähetettiin Hsl:lle =) Ainakin ilme ja käytös oli sen mukaista. Terveisiä vaalealle  suht nuorelle muidulle joka jäit Hakunilassa pois. Jos et saa suutasi auki, niin älä jyrää muita matkustajia ohimennessäsi.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:50"]Hauska ketju:) Tosin mä en nyt ihan tajunnut tota seiskan dissamista ja alapeukutusta. Lapsettoman on siis ihan ok suuttua toisten lomatoiveista vai?   munkin lomatoiveista on suututtu koska joka vuosi toivon aina heinäkuun vapaaksi. Enkö voisi joskus toivoa jotakin muuta, no en, se on minun toiveeni ja pomo sen päättää saanko vai en. (tasapuolisesti on mennyt niiden kanssa jotka ovat sitä toivoneet) [/quote] Mä luin rivien välistä, että he keillä on lapsia pitäisi saada aina esim. hiihtolomaviikko lomaa ja lapsettomien pitäisi tyytyä muuhun. Siinähän kovasti korostettiin lapsien lukumäärää ja kuinka mielensäpahoittaja on lapseton. Toki toiveita voi esittää, mutta miksi "lapselliset" ei voisi välillä toivoa jotain muuta ajankohtaa kuin niitä parhaimpia. Muillakin on elämä olemassa. (p.s. itselläni on lapsia, mutta ymmärrän lapsettomien ongelman näissä tilanteissa)

[/quote]

sehän siinä juuri on, mielensäpahoittaja lukee aina rivien välistä sellaista mitä siellä ei lue. Vain selkeästi todettiin että lapseton tyyppi suuttuu kolmen lapsen äidin lomatoiveesta. 

Miksi sinusta lapsettomalle tai ylipäätään kenellekkään hiihtoloma viikko olisi paras? Kaikki paikat tupaten täynnä,  hinnat sika kalliit, kylpylät , laivat, hotellit yms. Täynnä lapsia.. En minä ainakaan lapsettomana siitä nauttisi kun en nauti nytkään:)

ja miksi lapsellisten tai kenenkä tahansa pitäisi toivoa jotain sellaista mitä ei oikeesti toivo?!?! En tiedä yhtäkään ihmistä joka miettisi että hmmm. Enpäs nyt toivo. Viikkoa. 8 vapaaksi vaikka oikeasti haluan koska muillakin on elämä. Ne muut saa myös ihan vapaasti toivoa sitä samaa viikkoa, se on tasapuolista!

ai niin en ole siis 7 tai tuo edellinen kirjoittaja oli vain pakko kommentoida kun suurin osa mammoista halusi ymmärtää tuon tekstin samalla tavalla kuin sinä, eli rivien välistä päättelemällä!

Vierailija
62/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:50"]Hauska ketju:) Tosin mä en nyt ihan tajunnut tota seiskan dissamista ja alapeukutusta. Lapsettoman on siis ihan ok suuttua toisten lomatoiveista vai?   munkin lomatoiveista on suututtu koska joka vuosi toivon aina heinäkuun vapaaksi. Enkö voisi joskus toivoa jotakin muuta, no en, se on minun toiveeni ja pomo sen päättää saanko vai en. (tasapuolisesti on mennyt niiden kanssa jotka ovat sitä toivoneet) [/quote] Mä luin rivien välistä, että he keillä on lapsia pitäisi saada aina esim. hiihtolomaviikko lomaa ja lapsettomien pitäisi tyytyä muuhun. Siinähän kovasti korostettiin lapsien lukumäärää ja kuinka mielensäpahoittaja on lapseton. Toki toiveita voi esittää, mutta miksi "lapselliset" ei voisi välillä toivoa jotain muuta ajankohtaa kuin niitä parhaimpia. Muillakin on elämä olemassa. (p.s. itselläni on lapsia, mutta ymmärrän lapsettomien ongelman näissä tilanteissa)

[/quote]

Ihan tosissasko sä käsket jonkun toivoa jotain muuta kuin mitä haluaa? Jos lapseton ja "lapsellinen" toivovat molemmat joka vuosi vkoa 8 vapaaksi, niin "lapsellisen" pitäisi jättää joskus toivomatta koska hänen pitää ajatella muitakin?!?!

huh huh, älä pliis lue enää rivien välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:08"]
Alapeukuttaja siis hyväksyy minkä tahansa pankin johtajien sikailun? Ei se haittaa tietenkään ; )
[/quote]

Mä alapeukutin siksi että tarina oli aika epäselvästi kirjoitettu ja en ole edes varma kuuluuko tähän ketjuun, ethän pahoita mieltäsi. Tuli vaan sellainen fiilis että halusit välttämättä jakaa tämän tarinan ns. sisäpiiriläisenä, vaikka ei liitykään tähän ketjuun.

Vierailija
64/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]

[/quote]

Ihan tosissasko sä käsket jonkun toivoa jotain muuta kuin mitä haluaa? Jos lapseton ja "lapsellinen" toivovat molemmat joka vuosi vkoa 8 vapaaksi, niin "lapsellisen" pitäisi jättää joskus toivomatta koska hänen pitää ajatella muitakin?!?!

[/quote]
Missä kohtaa KÄSKIN? Kylläpä on luetunymmärtäminen huonoa tällä palstalla. Ja kyllä sen 7 tekstistä tajusi tyhmempikin mitä tarkoitettiin, ei oikeastaan tarvitse lukea edes rivien välistä. Huomaa muuten, että palsta on täynnä minä minä minä-ihmisiä, kuten sinä.

Vierailija
65/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 03:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:08"] Alapeukuttaja siis hyväksyy minkä tahansa pankin johtajien sikailun? Ei se haittaa tietenkään ; ) [/quote] Mä alapeukutin siksi että tarina oli aika epäselvästi kirjoitettu ja en ole edes varma kuuluuko tähän ketjuun, ethän pahoita mieltäsi. Tuli vaan sellainen fiilis että halusit välttämättä jakaa tämän tarinan ns. sisäpiiriläisenä, vaikka ei liitykään tähän ketjuun.

[/quote]

Olin siis työntekijä.  Hinta määräytyi rapujen ja saantipaikan mukaan.

Mutta "huonommat" ravut olivat siis kauhistus, vaikka kappalehinta oli muistaakseni 5 e kpl.

Rapuja tarjottiin noin 30 hengelle jokaiselle 10- 15 kpl, ja ne olivat vain alkuruoka.

Pankkien palveluja siis saa vähentää köyhemmiltä , mutta johtoryhmä voi hyvin. Loppulaskun summa tuolta porukalta oli noin 20 000, siis vain rapujuhlista. Mitähän olivat pikkujoulut , bonukset ja muut kulut?

Onneksemme me tavalliset ihmiset saamme käyttää automaatteja ja nettiä.

Mutta emäntä oli siis kauhuissaan kun ei saanut luvattua tavaraa, mitä oli miltei mahdotonta toimittaa, ja sekin oli heille hyvissä ajoin kerrottu.

Vierailija
66/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt mitä se mielensäpahoittaja tarkoittaa. Luulin, että erikoisen herkkää ja vähän tiukkapipoista ihmistä, mutta ketjun jutuista päätellen sillä tarkoitetaan nykyisin narsistia tai muuta persoonallisuushäiriöistä, tai sitten vain sellaista ihmistä, johon viestin kirjoittaja on projisoinu jotain omia negatiivisia tunteitaan (esimerkiksi aloittajan viestissä, josta käsitin sen verran että hän itse lähti arvailemaan bussista poistuneen ajatuksia).

Vierailija
67/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 03:19"]

Olen ihmetellyt mitä se mielensäpahoittaja tarkoittaa. Luulin, että erikoisen herkkää ja vähän tiukkapipoista ihmistä, mutta ketjun jutuista päätellen sillä tarkoitetaan nykyisin narsistia tai muuta persoonallisuushäiriöistä, tai sitten vain sellaista ihmistä, johon viestin kirjoittaja on projisoinu jotain omia negatiivisia tunteitaan (esimerkiksi aloittajan viestissä, josta käsitin sen verran että hän itse lähti arvailemaan bussista poistuneen ajatuksia).

