Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen täysin pilalla, jos on kerrankin myynyt itseään? (Vastaava aloitus, mitä täällä on miehistä ja sitä on nyt 11sivua, eli ei tarvitse poiustaa tätäkään)

Vierailija
15.11.2021 |

Niin, mitä mieltä olette?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nuorena opiskelijana hommannut itselleen rahaa tällä tavalla, niin ei se mitään. Ei vaikuta tähän hetkeen millään tavalla. 

Juuri näin. Sanokoon siveyden sipulit mitä haluavat. Me ihmiset olemme erilaisia maailmankatsomukseltamme ja arvoiltamme. Ei ole olemassa vain yhtä totuutta. Tässäkään asiassa.

Vierailija
82/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myynyt aikoinaan itseäni opiskeluja rahoittaakseni. Nyt 3 lapsen äiti ja on omakotitalot jne. Löysin miehen jonka halusin.

En ole kertonut menneisyydestä, koska mies ei ole kysellyt edes.

Kivat sulle. Joudut elämään valheessa loppuikäsi koska jos miehesi saa tietää hän eroaa sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos vaan on täysipäinen eikä ole tehnyt sitä voimaantuakseen, julkisuustyrkkyyttään tai muuta hömppää.

Eli sulle kelpaa nainen, joka on ollut 2000 eri miehen kanssa, niin sen ottaisit vaimoksi ja lapsiesi äidiksi?

-Todellako?

Itse en ottaisi.

Jos on myynyt itseään vaikka 10 eri miehelle, niin miten eroaa siitä että olisi ollut näiden 10 miehen kanssa ilmaiseksi? 

Niin,

mitä eroa on 

harrastaa seksiä vapaaehtoisesti omasta halustaan haluttavan kumppanin kanssa

tai

olla jonkun random luuserin poljettavana paria satasta vastaan?

PS Tuollahan oli jo, että näillä voi olla vaikka 20 asiakasta päivässä, laske siitä vuositasolla mitä tulee.

Jos kumppaneita on ollut vaikka se sata, miehiä ei kiinnosta se että onko seksi ollut oman kumppanin kanssa vai maksua vastaan. Vain se lukumäärä merkitsee.

Tämä. Mitä enemmän kumppaneita sitä isompi tautiriski. 🤢🤮

Harmi ettei miehiä kiinnosta se oma tautiriski. Naisten määrähän on miehille edelleen yleinen kerskailun aihe.

Oletteko kuulleet sellaisesta keksinnöstä kuin kondomi?

Vierailija
84/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos vaan on täysipäinen eikä ole tehnyt sitä voimaantuakseen, julkisuustyrkkyyttään tai muuta hömppää.

Eli sulle kelpaa nainen, joka on ollut 2000 eri miehen kanssa, niin sen ottaisit vaimoksi ja lapsiesi äidiksi?

-Todellako?

Itse en ottaisi.

Jos on myynyt itseään vaikka 10 eri miehelle, niin miten eroaa siitä että olisi ollut näiden 10 miehen kanssa ilmaiseksi? 

Niin,

mitä eroa on 

harrastaa seksiä vapaaehtoisesti omasta halustaan haluttavan kumppanin kanssa

tai

olla jonkun random luuserin poljettavana paria satasta vastaan?

PS Tuollahan oli jo, että näillä voi olla vaikka 20 asiakasta päivässä, laske siitä vuositasolla mitä tulee.

Ei jokainen "ammatinharjoittaja" varmaankaan tee tuota hommaa päivittäin. Voisin kuvitella, että on myös niitä, jotka hetkellistä taloudellista ahdinkoaan lievittävät muutamalla asiakkaalla tai sitten vaikka maksavat vuokraa luonnossa. Onko tällainen nainen täysin pilalla?[/quote

Kyllä on. N47

Vierailija
85/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseni katsoin, että tätä kirjoittaessa pelkästään yhdellä sivustolla 247 eri naista myy palveluitaan tänään ympäri Suomen. Heistä puolet pk-seudulla. Ja näitä kauppapaikkoja on enemmänkin kuin vain yksi sivusto. 

Ovatko nämä naiset sitten pilalla kollektiivina? Tuskin. He ovat ajautuneet alalle eri syistä. Heillä kaikilla on laillinen oikeus tehdä sitä työtä mitä haluavat tai voivat tehdä. 

Kysyntää näille palveluille täytyy olla valtavasti.

Vierailija
86/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen olisi pilalla, en ymmärrä kysymyksen asettelua? Jos ihastuisin ja rakastuisin naiseen joka on joskus maksullista hommaa tehnyt, niin pystyisin ihan hyvin elämään asian kanssa. 

Mennyt on mennyttä. 

Vierailija
87/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myynyt aikoinaan itseäni opiskeluja rahoittaakseni. Nyt 3 lapsen äiti ja on omakotitalot jne. Löysin miehen jonka halusin.

Kivat sulle. Joudut elämään valheessa loppuikäsi koska jos miehesi saa tietää hän eroaa sinusta.

Mistä tiedät, että eroaa? Fiksu mies osaa tuollaisen asian käsitellä ilman eroakin. 

Vierailija
88/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviottomat miehet kirjoitti:

Raamatun mukaan mies yhtyy porttoon ja ne on yksi liha . Ne on yhtä syyllisiä yhtä samaa syntiä yhteisesti tekemässä yhdessä . Kuka teistä on synnitön kysyy herra Jeesus . Kuka . Kuka teistä on synnitön ??? Ei kukaan ette te ole synnittömiä yhtään . Täysin syntisiä olette . Yritätkö pelastua itse . Ei onnistu . Kyllä mies prostituoidut on myös suosittuja naisten keskuudessa. Että .....onko mies -prostituoitu pilalla eikä kelpaa avioliittoon ?? Entä se joka varastaa toisilta ? Onko se pilaantunut . Entä tamppoonit pilaako ne ihmisen vaginan ?? Entä monta synnytystä ???? Entä miehet joilla on avioliiton ulkopuolisia ovatko he kelpaamattomia ???? Entä raiskatut pojat tai vanhat pojat naimattomat. Miksi mies siirtää vammaisia lapsia mikä vika miehessä on ??Miten yksinhuoltajien pojat onko ne kelpaamattomia ?

Sorry, en ihan ymmärrä tätä ajatusten virtaa. Mikä on pointtisi?

Vierailija
89/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Naisen voi ajaa niihin hommiin esim. taloudellinen ahdinko, p@r1ttajan uhriksi joutuminen tai mielenterveysongelmat.

Miestä taas ei aja ostamaan mikään muu kuin p1llunhimo, eikä heitä kiinnosta että myyjä saattaa olla 1hm1skaupan uhri.

Vierailija
90/90 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa hän itse suhtautuu myönteisesti asiaan eli ei eroaisi. Mut en kerro muitakaan asioita lapsuudestani esim. Ellei hän kysy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi