Nimiapua - keskimmäinen nimi hakusessa
Lapsellemme tulee ensimmäiseksi nimeksi Alina ja kolmanneksi Adalmiina, mutta keskimmäisestä nimestä ei kompromissia meinaa löytyä... antakaas hyviä ehdotuksia, jos tulisi vaikka joku uusi vaihtoehto
Kommentit (51)
ota joku tummun tai ittes toinen nimi. sillai lassukat tekee suomessa.
Ei saa olla mitään omaa ettei muut vaan ihmettele mitään.
Noi nimet on jo niin pitkiä että jätä suosiolla se kolmas nimi pois. Eihän se tule mahtumaan edes kelakorttiin, tai henkkareihin....
En haluaisi pilata ketjua, mutta Alina on tosi itäeurooppalaisen oloinen nimi, oon ihmetellyt miten se on saanut lähivuosina niin paljon suosiota :O
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:54"]
Alina Iines Adalmiina
Alina Senni Adalmiina
Alina Siiri Adalmiina
Alina Sylvi Adalmiina
Alina Helmi Adalmiina
[/quote]
Nättejä nimiä nuo kaikki, mutta minun korvaan ei kuulosta parhaalta vaihtoehdolta mikään.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:56"]
Maria, Emilia, Vuokko :)
[/quote]
Maria on yksi oma ehdotukseni, mutta miehelle ei kelpaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:07"]En haluaisi pilata ketjua, mutta Alina on tosi itäeurooppalaisen oloinen nimi, oon ihmetellyt miten se on saanut lähivuosina niin paljon suosiota :O
[/quote]
Ja tämä on huono asia koska?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:06"]
Noi nimet on jo niin pitkiä että jätä suosiolla se kolmas nimi pois. Eihän se tule mahtumaan edes kelakorttiin, tai henkkareihin....
[/quote]
On tuo aika pitkä nimi, mutta sisaruksillaankin on kolme nimeä. Ja hyvin on mahtunut kelakorttiin ;)
ap
Laita joku erikoinen (mutta lyhyt ja ei a-alkuinen), kun kaksi muuta on aika perusnimiä :)
Mä en laittais mitään, mikä alkaa tai loppuu a-kirjaimella, muuten tosta koko nimestä tulee puhevikaisen kuuloinen...
Alina Anna Adalmiina = Ali Nannaa Dal Miina
Kolmitavuinen ei mielestäni oikein rimmaa kahteen noinkin pitkään nimeen, eli joku lyhyt ja napakka kuulostaisi ehkä soinniltaan paremmalta.
Mites olisi esim. Alina Elsa Adalmiina?
Kamalan pitkä nimirimpsu tulee. En ymmärrä miksi nykyisin laitetaan lapsille kolme etunimeä, kun siinä on sitten sukunimikin perässä, ja yhdistelmistä tulee ihan liian pitkiä ja raskaita. Ei hyvä!
Alina Iines Adalmiina
Alina Senni Adalmiina
Alina Siiri Adalmiina
Alina Sylvi Adalmiina
Alina Helmi Adalmiina