Käsittämättömän hyvä ALUMIINITON deodorantti
Jos haluat hyvän ja toimivan alumiinittoman dödön niin kannattaa ostaa deocrystal-merkkinen deodoranttikivi. Pomminvarmasti toimii ainakin minulla, toisin kuin monet muut alumiinittomat ja alkoholittomat deodorantiti. Kannattaa ainakin kokeilla.
Kommentit (29)
Minulla on ollut käytössä Dermalogica ja Biotherm eco pure. Nyt testasin CK onea joka näyttää myös olevan alumiiniton. Sopii ehkä enemmän kesäkäyttöön mutta tuntuu toimivan noista parhaiten. Tarkoitus kokeilla myös Bodyhopin miesten sarjan dödöä jota on paljon kehuttu ja sopii myös naisille.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:29"]Käytän Erisanin alumiinitonta dödöä ja ainakin itse pidän siitä. Eikä maksa kuin jonkun kolme euroa.
[/quote]
Ihan paras!
Mulla on urtekramin alumiiniton ja tykkään.
Deodorantti ei estä hikoilua, vaan hajua. Antiperspirantti estää hikoilua.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:37"]Onko tää nyt se sama kristallideo tms, mitä kaikki ekokaupat yms myy?? Nyt enn ymmärrä...
[/quote]
Muutama vuosi sitten noita tuli joka tuutista vastaan... Ja nimenomaan tuolla luonnollisuudella ja alumiinittomuudella niitä myytiin. Voi v... Haistakoon peen nuo lafkat. Ostin itsekin, mutta en jaksanut sitä sottaamista veden kanssa. Erisan alumiiniton mullakin käytössä, ja peukku sille!
[/quote]
Alumiiniton on aina alumiiniton. Ei todellakaan niin tehokas kun antiperspirantti.
[/quote]
Ei niin..? Munko pitäis käyttää antperspiranttia koska sä sanot niin, vai mikä tässä oli pointti??
Dermosililla on alumiiniton dödö ja on hyvä.
Mulla on alumiiniton aloe vera deodorantti joka kelpaa ihan hyvin. Jos oikein hikiset paikat tiedossa käytän tavallista alumiinia sisältävää deodoranttia.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:37"]Onko tää nyt se sama kristallideo tms, mitä kaikki ekokaupat yms myy?? Nyt enn ymmärrä...
[/quote]
Muutama vuosi sitten noita tuli joka tuutista vastaan... Ja nimenomaan tuolla luonnollisuudella ja alumiinittomuudella niitä myytiin. Voi v... Haistakoon peen nuo lafkat. Ostin itsekin, mutta en jaksanut sitä sottaamista veden kanssa. Erisan alumiiniton mullakin käytössä, ja peukku sille!
[/quote]
Alumiiniton on aina alumiiniton. Ei todellakaan niin tehokas kun antiperspirantti.