Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämättömän hyvä ALUMIINITON deodorantti

Vierailija
02.02.2015 |

Jos haluat hyvän ja toimivan alumiinittoman dödön niin kannattaa ostaa deocrystal-merkkinen deodoranttikivi. Pomminvarmasti toimii ainakin minulla, toisin kuin monet muut alumiinittomat ja alkoholittomat deodorantiti. Kannattaa ainakin kokeilla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi kuulostaa heti siltä että siinä on alumiinia...

Vierailija
2/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alumiiniton, vaan 99% alunaa! Luonnollinen ei tarkoita alumiinitonta, alumiini sattuu olemaan maankuoren yleisin metalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Alumiinisuolojen mahdollinen syöpäriski on huolestuttanut, toisaalta pitkä ja terve(?) elämä haisevana ei ole sekään kuulostanut houkuttelevalta. Pitääpä siis kokeilla tätä.

Vierailija
4/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö toi ole 100% tai ainakin lähes - alumiinia?

Vierailija
5/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Erisanin alumiinitonta dödöä ja ainakin itse pidän siitä. Eikä maksa kuin jonkun kolme euroa.

Vierailija
6/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:25"]

Siis eikö toi ole 100% tai ainakin lähes - alumiinia?

[/quote]

Siihenhän sen teho perustuu että se on käytännössä pelkkää alumiinioksidia se kivi! Normaalissa dödössä kun olisi lisänä hajusteita, vettä yms. :D

Vierailija
7/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs oikeasti alumiinittomia dödöjä on olemassa?

Vierailija
8/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]

Ei ole alumiiniton, vaan 99% alunaa! Luonnollinen ei tarkoita alumiinitonta, alumiini sattuu olemaan maankuoren yleisin metalli.

[/quote]

Niin, se aluna vaan on alumiiniyhdiste. Ja kividödö tehoaa juuri alumiinin takia. Tässä lainaus Kemikaalikimara-blogista asiasta:

"Kummallista, sillä voittajadödö nimenomaan sisltää alumiinia.  Kivideodorantti on alunaa, eli kemialliselta kaavaltaan (NH4)Al(SO4)2·12H2O, eli ammonium-A-L-U-M-I-I-N-I- sulfaattia.DeoCrystalin nettisivuilla asiaa kierrellään ja kaarrellaan sanoen, että tuote ei sisällä tukkivia alumiiniyhdisteitä kuten Aluminium Chlorohydrate tai Zirconium tetrachlorohydre. Alumiini kierretään käyttämällä sanaa aluna tai  mineraalisuola .Minusta luonnonkividödöä markkinoidaan harhaanjohtavasti alumiinittomana, vaikka se ei sitä ole."

Vierailija
9/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Biothermillä on alumiiniton, olen käyttänyt jo varmaan viis vuotta, ihan ok.

Vierailija
10/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt se sama kristallideo tms, mitä kaikki ekokaupat yms myy?? Nyt enn ymmärrä...

Vierailija
11/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:37"]

Onko tää nyt se sama kristallideo tms, mitä kaikki ekokaupat yms myy?? Nyt enn ymmärrä...

[/quote]

Ei ymmärrä varmasti ne ekokaupatkaan. Kerran katselin semmoisessa "ekohiusväriä", jossa oli kasviuutteiden lisäksi ihan samat aineet kuin jossain normaalissakin hiusvärissä :D

Vierailija
12/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:37"]Onko tää nyt se sama kristallideo tms, mitä kaikki ekokaupat yms myy?? Nyt enn ymmärrä...
[/quote]

Muutama vuosi sitten noita tuli joka tuutista vastaan... Ja nimenomaan tuolla luonnollisuudella ja alumiinittomuudella niitä myytiin. Voi v... Haistakoon peen nuo lafkat. Ostin itsekin, mutta en jaksanut sitä sottaamista veden kanssa. Erisan alumiiniton mullakin käytössä, ja peukku sille!

Vierailija
13/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on just se sama ^^

Vierailija
14/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP:lle kun otit asian esille. Olisi jäänyt asia pimentoon tästä "alumiinittomuudesta" ties kuinka kauaksi.

Vierailija
15/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*maahantuojan mainos*

eikö sanoma  oy ota mainostajilta maksua? ainakin painetussa lehdessä ?

Vierailija
16/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crystal-dödössä on lumiinia tosiaan. Se juju minkä takia se on "terveellisempi" kuin normidödö on se, että alumiini on siinä niin isossa muodossa, ettei se pääse imeytymään ihoon, toisin kuin normidödön alumiini. Näin selititti biologi minulle. Käytän itsekkin tuota kristallikiveä ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
17/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. jatkaa. Tai siis se ei imeydy ihon läpi vaan jää siihen pnnalle.

Vierailija
18/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:01"]

18. jatkaa. Tai siis se ei imeydy ihon läpi vaan jää siihen pnnalle.

[/quote]

Niinhän ne mainospuheissa halauvat väittää.

Vierailija
19/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:59"]

Crystal-dödössä on lumiinia tosiaan. Se juju minkä takia se on "terveellisempi" kuin normidödö on se, että alumiini on siinä niin isossa muodossa, ettei se pääse imeytymään ihoon, toisin kuin normidödön alumiini. Näin selititti biologi minulle. Käytän itsekkin tuota kristallikiveä ja olen ollut tyytyväinen.

[/quote]

Ei ne aluna(alumiinioksidi)molekyylit ole sen pienempiä siinä kivessä kuin muuallakaan. Kuulostaa luontaistuotekaupan "biologin" jutuilta...

Vierailija
20/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:29"]Käytän Erisanin alumiinitonta dödöä ja ainakin itse pidän siitä. Eikä maksa kuin jonkun kolme euroa.
[/quote]

Vitun huono. Korkeintaan 2h toimii. Ei sitä alumiinia turhaan laiteta dödöön.