Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosielämän "mielensäpahoittajat"-pino!

Vierailija
02.02.2015 |

Nyt kaikki lisäämään ketjuun toiselämässä nähtyjä tai koettuja "nyt minä mieleni pahoitin"-tapauksia.

Siis ei ketään herjaavia, facebook-mokia tms, vaan itse todistettuja naurettavia tapauksia.

Aloitan itse.

Bussikyyti vantaalla tänään. Olin kyydissä jo ennen kuin tapauksen nainen tuli kyytiin. Koko matkan ajan kuskilla oli vaikeuksia saada keskiovet auki, koska jäinen loska esti oven mekanismeja aukeamasta.

Kyytiin tullut nainen matkusti kolme pysäkinväliä ( ilman kantamuksia tai rattaita) , kuulokkeet päässään, räpläten puhelintaan alusta loppuun. Pysäkillä, jolla naisen oli tarkoitus jäädä, keskiovet eivät auenneet ja kuski hämmentyi "hankalista" lipunostajista , jotka eivät itsekään tienneet mitä halusivat. Mielensäpahoittaja ryntäsi keskiovilta maksavien asiakkaiden ohi ulos etuovesta, ja mulkoili kuskia. Otti bussin rekisterinumeron ja bussin tunnusnumeron puhelimensa muistiin. Kertaakaan nainen ei ilmoittanut kuskille haluavansa ulos,

mutta ilmeisesti palautetta lähetettiin Hsl:lle =) Ainakin ilme ja käytös oli sen mukaista. Terveisiä vaalealle  suht nuorelle muidulle joka jäit Hakunilassa pois. Jos et saa suutasi auki, niin älä jyrää muita matkustajia ohimennessäsi.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:07"]lapsi ei ole kultainen lippu haluamiisi lomapäiviin.

[/quote]

No ei, mutta jos osaat miettiä pidemmälle, niin ymmärrät varmaan, että kyse ei ole varsinaisesti tämän äidin haluamista vapaapäivistä, vaan yhteiskunnan säätelemistä koululaisten hiihtolomaviikoista. Veikkaan ettei monikaan vanhempi oikeasti halua lomalle juuri samaan aikaan kuin muutkin, sillä hinnat ovat tuolloin korkeammat. Jos taas he vievät lapsensa lomalle jonain muuna ajankohtana, niin silloinkin on helvetti irti av:lla, kun eihän ole soveliasta ottaa omaa lomaa kouluviikkoina.

[/quote]

Joo, lopeta jo. Ketjun oli tarkoitu olla hauska. Nyt se ei ole sitä. Ja eikös lapsiperheen ole halvempaa matkustaa muilla viikoilla, ja koulustakin lomaa saa helposti. Kiitos jos lopetat tähän. Tosin tämähän on taattua av-palstaa parhaimmillaan. Mollataan muut, kun itsellä ei ole kaikki hyvin.

Ketjussa haettiin NAURETTAVIA mielensäpahoituksia, ei henk.koht. halujen menevän elämän sujumista.

Vierailija
22/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:15"]Joo taas muutama mielensäpahoittaja ei ymmärtänyt:D

vai meinaatteko että mun pitäisi toivoa jotain ihan muuta ajankohtaa vain siksi että lapseton toivoo samaa kuin minä:))) 

opetelkaa nyt pässit ymmärtämään lukemanne ennenkuin pahoitatte mielenne:)))

t.7

[/quote]

kai opetat lapsillesi että kanssaihmisiä voi kutsua akoiksi ja pässeiksi? Musta tuntuu että sinä olet tämän ketjun suurin mielensäpahoittaja:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin mieleni ketjusta.  Tosin sopii mammapalstalle hyvin.

ap

Vierailija
24/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:19"]

Miten se suuttujan lapsettomuus edes vaikuttaa asiaan? Jos kyse olisi vain siitä, että seiska ja kaverinsa eivät ko. kollegan mielestä edes toivoa hiihtolomaviikkoa, kenenkään osapuolen lapsiluvulla ei ole tarinassa mitään merkitystä. Turha nyt enää paikkailla kun edes mammapalstalla ei varauksetta hyväksytä lomien varailua tuolla perusteella. Niin ja olen lapseton itse, koskaan en ole edes toivonut lomaa hiihtolomaviikolle.

[/quote]

siten juuri että meille on ihan sama mitä ajankohtaa toinen työkaveri toivoo, me toivomme sitä mikä meille itselle parhaaksi sopii, mutta koska hän omassa pienessä päässänsä kuvittelee että me paheksumme hänen valintaansa emmekä ymmärrä hänen toivettaan koska hän on lapseton.

terv.7

Vierailija
25/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:07"]lapsi ei ole kultainen lippu haluamiisi lomapäiviin.

[/quote]

No ei, mutta jos osaat miettiä pidemmälle, niin ymmärrät varmaan, että kyse ei ole varsinaisesti tämän äidin haluamista vapaapäivistä, vaan yhteiskunnan säätelemistä koululaisten hiihtolomaviikoista. Veikkaan ettei monikaan vanhempi oikeasti halua lomalle juuri samaan aikaan kuin muutkin, sillä hinnat ovat tuolloin korkeammat. Jos taas he vievät lapsensa lomalle jonain muuna ajankohtana, niin silloinkin on helvetti irti av:lla, kun eihän ole soveliasta ottaa omaa lomaa kouluviikkoina.

[/quote]

Joo, lopeta jo. Ketjun oli tarkoitu olla hauska. Nyt se ei ole sitä. Ja eikös lapsiperheen ole halvempaa matkustaa muilla viikoilla, ja koulustakin lomaa saa helposti. Kiitos jos lopetat tähän. Tosin tämähän on taattua av-palstaa parhaimmillaan. Mollataan muut, kun itsellä ei ole kaikki hyvin.

Ketjussa haettiin NAURETTAVIA mielensäpahoituksia, ei henk.koht. halujen menevän elämän sujumista.

[/quote]

en kirjoittanut tuota tekstiä, ja edelleen minusta on naurettavaa suuttua työkaverille tämän lomatoiveesta ja vaatia ymmärrystä, emme me niitä lomia päätä ja vaihda lomatoivettamme. Jokainen toivoo sitä mitä toivoo oli lapseton tai ei.

jos et nyt hokannut mistä oli kyse niin ei varmaan ole minun vika.

terv.7

Vierailija
26/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa käy usein tyyppejä, joille ei kelpaa kuin berliininmunkki tai voisilmäpulla. Ja sitten, kun sitä ei just ole niin lähdetään ovet paukkuen ja laitetaan s-postia perään.

Vierailija
27/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:26"]

Miten se suuttujan lapsettomuus edes vaikuttaa asiaan? Jos kyse olisi vain siitä, että seiska ja kaverinsa eivät ko. kollegan mielestä edes toivoa hiihtolomaviikkoa, kenenkään osapuolen lapsiluvulla ei ole tarinassa mitään merkitystä. Turha nyt enää paikkailla kun edes mammapalstalla ei varauksetta hyväksytä lomien varailua tuolla perusteella. Niin ja olen lapseton itse, koskaan en ole edes toivonut lomaa hiihtolomaviikolle.

[/quote]

siten juuri että meille on ihan sama mitä ajankohtaa toinen työkaveri toivoo, me toivomme sitä mikä meille itselle parhaaksi sopii, mutta koska hän omassa pienessä päässänsä kuvittelee että me paheksumme hänen valintaansa emmekä ymmärrä hänen toivettaan koska hän on lapseton.

terv.7

[/quote]

et ilmeisesti ymmärtänyt aloituksen tarkoitusta, esimerkkiä , tai muutakaan elämästä.

älä vain kasvata lapsiasi samalla tavalla kuin olet itse kasvanut, koska silloin pahoitan mieleni AIDOSTI!!!!

=DDDDDDDDDDDDD

Muille se oikea hymiö ; )

Vierailija
28/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:30"]

Kahvilassa käy usein tyyppejä, joille ei kelpaa kuin berliininmunkki tai voisilmäpulla. Ja sitten, kun sitä ei just ole niin lähdetään ovet paukkuen ja laitetaan s-postia perään.

[/quote]

Hei, se laktoositon pulla.

Kahvikermaa ei ole ? SAATANA!!!!!!

EN TUU TÄNNE ENÄÄ KOSKAAN!

;)

Vierailija
29/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, jos kovin usein kukaan muu ei ymmärrä mitä yrität sanoa, vika ei ole aina niissä muissa. Nimittely ei myöskään edistä viestisi perillemenoa. Saattaapa käydä niin, että niin livenä kuin netissä kohtaat mielensä pahoittaneita.

Vierailija
30/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:26"]

[/quote]

terv.7

[/quote]

et ilmeisesti ymmärtänyt aloituksen tarkoitusta, esimerkkiä , tai muutakaan elämästä.

älä vain kasvata lapsiasi samalla tavalla kuin olet itse kasvanut, koska silloin pahoitan mieleni AIDOSTI!!!!

