Nimiapua - keskimmäinen nimi hakusessa
Lapsellemme tulee ensimmäiseksi nimeksi Alina ja kolmanneksi Adalmiina, mutta keskimmäisestä nimestä ei kompromissia meinaa löytyä... antakaas hyviä ehdotuksia, jos tulisi vaikka joku uusi vaihtoehto
Kommentit (51)
Alina Ninni Adalmiina
Alina Sissi Adalmiina
Alina Dora Adalmina
Alina Nene Adalmina
Alina Nuppu Adalmiina
Alina Ruusu Adalmiina
Alina Mimi Adalmina
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:23"]Kamalan pitkä nimirimpsu tulee. En ymmärrä miksi nykyisin laitetaan lapsille kolme etunimeä, kun siinä on sitten sukunimikin perässä, ja yhdistelmistä tulee ihan liian pitkiä ja raskaita. Ei hyvä!
[/quote]
Oikeesti! Koita liittää vielä sukunimikin perään. Onko oikeesti hyvän kuuloista? En usko.
Alina Mira Adalmiina
Alina Nina Adalmiina
Alina Lena Adalmiina
Alina Ida Adalmiina
Alina Kira Adalmiina
Alina Nora Adalmiina
Alina Else Adalmina? Alina Irene Adalmina?
Aliina Adalmiina tai Alina Adalmina olis mun mielestä hyvät vaihtoehdot.
Mä en vois olla laittamatta Alina Iina Adalmiina.
Nyt kun "vanhanaikaiset" nimet tukevat uudestaan niin kaunis olisi omaan korvaan Alina Eeva Adalmiina.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:33"]
Mä en vois olla laittamatta Alina Iina Adalmiina.
[/quote]
Hah, tosiaan aika iinapitoinen nimi :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:23"]Kamalan pitkä nimirimpsu tulee. En ymmärrä miksi nykyisin laitetaan lapsille kolme etunimeä, kun siinä on sitten sukunimikin perässä, ja yhdistelmistä tulee ihan liian pitkiä ja raskaita. Ei hyvä! [/quote] Oikeesti! Koita liittää vielä sukunimikin perään. Onko oikeesti hyvän kuuloista? En usko.
[/quote]
Ja missä tilanteissa sitä koko nimeä edes kuulee? Mä olen kuullut tasan kaksi kertaa: häissäni ja sitä ennen ylioppilastokaria noutaessani. :-D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:38"]
Sade
Meri
Kati
Eira
Airi
[/quote]
Nämä ovat kivan raikkaita.
Aamu
Aava
Edla
Elsa