Tosielämän "mielensäpahoittajat"-pino!
Nyt kaikki lisäämään ketjuun toiselämässä nähtyjä tai koettuja "nyt minä mieleni pahoitin"-tapauksia.
Siis ei ketään herjaavia, facebook-mokia tms, vaan itse todistettuja naurettavia tapauksia.
Aloitan itse.
Bussikyyti vantaalla tänään. Olin kyydissä jo ennen kuin tapauksen nainen tuli kyytiin. Koko matkan ajan kuskilla oli vaikeuksia saada keskiovet auki, koska jäinen loska esti oven mekanismeja aukeamasta.
Kyytiin tullut nainen matkusti kolme pysäkinväliä ( ilman kantamuksia tai rattaita) , kuulokkeet päässään, räpläten puhelintaan alusta loppuun. Pysäkillä, jolla naisen oli tarkoitus jäädä, keskiovet eivät auenneet ja kuski hämmentyi "hankalista" lipunostajista , jotka eivät itsekään tienneet mitä halusivat. Mielensäpahoittaja ryntäsi keskiovilta maksavien asiakkaiden ohi ulos etuovesta, ja mulkoili kuskia. Otti bussin rekisterinumeron ja bussin tunnusnumeron puhelimensa muistiin. Kertaakaan nainen ei ilmoittanut kuskille haluavansa ulos,
mutta ilmeisesti palautetta lähetettiin Hsl:lle =) Ainakin ilme ja käytös oli sen mukaista. Terveisiä vaalealle suht nuorelle muidulle joka jäit Hakunilassa pois. Jos et saa suutasi auki, niin älä jyrää muita matkustajia ohimennessäsi.
Kommentit (102)
Työpaikkamme laktoosi-intolerantikko pahoittaa usein mielensä jos muille on laktoosillinen kakku ja hänelle oma leivos..
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:50"]
Hauska ketju:) Tosin mä en nyt ihan tajunnut tota seiskan dissamista ja alapeukutusta. Lapsettoman on siis ihan ok suuttua toisten lomatoiveista vai?
munkin lomatoiveista on suututtu koska joka vuosi toivon aina heinäkuun vapaaksi. Enkö voisi joskus toivoa jotakin muuta, no en, se on minun toiveeni ja pomo sen päättää saanko vai en. (tasapuolisesti on mennyt niiden kanssa jotka ovat sitä toivoneet)
[/quote]
pöh. lomaa saa toivoa, mutta lapsettomuus, tai se että on lapsia ei ollut aloituksen tarkoitus. ja jopa laki kieltää kenenkään suosimisen uskonnon, ihonvärin tai perhesuhteiden takia, vaikka "mammapalstalla" olemmekin. kaikki eivät ole naisia palstalla tai äitejä. tästäkin saa mielensä pahoittaa, vapaasti.
[/quote]
en minä ainakaan kiinnittänyt huomiota siihen onko mielensä pahoittaja tässä ketjussa ollut lapseton, lapsellinen, mies, nainen vai muslimi. Jokainen tarina oli hauska. Ehkä seiskan tarinan lapsoton olisi halunnut enemmän ymmärrystä valinnalleen, mutta en silti ymmärrä näitä jotka huusivat seiskalle että lapsettomallakin on oikeus lomaan eikä äitiys ole mikään vapaalippu lomaan. Eihän tuo seiska mitää sellaista edes sanonut, tai mitenkään mollannut lapsettomia yleisesti.
No lopetan tähän. Kiitos mukavista tarinoista, pakko jatkaa töitä!@
[/quote]
Miten sun kirjoitustyylisi muistuttaa hirveästi seiskan tyyliä? Samoin kuin sillä aiemmalla seiskan puolustajalla. Käsittämätöntä jankkausta.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:09"]
Ketju alkoi kivasti, kunnes alko tuo lapsellinen vänkääminen ja turhanpäiväinen kinkinastelu... Miksei vaan voi pitää välillä turpaansa kiinni kun ketään ei vähempää vois kiinnostaa kuka luki tekstin ja millä lailla. En lukenu kuin ensimmäiset vänkäämiset ja sitten piti ruveta hyppiin yli... huoh. Eli oon mielenipahoittaja, kun onnistuttiin pilaamaan taas lupaava ja hauska ketju. Höllätkää vähän sitä pipoa, oikeesti. :(
[/quote]
miksei vaan riittänyt alapeukutus vaan piti alkaa puolestella lapsettomia ja lukeen rivien välistä sellaista mitä siellä ei edes lukenut, pontsit seiskalle että ymmärsi lähteä ketjusta, tuollaista meuhkausta jaksa kukaan!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:43"]
Ketju alkoi kivasti, kunnes alko tuo lapsellinen vänkääminen ja turhanpäiväinen kinkinastelu... Miksei vaan voi pitää välillä turpaansa kiinni kun ketään ei vähempää vois kiinnostaa kuka luki tekstin ja millä lailla. En lukenu kuin ensimmäiset vänkäämiset ja sitten piti ruveta hyppiin yli... huoh. Eli oon mielenipahoittaja, kun onnistuttiin pilaamaan taas lupaava ja hauska ketju. Höllätkää vähän sitä pipoa, oikeesti. :(
[/quote]
miksei vaan riittänyt alapeukutus vaan piti alkaa puolestella lapsettomia ja lukeen rivien välistä sellaista mitä siellä ei edes lukenut, pontsit seiskalle että ymmärsi lähteä ketjusta, tuollaista meuhkausta jaksa kukaan!
[/quote]
Siinähän sä näyt edelleen pyörivän. Kirjoitustyylisi on edelleen erittäin tunnistettava. Anna jo olla, ketään ei kiinnosta. Vai heilutko täällä nyt ketjun mielensäpahoittajana? :D
Hauska ketju:) Tosin mä en nyt ihan tajunnut tota seiskan dissamista ja alapeukutusta. Lapsettoman on siis ihan ok suuttua toisten lomatoiveista vai?
munkin lomatoiveista on suututtu koska joka vuosi toivon aina heinäkuun vapaaksi. Enkö voisi joskus toivoa jotakin muuta, no en, se on minun toiveeni ja pomo sen päättää saanko vai en. (tasapuolisesti on mennyt niiden kanssa jotka ovat sitä toivoneet)
[/quote]
Eikös se seiska alunperin pahoittanut mielensä siitä, että hänelle oli sanottu, että "pitää ymmärtää, että toisillakin on lomatoiveita"? Ainakin hänen kirjoituksessaan näin oli se työkaveri sanonut.
Jos 7 ei olisi mielensäpahoittaja, hän olisi "ymmärtänyt". Ja toivonut edelleen hiihtolomaviikkoa. Kaikenlisäksi seiska tölväisi av-läisiä siitä, että osa oli sanonut, että lomien pitääkin jakautua tasaisesti oli lapsia tai ei. Että näin sanojat ovat mielensäpahoittajia.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:40"]
Sukulaiseni murehtii ja suree kaiken maailman pikku asioita. Esim. oli käynyt Alkossa hakemassa viiniä. Myyjä oli sanonut kassalla asiakkaille "Hyvää viikonloppua", MUTTA kun sukulaiseni maksoi viininsä, sanoi myyjä "Hyvää päivänjatkoa".... Tästä sukulaiseni loukkaantui syvästi, myyjän varmaankin luuli häntä alkoholistiksi!!! Voi luoja, pitää katsoa yhdessä se Mielensäpahoittaja -leffa :D
[/quote]
:DDDDD
Ei se siitä älynnyt mieltänsä pahoittaa, että hänelle toivotettiin vähemmän kuin se toinen sai KOKO viikonlopun ajalle hyvän toivotukset...
Miten mä muuten saisin tuosta sen, kuka on alkoholisti, just toisinpäin? Muille hauskaa koko viikonlopuksi, sinä hapannaama tuskin ryyppäät (pidät hauskaa viineillämme) kuin päivän.... Ehhh... taidan mennä nukkumaan ennenkuin rupean enempää miettimään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Eikös se seiska alunperin pahoittanut mielensä siitä, että hänelle oli sanottu, että "pitää ymmärtää, että toisillakin on lomatoiveita"? Ainakin hänen kirjoituksessaan näin oli se työkaveri sanonut.
Jos 7 ei olisi mielensäpahoittaja, hän olisi "ymmärtänyt". Ja toivonut edelleen hiihtolomaviikkoa. Kaikenlisäksi seiska tölväisi av-läisiä siitä, että osa oli sanonut, että lomien pitääkin jakautua tasaisesti oli lapsia tai ei. Että näin sanojat ovat mielensäpahoittajia.
[/quote]
no mua ainakin naurattais jos joku käskis mun vaihtaa lomatoiveitani hänen mukaansa, en pahottaisi mieltäni. Ja ei seiska kirjoittanut että hän EI ymmärrä. Nyt ei ollut kyse loma-ajasta vaan siitä miten mielensäpahottaja asiansa esitti ja kenelle.
