Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti - Ei seuraa pullukalle :D

Vierailija
02.02.2015 |

Eli laitoin pitkästä aikaa nettitreffi-ilmotuksen tulille ja rehellisesti ruksitin kohdan, joka ilmoittaa minun olevan - hui kauhea - PYÖREÄHKÖ. Ei ole jonoa oven takana ei.

"Naiset saa seuraa aina ku haluavat"

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaile pimpulia, kenties sekin on pullea, niin miehiä tulee jo savupiipusta ja postiluukusta!

Vierailija
2/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kuvani ja vaihtoehdon iso ja ihana! Hukun viesteihin mut valkkaan vaan parhaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Olen jo lähemmäs nelikymppinen ja kuvittelin ettei asia niin haittaisi iässäni. Varsin monet ikäiseni miehetkin kun on pyöreähköjä. Vaan ei kelpaa, ei, painoindeksin 27 nainen.

Vierailija
4/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet odotellut? Laitoitko kuvan? Ei kai siellä nyt niin jonoa heti ole kellään, paitsi jos seksiseuraa haet.

Vierailija
5/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:32"]

kuvaile pimpulia, kenties sekin on pullea, niin miehiä tulee jo savupiipusta ja postiluukusta!

[/quote]

Joo, kyllä siinä ilmoituksessa täytyy olla jotain muuta mikä on 'turn off'. Onhan monella miehellä jopa läskifetissi!

Vierailija
6/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mitenhän käy hoikalle, mutta rintansa imetysten myötä täysin menettäneelle "laudalle". Jos kaikki sit haluaa hoikan, mutta rintavan... :D

Vierailija
7/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hemmetti! mä en ikinä hakisi seuraa netistä, en milloinkaan vaipuisi niin alas ja olisi niin epätoivoinen.

Vierailija
8/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut normaalipainoista - lievästi ylipainoista naista. Eipä vaan ole vastauksia kuulunut.

-M28

Vierailija
9/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:36"]

hyi hemmetti! mä en ikinä hakisi seuraa netistä, en milloinkaan vaipuisi niin alas ja olisi niin epätoivoinen.

[/quote]

No mä sit taas tykkään jutella netissä ihmisille, harvoin vaan löytyy sellaista jonka kans tulee juttuun tai jota haluaisi tavata. On tää kieltämättä vähän epätoivosta, mut en mä uskalla mennä kenellekkään kassajonossakaan höpisemään.

ap

Vierailija
10/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo painoindeksi 22 tiimalasi ja edustustyyppinen työ mutta introvertti luonne, ei ole vapaiden miesten jonoa tositarkoituksella oven takana.

Vierailija
11/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:43"]

Njoo painoindeksi 22 tiimalasi ja edustustyyppinen työ mutta introvertti luonne, ei ole vapaiden miesten jonoa tositarkoituksella oven takana.

[/quote]

Jep. Minusta miehille tärkeintä ei tosiaan ole paino tai ulkonäkö, vaan sosiaalinen ja iloinen luonne. Itse olen nelikymppinen vanhapiika, enkä omasta valinnastani. Syy yksin jäämiseen on juuri introvertti ja vakava luonne. Nuorena olin kyllä varsin hyvän näköinen, ja hoikka olen ollut aina. Minuun ihastuttiin ulkonäön takia, mutta hetki juttelemista kanssani, niin ei enää kiinnostanutkaan... 

Vierailija
12/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, en oikein millään jaksaisi uskoa. Sen mitä tuolla Suomi24-palstalla plussatilauksella olen profiileja selaillut (sieltä meinaan näkyy lähetetyt ja vastaanotetut viestit), niin kyllä näillä pehmeämmilläkin naisilla on kovasti viestittelyä. Kas kummaa, itse kun olen lähestynyt mielestäni kivalla viestillä, mitään ei kuulu takaisin.

Noh, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...

-M28

Vierailija
13/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tota, taidat olla jämähtänyt jonnekin 80-luvulle. Just jossain baareissa pyöriminen on niin last season. Ihmiset joilla on oikeesti elämä, hyvä duuni ja harrastuksia hakee netistä seuraa. 

Vierailija
14/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee paikkansa. En ole kovin valikoiva Tinderissä miehenä, tuhdimman osaston naisilta pukkaa viestiä koko ajan, ei tarvitse itse tehdä juuri mitään.

Vierailija
15/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:50"]

Nojaa, en oikein millään jaksaisi uskoa. Sen mitä tuolla Suomi24-palstalla plussatilauksella olen profiileja selaillut (sieltä meinaan näkyy lähetetyt ja vastaanotetut viestit), niin kyllä näillä pehmeämmilläkin naisilla on kovasti viestittelyä. Kas kummaa, itse kun olen lähestynyt mielestäni kivalla viestillä, mitään ei kuulu takaisin.

Noh, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...

-M28

[/quote]

Siis täh, näkeekö siellä toisten viestittelyt? Siis sillä plussaominaisuudella.