=DDDDDDDDDDDDD

Muille se oikea hymiö ; )

[/quote]

mä en saa nyt sun tekstistä oikein selvää, miten lastenkasvatus nyt liittyy tähän? 

Ilmeisesti et tajunnut että minulla ei ole mitään lapsettomia ihmisiä vastaan eikä heidän lomatoiveitaan niinkuin sanoin toivelista on sitä varten että jokainen saa toivoa mitä haluaa, on naurettavaa pahoittaa mielensä työkaverin toiveista ja vaatia ymmärrystä, kun en ole koskaan sanallakaan maininnut etten ymmärrä hänen toivettaan, mutta ilmeisesti hän kuvittelee että minä ajattelen ettei hän saisi lapsettomana toivoa hiihtoloma viikkoa niinkuin sinäkin olmeisesti ajattelit vaikka en mitään se llaista sanonut!

hyviä öitä

terv. 7

Vierailija
31/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en kirjoittanut tuota tekstiä, ja edelleen minusta on naurettavaa suuttua työkaverille tämän lomatoiveesta ja vaatia ymmärrystä, emme me niitä lomia päätä ja vaihda lomatoivettamme. Jokainen toivoo sitä mitä toivoo oli lapseton tai ei.

terv.7

[/quote]

7, jollet jokaiseen kommenttiisi saamistasi alapeukuista jo tätä ymmärrä: olet tyhjänpäiväinen jankkaaja, lopeta jo.

Vierailija
32/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:36"]

Seiska, jos kovin usein kukaan muu ei ymmärrä mitä yrität sanoa, vika ei ole aina niissä muissa. Nimittely ei myöskään edistä viestisi perillemenoa. Saattaapa käydä niin, että niin livenä kuin netissä kohtaat mielensä pahoittaneita.

[/quote]

jep, mutta aika hölmöä ruveta vääristelemään minun sanojani. En missään kohtaa sanonut että omisin lomat tai en ymmärtäisi lapsettoman toiveita tai etteikö hän saisi toivoa lomaa hiihtolomaviikolla.

tottakai lapsettomallakin on menoja ja hän saa haluta sen hiihtolomaviikon vapaaksi ihan samoin kuin muutkin. Mutta se että joku muukin toivoo lomaa samaan aikaan ei ole asia mistä saa suuttua. En minäkään hänen toiveesta suutu.

terv.7

Vierailija
33/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

terv.7

[/quote]

7, jollet jokaiseen kommenttiisi saamistasi alapeukuista jo tätä ymmärrä: olet tyhjänpäiväinen jankkaaja, lopeta jo.

[/quote]

kiitos mahtavista perusteluista, ei muuta sanottavaa:)

t.7

Vierailija
34/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävintä oli erään suomalaisten käyttämän pankki- ja sijoituskonsernin, ilmeisesti jonkinlaisen johtoryhmän rapujuhlat elokuun alussa. Kyseinen ryhmä oli oli tilannut JOKIRAPUJA, mutta koska kausi oli aluillaan, sai ryhmä VAIN säälittäviä TÄPLÄRAPUJA.

Juhlat olivat erittäin epäonnistuneet ja fiasko. Viinaa kuitenkin juotiin siihen malliin , että viimeiset vieraat "siivottiin" vessoista ulos takseihin.  Emäntä oli kuitenkin se eniten koko "fiaskosta" mielensä varsin paljon pahoittanut. hyvin hänelle kuitenkin XO-konjakki upposi yömyöhään.

Ja seuraavalla viikolla kiitos onnistuineista juhlista ;) 

En kerro vuotta, paikkaa, tai "pankkia" mutta silloin pahoittivat mielensä.Ja niin minäkin tavallisena tallaajana , jonka palkka meni siihen "pankkiin".

Vierailija
35/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ketju pilalle tommosten jankkaajien kanssa!
-
Itse törmäsin yhteen mielensäpahoittajaan. Hänelle ei saa sanoa mitään negatiivista tai siis mitään mikä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Tätä tapahtuu fbssä ja ihan tosi elämässä kasvotusten.
Sanoin hänelle kerran, että kun hänen lapsellaan on nuha niin eikö kannattaisi pitää nenäliinoja mukana kun lapsi pyyhkii muuten hihaan. 6v lapsi hänellä. No, itkupotkuraivarit tuli. "SIIS MITEN SÄ KEHTAAN ARVOSTELLA MUN KASVATUSMENETELMIÄ KUN SULLA EI OO LAPSIA! SÄ OOT YKS IHMISPASKA. ET SÄ VOI KOMENNELLA MUA MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ. VITTU SÄ OOT OKSETTAVA". En vielä tänä päivääkään tajua mikä meni pieleen. No, hän poisti minut pian facebookista kun en kuulemma tykkäillyt hänen jutuistaan tarpeeksi. Ei mikään suuri menetys mutta kyseessä oli sukulainen.