[/quote]

Voi se tarkoittaa jopa yksittäistä sanaakin paheksuvaakin ihmistä, älä nyt vaan pahastu!!!! =DDD

joku joskus pahastui , kun käytettiin sanaa pakolainen,  kun piti sanoa maahanmuuttaja.

t. kokenut

ja en ole rasisti, missään nimessä, allah , jeesus tai jehova, vaikka ateisti olen itse.

sekin pahoittaa jonkun mielen

Vierailija
68/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D
[/quote]

Niin pitää.

Vierailija
69/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:58"]

Minulle alkoi kerran yksi n.50v nainen huutamaan miten loukkaan hänen henkilökohtaista tilaansa kun istuin bussissa ainoalle tyhjälle paikalle hänen viereensä. Haukkui nykynuoret paskoiksi ja potkaisi nilkkaan vielä lähtiessään. Oikein katsoi vihaisesti silmiin ja potkaisi. Mitä lie päässä liikkui :D

[/quote]

No ei ihme, ettei koululaiset uskalla tulla viereen. Joskus lomalla menen lapsuudenkotiini ensin junalla ja loppumatkan 50 km bussilla. Ainoa bussi, millä pääsee tietystä junasta järkevästi, on sama, mikä kuljettaa yhden kyläkoulun lapset tietylle aika isolle asuinalueelle. Mun piti oikein sanoa yhdelle pikkutytölle, joka näytti ujolta, että istu vaan tuohon, mutta ei uskaltanut; vieressäni oi toinen vapaa paikka. Toinen oli yhden isokokoisen koululaisen, jota pienemmät näyttivät kaikki vähän pelkäävän. 

Vierailija
70/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni murehtii ja suree kaiken maailman pikku asioita. Esim. oli käynyt Alkossa hakemassa viiniä. Myyjä oli sanonut kassalla asiakkaille "Hyvää viikonloppua", MUTTA kun sukulaiseni maksoi viininsä, sanoi myyjä "Hyvää päivänjatkoa".... Tästä sukulaiseni loukkaantui syvästi, myyjän varmaankin luuli häntä alkoholistiksi!!! Voi luoja, pitää katsoa yhdessä se Mielensäpahoittaja -leffa :D

Vierailija
71/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]

Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D

[/quote]

vissiin muitakin mielensäpahoittajia liikkeellä kun alapeukkuja:D

[/quote]

ei ollut oikeasti edes hauska juttu. tuleeko mieleesi, että lapsettomalla saattaa olla varattuja lomamatkoja, festarilippuja tai muuta semmoista? lapsi ei ole kultainen lippu haluamiisi lomapäiviin.

[/quote]

Kultainen lippu? Kun ne koulun lomaviikot on silloin kun on, niin on ne nyt perkele, ettei saisi vanhemmat olla samaan aikaan lomalla kuin lapsetkin. Pitääkö sen lapsettoman valita juuri se koulujen lomaviikko? Ihanko vaan kettuillaakseen? Koska on sen arvoinen?

Vierailija
72/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mielenkiintoinen ketju meni pilalle, koska jankkaavat runkkarit alkoivat saivarrella. Kukaan ei välitä mistään kuppaisesta hiihtolomatoiveesta, joten mitä jos jatkettaisiin keskustelua ja jaettaisiin kokemuksia?

Vierailija
73/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt TURPA KIINNI niistä saatanan lomatoiveista, ketään ei kiinnosta vittuakaan! Vielä vähemmän kiinnostaa se, miten joku hermanni on ymmärtänyt toisten viestit. Jumalauta!!

Vierailija
74/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:20"]

[/quote]

[/quote]
Missä kohtaa KÄSKIN? Kylläpä on luetunymmärtäminen huonoa tällä palstalla. Ja kyllä sen 7 tekstistä tajusi tyhmempikin mitä tarkoitettiin, ei oikeastaan tarvitse lukea edes rivien välistä. Huomaa muuten, että palsta on täynnä minä minä minä-ihmisiä, kuten sinä.
[/quote]

huh huh, luin kuule rivien välistä, et edelleenkään vastannut miksi jonkun ihmisen pitää muuttaa TOIVETTAAn sen takia että muillakin on elämä?