ja ei en ole seiska niinkuin joku vainoharhaisesti väittää satuin vaan lukemaan ja ymmärtämään asiat samanlaisesti, sellaisia me ihmiset olemme:)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote]
Siinähän sä näyt edelleen pyörivän. Kirjoitustyylisi on edelleen erittäin tunnistettava. Anna jo olla, ketään ei kiinnosta. Vai heilutko täällä nyt ketjun mielensäpahoittajana? :D
[/quote]
Nyt ne lääkkeet, kommentoit jokaisen olevan nro 7 joka vähäänkin on samaa mieltä tai kysyy asiasta. Ihme vainooja, ja tiedoksi sulle jankkaaja ei koskaan jankkaa yksinään;)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt ne lääkkeet, kommentoit jokaisen olevan nro 7 joka vähäänkin on samaa mieltä tai kysyy asiasta. Ihme vainooja, ja tiedoksi sulle jankkaaja ei koskaan jankkaa yksinään;)
[/quote]
juu ja en ole 7 joten älä vaivaudu edes syytämään;) enkä kukaan muukaan noista edellisistä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]
Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D
[/quote]
KysyMpä nyt minäkin ketjun lukeneena että missä kohtaa tämän kirjoittaja sanoo että lapseton ei saisi toivoa hiihtolomaa omaksi lomaviikokseen tai ettei hän ymmärrä miksi lapseton ei voisi toivoa lomaa hiihtolomalla? Missä kohtaa hän sanoo ettei ymmärrä?
Ainoastaan hän sanoo että lapseton suuttuu ja valittaa muiden lomatoiveista ja siitä ettei häntä muka ymmärretä. Eiikö tämä nyt juuri ole sitä mielensä pahoittamista jos suututaan toisten lomatoiveista ja aletaan valittaa?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]
Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D
[/quote]
Vain aaveella on hyväksyttävää pahoittaa mielensä siitä mitä aikajaksoa toinen toivoo lomaksi:))))))))
sori oli ihan pakko antaa hieman ymmärrystä.
Mä itse olen sensortin mielenipahottaja että joskus itseenikin naurattaa:)))
[/quote]
Monesti ne lomat vaan jaellaan lapsellisten toiveiden mukaan, joten ehkä nainen närkästyi, kun jo entuudestaan tiesi, että hän ei tule lomaa silloin saamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"] Töissä yksi lapseton akka joka suuttuu ja valittaa joka kerta kun minä (3 lapsen äiti) ja yksi toinen äiti laitamme toivelistaan lomatoiveeksi hiihtoloma viikon. Meidän pitää kuulemma ymmärtää että hänelläkin on menoja silloin:D [/quote] Vain aaveella on hyväksyttävää pahoittaa mielensä siitä mitä aikajaksoa toinen toivoo lomaksi:)))))))) sori oli ihan pakko antaa hieman ymmärrystä. Mä itse olen sensortin mielenipahottaja että joskus itseenikin naurattaa:))) [/quote] Monesti ne lomat vaan jaellaan lapsellisten toiveiden mukaan, joten ehkä nainen närkästyi, kun jo entuudestaan tiesi, että hän ei tule lomaa silloin saamaan.
[/quote]
Tämä on kyllä jossain paikoissa valitettavan totta, mutta syytön tämä kirjoittaja siihen on. Tuskimpa hän lomista määrää. Ei hänen sen vuoksi tarvitse toivettaan silti muuttaa.
ja se ettei saa lomatoivettaan silloin kuhaluaa ei missään nimessä ole työkaverin vika eikä hänelle pidä tästä suuttua.
Olin kesätöissä asiakaspalvelussa tori-/jätskimyyjänä. Onneksi vastaan ei tullut montaa mielensäpahoittajaa, mutta se YKSI ärsyttävä nainen.
.
En edes muista mikä oli valituksen ensimmäinen aihe, mutta mietti ystävänsä kanssa kauan mitä ottaisivat (onneksi ei ollut jonoa). Päättivät ottaa jotkut normaalit pullat ja kahvit.
Kun nainen oli maksanut ostoksensa, hän hetken päästä palasi katsomaan jättikö kukkaronsa vahingossa tiskille. Se oli siis "tippunut" sellaiseen pieneen rakoon, joka oli tiskin edessä, mutta se oli silkkaa omaa huolimattomuutta, sillä sen sai kyllä nostettua sieltä ihan itse. Valitti kovaan ääneen, että miksi täällä on tällaisia koloja, kun sinne hukkaa vaikka mitä! Ei kukaan muu ollut sinne mitään ikinä tiputtanut, että olisiko vaikka peiliin katsomisen paikka.. Voivottelin sitä sitten siinä.
.
Nainen meni pöytään istumaan ja hetken päästä tuli valittamaan raa'asta pullasta? Annoin tilalle jonkun pasteijan, mutta sekään ei sitten kelvannut. Hän tuli tivaamaan 1-2 euroansa takaisin taas jälleen kovaan ääneen, ivalliseen ja mua pilkkaavaan sävyyn. Pahoittelin ja annoin rahat takaisin. Kukaan muu ei valittanut, mutta ehkä eivät sitten uskaltaneet, tai pullassa ei ollut mitään vikaa.
.