Vierailija
16/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:48"]

[/quote]

Jep. Minusta miehille tärkeintä ei tosiaan ole paino tai ulkonäkö, vaan sosiaalinen ja iloinen luonne. Itse olen nelikymppinen vanhapiika, enkä omasta valinnastani. Syy yksin jäämiseen on juuri introvertti ja vakava luonne. Nuorena olin kyllä varsin hyvän näköinen, ja hoikka olen ollut aina. Minuun ihastuttiin ulkonäön takia, mutta hetki juttelemista kanssani, niin ei enää kiinnostanutkaan... 

[/quote]

Ensitöiksesi lopeta itsesi kutsuminen vanhaksipiiaksi, ei mitään kauheampaa nimitystä olekaan. Ja toiseksi olet vielä nuori. Vaikka olet introvertti ja vakava, mutta sehän ei sulke pois mukavaa luonnetta. Älä ajattele itseäsi ongelmien kautta, vaan keskity vahvuuksiin. Ota tapailu rennosti. Kerro miehelle että olet hieman introvertti ja vakava. Vaikeiden asioiden paljastamisesta tulee kevyt olo. Tai mistä tiedän vaikka olet aina puhunutkin näistä piirteistäsi. Mutta tosiaan nuo piirteet eivät ollenkaan estä tutustumista. 

Kevät koittaa. Ehkä on sinun aikasi kohdata se oikea. 

Vierailija
17/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna skippaisin, jos mies kertoisi olevansa iso, pyöreähkö, kookas jne. Yhden yön panoon sellaisesta ehkä olisikin, mutta en harrasta sellaisia. Mun elämään kuuluu lenkkeily, kuntoilu ja tietokonepelit, ei energiajuomat, pizza ja tietokonepelit. Haluaisin miehen, joka osaa pelata kunnon pelejä, mutta myös jaksaa pitää itsestään huolta terveellisellä ruokavaliolla ja kuntoilulla. Olen joskus seurustellut isompien miesten kanssa, mutta enää ei kiitos. Mutta eipä oikein löydy miestä, joka pelailee JA kuntoilee.

Joten lenkkeilen nykyään yksin, pelaan tietokoneella ja niin. Ihan hyvä näinkin. Enköhän minä vielä joskus löydä jonkun, ikää kuitenkin vasta just ja just 20v.

Vierailija
18/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä löysin mieheni netistä, yhdessä ollaan oltu jo reilut 10v. ja lapsiakin saatu. Olen moenet kerrat kiitellyt itseäni, että nettiin aikanaan sen ilmoituksen pistin, en mä tuota miestä muuten olis koskaan löytänyt :)

Vierailija
19/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

Ensitöiksesi lopeta itsesi kutsuminen vanhaksipiiaksi, ei mitään kauheampaa nimitystä olekaan. Ja toiseksi olet vielä nuori. Vaikka olet introvertti ja vakava, mutta sehän ei sulke pois mukavaa luonnetta. Älä ajattele itseäsi ongelmien kautta, vaan keskity vahvuuksiin. Ota tapailu rennosti. Kerro miehelle että olet hieman introvertti ja vakava. Vaikeiden asioiden paljastamisesta tulee kevyt olo. Tai mistä tiedän vaikka olet aina puhunutkin näistä piirteistäsi. Mutta tosiaan nuo piirteet eivät ollenkaan estä tutustumista. 

Kevät koittaa. Ehkä on sinun aikasi kohdata se oikea. 

[/quote]

Kiitos ystävällisestä viestistä, mutta enää en halua miestä. Elän erittäin erakkomaisesti, mutta viimeiset viitisen vuotta olen viihtynyt siinä elämässä oikein hyvin, niin etten kaipaa enää ketään tai mitään elämääni. Lisäksi, en pidä luonnettani vikana jota pitäisi selitellä toisille, vaan ominaisuutena joka ei ole hyvä eikä paha - se on vain minä. Nykyisin ajattelen, että minä olen tarkoitettu mietiskelyyn ja rauhaan, en parisuhteisiin ja perhe-elämään. Vanhapiika on minulle positiivinen ilmaisu, se tarkoittaa yksinäistä naista, joka ei edes etsi seuraa, vastakohtana sinkulle, joka viittaa menevään naiseen joka käy ravintoloissa, deittailee jne.

Vierailija
20/37 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät naiset, ei kyse ole kiloista vaan elämänne häiriötekijöistä eli lapsista. Mies haluaa paljon seksiä, spontaania seksiä, visuaalista seksiä ja teidän kanssanne se harvoin onnistuu, kun kotona on aina parisuhteen ulkopuolisia ihmisiä. Miehillä on mistä valita, vaikka itselläkin olisi lapsia, asuvat ne useimmiten äitinsä luona ja lapsettoman naisen kanssa voi elää jälleen sitä ihanaa kahdenkeskistä suhdetta. Kun suhdetta ajatellaan pidemmälle, lapsista tulee kuluja väkisin jollain tapaa myös miehelle ja koti ei ole koskaan vain pariskunnan, ei sellaiseen halua, jos on valinnan varaa. Maailma on epäreilu, mutta näin se vaan on.