Ihan selkeästi siinä luki että lapseton suuttui 3 lapsen äidin lomaTOIVEESTA.

Jos sinä luet rivien välistä että jotain niin kertoo vain jotain sinun omista mieltymyksistä.

Vierailija
75/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellaista tyyppiä, etten loukkaannu koskaan, enkä välitä muutenkaan muiden ihmisten touhuista ja sanoista. Yleensä naispuoliset ihmiset loukkaantuvat helpommin ja ottavat asiat kovin henkilökohtaisesti, jota en itse oikein ymmärrä, sillä en edes osaa ottaa asioita henkilökohtaisesti, saati välitä tarpeeksi.

Olen kuitenkin huomannut, että välinpitämättömyyteni ja elämänvalintani saavat jotkut ihmiset pahoittamaan mielensä. Entisen tyttöystäväni äiti sai sekarit sen jälkeen, kun hän kysyi erittäin kornilla ilmaisulla, että "koskas teillä alkaa kuulua pikkutossujen töminää?" Johon vastasin kiusaannuttavan hetken jälkeen, että jos niin tapahtuu, niin sitten tapahtuu, mutta yritän ainakin välttää tätä "pikkutossujen töminän" kuulumista toistaiseksi. Yritin muotoilla lauseen mahdollisimman epähyökkäävästi, mutta silti tämä mummeli alkoi huutamaan kaikki tekstikirjan esimerkit "häpeästä" ja "syyllisyydentunnosta". Minun on kovin vaikea suhtautua todella emotionaalisiin ihmisiin, sillä en oikein osaa kanssaelää sitä tunteikkuutta.

Muuten olen aika lailla onnistunut välttämään kenenkään mielen pahoittamista olemalla neutraali, mutta kohtelias.

Vierailija
77/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:53"]

Menee ketju pilalle tommosten jankkaajien kanssa! - Itse törmäsin yhteen mielensäpahoittajaan. Hänelle ei saa sanoa mitään negatiivista tai siis mitään mikä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Tätä tapahtuu fbssä ja ihan tosi elämässä kasvotusten. Sanoin hänelle kerran, että kun hänen lapsellaan on nuha niin eikö kannattaisi pitää nenäliinoja mukana kun lapsi pyyhkii muuten hihaan. 6v lapsi hänellä. No, itkupotkuraivarit tuli. "SIIS MITEN SÄ KEHTAAN ARVOSTELLA MUN KASVATUSMENETELMIÄ KUN SULLA EI OO LAPSIA! SÄ OOT YKS IHMISPASKA. ET SÄ VOI KOMENNELLA MUA MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ. VITTU SÄ OOT OKSETTAVA". En vielä tänä päivääkään tajua mikä meni pieleen. No, hän poisti minut pian facebookista kun en kuulemma tykkäillyt hänen jutuistaan tarpeeksi. Ei mikään suuri menetys mutta kyseessä oli sukulainen.

[/quote]

mun korvaan kyllä kuulostaa aika vittuilulta tuo "eikö kannaittaisi pitää nenäliinoja mukana" mitä jos ne oli unohtunut vaikka kotiin ja toinen tulee siihen pätemään jälkiviisaana. 

[/quote]

Mutta miksi täytyy ottaa asia niin henkilökohtaisesti? Kysehän on vain jostain kuppaisista nenäliinoista, tai niiden puutteesta.