Vierailija
36/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa vielä yöpuhteeksi. Meillä on käytössä avaimet vessaan, jonka saa työntekijältä, koska olemme keskeisellä paikalla ja kaikenlaista spurgua pyörii lähistöllä. Eräs herra pyysi avainta ja joku toinen oli juuri sen kanssa mennyt miestenhuoneeseen. Herra pahoitti tästä niin pahasti mielensä, että ilmoitti lähtevänsä toiseen paikkaan asiakkaaksi. Itse toivotin tervemenoa.

Vierailija
37/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

terv.7

[/quote]

[/quote]

Ihan ohiksena kysyn, eikö sellainen juri ole mielensäpahoittaja joka suuttuu toisen lomatoiveesta? Mä ainakin ymmärsin hiukan eritavalla tuon seiskan tekstin mitä muut, ilmeisesti luetunymmärtämis kysymys;)

ja sitten oma kokemukseni, olen asiakaspalvelussa (info) töissä ja asiakas olis ostanut kahvinkeittimen ja tuli palauttamaan sitä, koska ei tarvinnutkaan jostain syystä. Keittimessä oli muovinen suodatin"pussi" joka oli hieman tummentunut. Kysyin onko keitintä käytetty ja näytin pussia? asiakas myönsi käytön ja sanoin että valitettavasti palautus koskee vain uusia käyttämättömiä tuotteita.

asiakas totesi että hän on desifiointiaineella sen pessyt ja se on ihan uudenveroinen. Suuttui kun en antanut siitä rahoja takaisin, olisin ihan hyvin voinut siihen laittaa vaikka -30% ja kirjoittaa uudenveroinen, varmasti olisi mennyt kaupaksi;)

Vierailija
38/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoi kerran yksi n.50v nainen huutamaan miten loukkaan hänen henkilökohtaista tilaansa kun istuin bussissa ainoalle tyhjälle paikalle hänen viereensä. Haukkui nykynuoret paskoiksi ja potkaisi nilkkaan vielä lähtiessään. Oikein katsoi vihaisesti silmiin ja potkaisi. Mitä lie päässä liikkui :D

Vierailija
39/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:53"]

Menee ketju pilalle tommosten jankkaajien kanssa! - Itse törmäsin yhteen mielensäpahoittajaan. Hänelle ei saa sanoa mitään negatiivista tai siis mitään mikä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Tätä tapahtuu fbssä ja ihan tosi elämässä kasvotusten. Sanoin hänelle kerran, että kun hänen lapsellaan on nuha niin eikö kannattaisi pitää nenäliinoja mukana kun lapsi pyyhkii muuten hihaan. 6v lapsi hänellä. No, itkupotkuraivarit tuli. "SIIS MITEN SÄ KEHTAAN ARVOSTELLA MUN KASVATUSMENETELMIÄ KUN SULLA EI OO LAPSIA! SÄ OOT YKS IHMISPASKA. ET SÄ VOI KOMENNELLA MUA MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ. VITTU SÄ OOT OKSETTAVA". En vielä tänä päivääkään tajua mikä meni pieleen. No, hän poisti minut pian facebookista kun en kuulemma tykkäillyt hänen jutuistaan tarpeeksi. Ei mikään suuri menetys mutta kyseessä oli sukulainen.

[/quote]

mun korvaan kyllä kuulostaa aika vittuilulta tuo "eikö kannaittaisi pitää nenäliinoja mukana" mitä jos ne oli unohtunut vaikka kotiin ja toinen tulee siihen pätemään jälkiviisaana. 

Vierailija
40/102 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää oma keskustelu missä vänkäätte kenellä on oikeus mihinkin lomaan, terv mielensäpahoittaja joka halusi lukea viihdyttävää ketjua eikä ala-astetasoista vänkäämistä.

Itse olin kerran valitsemassa hiusväriä kaupassa miehen kanssa. Mies ehdotti yhtä väriä jonka suuntaan olin kallistumassa. Joku vanhempi rouvashenkilö tuli siihen ja ehdotti jotain toista väriä kun kuulemma sopii minulle paremmin. Olin aivan että mitä ihmettä. Totesin hänelle ottavani mieheni valitseman värin kun se on enemmän omaan makuun. Rouva tiuskaisi jotatin epämääräistä ja marssi tomerasti pois :D