Nettideitti - Ei seuraa pullukalle :D
Eli laitoin pitkästä aikaa nettitreffi-ilmotuksen tulille ja rehellisesti ruksitin kohdan, joka ilmoittaa minun olevan - hui kauhea - PYÖREÄHKÖ. Ei ole jonoa oven takana ei.
"Naiset saa seuraa aina ku haluavat"
Kommentit (37)
Vastahan tässä oli jossain lehdessä juttua tuosta, kun naiset laittavat "pyöreähkö" niin totuus on kolme vaihtoehtoa isompi ja se on todella turn off. Hoikkana/sirona ymmärrän myös miehiä, jotka ovat tässä tarkkoja. Itse liikun paljon enkä voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jossa on paljon läskiä. Se kertoo useimmiten huonoista elämäntavoista ja ne arvot ovat taas kaukana omistani.
Komppaan kanssa siinä että lapset on häiriötekijä uudessa suhteessa. Mies ei välttämättä halua toisen miehen lapsia. Näin se vaan menee
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:44"]Hei, ei mitään läskejä. Oon ittekin kohta 40-vuotias mies, ja haen hoikkia nettinaisia. Kun itsekään en ole ylipainoinen.
[/quote]
No monet miehistä kuitenkaan eivät ole. Eihän ap ihmetellyt miksi hoikat miehet eivät kiinnostu hänestä vaan miehet ylipäänsä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:46"]Komppaan kanssa siinä että lapset on häiriötekijä uudessa suhteessa. Mies ei välttämättä halua toisen miehen lapsia. Näin se vaan menee
[/quote]
Näin lapsettoman naisen näkökulmasta sanoisin, että naisille se on vielä vaikeampaa. Ei vaan pysty, kai se liittyy täydellisyyden tavoitteluun.
Mulle kelpais iso mies. Miehen pitää olla miehen kokoinen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:55"]Mulle kelpais iso mies. Miehen pitää olla miehen kokoinen.
[/quote]
Ja läski kun oot itekin :DDD
Mä oleni iman kuvaa lliikkeellä ja laitoin sen pyöreähkö kohdan ihan sillä että pelkkään ulkonäköön tuijottavat pysyvät poissa, no ovat pysyneet ja niin on kaikki muutkin. Muutama viesti on tullut ja näistäkin osa seksin haussa tai varattuja.
Pitäisikö siellä siis valehdella olevansa hoikka D kupeilla, että pääsisi edes juttelu asteelle?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:55"]Mulle kelpais iso mies. Miehen pitää olla miehen kokoinen. [/quote] Ja läski kun oot itekin :DDD
[/quote] Mies on myös sitä mieltä että naisen on hyvä olla naisen kokoinen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:55"]Mulle kelpais iso mies. Miehen pitää olla miehen kokoinen. [/quote] Ja läski kun oot itekin :DDD
[/quote]
nämä urheilulliset ja treenatut on myös usein niitä miehiä, joilla korvalehdet on leveämmällä kuin hartiat...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:59"]Mä oleni iman kuvaa lliikkeellä ja laitoin sen pyöreähkö kohdan ihan sillä että pelkkään ulkonäköön tuijottavat pysyvät poissa, no ovat pysyneet ja niin on kaikki muutkin. Muutama viesti on tullut ja näistäkin osa seksin haussa tai varattuja.
Pitäisikö siellä siis valehdella olevansa hoikka D kupeilla, että pääsisi edes juttelu asteelle?
[/quote]
Sellainen haittapuoli kuvattomuudessa on, että kuvalliset menevät hakutuloksissa ohi. Saat siis vähemmän kävijöitä. Toisekseen miehet kyllä alkavat kinuta kuvaa heti juttusille alettuaan, miehet ovat todella pinnallisia. Itse en ymmärrä täysin kuvan merkitystä, se ei kerro todellisesta olemuksesta mitään. Itselläni on kyllä kuvallinen profiili.
Kuva kannattaa ehdottomasti laittaa. Edes joku "hämärä kasvokuva", jos et halua itseäsi tunnistettavan.
Olen itse vähän pyöreä ja löysin miehen netistä. Siellä pyöriessä huomasin, että joitain kiinnosti ulkonäkö ja minä olin joidenkin mieleen liian pyöreä. Toisaalta oli näitä joita minä treffailin ja joita ei muutamat ylimääräinet kilot haitanneet. Makunsa siis kullakin ja tämä on ihan OK.
Niin, yli kymmenen miehen jälkeen tapasin nykyisen, elämäni rakkauden. Suosittelen siis kokeilemaan nettiä :-)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:32"]
kuvaile pimpulia, kenties sekin on pullea, niin miehiä tulee jo savupiipusta ja postiluukusta!
[/quote]
Joo, kyllä siinä ilmoituksessa täytyy olla jotain muuta mikä on 'turn off'. Onhan monella miehellä jopa läskifetissi!
[/quote]
Monella läskifetissi? No niin varmaan. Se, että jotkut miehet sanovat pitävänsä pyöreistä/rehevistä naisista, ei tee heistä läskifetissejä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:59"]
[/quote]
nämä urheilulliset ja treenatut on myös usein niitä miehiä, joilla korvalehdet on leveämmällä kuin hartiat...
[/quote] Olen aina inhonnut perseettömiä luikkuja miehiä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:50"]
Nojaa, en oikein millään jaksaisi uskoa. Sen mitä tuolla Suomi24-palstalla plussatilauksella olen profiileja selaillut (sieltä meinaan näkyy lähetetyt ja vastaanotetut viestit), niin kyllä näillä pehmeämmilläkin naisilla on kovasti viestittelyä. Kas kummaa, itse kun olen lähestynyt mielestäni kivalla viestillä, mitään ei kuulu takaisin.
Noh, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...
-M28
[/quote]
Tietty, jokainen naisen profiili jossa ei ole estetty viestejä miltään ryhmältä, saa ne vakkariviestit äijiltä, jotka hyökkäävät heti uuden profiilin kimppuun.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:36"]
hyi hemmetti! mä en ikinä hakisi seuraa netistä, en milloinkaan vaipuisi niin alas ja olisi niin epätoivoinen.
[/quote]
No mä sit taas tykkään jutella netissä ihmisille, harvoin vaan löytyy sellaista jonka kans tulee juttuun tai jota haluaisi tavata. On tää kieltämättä vähän epätoivosta, mut en mä uskalla mennä kenellekkään kassajonossakaan höpisemään.
ap
[/quote]
mä tutustuin ihanaan mieheen 6kk sitten...en nähnyt kuvaa..menin sokkotreffeille ja luotin tunteeseen ja päätin ettei ulkonäkö ole pääasia.
Hänen sisin vei voiton. .♡
Seuraa löytyy varmasti kaikille, tai ainakin itse löysin ja nopeasti https://seksichatti.com
Hei, ei mitään läskejä. Oon ittekin kohta 40-vuotias mies, ja haen hoikkia nettinaisia. Kun itsekään en ole ylipainoinen.