Joskus ihmiset vaikuttavat vetävän reaktionsa vähän yli ihan pikkuasioista. Joskus olin todistamassa, kun Prismassa eräs lapsi haki jotain lelua, joka oli sitten loppu (tai ei sitä koskaan ollutkaan. Mene ja tiedä), niin tämän lapsen äiti meni todella vihaisena raivoamaan lähimmälle henkilökunnan edustajalle, että "MIKSEI OLE SITÄ LELUA? MEIDÄN KORIANDERI-KUITUSÄMPYLÄ PETTYY NYT KOVASTI!". Epäselväksi ei jäänyt, mistä tämä raivokohtaus johtui, sillä sen verran kovaan ääneen tämä nainen asiansa kailotti. Eikä se asia jäänyt tähän, vaan vähän myöhemmin näin, kuinka vartija talutti tätä naista lapsineen ulos kaupasta ja tämä nainen jäi siihen ulos potkimaan kärryjä ja liukuovia ja huutamaan solvauksia. Tämä oli tietenkin äärimmäinen tapaus, mutta voitte kuvitella epäuskoni, kun tuota tilannetta olin todistamassa. Kaikkia sekopäitä sitä näkee.

Vierailija
78/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:09"]

Ketju alkoi kivasti, kunnes alko tuo lapsellinen vänkääminen ja turhanpäiväinen kinkinastelu... Miksei vaan voi pitää välillä turpaansa kiinni kun ketään ei vähempää vois kiinnostaa kuka luki tekstin ja millä lailla. En lukenu kuin ensimmäiset vänkäämiset ja sitten piti ruveta hyppiin yli... huoh. Eli oon mielenipahoittaja, kun onnistuttiin pilaamaan taas lupaava ja hauska ketju. Höllätkää vähän sitä pipoa, oikeesti. :(

[/quote]

miksei vaan riittänyt alapeukutus vaan piti alkaa puolestella lapsettomia ja lukeen rivien välistä sellaista mitä siellä ei edes lukenut, pontsit seiskalle että ymmärsi lähteä ketjusta, tuollaista meuhkausta jaksa kukaan!

[/quote]

Siinähän sä näyt edelleen pyörivän. Kirjoitustyylisi on edelleen erittäin tunnistettava. Anna jo olla, ketään ei kiinnosta. Vai heilutko täällä nyt ketjun mielensäpahoittajana? :D

[/quote]

Nyt ne lääkkeet, kommentoit jokaisen olevan nro 7 joka vähäänkin on samaa mieltä tai kysyy asiasta. Ihme vainooja, ja tiedoksi sulle jankkaaja ei koskaan jankkaa yksinään;)

[/quote]

juu ja en ole 7 joten älä vaivaudu edes syytämään;) enkä kukaan muukaan noista edellisistä.

[/quote]
Hymiötyyli, pilkkuvirheet ja isojen kirjainten puute on kyllä hämmentävän samankaltaista. En kyllä muutenkaan ymmärrä, miksi ketään muuta kiinnostaisi jankata seiskan tylsähköstä kommentista enää tässä vaiheessa.

Vierailija
79/102 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]

Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D

[/quote]

vissiin muitakin mielensäpahoittajia liikkeellä kun alapeukkuja:D

[/quote]

ei ollut oikeasti edes hauska juttu. tuleeko mieleesi, että lapsettomalla saattaa olla varattuja lomamatkoja, festarilippuja tai muuta semmoista? lapsi ei ole kultainen lippu haluamiisi lomapäiviin.

[/quote]

Vain täysi idiootti varaa lomamatkansa lasten hiihtolomaviikolle, jos on itse lapseton. Mikä siinä, jos haluaa kalliimmat hinnat ja lomailla kakaralaumojen keskellä. :-)[/quote]
Niin, koska lapsettomalla ei voi olla sisarusten lapsia tai kummilapsia, joiden kanssa pitäisi/haluaisi lomailla?

Vierailija
80/102 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju alkoi kivasti, kunnes alko tuo lapsellinen vänkääminen ja turhanpäiväinen kinkinastelu... Miksei vaan voi pitää välillä turpaansa kiinni kun ketään ei vähempää vois kiinnostaa kuka luki tekstin ja millä lailla. En lukenu kuin ensimmäiset vänkäämiset ja sitten piti ruveta hyppiin yli... huoh. Eli oon mielenipahoittaja, kun onnistuttiin pilaamaan taas lupaava ja hauska ketju. Höllätkää vähän sitä pipoa, oikeesti. :(