Totta kai rahoilleen pitää saada vastinetta, mutta kyllä se itse myyjälle (mulle) oli hiukan noloa alottelijana, yksin, asiakkaan ryöpytyksessä :D
.
Toinen tapaus oli raskaana oleva, ärsyyntynyt nainen (hormonit?). Valitti haukkuen miksi teemme lapsille niin isoja jäätelöpalloja, ja aikuisille pieniä. Kyseli vielä, että kuka pomoni on jne. Mielestäni ne pallot olivat kyllä samankokoisia ja ainahan saa avata suunsa ja kysyä vaikka lastenpalloista..
Kaupassa on haukuttu monet kerrat, kun tuote x on loppu ja syytetty, että ihan tahallaan pidetään hylly tyhjänä. Asiakas joutuu näin ostamaan kalliimpaa. Taitaa kyllä mennä jo vainoharhaisuuden puolelle...
Kiva ketju ap:n toimesta, kunnes kunnon jänkkääjät pilasivat tämänkin. Musta huumori on vaikea laji. Toisaalta; oikeita mielensäpahoittajia liikkeellä.(Eivät vain taida ymmärtää olevansa juuri niitä
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:08"]
Kiva ketju ap:n toimesta, kunnes kunnon jänkkääjät pilasivat tämänkin. Musta huumori on vaikea laji. Toisaalta; oikeita mielensäpahoittajia liikkeellä.(Eivät vain taida ymmärtää olevansa juuri niitä
[/quote]
ap:n toimesta? Hän tuon jankkaamisen aloitti. Olis ollu vastaamatta tuolle yhdelle provoojalle niin olis ketju pysynyt asiassa mutta pakko oli koko ajan jatkaa kommentointia. Itse pilas hyvän ketjun.
Kauppasin lukiokirjoja yhdellä fb-kirppiksellä. Joku mamma sitten varasi yhden kirjan lukioikäiselle pojalleen. (Ok mikäs siinä saahan äiti kirjat hakkia =)) Olin kirjoittanut selvästi kuvaukseen, että myynnissä myös muualla, ja että nopeimmalle HAKIJALLE. Kulkeutuu paikkaan X omien menojen mukaan. No, mamma alkoi vaatia, että pitäisi viedä kirja hänelle paikkaan Y hänelle käyvien aikojen mukaan... Myin sitten kirjan toiselle, nopeimmalle HAKIJALLE, joka vielä maksoinkin enempi. Mamma veti mulle viestillä kunnon itkupotkut, että nyt poika jäi ilman kirjaa.... Just just
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:46"]
[/quote]
vissiin muitakin mielensäpahoittajia liikkeellä kun alapeukkuja:D
[/quote]
ei ollut oikeasti edes hauska juttu. tuleeko mieleesi, että lapsettomalla saattaa olla varattuja lomamatkoja, festarilippuja tai muuta semmoista? lapsi ei ole kultainen lippu haluamiisi lomapäiviin.
[/quote]
Vain täysi idiootti varaa lomamatkansa lasten hiihtolomaviikolle, jos on itse lapseton. Mikä siinä, jos haluaa kalliimmat hinnat ja lomailla kakaralaumojen keskellä. :-)
Eikä sitten tule mieleen, että lapsiperheillä ei oo paljon vaihtoehtoja lomamatkoille, kun lapset ovat siellä kouluissa ne kaikki muut viikot sen about 6-7 kk ajan, jolloin talvilomaa voi pitää. Tai ehkä se ei lapsettoman mielestä näytä ongelmalliselta. Vanhemmat vaan etelään ja alakouluikäiset muksut elelee sen ajan itekseen ja hoitaa koulunsa sen ajan. Se on ilman muuta helpompaa kuin lapsettoman valita puolen vuoden jaksolta joku muu lomaviikko kuin se yksi ja ainoa, jolloin kouluista on hiihtoloma.
Pahoitin mieleni kun ketju kupsahti kesken kaiken
Kahvilassa pahoittaa mielensä siis useampikin.
On suututtu palasokerin puuttumisesta, kun ei ole kevytmaitoa kahviin (rasvaton, täysmaito, kerma, hyla ja laktoositon ei sopineet),ei ole juuri sinä päivänä "roisantteja", on niin pieni valikoima (tuntia ennen sulkemisaikaa seitsemää erilaista suolaista ja makeaa, laskin sen jälkeen kun ovi pamahti).
Ymmärrän harmin kyllä, jos sitä.lempikahvilan ihanaa omenakinuskikakkua ei olekaan juuri sinä päivänä esillä, mutta ei tulisi itselle mieleenkään lähteä menemään ovia paiskoen tai tiuskia asiasta myyjälle.
Millaisia ihmisiä nämä mielensäpahoittajat oikeen on? Voisko joku selittää, joka itsensä tunnistaa? :D